De grote Roy show

Reactiescore
3.452
AD3B2C4F-F582-40C9-9C93-06207C2C5F03.jpeg
Nadat de screen is doorgestuurd is het wachtwoord gelijk veranderd en stond het script er nog niet op (volgens Calvin zelf)

Er stonden al maanden illegale SCRIPTS in meervoud op SC, dus ook voor dit hele gebeuren en dat weten jullie ook van de support.
Support heeft nergens gezegd dat de scripts er al maanden opstonden?
Ben heel benieuwd waar jij dit vandaan hebt.


Er is een verschil tussen het draaien van een vv of het misbruik maken van gedeelde bevelen via een mb van de vijand,hoef ik geloof ik niet uit te leggen.
Lijkt mij wel dat je dat moet snappen,er werd maanden terug al vv gedraaid voor Ufo door Neo tegen Chess,dat vond jij heel normaal toen.

De screens omtrent Sc zijn door Jannes naar een paar Neo spelers gestuurd Roy,als je zijn eerdere post had gelezen had je dat moeten weten,ook vraagt hij daar een paar keer om in te gaan op zijn post,Miss dat ook even doen?

Tevens haalde je eerder aan dat de mod die ontslagen is jouw info heeft gegeven ,zelfs dingen die teruggaan tot wereld 13? ( dus jij luist hem erin en vervolgens gaat hij je info verschaffen ?)
Tevens geeft hij aan dat er meerdere mensen betrokken zijn ( zie screen)
Jij beweert in je eerdere post dat jij de mod geloofd in zijn verhaal over dat hij heeft gezegd dat de scripts eral maanden opstonden( volgens Duckje is dat bijna onmogelijk om uit te zoeken )
Dus jij vertrouwd erop wat hij zegt,dus dan mogen wij aannemen dat wat hij zegt op de screen juist is?
-denk je dat ik lieg en dat Roy onschuldig is? -> nee
Tevens geeft hij aan dat er meerdere personen bij zijn betrokken .
 

DeletedUser79447

Guest
Support heeft nergens gezegd dat de scripts er al maanden opstonden?
Ben heel benieuwd waar jij dit vandaan hebt.

Het klopt dat de support je dat heeft laten weten, echter heeft Justin wel de info over de plaatsingsdata van de scripts @Buurman Bolderbast gooi ze is op het forum

De screens omtrent Sc zijn door Jannes naar een paar Neo spelers gestuurd Roy,als je zijn eerdere post had gelezen had je dat moeten weten,ook vraagt hij daar een paar keer om in te gaan op zijn post,Miss dat ook even doen?
Waarom krijg ik ze dan niet en als het allemaal zo schokkend was geweest, waarom zit Plato dan nog in NEO? Stunt, Timmie, Vic zijn alle drie accounts die niet verder met Plato zouden willen als ik daadwerkelijk schuldig zou zijn. Ze zijn nog steeds lid toch?


Tevens haalde je eerder aan dat de mod die ontslagen is jouw info heeft gegeven ,zelfs dingen die teruggaan tot wereld 13? ( dus jij luist hem erin en vervolgens gaat hij je info verschaffen ?)

Ik heb een goed gesprek met Justin gehad, daar is naar boven gekomen dat W66 geen reden tot het indienen van zijn ontslag is geweest. Maar dat het een verhaal van W13 is waar account info vanuit een mod is gelekt. Justin is heel behulpzaam geweest om nog het één en ander uit te zoeken. Je kan hem daar naar vragen op whatsapp:)

Tevens geeft hij aan dat er meerdere mensen betrokken zijn ( zie screen)

Dat klopt, ik kan gelukkig ook lezen. Er zijn er volgens hem inderdaad meerdere. Wie en wat en IP's hebben jullie vanuit mods ontvangen heb ik me laten vertellen. Om te zien of de desbetreffende speler elders of eerder heeft ingelogged en dergelijke, alleen is dat niet zo.

Jij beweert in je eerdere post dat jij de mod geloofd in zijn verhaal over dat hij heeft gezegd dat de scripts eral maanden opstonden( volgens Duckje is dat bijna onmogelijk om uit te zoeken )

Van alle aanpassingen wordt een log op geslagen, ook van het gebruik van scripts. Hoe denk je anders dat een ban op illegale scripts gegeven kan worden? Anders kan ik net zo goed een bot erop zetten als ik inlog en verwijderen als ik uitlog;)
 

DeletedUser575

Guest
Vaag gebeuren allemaal.

Ik zie als neutrale lezer weinig sluitend bewijs dat roy echt schuldig zou zijn... maar de argumenten en je gehele verweer die je gebruikt... maakt het mijn inziens alleen maar duidelijker dat chess gelijk kan hebben. Je verwijderd berichten en je beweerd verschillende dingen. Vaag gedoe.
 

DeletedUser79447

Guest
Vaag gebeuren allemaal.

Ik zie als neutrale lezer weinig sluitend bewijs dat roy echt schuldig zou zijn... maar de argumenten en je gehele verweer die je gebruikt... maakt het mijn inziens alleen maar duidelijker dat chess gelijk kan hebben. Je verwijderd berichten en je beweerd verschillende dingen. Vaag gedoe.

Ik heb 9 berichten verwijderd, klopt. Als je kijkt naar de tijden zijn dat op 2 tijdstippen geweest en kort achter elkaar. Ik typte en postte iets en daarna deleted omdat het toch niet lekker klonk.

Daarbij beweer ik geen verschillende dingen:)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Waarom krijg ik ze dan niet en als het allemaal zo schokkend was geweest, waarom zit Plato dan nog in NEO? Stunt, Timmie, Vic zijn alle drie accounts die niet verder met Plato zouden willen als ik daadwerkelijk schuldig zou zijn. Ze zijn nog steeds lid toch?

Moet ik hier op ingaan of weet je zelf ook wel dat dit enkel zo is omdat ze anders geen stam + kans op wereldwinst hebben?
 
Reactiescore
533
Is dit nog steeds gaande... Move on...
 
Reactiescore
3.539
Weer een aantal dagen verder en nog steeds niks nieuws vanuit Chess, verrassend zeg..

Moet ik je nu gaan uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt? Dit is voor alle duidelijkheid een online spel en geen RL rechtszaak waar ik huiszoekingsbevelen en verhoren kan afleggen en dergelijke dingen. Enige wat wij (buitenstaanders) kunnen doen is vragen stellen, vragen stellen en met de antwoorden een verhaal in elkaar puzzelen.

Om tot een zo goed mogelijk beeld te komen en de puzzelstukjes in elkaar te laten vallen om tot de waarheid te komen is het noodzakelijk dat de betrokken personen zo goed mogelijk meewerken.

Als de hoofdverdachte in een onderzoek verdwijnt valt een onderzoek snel stil, het is moeilijk progressie maken als het belangrijkste ingrediënt niet aanwezig is. In dit geval ben jij dat nu eenmaal en als jij weken je niet laat zien dan word er ook weken weinig vooruitgang geboekt. Je kan 0 bewijzen blijven roepen maar dat is een te goedkope verdediging. Begin eerst maar eens tegen al mijn vragen en beweringen die je tot nog toe veelal totaal genegeerd hebt te beantwoorden. Met die antwoorden kunnen we weer nieuwe linken en conclusies trekken. Zo werkt dat nu eenmaal op een online spel.


Dus als jij jezelf onschuldig acht ga dan verdomme eens moeite steken in je verdediging. Zoals in de begin post van dit topic heb ik altijd gezegd ik niet 100% overtuigd ben dat alles wat ik zeg ook zou kloppen, topics als deze waarin je de situatie goed kan uitvergroten dienen veelal om mensen te laten praten en dichter te komen naar de waarheid.


Als je mij nu vraagt of Mike onschuldig is zeg ik daar ja op, als je mij vraagt of Roy schuldig is aan vieze praktijken maar ook deels de waarheid verteld zeg ik daar ook beide ja op. In mijn opinie weten we er het fijne nog niet van maar zolang niemand die echt betrokken partij is geweest niet uit de biecht klapt blijft het speculeren. Weliswaar speculaties op gegronde argumenten.


Inge heeft flink haar best gedaan vandaag, wil mijn titel als inspector aan haar doorgeven, mogelijk komen we binnenkort nog eens met wat nieuwe bijkomende 'bewijslasten' en ja ook deze lijken weer naar o.a Roy te lopen.


Tot die tijd mag je nog reageren op de vragen die er gesteld worden ipv enkel met de zin 'er zijn geen bewijzen' af te komen. Dat is iets te goedkoop en gemakkelijk.
 

DeletedUser79447

Guest
Dus als jij jezelf onschuldig acht ga dan verdomme eens moeite steken in je verdediging.

Dus ik moet steeds meer moeite steken in mijn verdediging?
Wanneer steek je is moeite in je aanval dan? Ik zie nog nergens ook maar iets van bewijs?
 
Reactiescore
3.539
Dus ik moet steeds meer moeite steken in mijn verdediging?
Wanneer steek je is moeite in je aanval dan? Ik zie nog nergens ook maar iets van bewijs?

Als je 100x kan roepen dat er geen bewijzen zijn en 'set-up' plannen kan opzetten kan je ook wel reageren op beweringen. Het enige wat gevraagd word is dat je inhoudelijk reageert en het enige wat je niet doet is inhoudelijk reageren. Als ik onschuldig was zou ik easy alle beweringen van tafel kunnen schuiven, why is dat zo lastig voor jou.
 
Reactiescore
533
Als je 100x kan roepen dat er geen bewijzen zijn en 'set-up' plannen kan opzetten kan je ook wel reageren op beweringen. Het enige wat gevraagd word is dat je inhoudelijk reageert en het enige wat je niet doet is inhoudelijk reageren. Als ik onschuldig was zou ik easy alle beweringen van tafel kunnen schuiven, why is dat zo lastig voor jou.
Het is aan de klagende partij wel om schuld te bewijzen niet omgekeerd.

Ik vraag me wel af welk nut deze discussie nog heeft. Iedereen heeft zijn mening gevormd en niemand gaat die nog veranderen...
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het is aan de klagende partij wel om schuld te bewijzen niet omgekeerd.

Ik vraag me wel af welk nut deze discussie nog heeft. Iedereen heeft zijn mening gevormd en niemand gaat die nog veranderen...

Aan de wereld zal het niet veel veranderen wss, want dan was dat al gebeurd. Snap ik van NEO kant ook wel, je wilt niet al je werk nu opgeven en probeert er met de zooi die er is maar het beste van te maken.

Enige wat nu nog op het spel staat is Roy z'n schuld of onschuld. Mocht dit bewezen kunnen worden dan is er weer een gigantische stabber ontmaskerd.
 

DeletedUser79447

Guest
Aan de wereld zal het niet veel veranderen wss, want dan was dat al gebeurd. Snap ik van NEO kant ook wel, je wilt niet al je werk nu opgeven en probeert er met de zooi die er is maar het beste van te maken.

Enige wat nu nog op het spel staat is Roy z'n schuld of onschuld. Mocht dit bewezen kunnen worden dan is er weer een gigantische stabber ontmaskerd.

Of er zal een excuuspost moeten komen;)

Als je 100x kan roepen dat er geen bewijzen zijn en 'set-up' plannen kan opzetten kan je ook wel reageren op beweringen. Het enige wat gevraagd word is dat je inhoudelijk reageert en het enige wat je niet doet is inhoudelijk reageren. Als ik onschuldig was zou ik easy alle beweringen van tafel kunnen schuiven, why is dat zo lastig voor jou.

Welke vragen wil je beantwoord hebben? Geef is een lijstje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
533
Aan de wereld zal het niet veel veranderen wss, want dan was dat al gebeurd. Snap ik van NEO kant ook wel, je wilt niet al je werk nu opgeven en probeert er met de zooi die er is maar het beste van te maken.

Enige wat nu nog op het spel staat is Roy z'n schuld of onschuld. Mocht dit bewezen kunnen worden dan is er weer een gigantische stabber ontmaskerd.
Alleen komt er niets, zal er niets meer komen en praten iedereen rondjes.
Ergens moet je ook gewoon een conclusie trekken. Voor jezelf dan, want iets algemeen zit er duidelijk niet meer in.

En dan ... de discussie stoppen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ja ik denk dat niemand hier een ruk om geeft buiten Inge en Jannes.

Toevallig ook niet de twee grootste nerds van deze wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Ja ik denk dat niemand hier een fuck om geeft buiten Inge en Jannes.

Toevallig ook niet de twee grootste debielen van deze wereld.

Inderdaad die titel had jij al :p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
KOM DAN, IK BLOCK ALLES WAT JE NAAR ME GOOIT, NOOB
 
Reactiescore
38
Beste Inge, doe niet zo schijnheilig.
Je draait zelf vv's in mijn rug vanuit de stam LOA... Dit wordt zelf toegegeven door iemand die toekomstig Chess lid wordt.

a4db09bd5f7cbf5cba3f4fa60b808031.png

Je moet Inge niet blamen hoor. Zoals ik al aangaf, is het enkel sinds 8-9 september dat we bewust onze vv naar Chess hebben doorgestuurd. Daarvoor niet.
Ik kan me nog herinneren dat je spontaan leden uit LoA ging ondervragen én de vv wou hebben om te kijken of Chess vv heeft gedaan. Daar konden we goed om lachen.

Mijn stamgenoten uit de stam gaan halen om later samen te werken vind ik niet kunnen. Dat is vrij laf. Het is precies alsof jullie Chess niet alleen aankunnen.

Wereld 66 Post voor AF Goeie buur en Plato.JPG

En je bent niet de enige want HardcoreAngel deed ook een poging:

Wereld 66 Post voor AF janny en HcA.JPG

Als stamleider zijn zulke dingen helemaal niet fijn. Dan hoop je alleen maar dat ze niet door jullie worden beïnvloed om uit de stam te gaan. Toch mag ik blij zijn dat ze niet ingingen op jullie voorstel.

Daarbij had je ook nog de vv van ZedPlaysOp terwijl je Sarab aanviel. Dat is tevens vrij laf.

Wereld 66 Gesprek Sarab en stuntman NEO.JPG
Wereld 66 Gesprek Sarab en stuntman NEO 2.JPG

Al met al vind ik het niet netjes dat jullie op deze manier spelen.
 
Reactiescore
3.452
Wajow en dan Chess blamen van vies spel Roy?
 
Bovenaan