De huidige diplomatieke situatie op 74

Deleted User - 487959760

Guest
Wij hebben geen enkele diplomatieke betrekking met S. dus benieuwd naar bewijs dat tegendeel bewijst.

Vanochtend een strak geplande massa van Planet gezien met zeker 4 spelers van S. die op de miliseconde meetimen.

Eigenlijk weinig zin om daadwerkelijk bewijs en screenshots te gaan plaatsen. Lijkt me dat je zelf wel weet waar ik het over heb. Als ik niet geloofd word, ook prima. Daarbij; nogmaals mooi lijstje en mooi initiatief.
 
Reactiescore
1.647
Heb zowel S. (hoor na navraag dat idd door paar buren gevraagd is of ze ook wilden gooien, dit kan je idd betrekking noemen) bij Planet gevoegd en Gentel (na doorgestuurd bewijs dat er serieuze onderling banden afspraken zijn) bij F!X gevoegd. En geupdate.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Vind het een tof initiatief. Een mooie overzichtelijke kaart waarin te zien is dat de wereld redelijk in vier partijen gelijk opgaat.

Uiteraard heeft groen qua ligging niet het grootste voordeel. De overige partijen gaan redelijk gelijk op hiermee.
 
Reactiescore
1.380
zijn alles slaafjes van illy er ook bij geteld?
en er komt nog recruit erbij he bij Fix,
 
Reactiescore
1
Kun je hem ook af en toe bijwerken? Ben wel benieuwd hoe stammen groeien. Geen idee of dit veel werk is.
 
Reactiescore
73
Leuk initiatief. Alleen de eerste keer überhaupt dat ik de naam G.G.P hoor. Fijn dat ze ons blijkbaar helpen. Over Method gesproken... tja... om dat nou een actieve samenwerking te noemen... Eventjes je bronnen checken.
 
Reactiescore
1.647
Leuk initiatief. Alleen de eerste keer überhaupt dat ik de naam G.G.P hoor. Fijn dat ze ons blijkbaar helpen. Over Method gesproken... tja... om dat nou een actieve samenwerking te noemen... Eventjes je bronnen checken.

Bronnen bevestigen BG met jullie en Method daarnaast is GGP de MB stam van Method. Dus logisch dat die zo verbind.
 

Deleted User - 487969307

Guest
Leuk initiatief. Alleen de eerste keer überhaupt dat ik de naam G.G.P hoor. Fijn dat ze ons blijkbaar helpen. Over Method gesproken... tja... om dat nou een actieve samenwerking te noemen... Eventjes je bronnen checken.
+1
 
Reactiescore
73
Bronnen bevestigen BG met jullie en Method daarnaast is GGP de MB stam van Method. Dus logisch dat die zo verbind.
Zoals ik zeg; check je bronnen.
Overigens zou een BG met een stam ook niet zeggen dat er met de MB stam hiervan wordt samengewerkt.
 
Reactiescore
1.647
Zoals ik zeg; check je bronnen.
Overigens zou een BG met een stam ook niet zeggen dat er met de MB stam hiervan wordt samengewerkt.

Gaan vanuit de positie van Method uit zoals je kan lezen, die word daarom ook als eerste genoemd. Zij hebben samenwerking met jullie en GGP en hierdoor vallen jullie dus in die groep. Dat jullie niks aan samenwerking hebben kunnen wij ook niks aan doen hé
 
Reactiescore
73
Tja, ik kan het wel nog een keer zeggen maar dat heeft weinig nut denk ik. Van samenwerking is geen sprake.
 
Reactiescore
1.647
Je mag NAW wel geel maken, of method groen.

Leer lezen aub:

Belangrijk detail: Method (Partij 2) heeft ook een samenwerking met Hrlk (Partij 4) en NAW (Partij 4), hoe erg deze doorloopt valt nog te bezien maar de daadwerkelijke invloed op de wereld ligt dus hoger door dit gegeven van beide partijen.
 
Bovenaan