De huidige diplomatieke situatie op 74

Reactiescore
68
verdorie staan we opeens niet meer op de kaart :p

We bashen binnenkort wel door naar de top 10 :D
 
Reactiescore
743
Aangezien ik niet verwacht dat iemand deze kaart in de nabije toekomst gaat updaten, doe ik het bij deze.

Zoals duidelijk te zien is, staat Planet na hun laatste rekruut stunt 11.5 milioen punten (1312 dorpen) voor op de runner up F!x.
Is dit een R2w? dat laat ik jullie verder uitvechten nu jullie de daadwerkelijke cijfers en kaart voor ogen hebben. Ik ben benieuwd wat de eindstrijd gaat geven. Vlammen allesinds vermoed ik.

PartijenStammenLedenPunten / Dorpen
1 (oranje)Planet / Little / Method / -Hike- 19 + 15 + 13 + 354,849,258 (5,745 dorpen)
2 (Groen)F!x. / TWD / Hrlk16 + 5 + 743,394,553 (4,433 dorpen)
Onbekend nog (zwart)S. / ~R~H~ / Ad. / HoS / MOTW / Expo / PSA9 + 13 + 4 + 6 + 20 + 11 + 116,862,798 (2,135 dorpen)

De bijbehorende kaart is de volgende:
1602435510347.png
 
Reactiescore
1.647
Aangezien ik niet verwacht dat iemand deze kaart in de nabije toekomst gaat updaten, doe ik het bij deze.

Zoals duidelijk te zien is, staat Planet na hun laatste rekruut stunt 11.5 milioen punten (1312 dorpen) voor op de runner up F!x.
Is dit een R2w? dat laat ik jullie verder uitvechten nu jullie de daadwerkelijke cijfers en kaart voor ogen hebben. Ik ben benieuwd wat de eindstrijd gaat geven. Vlammen allesinds vermoed ik.

PartijenStammenLedenPunten / Dorpen
1 (oranje)Planet / Little / Method / -Hike-19 + 15 + 13 + 354,849,258 (5,745 dorpen)
2 (Groen)F!x. / TWD / Hrlk16 + 5 + 743,394,553 (4,433 dorpen)
Onbekend nog (zwart)S. / ~R~H~ / Ad. / HoS / MOTW / Expo / PSA9 + 13 + 4 + 6 + 20 + 11 + 116,862,798 (2,135 dorpen)

De bijbehorende kaart is de volgende:
Bekijk bijlage 23848

updated
 
Reactiescore
743
Ad. is toch alleszins niet neutraal te benoemen?
Jawel. 100 procent neutraal zelfs. Elk acc dat in AD zit en is blijven zitten dienen of zijn weggebashed. Enkele voorbeelden van weggebashte ad spelers waar duidelijk odd en oda vergaard is:
- AureleVDP
- Paranoid
- Sign of Quality
- The Unknown
- Pain.

Volgende dienen nog gebashed te worden:
- Tjibbe92
- Mr-dead
- Icegirl80
- De stam -Hike-

Overal is ODD bij gekomen, of zal er blijven bijkomen tot ze weggespeeld zijn. Ook zal de ODA van F!x. obviously stijgen.
 
Reactiescore
242
Jawel. 100 procent neutraal zelfs. Elk acc dat in AD zit en is blijven zitten dienen of zijn weggebashed. Enkele voorbeelden van weggebashte ad spelers waar duidelijk odd en oda vergaard is:
- AureleVDP
- Paranoid
- Sign of Quality
- The Unknown
- Pain.

Volgende dienen nog gebashed te worden:
- Tjibbe92
- Mr-dead
- Icegirl80
- De stam -Hike-

Overal is ODD bij gekomen, of zal er blijven bijkomen tot ze weggespeeld zijn. Ook zal de ODA van F!x. obviously stijgen.

moet icegirl gebashed worden of hebben jullie stiekem al contact om te rekruteren?
 
Reactiescore
743
moet icegirl gebashed worden of hebben jullie stiekem al contact om te rekruteren?
Ik ga hier open en eerlijk in zijn. 10/10/2020 om 02:19 is er een voorstel richting Icegirl gegaan. Als dit aangenomen word, zal dat account bij F!x. geteld mogen worden. Maar tot die tijd is er geen enkele vorm van samenwerking.
 
Reactiescore
1.647
Ik ga hier open en eerlijk in zijn. 10/10/2020 om 02:19 is er een voorstel richting Icegirl gegaan. Als dit aangenomen word, zal dat account bij F!x. geteld mogen worden. Maar tot die tijd is er geen enkele vorm van samenwerking.

Al eerder maar ze horen niet bij jullie. Kaart klopt (helaas) gewoon
 
Reactiescore
743
Al eerder maar ze horen niet bij jullie. Kaart klopt (helaas) gewoon
Icegirl zag een intern niet zitten, en er was toen ook geen nood aan een extra recruit. Het was de keuze: fusie met een account, ofwel hun eigen weg. Ze hebben begrijpelijk voor hun eigen weg gekozen. Dit contact dateert nog van voor de gesprekken met AD. Laat dat ook maar even duidelijk zijn.
 
Reactiescore
242
Ik ga hier open en eerlijk in zijn. 10/10/2020 om 02:19 is er een voorstel richting Icegirl gegaan. Als dit aangenomen word, zal dat account bij F!x. geteld mogen worden. Maar tot die tijd is er geen enkele vorm van samenwerking.

vanwaar de recruit? bang dat jullie een speler weg moeten spelen in de rim? :') ga eens een strijd aan ipv weer te recruteren... maarja, was uiteraard te verwachten van fix
 
Reactiescore
743
vanwaar de recruit? bang dat jullie een speler weg moeten spelen in de rim? :') ga eens een strijd aan ipv weer te recruteren... maarja, was uiteraard te verwachten van fix
Ben je nu serieus? :rolleyes: Planet recruit zichzelf naar een 11.5 milioen overmacht. Maar F!x moet die 11.5 mil maar bijhalen zonder recruits etc? Hoe hypocriet en absurd is dit? Waarom heeft Planet Method gerecruit? BaNg DaT JuLiE CoRuScAnT mOeTeN WeGsPeLeN? Wat een grap.
 
Reactiescore
2.477
vanwaar de recruit? bang dat jullie een speler weg moeten spelen in de rim? :') ga eens een strijd aan ipv weer te recruteren... maarja, was uiteraard te verwachten van fix
Wat een ongekend domme reactie. Jullie hebben zonet naar een een kwantitatieve overmacht gerecruit van 1312 dorpen en dan durf jij commentaar te geven op een recruit om de rim sneller te securen, die van kostbare waarde gaat zijn gezien jullie overmacht. Was jij trouwens niet degene die w70 voor de easy win ging en de strijd uit de weg ging? Ironisch :redface:
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een ongekend domme reactie. Jullie hebben zonet naar een een kwantitatieve overmacht gerecruit van 1312 dorpen en dan durf jij commentaar te geven op een recruit om de rim sneller te securen, die van kostbare waarde gaat zijn gezien jullie overmacht. Was jij trouwens niet degene die w70 voor de easy win ging en de strijd uit de weg ging? Ironisch :redface:
Rick was diegene die clusterfucks door zijn medespeler op Tidal goedpraatte. Hij is ook de Rick die een afspraak wilde hebben over samenwerkingen in de rim van de vijand en een verbod op vv's draaien daar. Maar die dan zelf met accounts als K1sho en Ryker ging porren voor een samenwerking en zelfs vv's voor ding draaien.

Ook de Rick die eerst nog probeerde om team Pony weer naar Inni te laten gaan zodat SZN ook kansloos zou zijn. Die Rick inderdaad ja.


Dit soort topics zijn dat soort zaken te vinden. Zou hier niet verder over doorgaan. Dat mag daar gebeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan