De grote Roy show

Reactiescore
533
De grote Roy show


Beste mensen en Roy vandaag breng ik (Inspector van dienst) een stukje journalistiek. Dit in het kader van bepaalde gebeurtenissen in de afgelopen weken die op zijn zachts gezegd erg dubieus zijn.

Ik zou liegen als ik zou zeggen de volledige waarheid mij duidelijk is en mijn onderzoek 100% af is, maar kan met een gerust hart zeggen dat het er toch erg dichtbij zal zijn. Mogelijk update ik later in dit topic bijkomende aspecten die het verhaal compleet kunnen maken.


We gaan even terug in de tijd naar 13 augustus 1987, JK gewoon 2019! Er ontstaat commotie op het AF P43 bij Top/flop stammen betreft account SC die mb's edeld van NEO in het cluster van account Niels5151. Enkele pagina's (P48) later post de AF speler Sonemmontis spelende op het account HardcoreAngel (HCA voortaan genoemd) het volgende:
2956c0e8d8aaebafd973912988b2e1e4.jpg

Op het eerste gezicht gewoon een PM gesprek tussen de MB van NEO en het account SC, voor de oplettende kijker is er een detail dat opvalt, namelijk dat deze screen vanuit het account SC genomen is. Eigen PM's tonen altijd dat de tekstbalk geschreven door je eigen account altijd meer naar rechts staan en die van je gesprekspartner meer naar links. Als deze screen vanuit het account Blackball was gemaakt was dit geheel andersom geweest. De vraag is nu, hoe komt NEO aan een screen genomen vanuit het zicht zoals je deze enkel en alleen kan zien als iemand deze PM doorstuurde of er een screen van maakte en deze vervolgens deelde met NEO?

Deze PM conversatie begon om 10 uur de 13de en werd verwijderd op het account SC rond 16 uur diezelfde dag. Er vonden geen vv's plaats dus iemand van dit account moest dit doorspelen naar NEO,... Er werd aan de actieve co's gevraagd of hun deze screen al dan niet met eender welke intenties met iemand gedeeld zouden hebben en deze zo bij NEO terecht is gekomen. Het antwoord was simpel, niemand op het account SC die regelmatig logde had iets gedeeld. Als niemand loog bleef de inactieve co (Ronny) als enige alternatief, die was eigenlijk al maanden afwezig, geen 1 woord sprak die nog en had geen link met NEO (zo ver wij weten). Onze hoofdverdachte was eigenlijk Mike, omdat Mike slechts 1-2 dagen op het account speelde (voordien er nooit problemen waren en overige co's er al van bij het begin mee opzaten), ook omdat Mike bij op het account speelde van Roy op W62 en ook hier op deze wereld even op Plato gespeeld heeft (toeval?), hij wou ook absoluut anoniem spelen op SC zelfs voor de eigen stam (verdacht?). Nu goed, Mike beweerde het niet gedaan te hebben, dus op hoop van zegen was het de al maanden lange inactieve stille Ronny.

Ondertussen na dit geval gebeuren er nog enkele verdachte feiten, dit kan ofwel toeval zijn of niet, ik som ze toch even op: SC had vooral 3 spelers nog, eigenaar Calvin die op vakantie was en omgekeerde tijden had, Roel en Mike. Account Niels valt random overdag aan, toevallig als het account SC offline staat, dit meermaals zelfs tot enkele dorpsverliezen. Wat raar was want de gehele wereld hebben ze dit naar mijn weten nooit gedaan en nu plots wel telkens overdag als het account offline was, daarbij komt kijken dat de eerste 10 dagen toen Calvin op vakantie was er 0 pogingen kwamen en iets nadat Mike erop kwam meerdere op korte tijd (toeval?)

Vervolgens doen wij een aanval op account Niels5151, alles word easy blocked terwijl 10 dagen eerder een soortelijke massa nog succesvol was met als enige verschil Mike toen nog niet op SC speelde en nu wel, plannen doorgeven, bevelen delen, zulke dingen (toeval?)

Als laatst verdacht geval deed NEO een aanval op account We Regret To Inform U, toevallig waren HCA en Niels5151 snipekillers aan het zetten, dit zoals ik vernomen heb enkel op dorpen die sniped werden langs onze zijde en waar de snipes het zwakste waren. Ook werden er enkele snipekillers geannuleerd die er wel tussen zaten maar niet na de os aankwamen wat toch wel verdacht is ook.

Ik geloof niet dat zovele acc's en zovele co's hierbij betrokken zijn, het kan goed zijn iemand op bv acc Niels aanstuurde op het overdag aanvallen van SC of aanstuurde om op die dorpen snipekillers te zetten. Wilt daarom niet zeggen dat de mensen die het uitvoerde hiermee iets te maken hebben. Wil dus vooral niet elke bespeler op een account beschuldigen, de kans dat bovenstaande toeval is zou opzich ook nog kunnen al stapelen de toevalligheden wel snel op en er komt nog meer.


Op een dag (28ste) word ik in een random APP groepsgesprek gezet waarin een MOD mij aanspreekt dat er iemand van NEO zou spelen op het account SC hierop illegale scriptjes zou gezet hebben in de snellijst dit om het account een ban aan te smeren in opdracht van Roy. We moesten in de snellijst kijken naar een bepaald script dat we even afgekort Ibragonza gaan noemen. Dit script stond inderdaad in de snellijst, werd onmiddellijk verwijderd, support werd aangesproken waarin we deze situatie uitlegde. De mod in kwestie die ons aansprak had ook Duckje al op de hoogte gesteld hiervan. Het WW werd voor de zekerheid wederom veranderd enkel Calvin kon nog loggen tot we duidelijkheid hadden wie de dader was.


Toevallig of niet kwam 20 minuten nadat die MOD ons kwam inlichten over illegale snellijstscriptjes Roy me aanspreken geheel uit het niets:

c9cfaf0f223245a946ed29a5c3e7785e.png

85a612b6e482fbc3ba933ded7f6f786d.png


02ca90743e50135bac5c37eb5fd89565.png

Kort samengevat is de MOD die voorkwam dat SC een ban kreeg door ons in te lichten volgens Roy de grote boosdoener. Die scriptjes zouden erop gezet zijn geweest door die MOD op 1 of andere manier maar ik heb Duckje gesproken over deze situatie en hij kon mij vertellen MODS niet in de snellijsten van accounts kunnen enkel hijzelf (Duckje) kan dit. Dat een MOD dit gedaan heeft is uitgesloten. Ook zou Roy een setup stelling gemaakt hebben om deze MOD te laten betrappen,... Dat ging dan als volgt:

(Roy in het groen de MOD in het wit)

415ab4624e9946397b8e7b13e82fce45.png


21495d3c5212724fecdf66b71f890ed0.png

2196fbae06caa2220e55b08f6b4b1f28.png


33d26599c42b45148728ad97d2dfba51.png


0bdb7e26956f867235c344c9d9f2ce83.png

Hierin vallen 2 dingen op:

1: Een MOD die illegale scriptjes geeft aan een persoon die expliciet zegt dat hij er een account mee wilt laten bannen is dubieus te noemen.

2: Stel het was een setup van Roy om die MOD klem te leggen waarom haalt Roy dan expliciet aan in de eerste screen van deze spoiler 'Als mijn co 24 uur ni logged op Plato en hem op SC zet, zorgen dat SC ban krijgt en 24 uur later weer op Plato komt ziet TW dit dan en krijgt Plato dan een ban'

Waarom deze vraag stellen? Is het niet veel simpeler als je zegt dat je iemand op SC laat loggen en ban laat veroorzaken en dan kijken of de MOD hapt? Waarom zulk ingewikkelde situatie voordragen. Is het toeval dat Mike van SC op Plato speelde en volstrekt 100% aan deze 'setup' van Roy voldoet?

7649a59a7c70c6db3b9da21ba3051a62.png

Is het wel een setup van Roy om een MOD te betrappen of maakt Roy dit ervan als laatste zelf redmiddel, want als uitkomt hij een acc bewust wou laten bannen voor illegaal scriptgebruik door een speler die kon loggen op SC dit op te dragen is het bye bye TW carrière.


Al heel snel kwam op het AF vanuit NEO dat We Regret niet zelf gedeffed heeft maar Inter en Chuchu vv hebben zitten draaien, ik vraag vervolgens aan Roy hoe NEO dit te weten is gekomen (in het opzicht van er zit een mannetje van Roy op SC).

3050ee6a0006ee5a76742779033cd8e3.png


Inspector gaat naar Yoshi:

e1f9b866d991757bea81e8dd06123eb9.png


Heeft met Yoshi gesproken maar hij vertelde het zelf tegen Yoshi en niet omgekeerd (leugen?)



Verder nog een hele hoop van zulke gevallen, hij haalt overdreven veel aan Mike er niets mee te maken heeft en Mark is zogezegd zijn getuige in dit verhaal van de setup (krijg dan overdreven fake gesprekken tussen die 2 wat Roy zijn verhaal zou moeten bevestigen). Ik ben in de gedachtegang gekropen dan dat wat Roy zegt 100% de waarheid is en heel kritisch die MOD vragen gaan stellen, maar letterlijk elk maar dan ook elk spoor leid weer naar Roy,...

Het enige wat die MOD al dan niet verweten kan worden is dat hij illegale scriptjes geeft aan mensen die duidelijk verkeerde intenties hebben zoals Roy. Voor derest lijkt het eerder iemand die Roy niet zo serieus nam op het eerste zicht en later toen hij dat niet meer deed de BAN voor acc SC voorkomen heeft door ons allen in te lichten. Dit is ook allemaal gemeld geweest aan Duckje, ik laat dat ook volledig in de handen van hem om dat verder te bekijken betreft of de MOD overtredingen begaan heeft.



Het is allemaal begonnen bij die ene screen die gemaakt werd vanuit het account SC door een co en daar gaan we even terug verder op in.

36a1f851cef5a0cb16b58912e781c897.png

Volgens Roy hebben ze deze screen van inactieve Ronny via via gekregen waarop ik vroeg van wie hij het had gekregen, daar wou hij niet op antwoorden. Wij zijn Ronny zelf gaan aanspreken via APP want nadat we hem letterlijk maanden niet meer gezien hadden en deze viel compleet uit de lucht en had echt geen idee over wat het ging. Het zou natuurlijk kunnen dat iemand op account SC dit door fluisterde naar Roy dat hij maar moet zeggen hij het van die Ronny via via had gekregen want kerel is toch zo inactief als wat.

We hebben voor de zekerheid support nog maar eens in geschakeld en de IP's opgevraagd van de dag dat het PM gesprek begon met de MB van acc Niels5151 tot het moment Calvin zijn eigen PM verwijderd had. Dit had een spatie van enkele uren, in deze uren is er ingelogd door 2 IP's.

1 van Calvin de eigenaar via PC en 1 van Mike via GSM. Het kan dus zo zijn dat terwijl Calvin de bewuste PM's schreef Mike perfect en als enige op heel tribalwars deze door kon sturen aan zijn vriendjes Roy en Mark. Deze hebben het vervolgens in NEO chat gegooid waarop HCA de screen op het AF smeet waarop Chess opmerkte dat de screen vanuit SC genomen werd door een klein detail. Dat klein detail heeft uiteindelijk geleid tot het ontdekken van dit alles. Wilt dus ook zeggen dat onze hele fora's, stamchats open en bloot gesteld zijn bij sommige van NEO en dat het niets gescheeld had of SC was volledig op BB gezet (waarvoor nogmaals dank aan bepaalde MOD's) en dat is gewoon in en in triest spel.

De enige vraag die nog gesteld moet worden is: Wie van NEO is hier allemaal bij betrokken? Roy, Mark ... vul zelf verder maar aan :)



39ge56.gif
Alles doorgenomen, het was wel vermakelijk.

Paar scheve dingen dat ik toch wel wil aanhalen:
Niels5151 heeft lange tijd geen massa gehad. Dan plots wel met enkele dorpen verlies. Dit omdat (en dat heb je vaak als je weinig volk over de vloer krijgt) front niet in orde zat.
Dat werd na de 1e massa aangepakt en bij een volgend bezoek was alles gemakkelijk te deffen (zeker met uitkijktorens). Je mag gerust nog eens proberen langs te komen, veel resultaat ga je niet hebben.

Wat betreft de aanvallen, dat was ook vrij logisch dat we info hebben als er langs die kant continu aanvallen over en weer gaan. Dan weten we wel een beetje wat er in de dorpen zit he schat.

Voor de rest zie ik veel heen en weer ge'pm tussen jou en Roy en je vindt dingen vreemd over hoe hij een mod in de val wou lokken en dat Roy daarvoor dus slechte dingen deed. Wat ik vooral vreemd vind is dat zowel Roy als jij niet eerder naar Duckje zijn gegaan. Ik vind dat eigenlijk de hele clue van dit verhaal. Persoonlijke vete's willen uitvechten en een mod die dubieus is zijn gang laten gaan om een punt te proberen bewijzen. Eigenlijk had dit nooit hier op het AF mogen zitten, je doet de TW-community hier geen plezier mee.

Eerlijk? Ik vind dat je evenveel de mist ingaat dan Roy, Inspector Jannes. Misschien moet je detectieve-werk toch beter overlaten aan meer gekwalificeerde mensen.

Kusjes,
Tuur
 

DeletedUser77843

Guest
Ik ben blij dat het academiejaar bijna terug begint en ik terug kan gaan naar zuipen, chillen etc.
Tw is sad aan het worden...
 
Reactiescore
533
Wie zegt dat Jannes geen contact heeft onderhouden met Duckje?
Dat heeft hij namelijk wel degelijk.
Kan, dat zou dan 1 stukje oplossen.
Het 2e deel is dat het geen meerwaarde is om dit hier te vertellen. Ik zie daar geen stab in van Roy als het doel het ontmaskeren van een mod is.
Onhandig dat zeker wel, maar dat is heel deze discussie ook.

Achja, verder kan het me weinig schelen. Ik ben er gewoon om Niels te steunen en de aantijgingen naar hem slaan op niets.
 

DeletedUser79447

Guest
Lieve Inge,

Zal ik je wat vertellen schat.
Je liegt.

Waarom?

Omdat het linkje in kwestie, niet eens werkt. Het kan niet geopend of opgeslagen worden.
Hoe naief zijn jullie?

Jullie hebben niet eens het script getest of gecontroleerd. Jullie vallen zo hard door de mand nu.

Tip: test voortaan de aantijgingen jegens iemand, want ik heb het netjes getest.

javascript:$.get('https://scripts.ibragonza.nl/enhancer/enhancer.js');void(0);

3339482d354c4a6ef48ed36aa77467c3.png


Test het eens alsjeblieft.

50e3c0a7544534effcbc58d83642548c.png


Dus Inge, hoe kan een account gebanned worden door een script wat niet gebruikt kan worden.

Chess, lekker naief en komen hier met leugens.

Nu snel weer naar je aanrecht lieverd.
 
Reactiescore
3.452
Lieve Inge,

Zal ik je wat vertellen schat.
Je liegt.

Waarom?

Omdat het linkje in kwestie, niet eens werkt. Het kan niet geopend of opgeslagen worden.
Hoe naief zijn jullie?

Jullie hebben niet eens het script getest of gecontroleerd. Jullie vallen zo hard door de mand nu.

Tip: test voortaan de aantijgingen jegens iemand, want ik heb het netjes getest.

javascript:$.get('https://scripts.ibragonza.nl/enhancer/enhancer.js');void(0);

3339482d354c4a6ef48ed36aa77467c3.png


Test het eens alsjeblieft.

50e3c0a7544534effcbc58d83642548c.png


Dus Inge, hoe kan een account gebanned worden door een script wat niet gebruikt kan worden.

Chess, lekker naief en komen hier met leugens.

Nu snel weer naar je aanrecht lieverd.

Komen heel wat screens op het af in de loop van de dag,bedenk alvast maar wat je volgende sprookje gaat zijn;-)

Oh en Johny mocht je het gemist hebben,juist het Tw team heeft contact met ons gezocht en onderhouden .
 
Reactiescore
533
Komen heel wat screens op het af in de loop van de dag,bedenk alvast maar wat je volgende sprookje gaat zijn;-)

Oh en Johny mocht je het gemist hebben,juist het Tw team heeft contact met ons gezocht en onderhouden .
Vermits het TW-team neutraal moet zijn in alles lijkt het me straf (en fout) dat ze contact met jullie opnemen.
Dat jullie met hun contact opnamen dat kan. Maar omgekeerd lijkt me van de pot gerukt.

Dat weet je ook wel.
 

DeletedUser79447

Guest
Komen heel wat screens op het af in de loop van de dag,bedenk alvast maar wat je volgende sprookje gaat zijn;-)

Oh en Johny mocht je het gemist hebben,juist het Tw team heeft contact met ons gezocht en onderhouden .

Ik kan niet wachten op de screens van een werkend script.
 
Reactiescore
3.541
Kan, dat zou dan 1 stukje oplossen.
Het 2e deel is dat het geen meerwaarde is om dit hier te vertellen. Ik zie daar geen stab in van Roy als het doel het ontmaskeren van een mod is.
Onhandig dat zeker wel, maar dat is heel deze discussie ook.

Achja, verder kan het me weinig schelen. Ik ben er gewoon om Niels te steunen en de aantijgingen naar hem slaan op niets.

Ik heb dagen contact gehad met Duckje dat heb ik vrij snel gestart nadat ik op de hoogte werd gesteld van deze praktijken.

Lieve Inge,

Zal ik je wat vertellen schat.
Je liegt.

Waarom?

Omdat het linkje in kwestie, niet eens werkt. Het kan niet geopend of opgeslagen worden.
Hoe naief zijn jullie?

Jullie hebben niet eens het script getest of gecontroleerd. Jullie vallen zo hard door de mand nu.

Tip: test voortaan de aantijgingen jegens iemand, want ik heb het netjes getest.

javascript:$.get('https://scripts.ibragonza.nl/enhancer/enhancer.js');void(0);

3339482d354c4a6ef48ed36aa77467c3.png


Test het eens alsjeblieft.

50e3c0a7544534effcbc58d83642548c.png


Dus Inge, hoe kan een account gebanned worden door een script wat niet gebruikt kan worden.

Chess, lekker naief en komen hier met leugens.

Nu snel weer naar je aanrecht lieverd.

2 dingen val me atm op na deze post.


1: Jij probeert mij al dagen te overtuigen je onschuldig bent en hebt hier op het AF zo ook tegen mij nooit 1x aangehaald het script mogelijk niet geactiveerd kon worden en nu dat Duckje zegt dit zo is dan haal jij het opeens aan als argument van je onschuld? Het lijkt eerder dat je net zoals ons dit pas voor de eerste keer ontdekt nu.

2: Doet het ertoe dat het script al dan niet werkt? Jij hebt daar toch niets mee te maken? ;) ;) ;)
 
Reactiescore
3.452
Vermits het TW-team neutraal moet zijn in alles lijkt het me straf (en fout) dat ze contact met jullie opnemen.
Dus jij vind het fout dat wanneer de mods opmerken dat er met opzet geprobeerd wordt een account te bannen dat ze daarover contact opnemen ?
 

DeletedUser79447

Guest
Lieve Jannes,

Ik ben inderdaad onschuldig, echter hebben jullie geen moeite genomen om het linkje uit mijn whatsapp te testen.
Dan had je er al achter gekomen dat je een foutmelding krijgt en dat SC dit dus nooit heeft kunnen gebruiken.

Hoe naief ben je Jannes.

Genieten om te lezen dat er een code in zit die naar mij zou komen. Hoe kan dat als het niet werkt? Er reageren nu 3-4 chess spelers omtrent het script, en dat het allemaal er al op stond en gebruikt werd. Maar het werkt niet eens. Geen tijd genomen om je aantijgingen jegens mij te testen? Je hebt jezelf nu wel flink voor lul gezet maat.
 
Reactiescore
533
2956c0e8d8aaebafd973912988b2e1e4.jpg

Volgens Roy hebben ze deze screen van inactieve Ronny via via gekregen waarop ik vroeg van wie hij het had gekregen, daar wou hij niet op antwoorden. Wij zijn Ronny zelf gaan aanspreken via APP want nadat we hem letterlijk maanden niet meer gezien hadden en deze viel compleet uit de lucht en had echt geen idee over wat het ging. Het zou natuurlijk kunnen dat iemand op account SC dit door fluisterde naar Roy dat hij maar moet zeggen hij het van die Ronny via via had gekregen want kerel is toch zo inactief als wat.

We hebben voor de zekerheid support nog maar eens in geschakeld en de IP's opgevraagd van de dag dat het PM gesprek begon met de MB van acc Niels5151 tot het moment Calvin zijn eigen PM verwijderd had. Dit had een spatie van enkele uren, in deze uren is er ingelogd door 2 IP's.

1 van Calvin de eigenaar via PC en 1 van Mike via GSM. Het kan dus zo zijn dat terwijl Calvin de bewuste PM's schreef Mike perfect en als enige op heel tribalwars deze door kon sturen aan zijn vriendjes Roy en Mark. Deze hebben het vervolgens in NEO chat gegooid waarop HCA de screen op het AF smeet waarop Chess opmerkte dat de screen vanuit SC genomen werd door een klein detail. Dat klein detail heeft uiteindelijk geleid tot het ontdekken van dit alles. Wilt dus ook zeggen dat onze hele fora's, stamchats open en bloot gesteld zijn bij sommige van NEO en dat het niets gescheeld had of SC was volledig op BB gezet (waarvoor nogmaals dank aan bepaalde MOD's) en dat is gewoon in en in triest spel.

De enige vraag die nog gesteld moet worden is: Wie van NEO is hier allemaal bij betrokken? Roy, Mark ... vul zelf verder maar aan :)


[/spoiler]
Lees ik goed?
Deze AF-foto is genomen met een telefoon van een PC-scherm. Hoe kan dit dan Mike zijn als je zelf zegt dat hij via de telefoon logde?

Hier klopt toch iets niet...

Zou je dit willen uitleggen?
 
Reactiescore
2.178
Dus omdat het script niet werkt, betekend dat er niet de intentie was om bans te veroorzaken? Betekent enkel dat zelfs dat je niet lukt. Zielig dat zulke praktijken gebeuren.
 
Reactiescore
533
Dus jij vind het fout dat wanneer de mods opmerken dat er met opzet geprobeerd wordt een account te bannen dat ze daarover contact opnemen ?
Daar heb jij of Jannes geen zaken mee ;-). Dat is toch het antwoord dat je hoort te krijgen.

EDIT: Jannes weet ik niet, weet niet op welk account die zit.
 

DeletedUser79447

Guest
Dus omdat het script niet werkt, betekend dat er niet de intentie was om bans te veroorzaken? Betekent enkel dat zelfs dat je niet lukt. Zielig dat zulke praktijken gebeuren.

Nee droplul, dat het script fake was en nooit ergens is gebruikt op w66. Ik heb het na ontvangen getest en gewacht tot iemand iets over de werking of tracking zou zeggen. Dat heeft Inge nu gedaan.

Nogmaals, er is niemand op SC of op elk ander acc die hier iets mee te maken heeft. Maar door de naïviteit van vele lult iedereen met Jannes en Inge mee, over iets wat totaal onwaar is en zelfs niet eens werkt.
 
Reactiescore
3.452
Roy beweert dat de mod het illegale script op Suïcide heeft gezet( Roy zijn plan ) .
Duckje legt net keurig uit dat de mod dat nooit gedaan kan hebben?
Dus Roy aangezien het jouw plan was,hoe is het op Suïcide gekomen ?
 
Reactiescore
533
Roy beweert dat de mod het illegale script op Suïcide heeft gezet( Roy zijn plan ) .
Duckje legt net keurig uit dat de mod dat nooit gedaan kan hebben?
Dus Roy aangezien het jouw plan was,hoe is het op Suïcide gekomen ?
Ik lees (en zie) dat dat script er niet op geraakte?
 

DeletedUser79447

Guest
Roy beweert dat de mod het illegale script op Suïcide heeft gezet( Roy zijn plan ) .
Duckje legt net keurig uit dat de mod dat nooit gedaan kan hebben?
Dus Roy aangezien het jouw plan was,hoe is het op Suïcide gekomen ?

Nogmaals, is het niet, want het is een niet werkend script.
Je valt in herhaling en probeert er nu onderuit te komen.

Inge, je bent net zo naief als Jannes. Alles in je eigen voordeel lullen. 95% van chess volgt blindelings.
Ik haal aan met bewijs dat het script niet werkt/editable is. Oftewel, er zit geen code in zoals Inge aangeeft, er zit geen werking in wat Inge aangeeft en er zit geen ban achter, wat heel Chess aangeeft.

je hebt je lelijk in je eigen visie opgesloten. Het script is nooit ergens geplaatst want het werkt niet.

Ik ga hier niets meer posten, denk dat de naïviteit vanuit chess wel duidelijk is.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nee droplul, dat het script fake was en nooit ergens is gebruikt op w66. Ik heb het na ontvangen getest en gewacht tot iemand iets over de werking of tracking zou zeggen. Dat heeft Inge nu gedaan.

Nogmaals, er is niemand op SC of op elk ander acc die hier iets mee te maken heeft. Maar door de naïviteit van vele lult iedereen met Jannes en Inge mee, over iets wat totaal onwaar is en zelfs niet eens werkt.

Nee Roy, iedereen vuurt jou momenteel af omdat je jezelf in voorgaande verwijderde post al flink ontmaskerd hebt. Het is overduidelijk dat jij iemand op Suicide hebt laten loggen met als doel een script te plaatsen. Je hebt het notabene zelf toegegeven, maar daarna verwijderd? Gelukkig zijn er spelers binnen NEO die niet naar jouw onzin luisteren en hun 'Roy fanboybril' niet opzetten, maar dat zal in jouw eigen stamchat momenteel ook wel duidelijk zijn.

Door met persoonlijke aanvallen en afzwakkende teksten te komen ga je dit niet oplossen, je geeft je eigen stamgenoten enkel meer reden om een afkeer te krijgen tegen de smerige speler die je werkelijk bent. Accounts hijacken gaat flink wat stappen te ver ;).

Kan, dat zou dan 1 stukje oplossen.
Het 2e deel is dat het geen meerwaarde is om dit hier te vertellen. Ik zie daar geen stab in van Roy als het doel het ontmaskeren van een mod is.
Onhandig dat zeker wel, maar dat is heel deze discussie ook.

Achja, verder kan het me weinig schelen. Ik ben er gewoon om Niels te steunen en de aantijgingen naar hem slaan op niets.

Waarom is het geen meerwaarde om het hier te vertellen? Roy laat met opzet zijn connectie/co op Suicide loggen en wilt hier een script laten plaatsen. Hij probeert dus een Chess account te hijacken en er voordeel mee te behalen door het te laten bannen, maar dit alles kan hij goed praten door het te 'een mod ontmaskeren' te noemen.

Op welke manier wil jij goed praten dat Roy een account van Chess wilt hijacken en waarom zouden wij hier niets van mogen zeggen?
 
Bovenaan