De herfstoorlog

DeletedUser

Guest
Beste forumgangers,

Op donderdag 3 november 2016, om 15:16:34 uur verklaarde wij van Rain uit, Reign de oorlog. Bij deze een forumtopic waar iedereen kan zwetsen over zijn skills in deze oorlog en hoe het toch overduidelijk is dat de tegenstander er niets van bakt. Veel schrijf en leesplezier iedereen en houd het netjes!

Donkere wolken pakken zich samen, een gierende wind waait op. Bram en Wouter kijken vol met afschuw en angst omhoog om te zien hoe de eerste bliksem van wolk tot wolk slaat en de hemel oplicht. Voor zich uit starende, beseffen ze zich maar al te goed dat de herfst begonnen is.

Het vierde seizoen, het seizoen dat alle seizoenen afsluit, ‘The Fourth Season’ is begonnen. Hier voelt Rain zich in haar element, dit is waar ze op gewacht hebben. Na maanden lang ongeduldig wachten is de tijd eindelijk daar om de wereld te laten zien wat ze kunnen.

Recht tegen de gevestigde orde in verklaren wij Reign de oorlog.

Wij hopen op een mooie oorlog en wensen Reign veel succes en spelplezier tijdens deze oorlog!

Met vriendelijke groeten,
Milan | The Navigator. // Future Is An Illusion
 
Reactiescore
1.468
Zwaard :s
Dus stiekem 400% aanvalskracht?

Overigens vind ik de TopicStart wel heel matig, Milan.
Vroeger staken de mensen nog tijd in een deftige TS.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76153

Guest
Het moddergooien is al begonnen. Dat was redelijk snel.
 

DeletedUser70435

Guest
Zwaard :s
Dus stiekem 400% aanvalskracht?

Overigens vind ik de TS wel heel matig, Milan.
Vroeger staken de mensen nog tijd in een deftige TS.
Waarom tijd steken in iets wat je toch verliest.
 
Reactiescore
1.367
Zwaard :s
Dus stiekem 400% aanvalskracht?

Overigens vind ik de TS wel heel matig, Milan.
Vroeger staken de mensen nog tijd in een deftige TS.

De wereld bestaat uit minder continenten dan vroeger het gemiddelde cluster.... Who cares
 

DeletedUser

Guest
@Jo Han een deftiger topic volgt vanavond, dit is gewoon even snel zo dat men al kan beginnen met het moddergooien of liever, het succes wensen ;)
 

DeletedUser

Guest
Een mooie openingstopic laat helaas nog steeds op zich wachten. Ik denk dat iedereen het momenteel te druk heeft met het versturen van massa's :p

In ieder geval is het nu tenminste echt begonnen. Met Insane die gisteren zich aan de oorlog toevoegde aan de kant van Rain zullen de teams voor deze oorlog in grote lijnen ook wel bepaald zijn. Succes iedereen en veel speelplezier!
 
Reactiescore
273
Morgen om 07:00 uur gaan we eens kijken hoe snel die verdediger van de dag gaat stijgen.
Paddos (Of de VV'ers van Paddos) hebben iets van 100 aanvallen binnen 1 minuut aan laten komen.
Stuk of 40 binnen 1 seconde zelfs :p

Reign weet wel hoe ze mensen bezig moeten houden.
Nu kijken wat voor gigantische schade aan kata's aangericht zullen worden.
Casual 3 is zo onderhand een sloopwereld geworden! :D
 
Reactiescore
273
1e 10 seconde iets van 400.000 verslagen tegenstanders.

Verdediger van de dag


Versla als verdediger de meeste eenheden in deze wereld.

794.516 / 794.516
794.516 / 794.516
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 220.992. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen.
 

DeletedUser

Guest
1e 10 seconde iets van 400.000 verslagen tegenstanders.

Verdediger van de dag


Versla als verdediger de meeste eenheden in deze wereld.

794.516 / 794.516
794.516 / 794.516
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 220.992. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen.

Not bad, not bad...
 

DeletedUser70435

Guest
Nu weet ik dat er dorpen verloren worden hoor, maar waar zijn we in godsnaam mee bezig als ik dit voorbij zie komen?

786348f3eaf2bd52eff8ec0932263923.png
 
Reactiescore
273
Nu weet ik dat er dorpen verloren worden hoor, maar waar zijn we in godsnaam mee bezig als ik dit voorbij zie komen?

786348f3eaf2bd52eff8ec0932263923.png

Feit dat je je afvraagt waarom Arnold met zulke troepen aan valt, verbaast me.
Ten eerste, de context maak je niet duidelijk... Kan goed zijn dat de toestemming is blijven hangen, en hij er op korte afstand met deze troepen nog een poging kon wagen. Een van de vele mogelijke redenen waarom Arnold met deze troepen aan zou vallen.

Ten tweede, waarom post je berichten op het AF om "slechte" berichten van Insane te posten? Terwijl je weet dat als wij berichten van Reign gaan posten we zelf berichten kunnen posten waarin een Reign speler met alleen 2500 kata's aanvalt. Zonder troepen er bij, geen ridder... Gewoon een "clear" van 2500 kata's.

Niet om je op je plek te zetten, maar ik vraag me af waarom je deze post maakt :p
 
Reactiescore
1.468
Die kata's waren een vergissing met 1command van mijn co. Het had een Fake moeten voorstellen.

In de wereldchat worden zo veel rapportjes door jullie gepost die voor jullie geen probleem zijn? Ze komen praktisch op het zelfde neer.
 
Bovenaan