De Heilige Oorlog

Reactiescore
46
Waar is de mogelijkheid om je activiteit en read-receipts uit te zetten als je ze nodig hebt
 

DeletedUser79332

Guest
Dus bevestigd dit weer eens hun laag spel.
Bewust cfen en er niks mee doen. Kan nog geen sorry vanaf. Uberhaupt geen fatsoenlijke reactie.

Dus de afspraken kunnen wel de prullenbsk in aangezien ze maar vanuit 1 kant nageleefd worden.
 
Reactiescore
73
Leuk ook dat @Master Roshi. alles wel leest maar niks zegt over de CF kwestie.
Ik was even bezig met een andere wereld, sorry:oops:

Wat betreft de CF, het is een feit dat een speler tegen de afspraken handelde en willen we onze excuses aanbieden voor iets wat niet moest gebeuren, toch heeft plaatsgevonden.
Het is wel zo dat als 1 spelers iets fouts doet, men niet een hele stam moet beschuldigen van de afspraken niet nakomen.

Dus bevestigd dit weer eens hun laag spel.
Bewust cfen en er niks mee doen. Kan nog geen sorry vanaf. Uberhaupt geen fatsoenlijke reactie.

Dus de afspraken kunnen wel de prullenbsk in aangezien ze maar vanuit 1 kant nageleefd worden.
Ik was even bezig met c7, mag ik even?:confused:
 
Reactiescore
46
Bezig met c7 sinds gisteravond? :x
 

DeletedUser79332

Guest
Ik was even bezig met een andere wereld, sorry:oops:

Wat betreft de CF, het is een feit dat een speler tegen de afspraken handelde en willen we onze excuses aanbieden voor iets wat niet moest gebeuren, toch heeft plaatsgevonden.
Het is wel zo dat als 1 spelers iets fouts doet, men niet een hele stam moet beschuldigen van de afspraken niet nakomen.


Ik was even bezig met c7, mag ik even?:confused:

Ja dat mag je ofcourse.

Maar er zijn er meer in KOH die een PM kunnen sturen naar PN met excuses. Zeker als dit gister al bekend was.
Goed dat jij reageert, aan de andere kant zwak dat niemand anders dit doet/kan. Ruim 24 uur later.

En natuurlijk spreek je de stam er op aan. De stam(leiding) moet ook zorgen dat de regels worden nageleeft.
 
Reactiescore
46
ik volg c7 al niet meer sinds ik gekicked ben uit Prof omdat ze geen massa stam wouden zijn, waarna ze een paar dagen later opeens enorm veel mensen hadden gerecruit :x
 
Reactiescore
73
Ja dat mag je ofcourse.

Maar er zijn er meer in KOH die een PM kunnen sturen naar PN met excuses. Zeker als dit gister al bekend was.
Goed dat jij reageert, aan de andere kant zwak dat niemand anders dit doet/kan.

1 speler van het acc kon niet ivm privé en de andere was er toen niet, heb vandaag een discussie gehad met hen en met dit als resultaat.

ik volg c7 al niet meer sinds ik gekicked ben uit Prof omdat ze geen massa stam wouden zijn, waarna ze een paar dagen later opeens enorm veel mensen hadden gerecruit :x
Welk account? Ben wel benieuwd:p
 

DeletedUser79332

Guest
1 speler van het acc kon niet ivm privé en de andere was er toen niet, heb vandaag een discussie gehad met hen en met dit als resultaat.


Welk account? Ben wel benieuwd:p

Het siert je dat je het voor je stammaatje opneemt.

Ik vind het gewoon zwak dat master counting in dit geval niet eens de moeite neemt om sorry te zeggen. Hoeft niet eens hier op het af, kan gewoon IG.
Maar dit is zelfs al lastig blijkbaar.
Gewoon diep triest dus van hem!

Zeker als het om een doelbewuste cf gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
73
Het siert je dat je het voor je stammaatje opneemt.

Ik vind het gewoon zwak dat master counting in dit geval niet eens de moeite neemt om sorry te zeggen. Hoeft niet eens hier op het af, kan gewoon IG.
Maar dit is zelfs al lastig blijkbaar.
Gewoon diep triest dus van hem!

Zeker als het om een doelbewuste cf gaat.

In overleg met master counting hebben we besloten dat ik even ging reageren ipv dat hij het doet, dus je mag mijn post waarin ik excuses heb aangeboden, van hun beschouwen.
 

DeletedUser80835

Guest
Wat er smerig is is dat jullie al met elkaar aan het samenwerken waren terwijl wij niks tegen bucep deden. Bucep was ons dus al aan het tegenwerken en dat wisten jullie. Nu weet ik niet of dat binnen die twee weken was die we hadden afgesproken, maar dat zal me niks verbazen als ik naar het verleden kijk. Bucep is in jullie stam gekomen voor de boosters gok ik. Al vraag ik me af waarom hij uberhaupt niet in jullie stam zat als jullie toch al samenwerkten. Snap je nou echt niet dat het smerig is om een andere stam tegen te werken d.m.v externe accounts?

De NAP was ook niet om respect 'af te dwingen'. De NAP was er omdat we het wel zo eerlijk vonden dat hij zich kon voor bereiden op eventuele aanvallen. Het zal me een worst vinden wat jij daarvan vindt het was het meeste nette dat we konden doen, want we zouden hem niet meenemen naar de nieuwe stam. Je hebt het de hele tijd over een week terwijl we bijna een maand hebben gewacht. Als het al zo duidelijk was dat bucep edelvoer zou zijn voor ons hadden jullie hier beter op kunnen anticiperen. Dus of jullie te dom om dit te zien (lijkt me niet want je noemde hem zelf edelvoer voor ons) of het was nooit de bedoeling om zijn account te behouden. Dus ja jullie zijn smerig.

We kunnen hier over blijven doorgaan ;) ik vind het van jullie stom, jij vindt ons smerig, zo kunnen we nog wel een maand bezig blijven :p het enige wat ik met buce gedaan heb in het verleden is 3-4 dorpen geruild omdat die elkaars cluster lagen. Stond los van alle oorlogen en bg's, gewoon voor ons eigen goed. Daarna werd hij gekickt en tegen mij werd verteld zonder degelijke reden. Dan kreeg hij een nap van een week of 2 die ik nog steeds waardeloos vind, als CBT er niet was, dan zaten jullie met 3-4 spelers hem alleen te pakken, die 2 weken zouden echt heeeel weinig verschil gemaakt hebben... En net zoals waarom we een bg met KOH aangegaan hebben, hebben we buce in de stam gezet... Hij kreeg wat hulp tegen een gezamelijke vijand en uiteindelijk zitten de dorpen in onze stam... Wie het nu smerig heeft gespeeld, tja, misschien wij, maar dat komt omdat jullie het eerst deden in onze ogen ;)

Misschien een kleine duidelijkheid voor jou.

Famke bestaat niet meer sinds de spelers over gegaan zijn naar CB.
Alle rechten binnen de stam zijn naar mij gegaan zonder dat ik dit wist.
Pas 3 dagen later of zo kwam ik hier achter. En even later de naam maar veranderd naar de meest legendarische stam die ooit op TW bestaan heeft.
Rain of the Fourth Season.

Niemand anders dan ik had rechten over de leden en ik kan je een ding heel duidelijk vertellen.
Ik zou Crazybert nooit helpen na shit die een van die spelers daarop mij heeft geflikt.
Het kicken van die grote speler (die ik overigens helemaal niet kende i.v.m. inactiviteit) was niets persoonlijks en het boeit me gewoon niets. Net zoals het aanpassen van de stambeschrijving, naam en wat nog meer gaat komen.
De enige reden waarom ze de stam niet opgeheven hebben maar naar mij overgezet is omdat ze wisten dat ik er sinds het begin al ben en kon waarderen dat ik in de stam kon blijven.

Acties vanuit Rain zijn 100% los van de acties vanuit andere stammen. Dit is omdat Rain niemand anders nodig heeft. Onze reputatie spreekt voor zich, en is de enige reden waarom niemand ons aan durft te vallen. Zoals ik een lange tijd geleden al zei: "het is oneerlijk als Rain nu weer aan de macht komt. Dus laten we de rest groeien voordat we écht beginnen met de oorlog"

Eén ding is zeker... Rain of the Fourth Season staat alleen als stam.
En deze stam zal de uiteindelijke overwinningsvoorwaarden op zijn naam krijgen.

Groetjes,

Erwin - Final 24 - Ft. Leon is een noob.

Ben niet ervaren genoeg om te weten of dit bericht 100% sarcasme is of serieus beschouwd moet worden :confused2:
 
Reactiescore
698
Petra 05 en skocz groeien aardig door ...
Zou één van deze twee spelers die nu blijven doorgroeien crazybertje van de troon kunnen stoten?
 
Reactiescore
323
Petra 05 en skocz groeien aardig door ...
Zou één van deze twee spelers die nu blijven doorgroeien crazybertje van de troon kunnen stoten?
Nee want CB heeft CBT in hun achterland terwijl Skocz en Petra vast gaan lopen op een van de beste deffers op deze wereld :D
 
Bovenaan