De grote Roy show

DeletedUser69389

Guest
Nuja ik denk dat we wel kunnen concluderen dat het zaakje behoorlijk stinkt, maar dat de aantijgingen tegen Roy niet tot amper onderbouwd (kunnen) worden met bewijs en verklaringen. Je bent natuurlijk onschuldig totdat het tegendeel is bewezen en naar mijn inziens gaat die vlieger vooralsnog hier ook op. Veel geblaat maar weinig onderbouwingen. Het lijkt er vooral op dat sommige personen hier denken de publieke opinie te bespelen door simpelweg maar met beschuldigingen en verwijten te strooien in de richting van Roy en dat als feiten en de waarheid te verkondigen. Alleen die manier is zo doorzichtig als wat en daarmee uitermate zwak....
 
Reactiescore
3.452
8A43FC6E-8911-4E1C-88F8-77FF1924287E.jpeg
Nuja ik denk dat we wel kunnen concluderen dat het zaakje behoorlijk stinkt, maar dat de aantijgingen tegen Roy niet tot amper onderbouwd (kunnen) worden met bewijs en verklaringen. Je bent natuurlijk onschuldig totdat het tegendeel is bewezen en naar mijn inziens gaat die vlieger vooralsnog hier ook op. Veel geblaat maar weinig onderbouwingen. Het lijkt er vooral op dat sommige personen hier denken de publieke opinie te bespelen door simpelweg maar met beschuldigingen en verwijten te strooien in de richting van Roy en dat als feiten en de waarheid te verkondigen. Alleen die manier is zo doorzichtig als wat en daarmee uitermate zwak....

Wat zegt Roy daar in die screen?
We gaan ff een bannetje fixen op w66 bij Suïcide ?
Hoe lang na het posten op het af op w43 kwamen de harde bewijzen ook alweer?
Weken erna. Ook hier zullen mensen langzamerhand hun mond voorbij gaan praten,dat komt nog wel
Er is een plan opgezet door Roy,uitgevoerd door Roy,plan bevatte dat er een illegaal script op suïcide werd gezet wat is gebeurd en wat door support aangegeven werd bij het gedupeerde account.
Illegaal script is verwijderd en ja overal zijn screens van ,maar de gesprekken tussen Duckje en het account en tevens de support wisseling mag niet op het af gezet worden.
Wel apart dat jij zo reageert,weken terug blerde jij hier op het af dat Roy een stabber was omdat hij te vroeg zijn troepen zou versturen tijdens een nap.
Terwijl hij toen niet eens 1 aanval nog de deur had uitgegooid ;-)

Ik bedoel maar..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Bekijk bijlage 15441

Wat zegt Roy daar in die screen?
We gaan ff een bannetje fixen op w66 bij Suïcide ?
Hoe lang na het posten op het af op w43 kwamen de harde bewijzen ook alweer?
Weken erna. Ook hier zullen mensen langzamerhand hun mond voorbij gaan praten,dat komt nog wel
Er is een plan opgezet door Roy,uitgevoerd door Roy,plan bevatte dat er een illegaal script op suïcide werd gezet wat is gebeurd en wat door support aangegeven werd bij het gedupeerde account.
Illegaal script is verwijderd en ja overal zijn screens van ,maar de gesprekken tussen Duckje en het account en tevens de support wisseling mag niet op het af gezet worden.
Wel apart dat jij zo reageert,weken terug blerde jij hier op het af dat Roy een stabber was omdat hij te vroeg zijn troepen zou versturen tijdens een nap.
Terwijl hij toen niet eens 1 aanval nog de deur had uitgegooid ;-)

Ik bedoel maar..
Het verschil met 43 en hier is dat jullie al gezegd hebben screens te hebben. Wil ik ook best wel quoten hoor. ;) Dat er een plan was klopt ja. Maar totdat het tegendeel is bewezen is dat een plan die hij had genaakt om Justin in de val te lokken. Is dat een chique manier? Nee zeker niet. Is dat een manier die ikzelf zou hanteren om moderators en/of spelers in de val te lokken? Absoluut niet omdat ik niet zo wil spelen.

Maar dat die plannen er waren om Justin te laten hangen hoeft niet direct te betekenen dat hij ook automatisch zulke daden wilde uithalen met Suicide. Ik sluit mij zeer zeker aan bij de mensen die de zaak vinden stinken, maar het is allesbehalve een vaststaand iets.

Als jullie die screens hebben dan kunnen jullie ook best wel een discord link hier droppen en daar alles tonen. Daar zou het TW Team niets tegen doen en dan ben je in één keertje klaar met al het gezeur als jullie het bewijs op tafel leggen.

Betreffende mijn eigen posts destijds. Allereerst heb ik niet de term stabber gebruikt, maar de intentie voor smerig spel en wat gebaseerd is en was op tastbaar bewijs welke ook is geplaatst. Teven zoals ik het destijds ook al meldde kwam ik er ook juist mee om de plannen van Roy in de war te schoppen omwille van de situatie op Strange destijds. Daarmee won ik/wonnen we noodzakelijke tijd.
 
Reactiescore
140
Maar martijn je zegt day er screens moeten komen, al zouden we willen sommige kunnen wij hier simpel weg gewoon niet posten.

Daarnaast wij onderbouwen ons verhaal wel met screens en andere dingen (nog nier de harde bewijzen) maar onderbouwen ze wel.

Hoe doet roy zijn verhaal onderbouwen? Ohja niet..... er zijn geen screens van gesprekken die roy gevoerd heeft met mark of andere betrokkenen die roy zijn verhaal bevestigen. Alleen maar woorden die roy op het AF zet. Wij onderbouwen tenminste nog iets doormiddel van screens.
 
Reactiescore
3.452
Maar totdat het tegendeel is bewezen is dat een plan die hij had genaakt om Justin in de val te lokken. Is dat een chique manier?
Roy beschuldigde de mod ervan dat hij het script op Suïcide had gezet,wat door Duckje keihard onderuit is gehaald.
Dat bewuste topic van Roy is weggehaald.
Roy beweerde namelijk dat de mod het script op Suïcide had gezet en zijn inlog meteen had verwijderd,das onmogelijk aldus Duckje .
Dus we hebben een plan ,uitwerking ervan en het script is aangetroffen op het account en nog vind men Roy onschuldig?

Welke screens zou je nog meer willen zien? Het hele plan van Roy staat hier op het af,zijn plannen zijn precies zo uitgevoerd als hij ze had bedacht ,alleen heeft support op tijd ingegrepen en heeft account Suïcide ingeseind dat er opzet in het spel was om zijn account te laten bannen.
Het script is gevonden op zijn account en verwijderd.
Paar uur later kreeg Suïcide bericht van support dat ze zijn account geen ban zouden geven ivm opzet.
 
Reactiescore
3.537
Nog eens Roy zijn uitleg overlopen:

b5dec75eb324e606f5c26e8b09da2d0c.png


De gelekte PM screen komt van een oud speler die op SC speelde en is viavia dus niet rechtstreeks van die oud speler bij Roy geraakt.

9ceb853ddf38f8267f621989725c8efa.png


Roy kent hem zelf niet (de persoon die de screen maakte op SC) maar iemand anders wel (persoon die Roy de screen gaf).


cd303f8ebe0fd766005bb734872a1c91.png


Dus Roy kreeg enkel een foto van een screen van een anoniem iemand. Dat was het enige wat die anonieme persoon naar Roy gestuurd heeft. De vraag is nu, hoe weet Roy of op basis waarvan stelt Roy vast dat die anonieme persoon de screen kreeg van een oud co op SC (Ronny) terwijl Roy die hele persoon niet kent zoals hij zelf beweerd in de screens.

Deze uitleg alleen al klopt van geen kanten. Daarbij komt kijken dat Roy zijn app een crash heeft gehad iets na alle praktijken zijn gebeurd en daarbovenop is het nummer dat Roy de screen gaf niet meer bereikbaar.


Daarbovenop komt kijken dat Roy al dan niet echt of nep een plan had om een speler op SC te zetten, hierop een script te plaatsen om het te laten bannen, dit script dat hij kreeg is ook gevonden op het acc SC. Hierbij leiden alle wegen naar Roy.


Roy die beweerd een mannetje op SC te hebben (al dan niet echt of fake), vervolgens word er dus een PM gelekt door een persoon die hij totaal niet kent (Ronny) die iemand anders de opdracht geeft om anoniem een screen door te sturen met enkel en alleen een screen in zonder uitleg. De vraag die we moeten stellen is, waarom word deze PM screen van SC precies naar de persoon gestuurd uit heel NEO die al dan niet een mannetje op SC had zitten?


Dat is wederom geen bewijs maar het is wel toeval + toeval + toeval + toeval + heel veel toevaligheden.
 

DeletedUser67275

Guest
Het zal atlijd de grote NEO show blijven. Een stam zonder normen en waarden die alles maar ook alles zijn bereid te doen om voordeel uit te halen.

Het is allemaal te toevallig om onschuldig te zijn en in mijn ogen zijn NEO spelers de vieste spelers van allemaal die het allemaal niet op de juiste manier willen doen. Ethiek is niet weggelegd voor heel NEO.

Door drukte heb ik deze discussie verder helemaal voorbij laten gaan, en de 50 berichten erop net half half gelezen. Ikzelf heb geen idee hoe alles nou daadwerkelijk in elkaar zit, en daar wil ik dan ook niet verder theorieën op loslaten.

Je bovenstaande bericht wil ik echter wel graag aanhalen. Ik ken je niet, maar ik vind het doodzonde en jammer hoe gigantisch je generaliseert over NEO. Wij worden zoals het lijkt allemaal weggezet als slecht. Je hebt geen idee hoe kut ik (en waarschijnlijk bijna iedereen van NEO) deze situatie vind. Wat denk je nu daadwerkelijk, dat we de huidige manier van spelen toejuichen?

Ik ga weer even over in de ik-persoon, omdat ik momenteel voor mezelf ga spreken. Vanaf het moment dat deze situatie aan het licht is gekomen, zijn er bij mij direct enorme twijfels ontstaan over mijn continuïteit in NEO. Dat mensen elkaar naaien en stangen, hoort erbij. Maar, daar moet het dan ook bij blijven. Mensen er inluizen gaat mij echt al te ver, en het laten bannen van een onschuldig gaat buiten alle proporties. Goddank dat er geen onschuldig account geband is, zoiets valt niet te vergeven.

Ik ben echt bang dat het nooit duidelijk worden zal hoe de vork in de steel zit, en dat vind ik echt kut, want dan kan er helaas met geen mogelijkheid 100% rechtvaardig gehandeld gaan worden.

Ik heb veel met @OrAsU gesproken laatste dagen, en accepteer, begrijp en respecteer de keuze voor de volle honderd procent. Dat enkel het account Timmieboy op dit moment de stam verlaten heeft, maakt de accounts die nergens mee te maken niet bij voorbaat onethisch. Er zijn talloze accounts in NEO die naast Mr. V. W66 op een normale manier willen spelen. Ik hecht 0,0 waarde aan een wereldwinst. Ik verlies liever op eervolle wijze, dan dat ik op oneervolle wijze de wereld win.

Nogmaals, laten we hopen dat de waarheid boven komt. Mocht alles daadwerkelijk waar zijn wat Chess beweerd, ben ik per direct weg uit NEO. En ik garandeer dat ik niet het enige NEO lid zal zijn, dat dezelfde conclusie als ik maak en zal uitvoeren.

Dit wilde ik toch nog even kwijt over de gehele situatie.
 
Reactiescore
603
Door drukte heb ik deze discussie verder helemaal voorbij laten gaan, en de 50 berichten erop net half half gelezen. Ikzelf heb geen idee hoe alles nou daadwerkelijk in elkaar zit, en daar wil ik dan ook niet verder theorieën op loslaten.

Je bovenstaande bericht wil ik echter wel graag aanhalen. Ik ken je niet, maar ik vind het doodzonde en jammer hoe gigantisch je generaliseert over NEO. Wij worden zoals het lijkt allemaal weggezet als slecht. Je hebt geen idee hoe kut ik (en waarschijnlijk bijna iedereen van NEO) deze situatie vind. Wat denk je nu daadwerkelijk, dat we de huidige manier van spelen toejuichen?

Ik ga weer even over in de ik-persoon, omdat ik momenteel voor mezelf ga spreken. Vanaf het moment dat deze situatie aan het licht is gekomen, zijn er bij mij direct enorme twijfels ontstaan over mijn continuïteit in NEO. Dat mensen elkaar naaien en stangen, hoort erbij. Maar, daar moet het dan ook bij blijven. Mensen er inluizen gaat mij echt al te ver, en het laten bannen van een onschuldig gaat buiten alle proporties. Goddank dat er geen onschuldig account geband is, zoiets valt niet te vergeven.

Ik ben echt bang dat het nooit duidelijk worden zal hoe de vork in de steel zit, en dat vind ik echt kut, want dan kan er helaas met geen mogelijkheid 100% rechtvaardig gehandeld gaan worden.

Ik heb veel met @OrAsU gesproken laatste dagen, en accepteer, begrijp en respecteer de keuze voor de volle honderd procent. Dat enkel het account Timmieboy op dit moment de stam verlaten heeft, maakt de accounts die nergens mee te maken niet bij voorbaat onethisch. Er zijn talloze accounts in NEO die naast Mr. V. W66 op een normale manier willen spelen. Ik hecht 0,0 waarde aan een wereldwinst. Ik verlies liever op eervolle wijze, dan dat ik op oneervolle wijze de wereld win.

Nogmaals, laten we hopen dat de waarheid boven komt. Mocht alles daadwerkelijk waar zijn wat Chess beweerd, ben ik per direct weg uit NEO. En ik garandeer dat ik niet het enige NEO lid zal zijn, dat dezelfde conclusie als ik maak en zal uitvoeren.

Dit wilde ik toch nog even kwijt over de gehele situatie.

Dankjewel voor deze redelijke uitleg, ik werd/word een beetje gefrustreerd hoe (de sommige/meeste) NEO spelers dit gewoon door de vingers zien en doen of Chess allemaal wat onzin uitkraamt terwijl er serieus dingen zijn gebeurd vanuit NEO die totaal niet ethisch verantwoord zijn. Daarbij wordt er gevraagd om dingen te bewijzen die niet te bewijzen zijn alhoewel uit gesprekken met Roy je duidelijk ziet dat hij meer weet over het hele gebeuren. Door sommige NEO spelers wordt dit meteen afgedaan als geen bewijs (lees: laurens/johnny english/roy). Deze spelers verpesten mijn hele visie over NEO dus vandaar dat ik zo over heel NEO denk.

Mensen met enig moreel kompas zouden een goed in de spiegel moeten kijken of ze zichzelf wel zinnen binnen de normen en waarden van NEO zien.
 

DeletedUser79447

Guest
Damn, als je onschuldig bent kan je toch wel meer zeggen dan “geef bewijzen” “kom op met die screentjes” etc. etc. :eek:

Ik heb alles besproken met Jannes en aangetoond.

Zoals ik ook heb gezegd, inclusief bewijsjes richting Jannes en hier op het AF (zijn wel posts verwijderd door mods) dat het een voor opgezet plan wordt.

Inge hecht echter zoveel waarde aan de screens waarin ik tegen Justin zeg van he we gaan wat opzetten jegens SC.
Dat klopt dat ik heb gestuurd. Maar, ik heb ook aangetoond dat er met Mark gesprekken zijn geweest hierover en dat het een voor opgezette set-up is geweest. Echter blijven nu steeds screentjes terugkomen waarin ik die dingen zeg. Natuurlijk heb ik die dingen gezegd, want ik kan moeilijk zeggen. He Justin ik ga je aan het licht brengen door een set-up te plegen op SC waardoor jij moeilijk als mod aan kan blijven.

Ik heb alles op tafel gegooid richting Chess. En wat hebben zij hierin betekend? Enkel loos gelul en iemand zwart gemaakt die uiteindelijk door IP adres controle van de online tijden in samenwerking met Duckje toch niet het desbetreffende IP was.

Er is nog geen screen met ook maar enige vorm van bewijs getoond vanaf jullie kant, enkel modder gegooi en haat. Maar zo werkt het niet:)
 
Reactiescore
2.489
De rest van deze discussie maakt me niets uit, dat er onwaarheden verteld worden over acties van het team dan weer wel:

Zoals ik ook heb gezegd, inclusief bewijsjes richting Jannes en hier op het AF (zijn wel posts verwijderd door mods) dat het een voor opgezet plan wordt.

Zoals @The Minion al aangaf is er 1 post van jou gewist met daarin persoonlijke info / Screens van onze backend edm. Al de rest heb je zelf gewist.

En voordat beide kanten roepen: Ik wil screens zien heb ik ze alvast even hieronder gezet:

Screenshot 2019-09-05 at 10.18.42.png Screenshot 2019-09-05 at 10.18.49.png Screenshot 2019-09-05 at 10.18.59.png Screenshot 2019-09-05 at 10.19.21.png Screenshot 2019-09-05 at 10.19.28.png Screenshot 2019-09-05 at 10.19.58.png Screenshot 2019-09-05 at 10.20.33.png Screenshot 2019-09-05 at 10.20.38.png
 
Reactiescore
603
Roy die onwaarheden vertelt?

notsurprisedkirk.jpg
 
Reactiescore
3.537
Roy dat je u post's zo vaak moet verwijderen omdat je uzelf niet nog meer vast wilt te praten is 1 ding. Kan je even inhoudelijk reageren op mijn laatste post, heb hier graag een uitleg voor of ga je weer alles negeren en roepen je bewijs wilt zien want dat is atm het enige je in dit topic gedaan hebt. Enige keren je inhoudelijk was verwijderde je u post's telkens rap nadat bleek het vol fouten zat.

Ik snap niet dat als je onschuldig zou zijn je post's waar hele lappe teksten in stond toch weer gaat verwijderen en dan gaat het niet om 1-2 post's maar om 9. Ik zie dus graag een reactie op mijn laatste post deze niet meegeteld.

Als je altijd eerlijk handelt en eerlijk bent dan kan je u onmogelijk laten betrappen op iets, deze schijn geef je in ieder geval niet.
 
Reactiescore
1.454
@Beast of Nation , Roy ik heb een vraagje voor je en hoop dat je nu gewoon eens eerlijk kan antwoorden.

Jij zegt dat je een mod in de val wil lokken, omdat je denkt dat hij immoreel handelt (iets wat jij hem trouwens ook wil laten doen, dus op welke manier ben je beter bezig dan deze mod?). Nu snap ik dat je dat wil laten doen bij een account van je tegenstander, het is natuurlijk anders niet geloofwaardig. Echter, waarom informeer je de leiding van Chess hier niet over? Als je naar Inge en Jannes toe ging en aangaf, he we hebben een corrupte mod, zou je mij willen helpen hem in de val te lokken, dan weet ik vrij zeker, na wat over en weer gebabbel en duidelijke communicatie ze hier wel mee instemmen; een corrupte mod is natuurlijk slecht voor iedereen! Het is ook wel heel toevallig dat je dit wilt doen bij een front account. Ik ben er vrij zeker van dat Chess vast nog wel een een accountje had (Babuska.) ofzo die hier aan mee had kunnen werken.

Zoals ik het zie probeerde je hier gewoon je slaatje uit te slaan. Kwam het aan het daglicht, dan was tenminste de mod ontslagen, en mocht het niet aan het daglicht komen kunnen jullie lekker gratis dorpen edelen en hadden jullie front kunnen wegnemen voor Niels5151.

Dus nogmaals de vraag: waarom ligt je Chess niet eens in over de plannen, voordat je het uberhaupt opzet tegen de mod?

Ben benieuwd naar het antwoord, maar het zal wel weer genegeerd worden zoals alle moeilijke vragen die aan je gesteld worden (in Amerika word wel eens gezegd: ‘Only criminals plead the fifth!’. Dat zal hier dan ook wel het verhaal zijn!)
 

DeletedUser79447

Guest
De rest van deze discussie maakt me niets uit, dat er onwaarheden verteld worden over acties van het team dan weer wel:



Zoals @The Minion al aangaf is er 1 post van jou gewist met daarin persoonlijke info / Screens van onze backend edm. Al de rest heb je zelf gewist.

En voordat beide kanten roepen: Ik wil screens zien heb ik ze alvast even hieronder gezet:

Bekijk bijlage 15443 Bekijk bijlage 15444 Bekijk bijlage 15445 Bekijk bijlage 15446 Bekijk bijlage 15447 Bekijk bijlage 15448 Bekijk bijlage 15449 Bekijk bijlage 15450

Ik heb inderdaad korte posts verwijderd, inhoudelijke post van pagina 1 of 2 heeft een mod gedaan.
 
Reactiescore
2.478
Ik heb inderdaad korte posts verwijderd, inhoudelijke post van pagina 1 of 2 heeft een mod gedaan.

Dat is dus precies wat we zeggen. Je kan/kon natuurlijk ook de post herposten zonder de persoonlijke informatie. Vaak verwijderen we deze posten met een berisping/waarschuwing via een PM. In deze PM staat ALTIJD de complete (verwijderde) post verwerkt. Hierdoor is het makkelijk om de post, waar je veel moeite in hen gestoken, opnieuw te posten zonder de overtredingen. Als dit niet zo is gedaan, mag je de post altijd nog per PM bij mij opvragen. Wij mods hebben namelijk de luxe om te genieten van alle verwijderde posten :D

Maar goed dit had je zelf ook kunnen bedenken, ik vind het alleen hinderlijk dat je het steeds over posten hebt. Meervoud dus. Je beschuldigd(e) ons, de mods, van meervoudig censuur en sturing van het topic. Ik ben blij dat dit nu de wereld uit is. Want zoals je al zei het gaat om 1 post 11 pagina's terug. Je hebt de tijd gehad om het bericht correct te herposten of dezelfde standpunten als de verwijderde post in te nemen ;)
 

DeletedUser79447

Guest
Dat is dus precies wat we zeggen. Je kan/kon natuurlijk ook de post herposten zonder de persoonlijke informatie. Vaak verwijderen we deze posten met een berisping/waarschuwing via een PM. In deze PM staat ALTIJD de complete (verwijderde) post verwerkt. Hierdoor is het makkelijk om de post, waar je veel moeite in hen gestoken, opnieuw te posten zonder de overtredingen. Als dit niet zo is gedaan, mag je de post altijd nog per PM bij mij opvragen. Wij mods hebben namelijk de luxe om te genieten van alle verwijderde posten :D

Maar goed dit had je zelf ook kunnen bedenken, ik vind het alleen hinderlijk dat je het steeds over posten hebt. Meervoud dus. Je beschuldigd de ons, de mods, van meervoudig censuur en sturing van het topic. Ik ben blij dat dit nu de wereld uit is. Want zoals je al zei het gaat om 1 post 11 pagina's terug. Je hebt de tijd gehad om het bericht correct te herposten of dezelfde standpunten als de verwijderde post in te nemen ;)

Dit wist ik niet, ik zal even kijken of ik dat kan vinden en dan herpost ik hem.

@Beast of Nation , Roy ik heb een vraagje voor je en hoop dat je nu gewoon eens eerlijk kan antwoorden.

Jij zegt dat je een mod in de val wil lokken, omdat je denkt dat hij immoreel handelt (iets wat jij hem trouwens ook wil laten doen, dus op welke manier ben je beter bezig dan deze mod?). Nu snap ik dat je dat wil laten doen bij een account van je tegenstander, het is natuurlijk anders niet geloofwaardig. Echter, waarom informeer je de leiding van Chess hier niet over? Als je naar Inge en Jannes toe ging en aangaf, he we hebben een corrupte mod, zou je mij willen helpen hem in de val te lokken, dan weet ik vrij zeker, na wat over en weer gebabbel en duidelijke communicatie ze hier wel mee instemmen; een corrupte mod is natuurlijk slecht voor iedereen! Het is ook wel heel toevallig dat je dit wilt doen bij een front account. Ik ben er vrij zeker van dat Chess vast nog wel een een accountje had (Babuska.) ofzo die hier aan mee had kunnen werken.

Zoals ik het zie probeerde je hier gewoon je slaatje uit te slaan. Kwam het aan het daglicht, dan was tenminste de mod ontslagen, en mocht het niet aan het daglicht komen kunnen jullie lekker gratis dorpen edelen en hadden jullie front kunnen wegnemen voor Niels5151.

Dus nogmaals de vraag: waarom ligt je Chess niet eens in over de plannen, voordat je het uberhaupt opzet tegen de mod?

Ben benieuwd naar het antwoord, maar het zal wel weer genegeerd worden zoals alle moeilijke vragen die aan je gesteld worden (in Amerika word wel eens gezegd: ‘Only criminals plead the fifth!’. Dat zal hier dan ook wel het verhaal zijn!)

Ik ben het met je eens, ik had eerder naar Chess moeten stappen en niet pas na het laatste contact met Justin. Dat heb ik ook al aangegeven bij Jannes in ons gesprek. Zoals ik ook heb gezegd in een eerdere post ben ik op vlakken tekort geschoten. Tussen 17 en 28 augustus heeft een te lange stilte gezeten mbt dit plan en had ik het account Plato niet moeten benoemen met een speler heen er weer. Hier heb ik simpelweg te makkelijk over gedacht en dat is volledig aan mijzelf te verwijten.

Wij hebben voor het account SC gekozen omdat die eigenlijk een sleutelligging heeft in de flank van Chuchu. Een account als babushka of RSAM is minder logisch om te laten bannen om een wereldwinstkans te verhogen of te verzekeren.

Wat ik me oprecht af vraag is hoe het script op SC terecht is gekomen als het er daadwerkelijk is gekomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan