De (hopelijke) terugkeer van een forumheld.

Reactiescore
561
Geachte forumgangers en vrienden,

Ik val meteen met de deur in huis, ik heb stress. Enorm veel stress.
Want vandaag wordt duidelijk of 1 van onze teergeliefde forumhelden zijn terugkeer maakt op het Tribal Wars forum en in het bijzonder zijn geliefde plaats, het vrije forum.

Op dit opperste moment wordt in de hogere kringen van Tribalwars beslist over het lot van Rukurt.

rukurt-1.png


We kennen Rukurt allemaal omwille van de natuurlijke good vibes die hij verspreidt. De glimlach die zijn aanwezigheid op onze gezichten tovert.
De scherpe doch rechtvaardige pen die hij hanteert. Ik durf stellen dat we het allen missen. Het vrije forum zonder Rukurt is zoals een huis zonder fundering. Zoals een pint zonder schuimkraag. Zoals een nieuwe TW wereld zonder PP abusers.

Ik vraag jullie, steun deze oproep aan het Tribalwars Team.

#FREERUKURT

4eac41f8ac9aa93ed61b7f49723b8033.jpg
 
Reactiescore
1.777
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat rukurt binnenkort weer in ons midden is
 
Reactiescore
1.577
Ik ben zopas teruggekeerd van de eeuwige jachtvelden, waar ik net als Rukurt in ballingschap vertoefd heb. Het is hoog tijd dat de brave man in ere hersteld wordt. Zijn wil is nog steeds sterk, maar stilaan begint hij weg te kwijnen in eenzaamheid. Zijn FOMO speelt regelmatig op. Laatst noemde hij zwemmen een sport, waardoor ik me oprecht zorgen maak over zijn mentale gezondheid. Hij lijkt steeds verder te staan van de maatschappij.

Aan de moderatoren wil ik daarom deze wijsheid meegeven. Iemands verleden hoeft niet te bepalen wie hij nu is. Rupert, formerly known as Klaas, heeft zijn leven gebeterd en zijn les geleerd. Het is tijd dat deze community hem opnieuw in de armen sluit.

#FREERUKURT
 
Reactiescore
1.777
Het is tijd.

BRING RUKURT BACK!!!
 
Reactiescore
1.777
The artist formerly known as Klaas
 
Reactiescore
1.777
HOELANG HOUDEN ZE ONS NOG IN SPANNING
MOETEN WE GAAN RELLEN MISSCHIEN?
IS DAT WAT ZE WILLEN?
RELLEN?
 
Reactiescore
448
Omg ze hebben mijn bericht verwijderd. Dit is een complot tegen de elite! Ik ga hart van nederland bellen en aanschuiven bij lange frans dit kan zo niet meer
 
Bovenaan