De Heilige Oorlog

Reactiescore
53
Dag drie van "op de koffie bij M.v.d.t."

Na flink gegeten en gedronken te hebben, hebben de meeste troepen besloten te blijven. Degene die naar huis wilde zijn onderweg verdwaald.
Nadat dit huisfeestje is afgelopen kwam de boze Dwerg even om de hoek kijken. Blijkbaar was er een pijnlijk plekje ontdekt waardoor Dwerg toch nog even wat aanvallen moest sturen.
Vandaag was er eigenlijk niet veel te melden. Een paar prikjes van M.v.d.t. richting koh was dan ook wel het hoogtepunt van dit bezoek. Het is tijd om de oogjes te sluiten en bij te komen van dit mooie huisfeest.

Voor de volgende keer een vraag: Willen jullie weer bier en soep of wat anders? Suggesties zijn welkom!

Jessica
 

Deleted User - 2172780

Guest
Wel apart dat je deel 1 en dag 3 hebt. Ik mis dag/deel 2
 
Reactiescore
389
@Asteek 2
Ga jij eigenlijk ooit nog is zelf aanvallen of blijf je voor altijd slaafjes gebruiken om je oorlog uit te vechten en als je dan zelf wordt aangevallen meteen de vv afgeven?
 
Reactiescore
142
@Asteek 2
Ga jij eigenlijk ooit nog is zelf aanvallen of blijf je voor altijd slaafjes gebruiken om je oorlog uit te vechten en als je dan zelf wordt aangevallen meteen de vv afgeven?

Ik ga ten allen tijde vv afgeven

Even serieus. Ik probeer gewoon mijn best te doen, te leren. Ook hoop ik nog wat plezier te hebben op TW. Ik ben geen super speler, dat weet ik van mezelf ook wel hoor. Ik houd er niet van mijn vv te moeten afgeven, maar tijd is niet iedereen gegeven in real. Ik doe alles wat ik kan, en heb inderdaad zeer veel geluk met de stam waarin ik terecht ben gekomen. Ik ben vele spelers binnen KoH super dankbaar.
Ik weet dat te term runner al gegeven is, en dat versta ik. Maar ik ga me blijven inzetten; voor mijn account, de stam. In welke functie dan ook.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
273
Ik ga ten allen tijde vv afgeven

Even serieus. Ik probeer gewoon mijn best te doen, te leren. Ook hoop ik nog wat plezier te hebben op TW. Ik ben geen super speler, dat weet ik van mezelf ook wel hoor. Ik houd er niet van mijn vv te moeten afgeven, maar tijd is niet iedereen gegeven in real. Ik doe alles wat ik kan, en heb inderdaad zeer veel geluk met de stam waarin ik terecht ben gekomen. Ik ben vele spelers binnen KoH super dankbaar.
Ik weet dat te term runner al gegeven is, en dat versta ik. Maar ik ga me blijven inzetten; voor mijn account, de stam. In welke functie dan ook.

En zo hoort het!
 
Reactiescore
64
Ik ga ten allen tijde vv afgeven

Even serieus. Ik probeer gewoon mijn best te doen, te leren. Ook hoop ik nog wat plezier te hebben op TW. Ik ben geen super speler, dat weet ik van mezelf ook wel hoor. Ik houd er niet van mijn vv te moeten afgeven, maar tijd is niet iedereen gegeven in real. Ik doe alles wat ik kan, en heb inderdaad zeer veel geluk met de stam waarin ik terecht ben gekomen. Ik ben vele spelers binnen KoH super dankbaar.
Ik weet dat te term runner al gegeven is, en dat versta ik. Maar ik ga me blijven inzetten; voor mijn account, de stam. In welke functie dan ook.

Eerlijk is eerlijk, dit kan ik nou waarderen! Beter iemand die ze best doet & dat het niet lukt maar wel probeert te leren. Dan een gast als Koga die alleen maar opschept en beledigt maar vervolgens nog amper een muurtje kan slopen.

Waardige en gezellige tegenstander maakt het spel een stuk leuker!
 
Reactiescore
389
Ik ga ten allen tijde vv afgeven

Even serieus. Ik probeer gewoon mijn best te doen, te leren. Ook hoop ik nog wat plezier te hebben op TW. Ik ben geen super speler, dat weet ik van mezelf ook wel hoor. Ik houd er niet van mijn vv te moeten afgeven, maar tijd is niet iedereen gegeven in real. Ik doe alles wat ik kan, en heb inderdaad zeer veel geluk met de stam waarin ik terecht ben gekomen. Ik ben vele spelers binnen KoH super dankbaar.
Ik weet dat te term runner al gegeven is, en dat versta ik. Maar ik ga me blijven inzetten; voor mijn account, de stam. In welke functie dan ook.

Dat je wil leren, top, maar als ik van andere hoor dat jou vv gewoon 24/7 gepakt wordt omdat er anders teveel verlies is, dat is gewoon kansloos en daar ga je ook werkelijk geen donder van leren. Weet uberhaupt niet wat je wil leren met al je dorpen 5 rijen dik 100k stacks erin, daar leer je werkelijk helemaal niks mee. En je kweekt er zoals je aan mij merkt ook echt geen respect mee bij de tegenstander. Vooral niet als je dan ook nog is patrick als buffer gaat gebruiken zodat je zelf maar niks hoeft te doen.
 
Reactiescore
273
100k stacks is ook een strategie hoor. En laat tribalwars nou net een strategiespel zijn.
Het heeft meer troepen nodig die dus ergens anders minder staan.
Plus, het zorgt er voor dat je minder tijd hoeft te besteden aan die muur, wat je vervolgens kan besteden aan dingen buiten TW om.
 
Reactiescore
142
Dat je wil leren, top, maar als ik van andere hoor dat jou vv gewoon 24/7 gepakt wordt omdat er anders teveel verlies is, dat is gewoon kansloos en daar ga je ook werkelijk geen donder van leren. Weet uberhaupt niet wat je wil leren met al je dorpen 5 rijen dik 100k stacks erin, daar leer je werkelijk helemaal niks mee. En je kweekt er zoals je aan mij merkt ook echt geen respect mee bij de tegenstander. Vooral niet als je dan ook nog is patrick als buffer gaat gebruiken zodat je zelf maar niks hoeft te doen.

Je hebt zeker een punt. Ik ga dat niet ontkennen. Dat ik nog wat moet leren blijf ik bij. Maar er zijn zaken die ik anders moet en had moeten doen.
Ook ben ik van mening dat 100k stacks behoort tot een strategie. Casuals speel ik doordat deze minder intensief zijn (qua tijdsinput). Ik heb me slecht aangepast naar de range-verlagingen toe. Iets wat ik nu wel meeneem naar volgende.
 
Reactiescore
389
100k stacks is ook een strategie hoor. En laat tribalwars nou net een strategiespel zijn.
Het heeft meer troepen nodig die dus ergens anders minder staan.
Plus, het zorgt er voor dat je minder tijd hoeft te besteden aan die muur, wat je vervolgens kan besteden aan dingen buiten TW om.

100K Stacks in een paar dorpen kan, maar 100K stacks 4 linies diep op een 50% van al je dorpen is echt geen strategie meer, da's gewoon angst. En zoals hier ook al eerder vermeld een slechte strategie omdat daardoor al meerdere bondgenoten zelf dorpen zijn verloren en asteek zelf ook.
 
Reactiescore
64
100k stacks is ook een strategie hoor. En laat tribalwars nou net een strategiespel zijn.
Het heeft meer troepen nodig die dus ergens anders minder staan.
Plus, het zorgt er voor dat je minder tijd hoeft te besteden aan die muur, wat je vervolgens kan besteden aan dingen buiten TW om.

Parkeer de bus is bij voetbal ook stratagie. Betekend niet dat het soort van laffe manier is van spelen. Maar het is toegestaan!

Het is veelste warm voor ruzie, iedereen genoeg water drinken & neem een duik in een zwembad! :cool:
 

DeletedUser78605

Guest
Ik ga ten allen tijde vv afgeven

Even serieus. Ik probeer gewoon mijn best te doen, te leren. Ook hoop ik nog wat plezier te hebben op TW. Ik ben geen super speler, dat weet ik van mezelf ook wel hoor. Ik houd er niet van mijn vv te moeten afgeven, maar tijd is niet iedereen gegeven in real. Ik doe alles wat ik kan, en heb inderdaad zeer veel geluk met de stam waarin ik terecht ben gekomen. Ik ben vele spelers binnen KoH super dankbaar.
Ik weet dat te term runner al gegeven is, en dat versta ik. Maar ik ga me blijven inzetten; voor mijn account, de stam. In welke functie dan ook.
Ik vond je altijd maar een noobje, maar heb respect voor dit bericht van je! Ik wens je toch nog succes en we maken je het ook niet makkelijk eh :$

Schrijf me eens aan op Cas8 als je zin hebt in een leuk neutraal gesprek. Werelden blijven gescheiden :)
 
Reactiescore
142
Ik vond je altijd maar een noobje, maar heb respect voor dit bericht van je! Ik wens je toch nog succes en we maken je het ook niet makkelijk eh :$

Jullie zijn een zware gebuur, dat staat vast!
 
Bovenaan