De (hopelijke) terugkeer van een forumheld.

Reactiescore
1.238
Rechtvaardig
Uitdagend
Krachtig
Eerlijk
Resoluut
Tribalwars legende

Misschien beschrijft het spellen van zijn naam nog wel het meeste waarom wij hem allen zo missen hier op het forum. Klaas is als een broer hier op het forum je hebt er wel eens woorden mee, maar je weet altijd wat je aan hem hebt. Misschien mis ik daarom Peter nog het meest. Er is een familielid afwezig bij het kerstdiner.

Stop deze waanzin en maak deze familie weer heel.
 
Reactiescore
1.777
nog steeds geen nieuws
we wachten bang af

maar ik vrees het ergste
 
Reactiescore
421
Hoi internetvrienden,

In deze barre tijden is het belangrijk om in contact met elkaar te blijven. Daar doen we allemaal enorm veel moeite voor. Corona bladiebla zus en zo.

Twee maanden geleden liep een grapje over mijn broer Klaas uit de hand. Het leidde er direct toe dat ik een periode in ballingschap moest. Het was een mokerslag voor me in een periode dat ik toch al door een hele zware tijd ging. Ik zeg jullie eerlijk, ik heb een traantje gelaten toen ik op een goede ochtend wakker werd en zag dat mij de toegang tot alle TW-kanalen ontzegd was. Ik was gebroken, ontdaan. Maar ook nijdig en strijdvaardig.

Ik ben destijds ook al in de pen geklommen om mijn zaak aan te vechten. Van een permanente verbanning bleef een verbanning tot 10 november over. Alsnog een hard gelag. Maar ik had wel weer perspectief. Er zou in mijn leven weer een moment komen waarop ik me onder jullie mag begeven. Jullie: mijn vrienden, sparringspartners, rencoaches, medefans van feest dj stefan, Het voelt goed.

Bij mijn terugkeer ben ik gelijk jullie topiksen gaan lezen. Speciale dank gaat uit naar de mooie topiksen waarin jullie hoopvol uitkijken naar mijn glorieuze terugkeer. Een speciaal woord van dank is op zijn plaats voor arbeitman, wiens nimmer aflatende strijd tegen mijn verbanning ongetwijfeld bijgedragen heeft aan mijn vervroegd vrijkomen. Maar ook andere medestanders, prosieb, simeco, nonkel jos, speeder, blond, dash: dank jullie wel voor jullie steun en bemoedigende brieven tijdens mijn celstraf: zonder jullie had ik hier niet gestaan.

Rest mij nog het community management en de moderators te bedanken. Voor hun genade, hun strenge doch rechtvaardige grondhouding en open communicatie. Dankjewel daarvoor: het heeft me allemaal geholpen en een beter mens gemaakt.

Ik ben klaar om met hernieuwde kracht en een frisse blik nieuwe avonturen met jullie aan te gaan. Oprechtheid! Eerlijkheid! Samen Sterk!

Groet,

Klaas
 
Reactiescore
421
Jij probeerde me zonet gelijk weer voor de bus te gooien ik kan moeilijk zeggen dat je voor mij op de barricaden gestaan hebt?
 
Reactiescore
942
welkom terug rukurt

dit is een mooi moment, en toont ook dat het community management wel degelijk genade kan tonen - heel mooi om te zien

ik word er emotioneel van.
 
Reactiescore
1.777
onbegrijpelijk dat je zo lang op de strafbank moest
maar heel blij dat je eindelijk terug in ons midden bent
 
Bovenaan