De grote Roy show

Reactiescore
603
Ik denk dat de grote conclussie gewoon is:
Niels dat goed defte door zogezegde intel ==> onzin, kwam gewoon door een 2e massa op korte tijd en betere bezitting front


En daarmee hoop ik een langdradig verhaal te stoppen. Voor mij is het alleszins afgerond.

Je valt nu wel erg door de mand, Roy heeft zelf gezegd dat ze door middel van NecrenomicoN info hadden. Deze info is gebruik tegen de massa op We regret, waarom zouden ze niet hebben gebruikt tijdens de massa van niels?
 
Reactiescore
1.454
Geef mij is bewijs dat het script er stond voor 28 augustus 13:26, de tijd dat ik het heb gekregen.

Volgens Calvin stond her er al tijdens de aanval op Niels en volgens Jannes is het de 27e geplaatst.
Zelfs die 2 vertellen beide een ander verhaal en is er nog geen bewijs geleverd dat het er stond.

Nogmaals, het script wat ik op whatsapp kreeg, is een script wat niet gepost kan worden dus heeft er nooit gestaan.

Roy, jij weet zelf net zo goed als ik dat we niet kunnen bewijzen wanneer het precies toegevoegd is, dat hebben de mods namelijk duidelijk aangegeven. Verder is dat ook niet essentieel. Stel je hebt een moordzaak, ze kunnen niet precies weten of je er was, maar je hebt wel het mes met het slachtoffers bloed in bezit met alleen jou vinger afdrukken en een shirt onder het bloed van het slachtoffer, wedden dat je dan vervolgt wordt (tenminste voor betrokkenheid bij moord)? Het punt is, je het het mes en het shirt Roy, we kunnen alleen niet daar plaatsen. Dat maakt je niet minder onschuldig...

Probleem is dat het script dat Roy kreeg, niet het script is dat op SC was gevonden.
Dat is reeds confirmed.

Zie je de losse eindjes... Het kan goed zijn dat Roy de opdrachtgever was, maar de bewijzen ontbreken.

Mag ik daar het bewijs dan van, dat het niet de zelfde was?
 

DeletedUser79447

Guest
Roy, jij weet zelf net zo goed als ik dat we niet kunnen bewijzen wanneer het precies toegevoegd is, dat hebben de mods namelijk duidelijk aangegeven. Verder is dat ook niet essentieel. Stel je hebt een moordzaak, ze kunnen niet precies weten of je er was, maar je hebt wel het mes met het slachtoffers bloed in bezit met alleen jou vinger afdrukken en een shirt onder het bloed van het slachtoffer, wedden dat je dan vervolgt wordt (tenminste voor betrokkenheid bij moord)? Het punt is, je het het mes en het shirt Roy, we kunnen alleen niet daar plaatsen. Dat maakt je niet minder onschuldig...

Nogmaals. het script wat ik van Justin heb ontvangen is een script wat niet werkt. De link in whatsapp is niet af. Test het eens en je zult het zien.
Het is dus onmogelijk dat het script op SC heeft gestaan en onwerkelijk dat het op SC gebruikt is.
 
Reactiescore
3.452
99EBD175-72B5-4682-BAE7-0C2E80A9C1DC.jpeg 90A10FB5-5217-4DB4-8035-F67892B1D128.jpeg Dus Roy zegt hier dat er alleen een gedachte was toch?
Er is nooit iets uitgevoerd door Roy zegt hij zelf!
Waarom zegt Roy in de andere screen dan dat er iets is uitgevoerd ?
En dat hij met heel dat verhaal naar Chess is gestapt...
Zijn hele verhaal hangt aan elkaar van leugens.
Roy is de starter geweest van dit plan en zonder Roy hadden we nu over heel iets anders zitten praten nu op het af.
 
Reactiescore
1.454
Nogmaals. het script wat ik van Justin heb ontvangen is een script wat niet werkt. De link in whatsapp is niet af. Test het eens en je zult het zien.
Het is dus onmogelijk dat het script op SC heeft gestaan en onwerkelijk dat het op SC gebruikt is.

Roy, je snap to zelf ook wel dat je dingen gewoon in een snellijst kan zetten die niet per se werken...

De gemiddelde snellijsten staan vol scripts die niet meer werken tegenwoordig. Man, wat een hoog niveau zeg. Zucht...
 
Reactiescore
533
Dus je wilt zeggen dat het scenario wat Roy schetst, wat al belachelijk specifiek is voor een door hem geclaimed hypothetisch scenario en exact is wat er uit onderzoek binnen Chess is gekomen (scripts op SC, informatie die lekt naar NEO) onvoldoende bewijs is voor jou om aan Roy zn betrouwbaarheid en integriteit te twijfelen?

Je verwacht dat we zoals 'in een rechtzaak', om jouw woorden te gebruiken, met onomstotelijk bewijs komen. Daar vergeet je even dat we niet de bevoegdheden hebben om onderzoek te doen op het niveau dat bijvoorbeeld de politie doet.

Iedereen die zonder ro(y)ze (duik)bril, objectief naar dit verhaal kijkt snapt dat het aan alle kanten naar Roy stinkt. Het feit dat er geen onomstotelijk bewijs is zou daar geen verschil in moeten maken.

Als je gelooft dat dit allemaal puur toeval is, kan je beter weer je schoen gaan zetten in December want dan geloof je echt in sprookjes.
Als je met de openingspost duidelijk maakt dat het zo klaar als een klontje is dat Roy stabt en oa. scripts zette om iemand te blocken. Dan hoop je daarin dat andere mensen (zeker NEO-gerelateerde mensen) je daarin volgen.

Dit is door die openingspost wel degelijk een soort rechtszaak geworden. Achter die woorden blijf ik dus zeker staan. Dat jullie de bewijzen, noch de mogelijkheden hebben om te bewijzen wat Roy mogelijk heeft gedaan niet hebben is jullie fout. Niet die van mij. Dan had je maar niet moeten doen alsof je de waarheid in handen had.

Ik ga niet ontkennen dat het verdacht is. Enkel iemand dat enkel verdacht en waar verder geen bewijzen van zijn is zal geen sancties krijgen. Wat denk ik door het uitblijven van een ban door Inno ook bevestigd wordt.

Ik kan best snappen dat jullie het vervelend vinden dat ik daar zo op hamer omdat jullie buikgevoel zegt dat er meer is. Dat ik me misschien niet populair maak door zo te doen. Maar ik wil nog steeds de wereld rechtvaardig inkijken en dan opteer ik ervoor om kritisch te zijn dan blind de menigte te volgen.

Roy, je snap to zelf ook wel dat je dingen gewoon in een snellijst kan zetten die niet per se werken...

De gemiddelde snellijsten staan vol scripts die niet meer werken tegenwoordig. Man, wat een hoog niveau zeg. Zucht...
Je krijgt een foutmelding van inno dat het script geblocked is. Je kan het dus niet bewaren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79447

Guest
Bekijk bijlage 15428 Bekijk bijlage 15426 Dus Roy zegt hier dat er alleen een gedachte was toch?
Er is nooit iets uitgevoerd door Roy zegt hij zelf!
Waarom zegt Roy in de andere screen dan dat er iets is uitgevoerd ?
En dat hij met heel dat verhaal naar Chess is gestapt...
Zijn hele verhaal hangt aan elkaar van leugens.
Roy is de starter geweest van dit plan en zonder Roy hadden we nu over heel iets anders zitten praten nu op het af.

Er staat toch ook het woordje NIET?

Nadat ik het laatste bewijsstuk had (waardoor Justin in overleg met Duckje uit functie is gegaan) heb ik direct Jannes benaderd. Dat Justin eerder naar jullie is gegaan dan ik, dat is prima.

Nogmaals, waar is het bewijs?
Nogmaals, waar is het bewijs dat het script er stond en dat het exact 100% overeen kwam?
Nogmaals, waar is het bewijs dat wij info hebben gehad vanuit Chess?

Nogmaals, ik heb net screens van mijn gesprek met Yoshi gestuurd waarin ik suggereer dat er vv is gedraaid en daar gaat Yoshi verder op in en is er een dieper gesprek ontstaan. Ook heb ik het telefoonnummer gegeven.

Waarom zou ik, als ik schuldig ben alles tonen wat ik heb?

Jullie komen zonder bewijs hier stampij maken.

Je krijgt een foutmelding van inno dat het script geblocked is. Je kan het dus niet bewaren.

En als je het bewaard, loopt je pagina vast (althans bij mij) dan blijf je een loading error screen krijgen tot je het delete.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
140
Er staat toch ook het woordje NIET?

Nadat ik het laatste bewijsstuk had (waardoor Justin in overleg met Duckje uit functie is gegaan) heb ik direct Jannes benaderd. Dat Justin eerder naar jullie is gegaan dan ik, dat is prima.

Nogmaals, waar is het bewijs?
Nogmaals, waar is het bewijs dat het script er stond en dat het exact 100% overeen kwam?
Nogmaals, waar is het bewijs dat wij info hebben gehad vanuit Chess?

Nogmaals, ik heb net screens van mijn gesprek met Yoshi gestuurd waarin ik suggereer dat er vv is gedraaid en daar gaat Yoshi verder op in en is er een dieper gesprek ontstaan. Ook heb ik het telefoonnummer gegeven.

Waarom zou ik, als ik schuldig ben alles tonen wat ik heb?

Jullie komen zonder bewijs hier stampij maken.

Roy vertel mij dan eens wrm je eerst hebt gezegd dat duckje niet op je reageerde? Je stuurde naar mij op skype dat je duckje niet kon bereiken omdat die je bericht niet accepteerde. Dit was na onze post hier op het AF.
 
Reactiescore
1.454
Je krijgt een foutmelding van inno dat het script geblocked is. Je kan het dus niet bewaren.

En als je het bewaard, loopt je pagina vast (althans bij mij) dan blijf je een loading error screen krijgen tot je het delete.

@Johnny English , Roy laat hier al zien dat je het fout hebt...

@Beast of Nation , heb je er op gedrukt? Want volgens mij weet jij ook wel dat een snellijstscript zichzelf niet kan activeren (zoals 1C wel kan). Zolang je er niet opdrukt is het geen probleem...
 

DeletedUser79447

Guest
@Johnny English , Roy laat hier al zien dat je het fout hebt...

@Beast of Nation , heb je er op gedrukt? Want volgens mij weet jij ook wel dat een snellijstscript zichzelf niet kan activeren (zoals 1C wel kan). Zolang je er niet opdrukt is het geen probleem...

Ik heb al een screen gepost wat er gebeurd als je erop klikt. Een foutmelding:)

Roy vertel mij dan eens wrm je eerst hebt gezegd dat duckje niet op je reageerde? Je stuurde naar mij op skype dat je duckje niet kon bereiken omdat die je bericht niet accepteerde. Dit was na onze post hier op het AF.

Ik heb je al laten zien dat ik op vrijdag Duckje heb willen bereiken en dat jullie op maandag gepost hebben.
Je liegt dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79447

Guest
Dus met andere woorden, je zegt dat je hem wel kan opslaan dus.

Tuurlijk kan je hem opslaan, dat zeg ik ook, enkel heb je dan een error op je pagina wat pas weg gaat als je het delete (het script). Het is dus verder niet te gebruiken of te activeren, want je krijgt een error.
 

DeletedUser81182

Guest
Tuurlijk kan je hem opslaan, dat zeg ik ook, enkel heb je dan een error op je pagina wat pas weg gaat als je het delete (het script). Het is dus verder niet te gebruiken of te activeren, want je krijgt een error.

De beschuldiging is dan ook het plaatsen van een script, waarvan je nu dus bevestigd dat dat gewoon kan. Niet het gebruiken van het script.
 
Reactiescore
533
Ik ga het script echt niet zelf testen hoor :-D
 
Reactiescore
2.489
Leuk topic dit :)

Om even dat punt te verduidelijken:
1/ Je kan een geblokkeerd script in je snellijst zetten.
2/ Je kan dit script proberen te lanceren echter zal dit een error geven (Script is niet toegestaan)


Om verder door te gaan:
- Het hebben van een illegaal script in je snellijst kan een reden zijn tot ban. Echter als het specifieke script geblokkeerd is (en dus niet werkt om te gebruiken) kom je er veelal af met een waarschuwing
- Het gebruik van het script kan nog steeds via andere wegen (die we hier niet gaan bespreken). Elk gebruik blijft nog steeds strafbaar (en is gelogged)

Groeten
 
Reactiescore
3.452
B0B6176F-EB52-4A41-9124-1CB2F91B1D6F.jpeg De uitvoering is geheel door Roy zelf gedaan zegt Roy.
Wat was de uitvoering?
Het zorgen dat er een illegaal script op Suïcide kwam om een moderator tegen de lamp te laten lopen ?
Tevens om de wereldwinst van Neo veilig te stellen,dus in alle gevallen was het een win win situatie voor Roy.
Zijn onbenullige vragen van wanneer dat script erop stond zijn te hilarisch voor woorden?
Is dat zijn enige verweer in dit hele verhaal ?
Hij zette een plan op en daar was Suïcide bijna de dupe van geweest.
Het aansmeren van een ban.
Wij mogen het support team heel dankbaar zijn dat zij Suïcide op tijd hebben ingelicht en dat er geen ban is gekomen.
Dat er nu getwijfeld wordt of er wel een illegaal script op Suïcide heeft gestaan is ook wel verwonderlijk te noemen,waarom zou Duckje anders reageren in dit topic om de bewering die Roy deed ( dat de mod had geknoeid met account suïcide ) geheel van tafel te vegen? Zou support je inlichten als er geen illegaal script op je account staat?
Want zeg nu zelf Roy , dat was je verweer ?
De mod die dat illegale script op Suïcide had gezet wat onmogelijk was volgens Duckje!
Na deze in de grond gestampte theorie van jou hebben we nooit meer wat gehoord? Oh ja dat het geen illegaal script was heb ik gehoord,waarom wilde jij dan met een niet illegaal script zorgen dat de mod tegen de lamp liep ???
 

DeletedUser79447

Guest
Lul nou niet zo stom Inge, post bewijzen.

Ik wacht netjes af tot jullie met ECHTE bewijzen komen. Jullie gooien nu zoveel onzin. Nu zit je zelf te zeggen jegens mij in combinatie met een niet illegaal script. Je bent ook een clown ook..
 
Reactiescore
533
Leuk topic dit :)

Om even dat punt te verduidelijken:
1/ Je kan een geblokkeerd script in je snellijst zetten.
2/ Je kan dit script proberen te lanceren echter zal dit een error geven (Script is niet toegestaan)


Om verder door te gaan:
- Het hebben van een illegaal script in je snellijst kan een reden zijn tot ban. Echter als het specifieke script geblokkeerd is (en dus niet werkt om te gebruiken) kom je er veelal af met een waarschuwing
- Het gebruik van het script kan nog steeds via andere wegen (die we hier niet gaan bespreken). Elk gebruik blijft nog steeds strafbaar (en is gelogged)

Groeten
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe je het alsnog kan gebruiken :-o. Puur informatief en leerrijk natuurlijk.
 
Reactiescore
1.454
Lul nou niet zo stom Inge, post bewijzen.

Ik wacht netjes af tot jullie met ECHTE bewijzen komen. Jullie gooien nu zoveel onzin. Nu zit je zelf te zeggen jegens mij in combinatie met een niet illegaal script. Je bent ook een clown ook..

Ach, elk bewijs waar we me aankomen is in jouw wereldtje toch geen bewijs of ga je niet op in. Puur het bewijs van de intentie om dit te doen (met wat voor smoes dan ook) zou op alle andere werelden en alle andere stammen al een kick betekenen en zou er gezorgd worden dat er nooit meer met deze persoon samengespeeld werd. Echter zijn de morele waarden blijkbaar zo laag dat dit al als normaal wordt gezien. Triest is het wel...

En als Inge een clown is, ben jij wel een heel circus niet?
 
Bovenaan