De grote Roy show

Reactiescore
3.452
Jullie hebben zelfs mijn mb gevraagd om dorpen in mijn cluster gratis te krijgen (circus) om te cfen.
Lol,en die afstand kan hij ook echt lopen denk je met zijn edels?

Snap ook helemaal niet waarom jij je zo drukt maakt of wij banden hebben met Loa?
Wij draaien idd sinds kort wat vv’s.
Meen mij nog heel goed te herinneren dat Neo vv draaide voor Mowo,lid van stam Mowo gaf zelfs een dorp af aan Niels diep in de safe van Chess.
Daarnaast waren jullie destijds in oorlog met Ufo tijdens die oorlog draaide jullie vv daar om te deffen tegen Chess, stackte Ufo en dat alles tijdens jullie oorlog.
Nu loop jij hoog van de toren af te blazen omdat wij af en toe een vv draaien in Loa??

Daarbij heb jij je weer van je beste kant laten zien met je vv misbruik daar en proberen om iemand een ban aan te smeren,siert je echt Roy
 

DeletedUser79219

Guest
Ik heb idd om een cf gevraagd. dit was als reactie op NEO.
Even een reminder: dorp jaimyangel. een hele leuke cf in ons cluster.
Aangezien dit dorp ook niet eerlijk gepakt is (gevraagd of via een vv).

Uiteraard wist ik niet dat de desbetreffende speler een mb was. Aangezien ik eerst vroeg wat hun betrekkingen tot NEO waren. Hier kreeg ik als antwoord op dat ze met een aantal spelers weleens contact hadden.
Het leuke. ze vonden het een goed idee. nvm daar gaat het nu iig niet om.

Luister Royboy. laten we nu geen oude koeien uit de sloot halen. Volgens mij ging dit topic ergens anders over. :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Is de afstand leidend of is de intentie leidend?

Roy had de intentie om Suicide te laten bannen met illegale scripts, maar dat praten jullie allemaal goed i.p.v. dat dat leidend is? :p
 
Reactiescore
3.452
Is de afstand leidend of is de intentie leidend?
Je reageert niet op het stukje waarbij je stamgenoot een account heeft misbruikt en geprobeerd heeft om een ban uit te lokken?
Typisch weer.
Je intentie om selectief te reageren is iig gelukt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67275

Guest
Zonder bewijzen kunnen we allemaal niets. Selectief reageren? Tsja, ik voel er weinig voor om me te mengen in de gehele discussie, omdat ik net zo weinig informatie heb/weet als de rest van de reageerders hier. Speculeren schiet dus wat mij betreft niet echt op.

Daarnaast, selectieve reactie of niet, ging mij er gewoon om dat die actie allesbehalve fair is. Als partij A 3 bewegingen maakt die stof tot nadenken geeft, betekent dat natuurlijk niet dat 1 buitensporige beweging van partij B ineens gerechtvaardigd is lijkt mij
 
Reactiescore
3.537
Nog eens Roy zijn uitleg overlopen:

b5dec75eb324e606f5c26e8b09da2d0c.png


De gelekte PM screen komt van een oud speler die op SC speelde en is viavia dus niet rechtstreeks van die oud speler bij Roy geraakt.

9ceb853ddf38f8267f621989725c8efa.png


Roy kent hem zelf niet (de persoon die de screen maakte op SC) maar iemand anders wel (persoon die Roy de screen gaf).


cd303f8ebe0fd766005bb734872a1c91.png


Dus Roy kreeg enkel een foto van een screen van een anoniem iemand. Dat was het enige wat die anonieme persoon naar Roy gestuurd heeft. De vraag is nu, hoe weet Roy of op basis waarvan stelt Roy vast dat die anonieme persoon de screen kreeg van een oud co op SC (Ronny) terwijl Roy die hele persoon niet kent zoals hij zelf beweerd in de screens.

Deze uitleg alleen al klopt van geen kanten. Daarbij komt kijken dat Roy zijn app een crash heeft gehad iets na alle praktijken zijn gebeurd en daarbovenop is het nummer dat Roy de screen gaf niet meer bereikbaar.


Daarbovenop komt kijken dat Roy al dan niet echt of nep een plan had om een speler op SC te zetten, hierop een script te plaatsen om het te laten bannen, dit script dat hij kreeg is ook gevonden op het acc SC. Hierbij leiden alle wegen naar Roy.


Roy die beweerd een mannetje op SC te hebben (al dan niet echt of fake), vervolgens word er dus een PM gelekt door een persoon die hij totaal niet kent (Ronny) die iemand anders de opdracht geeft om anoniem een screen door te sturen met enkel en alleen een screen in zonder uitleg. De vraag die we moeten stellen is, waarom word deze PM screen van SC precies naar de persoon gestuurd uit heel NEO die al dan niet een mannetje op SC had zitten?


Dat is wederom geen bewijs maar het is wel toeval + toeval + toeval + toeval + heel veel toevaligheden.

Ja Roy, leg eens uit (pagina 11 staat de post). De vraag is simpel: Jij kreeg enkel en alleen een bericht van iemand met een PM screen in (dat is het aller enigste die persoon naar jou gestuurd heeft) zoals je zelf zegt in een gesprek met mij als ik daar nadrukkelijk om vraag.

Vervolgens zeg je dat de persoon die enkel en alleen de screen naar je doorstuurde zijn screen gekregen heeft van een oud co op SC.

Hoe weet Roy dat die 'anonieme' persoon die enkel en alleen een screen zonder 1 woord erbij naar jou stuurde deze screen kreeg van een oud co op SC. Ik ben heel erg benieuwd naar deze uitleg.


Bovenop dat we vaststellen Roy zijn uitleg niet klopt (of hij moet met een sterk verhaal komen waar ik atm niet eens een uitlul verhaal op kan verzinnen) komen we bij meerdere toevalligheden omtrent deze situatie.


Roy zijn app berichten is hij kwijt gespeeld dus hij kan niets aantonen(toeval num 1), de persoon die de anonieme screen stuurde zijn nummer bestaat plots niet meer (toeval num 2).

Waarom zou een oud co op SC die jij totaal niet kent iemand anoniem jouw een bericht op APP laten sturen (hoe komen ze aan jouw nummer? (toeval num 3). Van alle NEO personen is juist de persoon die SC wou naaien ook precies de persoon die toevallig de screen krijgt (toeval num 4).

Wel heel veel toevalligheden bovenop een verhaal dat niet blijkt te kloppen. Wij wachten geduldig af op een duidelijke uitleg op mijn vraag.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.537
Zonder bewijzen kunnen we allemaal niets. Selectief reageren? Tsja, ik voel er weinig voor om me te mengen in de gehele discussie, omdat ik net zo weinig informatie heb/weet als de rest van de reageerders hier. Speculeren schiet dus wat mij betreft niet echt op.

Daarnaast, selectieve reactie of niet, ging mij er gewoon om dat die actie allesbehalve fair is. Als partij A 3 bewegingen maakt die stof tot nadenken geeft, betekent dat natuurlijk niet dat 1 buitensporige beweging van partij B ineens gerechtvaardigd is lijkt mij

Dit moet de zwakste post van W66 zijn, daarvoor wil ik je ten eerste al feliciteren. Je kop in het zand steken is een uitdrukking iedereen wel kent, een fenomeen wel vaker voorkomt bij bepaalde diersoorten. Vooral de NEO-mens kampt hiermee.

Geen bewijzen is relatief. Er is een verschil tussen bewijs en uitsluitend bewijs, dat eerste is veeltalig gegeven, dat 2de word lastig. Heb nog aan de procureur gevraagd voor telefoontaps maar mijn verzoek is geweigerd. Heeft Daan of iemand in NEO al een intern onderzoek aan mogelijk betrokken partijen gedaan en kritische vragen gesteld, chat berichten opgevraagd en dergelijke?

Het antwoord is nee, het is namelijk veel makkelijker om te roepen 'er is geen uitsluitend bewijs'. Tactiek die ik in de toekomst zeker ook zal gaan toepassen. Volgende keer gewoon een post maken en daar in zetten 'ik heb geen ruggengraat nog karakter' is veel makkelijker dan dat iedereen het nog moet concluderen na het lezen van je post.
 

DeletedUser65747

Guest
Chess wat verwachten jullie eigenlijk nog te bereiken? Elke week lijken jullie weer met een nieuwe situatie of een oudere situatie te verergeren. Hiermee probeer je NEO tegen elkaar in het harnas te krijgen maar dit gaat toch niet meer lukken. Degene die echt klaar zijn met NEO zijn ondertussen wel gestopt(waaronder ikzelf) of zijn naar jullie verkast. Zelfs Roy is voor zover ik weet gestopt. Het winnen van W66 zal voor geen van de partijen meer een eer zijn aangezien de andere partij dit altijd zal ondermijnen door te zeggen dat er 'vies' is gespeeld. Draai het stigma van deze wereld gewoon om met zijn allen door er op zijn minst een eetbare strijd zonder moddergooien van te maken.

En ja, ik ben me ervan bewust dat dit bericht weer keihard ondergesneeuwd gaat worden door nieuw moddergooien.
 
Reactiescore
152
Chess wat verwachten jullie eigenlijk nog te bereiken? Elke week lijken jullie weer met een nieuwe situatie of een oudere situatie te verergeren. Hiermee probeer je NEO tegen elkaar in het harnas te krijgen maar dit gaat toch niet meer lukken. Degene die echt klaar zijn met NEO zijn ondertussen wel gestopt(waaronder ikzelf) of zijn naar jullie verkast. Zelfs Roy is voor zover ik weet gestopt. Het winnen van W66 zal voor geen van de partijen meer een eer zijn aangezien de andere partij dit altijd zal ondermijnen door te zeggen dat er 'vies' is gespeeld. Draai het stigma van deze wereld gewoon om met zijn allen door er op zijn minst een eetbare strijd zonder moddergooien van te maken.

En ja, ik ben me ervan bewust dat dit bericht weer keihard ondergesneeuwd gaat worden door nieuw moddergooien.

Dank, een van de weinige nuttige en waardevolle berichten op het hele w66 forum.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zonder bewijzen kunnen we allemaal niets. Selectief reageren? Tsja, ik voel er weinig voor om me te mengen in de gehele discussie, omdat ik net zo weinig informatie heb/weet als de rest van de reageerders hier. Speculeren schiet dus wat mij betreft niet echt op.

Daarnaast, selectieve reactie of niet, ging mij er gewoon om dat die actie allesbehalve fair is. Als partij A 3 bewegingen maakt die stof tot nadenken geeft, betekent dat natuurlijk niet dat 1 buitensporige beweging van partij B ineens gerechtvaardigd is lijkt mij

Chess wat verwachten jullie eigenlijk nog te bereiken? Elke week lijken jullie weer met een nieuwe situatie of een oudere situatie te verergeren. Hiermee probeer je NEO tegen elkaar in het harnas te krijgen maar dit gaat toch niet meer lukken. Degene die echt klaar zijn met NEO zijn ondertussen wel gestopt(waaronder ikzelf) of zijn naar jullie verkast. Zelfs Roy is voor zover ik weet gestopt. Het winnen van W66 zal voor geen van de partijen meer een eer zijn aangezien de andere partij dit altijd zal ondermijnen door te zeggen dat er 'vies' is gespeeld. Draai het stigma van deze wereld gewoon om met zijn allen door er op zijn minst een eetbare strijd zonder moddergooien van te maken.

En ja, ik ben me ervan bewust dat dit bericht weer keihard ondergesneeuwd gaat worden door nieuw moddergooien.

Het probleem is echter dat er steeds maar weer wazige acties van NEO plaatsvinden en boven tafel blijven komen. Wat wij als Chess willen bereiken is dat spelers als Roy in het vervolg geen pogingen ondernemen om andere werelden te slopen.

Echter dien ik het wel voor jullie op te nemen, aangezien jullie op 2 van de weinige accounts spelen die een poging hebben ondernomen om de rotzooi van NEO te verlaten en richting Chess te komen. Helaas is daarvoor gewoon weinig mogelijkheid gezien de status van de wereld.
 

DeletedUser67275

Guest
Dit moet de zwakste post van W66 zijn, daarvoor wil ik je ten eerste al feliciteren. Je kop in het zand steken is een uitdrukking iedereen wel kent, een fenomeen wel vaker voorkomt bij bepaalde diersoorten. Vooral de NEO-mens kampt hiermee.

Geen bewijzen is relatief. Er is een verschil tussen bewijs en uitsluitend bewijs, dat eerste is veeltalig gegeven, dat 2de word lastig. Heb nog aan de procureur gevraagd voor telefoontaps maar mijn verzoek is geweigerd. Heeft Daan of iemand in NEO al een intern onderzoek aan mogelijk betrokken partijen gedaan en kritische vragen gesteld, chat berichten opgevraagd en dergelijke?

Het antwoord is nee, het is namelijk veel makkelijker om te roepen 'er is geen uitsluitend bewijs'. Tactiek die ik in de toekomst zeker ook zal gaan toepassen. Volgende keer gewoon een post maken en daar in zetten 'ik heb geen ruggengraat nog karakter' is veel makkelijker dan dat iedereen het nog moet concluderen na het lezen van je post.

Zwakste post van W66? Ach, als ik me van iemand niets aantrek is dat van jou wel. Je gedraagt je als een parvenu die denkt dit spel uitgevonden te hebben. Jouw mening is net zoveel waard als de rest. Probeer dat eens in te zien.

En impliceer je hiermee dat je het mij kwalijk neemt dat ik niet op onderzoek ben uitgegaan? Kan hier alleen maar om lachen Jannes. Ik ben niet betrokken in deze kwestie, dus voel mij dan ook niet direct aangesproken om op onderzoek uit te gaan, en al helemaal niet door zulke posts.

Ik vind het treurig hoe er gedaan wordt om te winnen. Ik vind het minstens net zo treurig hoe geobsedeerd jij bent voor een browsergame. Get a life man.
 
Reactiescore
603
Zwakste post van W66? Ach, als ik me van iemand niets aantrek is dat van jou wel. Je gedraagt je als een parvenu die denkt dit spel uitgevonden te hebben. Jouw mening is net zoveel waard als de rest. Probeer dat eens in te zien.

En impliceer je hiermee dat je het mij kwalijk neemt dat ik niet op onderzoek ben uitgegaan? Kan hier alleen maar om lachen Jannes. Ik ben niet betrokken in deze kwestie, dus voel mij dan ook niet direct aangesproken om op onderzoek uit te gaan, en al helemaal niet door zulke posts.

Ik vind het treurig hoe er gedaan wordt om te winnen. Ik vind het minstens net zo treurig hoe geobsedeerd jij bent voor een browsergame. Get a life man.

Treurige reactie.

Ik vind het treurig dat je Roy verdedigd en dat maakt je niks beter dan hem ;)
 
Reactiescore
3.537
Zwakste post van W66? Ach, als ik me van iemand niets aantrek is dat van jou wel. Je gedraagt je als een parvenu die denkt dit spel uitgevonden te hebben. Jouw mening is net zoveel waard als de rest. Probeer dat eens in te zien.

En impliceer je hiermee dat je het mij kwalijk neemt dat ik niet op onderzoek ben uitgegaan? Kan hier alleen maar om lachen Jannes. Ik ben niet betrokken in deze kwestie, dus voel mij dan ook niet direct aangesproken om op onderzoek uit te gaan, en al helemaal niet door zulke posts.

Ik vind het treurig hoe er gedaan wordt om te winnen. Ik vind het minstens net zo treurig hoe geobsedeerd jij bent voor een browsergame. Get a life man.

Probeer ten eerste al eens rustig te blijven en de dingen eenvoudig te bekijken. Een reactie als 'ik ben rustig' kan je achter wegen laten, als je in 1 post zegt mijn persoon je volledig koud laat snap ik niet waarom je dan de moeite neemt er zo gefrustreerd op te reageren. Het moge duidelijk zijn dat mijn woorden je zwaar vallen maar dat is opzich geen probleem.

Wat wel een probleem is, is dat jij denkt wij dit doen om 'te winnen'. Als je de vraag (willen jullie liever zeiken op NEO of liever niet zeiken op NEO) aan 1 ieder in Chess zou stellen zou het antwoord eenduidig zijn. Je kan Chess blame voor het zeiken op NEO of je kan NEO blame door Chess 100 gelegenheden te geven om te zeiken. Het is maar net hoe je het bekijkt, wij hebben Roy niet gevraagd om accounts te hacken maar mijn excuses we er wat over zeggen?

Dit is een fora, dit hoort thuis op het fora, als je daar niet mee kan omgaan zul je daar zelf de nodige conclusies uit moeten trekken en eerlijk gezegd als ik zie hoe gefrustreerd je post, is het mss beter ook je dit topic niet meer opent, je bijdrage zal niet gemist worden. Moest je doorheen de jaren het AF gevolgd hebben, zulke topic's als dit heb ik vaker gemaakt ook als ik in het zwaar verliezende kamp zit en de strijd al verloren is dus aanhalen ik dit maak om te winnen is redelijk onzinnig. Eerder rechtvaardigheid en de drang om de waarheid te achterhalen, maar ik ga er niet om liegen we dit politiek niet kunnen uitbuiten (hoort bij het spel) maar wie beweerd dat dit de hoofdreden is van dit alles heeft de boodschap niet goed begrepen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79447

Guest
Treurige reactie.

Ik vind het treurig dat je Roy verdedigd en dat maakt je niks beter dan hem ;)

Vind het wel komisch dat chess in hun eigen cirkel blijft. Nogmaals geen bewijzen en ook nog geen update vanuot Inge die zou komen. Nog een weekje en dan kom ik inhoudelijk op Jannes zn vragen terug, nog ff genieten van 29 graden en geen TW
 
Reactiescore
140
Vind het wel komisch dat chess in hun eigen cirkel blijft. Nogmaals geen bewijzen en ook nog geen update vanuot Inge die zou komen. Nog een weekje en dan kom ik inhoudelijk op Jannes zn vragen terug, nog ff genieten van 29 graden en geen TW

Dus lekker aan het genieten van de zonnebank op het kamp ;)

Wacht met smacht op een reactie van je met meer inhoud en niet alleen maar ik ben onschuldig er zijn geen bewijzen.
 

DeletedUser79447

Guest
Dus lekker aan het genieten van de zonnebank op het kamp ;)

Wacht met smacht op een reactie van je met meer inhoud en niet alleen maar ik ben onschuldig er zijn geen bewijzen.

Ik weet niet wat je probeert te bereiken met je 'kamp' opmerking aangezien ik daar ook maar 0 mee te maken heb, maarja je probeert mensen persoonlijk aan te vallen als het je ingame niet lukt, prutser. Daarbij ben ik heerlijk in Griekenland xxx

En nogmaals, je gaat niets vinden;)

IP van de PM is namelijk nooit meer gelogged erna, dat er nu ook wordt beweerd dat deze persoon ook de scripts zou hebben geplaatst is hilarisch.

Naabs
 
Reactiescore
3.537
Het lukt IG heel slecht ja. Dat terzijde is een opmerking plaatsen als 'je gaat niets vinden' vrij lachwekkend als alles wat er al gevonden is naar jou wijst telkens.Beetje afgezaagd dit je enige verdediging is. Als je onnuttige posts op het AF kan plaatsen kan je ook wel op mijn vraag antwoorden. Neem aan je na enkele weken aan een zwembad liggen genoeg tijd hebt gehad er iets op te lullen.
 
Bovenaan