De inwoners van Wereld Acht

DeletedUser22017

Guest
De inwoners van Wereld Acht

Zo, dit is dus een topic, waar ik vermoed amper Off-topic kan en zal gegaan worden, aangezien elke discussie hierop uitdraait. Daarnaast gebeurt er wel degelijk genoeg in wereld acht en op het algemene forum van onze wereld om dit topic op te kunnen houden.
Laat jullie maar gaan zou ik zeggen, bekritiseer elkaar en zeg waarom jou stam wél beter is dan die andere.

Heden kan er volgens mij aardig wat verteld worden over de stam FOG bijvoorbeeld. Zij hebben hun rekruteringsbeleid aardig aangepast de laatste weken. Eerst verrasten ze de wereld met de toelating van Great General, daarna een speler aan de andere kant van de wereld en nu nodigen ze iemand uit waar ze reeds dorpen van hebben overgenomen! Je kan het zo gek niet bedenken of díé speler zit in FOG!

Gummi dan doet het de laatste dagen terug wat beter.. Moesten ze hetzelfde niveau ingame halen als op het AF, het zou hoog zijn, maar momenteel moeten ze nog warmlopen. Demo neemt vrolijk dorpjes over aan de lopende band en Ferdy laat zijn spierballen rollen. Maar op de stammenranglijst staan ze nog steeds op de vierde plaats?

Om nog even verder uit te wijden over de nummer één van deze en enkele andere werelden: Ferdy. Het is allemaal goed en wel dat hij kan timen, snipen, dodgen etc. Maar ook hij is zeker en vast niet zonder zonden! Een aanzienlijk aantal interns zorgen er voor dat hij niet zoveel verschilt van de andere top spelers.

Vip is herrezen en domineert de stamranglijst nu al enkele dagen. Verhalen doen de ronde dat ze het makkelijk kunnen winnen van verschillende andere stammen samen in hun omgeving.. Los daarvan maken zij geen slechte indruk met hun rekruteringsbeleid en komen ze aardig in de buurt van gummi als het op ODA aankomt. Is dit de nieuwe waardige nummer één van wereld acht?

Met bijgevoegd kaartje van Hezhi:
top10stammen.png

Laat de discussie ( en spijtig genoeg het moddergooien ) beginnen!

DeletedUser

Guest
FoG heeft net een edelvoer speler gerecruteerd, daar heb ik spijt van namens FoG...

Hopelijk dwalen we niet af, en laten de moderators dit open.
Het gaat over de top-5 die hier besproken gaan worden.
Door een mooie beginpost onderscheid dit topic zich van dat van Cristiano Ronaldo.

EDIT:Als we zo blijven voort groeien geef ik ze 1 weekje op nummer 1.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22017

Guest
Momenteel zijn het nog maar 3 stammen en de nummer één speler hé. Maar inderdaad, FOG maakt de slechtste beslissingen de laatste tijd. :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Dit is geen topicwaardig, dit kan goed bij topstammen of topspelers. Zit geen diepgang in de post, enkel iemand interner noemen, het gaat wat beter het gaat wat slechter blah blah blah.

Verder moet je als je goede propaganda wil tikken nog heel wat leren ;)

DeletedUser22017

Guest
Dit is geen topicwaardig, dit kan goed bij topstammen of topspelers. Zit geen diepgang in de post, enkel iemand interner noemen, het gaat wat beter het gaat wat slechter blah blah blah.

Verder moet je als je goede propaganda wil tikken nog heel wat leren ;)

In tegenstelling tot anderen op dit forum weet ik dat ik niet de beste ben. Ik heb respect voor jou, maar je manier van omgang is niet echt bewonderenswaardig. Je was de beste tot op het moment dat je zélf wist dat je de beste bent ;)!

DeletedUser

Guest
jouw probleem is niet mijn probleem en het zal me jeuken dan jij mij de beste vind, ik zeg alleen maar wat over je post dat ik die geen topic waardig acht en dat jij meteen als reactie mijn kwaliteiten op de voorgrond zet is toch echt jouw perceptie van de werkelijkheid en niet de mijne, dus nogmaals jouw probleem is niet mijn probleem ;)

DeletedUser21298

Guest
Dit topic is een en al kritiek op de topstammen in w8, en jij wilt dit topic niet laten afdwalen?

DeletedUser22017

Guest
Dit topic is een en al kritiek op de topstammen in w8, en jij wilt dit topic niet laten afdwalen?

Als jij er zo over denkt, dan vraag ik me af of je het hele bericht hebt gelezen?

Op W8 is het een goede gewoonte om in elk topic te gaan praten over de topstammen en spelers die weer een flater begaan hebben.. Waar gaan we hier afdwalen als het gaat óver de stammen en de spelers!?

DeletedUser21298

Guest
Als jij er zo over denkt, dan vraag ik me af of je het hele bericht hebt gelezen?

Op W8 is het een goede gewoonte om in elk topic te gaan praten over de topstammen en spelers die weer een flater begaan hebben.. Waar gaan we hier afdwalen als het gaat óver de stammen en de spelers!?

Je zegt het zelf, het gaat over de topstammen en de topspelers. Maar hier zijn al topics over.

Je topic is mooi verzorgt maar totaal overbodig ;)

DeletedUser22017

Guest
Probeer dan te ontkennen dat wat ik (of een ander) schrijf(t) niet overeenstemd met de werkelijkheid van W8 ;).

DeletedUser

Guest
FoG heeft net een edelvoer speler gerecruteerd, daar heb ik spijt van namens FoG...

Hopelijk dwalen we niet af, en laten de moderators dit open.
Het gaat over de top-5 die hier besproken gaan worden.
Door een mooie beginpost onderscheid dit topic zich van dat van Cristiano Ronaldo.

EDIT:Als we zo blijven voort groeien geef ik ze 1 weekje op nummer 1.

dus maw ik ben edelvoer:p
^^
wil ik wel es zien...

btw, hell-fish, nx van aantrekken, dit is wel degelijk een leuk topic
hier kunenn we es goe Spammen:p
en die kaart is nie recent, ik sta er geeneens op, terwijl je 3 miljoen toch al vlug ziet op de kaart

DeletedUser

Guest
Niet jij care, maar wat andere leden. Vraag me af of ze kunnen timen, vermoed het niet maar goed. Hun ODA mogen ze ook wel aan gaan werken. Op sommige na dan. Maar goed elke stam zijn eigen smaak. FOG staat nu op nummer 1, maar wie staat er over een week op?

DeletedUser16768

Guest
^^
wil ik wel es zien...

en die kaart is nie recent, ik sta er geeneens op, terwijl je 3 miljoen toch al vlug ziet op de kaart

Careless waarom bevestig je steeds je eigen fouten terug?

Je bent misschien geen edelvoer, maar of er nou zoveel problemen met jou edelen zullen zijn kan ik nou ook weer niet zeggen.
En dat je hier wilt spammen, dat geeft al wel jou niveau aan. Spammen doe je maar in je teltopic op je forum, hier willen sommige mensen nog wel eens een serieus gesprek aan.

En dat jij niet op de kaart staat is volkomen terecht. Misschien eens kijken naar update tijden van de kaartjes?

DeletedUser

Guest
^^
wil ik wel es zien...

Ik doelde meer op hun laatste aanwinst

Bovenaan