De helden van W18, of...?

DeletedUser

Guest
ik zeg alleen maar dat:
1. je het hele idee van Boxmeer fout uitvoerd, en
2. je met jouw post Schaapie uitnodigt om hier te gaan antwoorden. Dan kan je wel zeggen, "het maakt niks uit hij zou hier toch wel gaan antwoorden", maar nu geef je hem een reden om te antwoorden, en alsnog wordt hij weggekapt, terwijl hij op dit moment in dit topic precies hetzelfde heeft gepost als jullie zouden doen als je in zo'n lijstje staat. Iets van "Yes, bedankt!" Of "Yes, ik sta erbij", zoals schaapie doet.

Jullie maken het jezelf lastig door schaapie de hele tijd erbij te roepen.

1.
En zo kunnen we nog veel meer AF posters afgaan maar hier heb ik de tijd/zin niet voor. Maar wat wel leuk is, is als iedereen nu zelf een AF poster gaat analyseren op zijn posts/ingame prestaties net zoals in het 'spelers rating' system. Dat leek mij wel een leuk plan/de aanzet om dit topic te schrijven.

Laat de analyses maar komen!

Ik snap je punt dus niet, want blijkbaar doet hij het wel goed. ;)

2. Ik weet niet of je het al door hebt, maar Schaapie heeft een ban.
 

DeletedUser

Guest
1.

Ik snap je punt dus niet, want blijkbaar doet hij het wel goed. ;)

2. Ik weet niet of je het al door hebt, maar Schaapie heeft een ban.

ik weet niet of je het door hebt, maar deze ban kwam pas na de post van Auseinandersetzung. Schaapie heeft wel degelijk geantwoord, en allemaal dankzij onze grote en geweldige Auseinandersetzung
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet of je het door hebt, maar deze ban kwam pas na de post van Auseinandersetzung. Schaapie heeft wel degelijk geantwoord, en allemaal dankzij onze grote en geweldige Auseinandersetzung

Maar Schaapie was wel al gebanned na jou post, en daar ging het toch over? ;)
Want ik zou niet weten waarom jij anders met de post zou komen, waarin je zegt dat Schaapie hier gaat reageren als Ausein zo doorgaat.
Terwijl Schaapie al een ban heeft.

Overigens heeft Auseinandersetzung er wel voor gezorgd dat Schaapie een ban heeft. :)
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet of je het door hebt, maar deze ban kwam pas na de post van Auseinandersetzung. Schaapie heeft wel degelijk geantwoord, en allemaal dankzij onze grote en geweldige Auseinandersetzung

En je punt? Dat ik schaapie niet nog eens extra duidelijk mocht maken dat hij hier niet gewenst is? Of dat hij anders niet in dit topic zou gepost hebben -terwijl hij altijd overal spamt-? Sure.

En nou iemand bespreken of wegblijven want afgezien van mijzelf en boxmeer heeft er niemand een forumgebruiker besproken. Maar ik zal jou straks es bespreken. Wordt lachen dat wel. En eigenlijk zou ik niet meer op jou moeten reageren, gezien je je 90 procent van de keren vast lult en daarna niet meer reageert :eek:
 

DeletedUser1449

Guest
Wat zielig dit...
Het forum is toch open voor iedereen, iedereen mag hier toch posten ook al speel je er niet. Van een TW-Teamlid verwacht ik toch wel een hoger niveau.

Edit: Goede post van Boxmeer, leuk leesmateriaal.
 

DeletedUser3435

Guest
Wat zielig dit...
Het forum is toch open voor iedereen, iedereen mag hier toch posten ook al speel je er niet. Van een TW-Teamlid verwacht ik toch wel een hoger niveau.
Ja en van een Break lid verwacht ik dat hij iets langer nadenkt voor hij zoiets post.. :rolleyes:
Het enigste wat Schaapie hier doet is ons komen irriteren, hij reageert 'nooit' on-topic en spammed alles vol.
 

DeletedUser1449

Guest
En daar heeft hij blijkbaar een ban voor gekregen, maar om daar verder dan nog extra aandacht aan te besteden? Zou ik als tw-team niet doen.
 

DeletedUser

Guest
En daar heeft hij blijkbaar een ban voor gekregen, maar om daar verder dan nog extra aandacht aan te besteden? Zou ik als tw-team niet doen.

Ausein reageert in dit forum als een gewone speler :) Natuurlijk mag hij zich niet misdragen, maar het 'TW-Team' besteedt geen extra aandacht aan schaapie op dit forum.
Overigens, jongens, laten we dit een fijn topic houden waarin het niet gaat of je wel of niet aandacht moet geven aan schaapie. Kunnen jullie nog andere helden noemen? Zijn jullie het eens met de mensen die er nu op staan?
 
Bovenaan