De Heilige Oorlog

Reactiescore
73
KOH presenteert 'De Heilige Oorlog' :



foto oorlog.jpg
1 april 2019
De legers van Hymne en Famke besloten na wekenlang onderhandelingen om zich samen te voegen om het machtige leger van KOH een halt toe te roepen.​
Ze besloten om een kruistocht(lees: offensief) te organiseren met doel om dorpen van Asteek 2 te pakken.
Het veldslag was bloederig, maar dankzij de tactieken van generaal Thomas wist KOH maar 3 dorpen te verliezen.
Zo mislukte de kruistocht en kon Hymne 3 dorpen pakken die strategisch van belang kunnen zijn(lees: Cyprus).

10 april
KOH en C.B.T deden een snelle aanval op de dorpen van Early, thegreatwar en op The Music of Erich Zann, waarbij men vooral bij Early heel wat dorpen kon pakken.
De counters van Early om de verloren dorpen terug te pakken, resulteerden deels in een mislukking.
Bij Thegreatwar liep niet alles zoals KOH dacht, bovendien was er een ervaren generaal aanwezig om de steden van thegreatwar te verdedigen en mislukte de aanval resulteerde.
Maar toch leed Hymne op deze dag verliezen, zowel troepen als dorpen.

19 april
Na wat rusten en herorganiseren organiseerde KOH weer een aanval, deze keer op jand.
Omdat de verdediging in de steden van jand niet goed stonden, leed Hymne grote verliezen en kon KOH makkelijk dorpen pakken.
Counters van Phuture slaagden deels maar hiernaast resulteerde de aanval alsnog op een succes.

27 april
De legers van KOH kwamen bijeen om te beslissen hoe de volgende aanval gepland zou worden.
Na uren overleg vertrokken de legers om het volk in de dorpen en steden van Hymne te bevrijden en hen een rustig, vreedzaam leven te geven.
Enkel op deze manier was het mogelijk hen te redden van de erbarmelijke omstandigheden waaronder het volk moest lijden.

29 april, 00:26
De tijd is aangebroken, de legers zouden elk moment kunnen aankomen.
Men kon de Mehter al van ver horen, wat betekende dat ze naderden. Een van de leiders die een leger leidde riep: ‘Het is zover mijn vrienden.
Laten we het volk bevrijden van deze gruwelijke leiders!’

Gebaseerd op een heiglige missie. |-We create our own heaven-|



We hopen op een leuke en propere strijd. Mogen de beste winnen.
 

DeletedUser79640

Guest
Is dit net zoals de kruistochten gebaseerd op het wegwerken van onnodige en vervelende bondgenoten om zelf meer macht te pakken?
 

DeletedUser79785

Guest
en nu zonder spelfouten..

Vergeet je btw niet alle 15 stammen toe te voegen?
 

DeletedUser70435

Guest
Is dit een van de vele online checks die gedaan worden?
 

DeletedUser78605

Guest
En echt een massa op asteek was het ook niet tbh, waren 2 spelers :p

Maar succes aan jullie en jullie slaafjes
 

DeletedUser77953

Guest
He verdomme nu gaat Phuture Noize slechte oorlogstats hebben! :(
 

DeletedUser78605

Guest
Ik mis nog een aantal bladzijdes.. Iets waar koh aan alle overige stammen vraagt om te helpen bijvoorbeeld. Het zwakke recruiten van een vijandige stam.
 

DeletedUser79541

Guest
Net terug uit London en ik dacht dat de straten daar een rommeltje waren o_O
 
Reactiescore
142
Niet zo zeiken allemaal:p. Vind het een mooie oorlogsverklaring.

De term heilige oorlog wijst er wel op dat KOH desnoods over lijken, veel lijken gaat. Om de heilige oorlog te winnen,

Iets om voor op te passen dus BG’s en hulpjes van KOH;)

En wat betreft mijn aandeel in de oorlogsverklaring. Kan ik zeggen dat ik daar met plezier aan bijgedragen heb.
 

DeletedUser70435

Guest
Kan KOH even alle hulp stammies uitnodigen in de oorlog?
HEROES
SBTB
C.B.T.
 
Bovenaan