De grote Roy show

Reactiescore
3.538
Wegens je u post's zit te verwijderen citeer ik je stukken tekst vanuit een citaat even in het cursief.



Ook Mike, ondanks dat jullie denken dat hij hier iets mee te maken heeft, verdiend dit niet. op 7 of 8 augustus is Mike gestopt op Plato door een voorval met mij (hoe kan het ook anders). Op de dag dat ik met Jannes begon te spreken kwam ik erachter dat Mike op SC speelt. Buiten dit om, heb ik volledig openheid van zaken gegeven met screens en alles, waarom zou iemand die 'schuldig' zou zijn aan dit soort praktijken alle openheid geven?

Dus Mike speelde toen nog op Plato terwijl hijzelf verkondigde al veel eerder gestopt te zijn tegen ons. Maar dat Mike nog speelde op Plato toen bevestigd enkel meer dat dit:

1be56ba68bf115f58ac8053b15f0b00a.png


Dus een bewust plan was ipv een set-up voor de MOD. Een co op plato (Mike) niet meer laten loggen en op een account in de vijand zetten (SC). Dat is ook exact zo gebeurt. Dat jij vervolgens open en bloot je verhaal tegen mij komt toen toevallig iets nadat die MOD mij komt inlichten is meer om nog een draai te kunnen geven aan de feiten want die MOD lichte mij over alles in ook, dus of jij iets kwam zeggen of niet had geen verschil gemaakt op het jou versie eraan geven na dan.

Hoe wij wisten dat een dorp op regret werd gesniped? Een ex Chess MB die nog bevelen deelde met regret heeft ons de vv gegeven na het handelen van Maikel jegens hem. Hierop konden wij volgen hoelaat de snipe was. Het viel ons alleen pas laat op dat wij dat konden zien waardoor het maar tot 2 dorpen was gebleven, niet netjes inderdaad dat geef ik toe, maar chess is ook niet kosjer geweest met het account Vybz wat in de rim bij Haico lag mbt online status en bevelen delen

Nogmaals wat heeft Chess te maken met wat Vybz deed in de rim, daar zijn 0 aanwijzingen voor dus dit als argument gebruiken is onzin.

En jij kreeg dus vv maar de accounts HCA en Niels5151 hebben deze anti snipes zitten zetten, waren hun hiervan mee op de hoogte dan? Hoe kunnen ze weten waar de anti snipes moeten komen? Dan lijkt het mij verschillende mensen binnen NEO hiervan op de hoogte waren. Buiten het feit dit eigenlijk alweer een een naai streek opzich is, VV van ex MB bij de vijand aannemen en via bevelendelen het account We Regret erbij saboteren tijdens het deffen. Er komt enkel maar meer en meer aan het licht, snap wel je u post's zit te verwijderen nu.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79447

Guest
Wegens je u post's zit te verwijderen citeer ik je stukken tekst vanuit een citaat even in het cursief.



Ook Mike, ondanks dat jullie denken dat hij hier iets mee te maken heeft, verdiend dit niet. op 7 of 8 augustus is Mike gestopt op Plato door een voorval met mij (hoe kan het ook anders). Op de dag dat ik met Jannes begon te spreken kwam ik erachter dat Mike op SC speelt. Buiten dit om, heb ik volledig openheid van zaken gegeven met screens en alles, waarom zou iemand die 'schuldig' zou zijn aan dit soort praktijken alle openheid geven?

Dus Mike speelde toen nog op Plato terwijl hijzelf verkondigde al veel eerder gestopt te zijn tegen ons. Maar dat Mike nog speelde op Plato toen bevestigd enkel meer dat dit:

1be56ba68bf115f58ac8053b15f0b00a.png


Dus een bewust plan was ipv een set-up voor de MOD. Een co op plato (Mike) niet meer laten loggen en op een account in de vijand zetten (SC). Dat is ook exact zo gebeurt. Dat jij vervolgens open en bloot je verhaal tegen mij komt toen toevallig iets nadat die MOD mij komt inlichten is meer om nog een draai te kunnen geven aan de feiten want die MOD lichte mij over alles in ook, dus of jij iets kwam zeggen of niet had geen verschil gemaakt op het jou versie eraan geven na dan.

Waar je hier weer de fout in gaat:

Mike speelde blijkbaar al langer in Chess

Mijn appgesprek met Justin van hierboven is van 27 augustus. Als dit het plan was, wat jullie denken, waarom zou ik dat 3 weken nadien vragen?
Jannes, het is heel leuk dat je mij 'zou willen ontmaskeren' maar dat heeft geen zin want er valt niks te ontmaskeren.

Hoe wij wisten dat een dorp op regret werd gesniped? Een ex Chess MB die nog bevelen deelde met regret heeft ons de vv gegeven na het handelen van Maikel jegens hem. Hierop konden wij volgen hoelaat de snipe was. Het viel ons alleen pas laat op dat wij dat konden zien waardoor het maar tot 2 dorpen was gebleven, niet netjes inderdaad dat geef ik toe, maar chess is ook niet kosjer geweest met het account Vybz wat in de rim bij Haico lag mbt online status en bevelen delen

Nogmaals wat heeft Chess te maken met wat Vybz deed in de rim, daar zijn 0 aanwijzingen voor dus dit als argument gebruiken is onzin.

En jij kreeg dus vv maar de accounts HCA en Niels5151 hebben deze anti snipes zitten zetten, waren hun hiervan mee op de hoogte dan? Hoe kunnen ze weten waar de anti snipes moeten komen? Dan lijkt het mij verschillende mensen binnen NEO hiervan op de hoogte waren. Buiten het feit dit eigenlijk alweer een een naai streek opzich is, VV van ex MB bij de vijand aannemen en via bevelendelen het account We Regret erbij saboteren tijdens het deffen. Er komt enkel maar meer en meer aan het licht, snap wel je u post's zit te verwijderen nu.

Ik kreeg een PM doorgestuurd van Necro dat Maikel van Regret een onwijs botte boer is geweest en Necro ontslaat uit zijn functie.
Daarna gaf hij aan dat hij bevelen kon zien van zowel solar als regret. Hier hebben we gebruik van gemaakt en heb ik van 2 dorpjes de MS van snipes doorgegeven.

1 was haalbaar door HCA en Niels, inderdaad 1 dorp met 2 antisnipes en een extra edelnuke net voor de snipe
1 was al niet meer haalbaar en is niets mee gedaan.

Wat chess te maken heeft? Chess had al banden met Vybz en heeft hem een aanbod gedaan. Neo wilde hem ook een aanbod doen, echter hebben wij besloten om het niet te doen en zijn we gestart met aanvallen. Maar, Vybz deelde online status en bevelen met Haico en ook daar is gebruik van gemaakt.

Rawr viel aan, precies 5 minuten nadat ik offline ging op Haico op dorpen waar net OS uit vandaan liep.
Vybz viel de volgende ochtend aan met een trein tijdens de NAP waar ik offline was en toen ik online kwam bood hij aan om hem zelf te blocken.

Ook toeval?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.538
Waar je hier weer de fout in gaat:

Mike speelde blijkbaar al langer in Chess

Mijn appgesprek met Justin van hierboven is van 27 augustus. Als dit het plan was, wat jullie denken, waarom zou ik dat 3 weken nadien vragen?
Jannes, het is heel leuk dat je mij 'zou willen ontmaskeren' maar dat heeft geen zin want er valt niks te ontmaskeren.

Omdat jou plan al bezig was voor je contacten met de MOD. Jij had Mike al op SC gezet, toen vroeg je uzelf af of hij na het bannen van SC terug op Plato kon komen en of dat risico's zou inhouden zoals te lezen in de APP conversatie.


PS: Als je over Vybz wil praten doe je dat maar in ander topic of maak er zelf 1.
 

DeletedUser67275

Guest
Mocht dit waar zijn dan distantieer ik me bij deze van de stab en dus zijnde NEO tot dit is opgelost. Ik ga niet hals over kop leaven maar dit gaat echt te ver. Ik zal de discussie en beide kanten van het verhaal nauwlettend volgen totdat het verhaal duidelijk is, en dan mijn conclusies trekken.

Mocht alles waar zijn, zal ik me ook distantieren. Ik denk echter wel, dat alles te relativeren valt uiteindelijk. Een verhaal heeft altijd twee kanten, vind ik. Jannes heeft veel tijd en moeite gedaan om een overzichtelijk topic aan te snijden, maar dat hoeft natuurlijk niet te zeggen dat dit verhaal per definitie klopt. Chess kijkt vanzelfsprekend vanuit een andere subjectieve bril dan wij

Wat ik mezelf in ieder geval afvraag: als wij daadwerkelijk een spion in Chess zouden hebben, hadden we dan niet veel meer dorpen kunnen pakken? Vanaf dag 1 speel ik in NEO, en ik heb nooit iets over een spion gehoord.

Het zal wachten zijn op bewijzen, die er waarschijnlijk nooit zullen komen.

Update: @Buurman Bolderbast is niet langer deel van het MOD team. Dit lijkt me veelzeggend
 

DeletedUser79447

Guest
Omdat jou plan al bezig was voor je contacten met de MOD. Jij had Mike al op SC gezet, toen vroeg je uzelf af of hij na het bannen van SC terug op Plato kon komen en of dat risico's zou inhouden zoals te lezen in de APP conversatie.

Smart thinking, echter weet jij net zoals ik dat Mike niet vriendelijk van Plato is gegaan en dat de band die we hadden compleet weg is.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Denk dat dat meer te maken heeft met de screens die roy poste in zijn grote verwijderde reactie, dan met dit hele gebeuren, aangezien duckje daar al een week van op de hoogte was.
 
Reactiescore
3.538
Wat ik mezelf in ieder geval afvraag: als wij daadwerkelijk een spion in Chess zouden hebben, hadden we dan niet veel meer dorpen kunnen pakken? Vanaf dag 1 speel ik in NEO, en ik heb nooit iets over een spion gehoord.

Mike zat slechts 14 dagen in Chess, de spy verhalen dateren enkel van deze 14 dagen en niet alle maanden daarvoor. Heeft Roy jou wat verteld over zijn set-up plan? Het is niet omdat je het niet weet het niet gebeurd is.

Die MOD is ontslagen voor het doorgeven van illegale scriptjes al de rest heeft Roy zelf gedaan.

Smart thinking, echter weet jij net zoals ik dat Mike niet vriendelijk van Plato is gegaan en dat de band die we hadden compleet weg is.

Kan jij wel zeggen is verder geen bewijs van.
 

DeletedUser79447

Guest
Mike zat slechts 14 dagen in Chess, de spy verhalen dateren enkel van deze 14 dagen en niet alle maanden daarvoor. Heeft Roy jou wat verteld over zijn set-up plan? Het is niet omdat je het niet weet het niet gebeurd is.

Die MOD is ontslagen voor het doorgeven van illegale scriptjes al de rest heeft Roy zelf gedaan.



Kan jij wel zeggen is verder geen bewijs van.

Het is langer dan 14 dagen geleden, zoals ik heb aangetoond dateert het al van 1 juli en zijn er screens van 27 juli, zeg dat er dan ook eventjes bij Jannes en niet zo naief doen.

En hoe is dat illegale script op Suïcide gekomen Roy??
Dat is iets waar tot op dit moment onduidelijkheid is toch?

Ik denk dat Duckje hier het bewijs voor kan leveren. Die moet toch kunnen zien wanneer een snellijstscript is geplaatst? Ik durf te garanderen dat dit nooit is gepost onder een log van Mike of uberhaupt in de tijd dat deze set-up plaats vind.

Het script in kwestie wat naar mij werd gestuurd, was namelijk een jaar geleden nog legaal en hebben meerdere mensen in hun snellijst staan. Ik heb ook op Plato de snellijst van Sick Minds, waarin een illegaal geworden munten script in stond.

Daarbij kan Justin in zijn mod scherm naar snellijsten kijken, niet aanpassen. Hij heeft het script zelf illegaal gemaakt x aantal maanden geleden. Hij heeft dit ook kunnen gebruiken om de vinger naar mij te laten wijzen.

Nogmaals, ik zou graag de daadwerkelijke log willen zien wanneer dit is geplaatst want ik heb er niets mee te maken, oprecht niet.
 
Reactiescore
3.452
Het is langer dan 14 dagen geleden, zoals ik heb aangetoond dateert het al van 1 juli en zijn er screens van 27 juli, zeg dat er dan ook eventjes bij Jannes en niet zo naief doen.


Dat is iets waar tot op dit moment onduidelijkheid is toch?

Ik denk dat Duckje hier het bewijs voor kan leveren. Die moet toch kunnen zien wanneer een snellijstscript is geplaatst? Ik durf te garanderen dat dit nooit is gepost onder een log van Mike of uberhaupt in de tijd dat deze set-up plaats vind.

Het script in kwestie wat naar mij werd gestuurd, was namelijk een jaar geleden nog legaal en hebben meerdere mensen in hun snellijst staan. Ik heb ook op Plato de snellijst van Sick Minds, waarin een illegaal geworden munten script in stond.

Daarbij kan Justin in zijn mod scherm naar snellijsten kijken, niet aanpassen. Hij heeft het script zelf illegaal gemaakt x aantal maanden geleden. Hij heeft dit ook kunnen gebruiken om de vinger naar mij te laten wijzen.

Nogmaals, ik zou graag de daadwerkelijke log willen zien wanneer dit is geplaatst want ik heb er niets mee te maken, oprecht niet.
Snel even je post quoten voordat ie weg is zo,ik kom hier zo met screens op terug.
 
Reactiescore
2.489
Beste spelers,

In samenspraak met de Moderator & Community Management is er inderdaad besloten om de betreffende mod zijn rechten te ontnemen en te laten kenbaar maken dat dit is vanwege schending policy. Dit omdat we nimmer accepteren dat een moderator zich op deze manier gedraagt of de schijn zou uitstralen dat er dit soort zaken gebeuren.


Ik dien wel enkele zaken hierin duidelijk te maken:
  • Een moderator heeft nooit toegang tot wereld-gerelateerde informatie. Deze moderator heeft op geen enkel moment rechten gehad voor Wereld 66, had dus ook niet de mogelijkheid enige informatie hiervan in te kijken.
  • Op geen enkel punt heeft een moderator de mogelijkheid logs te laten 'verdwijnen'. Snellijsten kunnen ook niet aangepast worden buiten hersteld worden naar standaard (door CM). Items toevoegen en verwijderen gaat niet.
  • Ook in dit geval heeft deze moderator geen toegang gehad tot wereld 66 snellijsten. Hij kon dus niet zien welke scripts in de snellijst staan
  • Er zijn eerder screenshots gedeeld van onze admintool. Ik kan bevestigen dat deze screenshots vanuit onze backend zijn. Ze zullen vast blijven circuleren in de wandelgangen, Skype en Discord. Hierop heb ik de volgende opmerkingen:
    • De specifieke screenshots die 'als bewijs' aangehaald zijn, zijn niet van deze spelwereld (wereld 64 als je oplet)
    • Deze specifieke screenshots dateren al van Midden mei (en zijn dus zeker en vast niet recent).
    • Niet alle knopjes werken voor alle moderators. Specifieke tools en methoden zijn enkel mogelijk voor oudere moderators en/of community management.
  • Het specifieke script is inderdaad illegaal. Echter kan dit script op tribalwars.nl niet gebruikt worden en krijg je een foutmelding als je het specifieke script vanuit je snelschakellijst probeert te laden. (Daarom dat er ook geen bans op zullen gebeuren).
  • Gesprekken waarin een moderator aangeeft iemand te willen helpen met illegale zaken zal niet getolereerd worden. De specifieke moderator is daarop aangesproken. Aangezien er in deze situatie de 'schijn' gegeven is dat de moderator onterechte / foute zaken heeft uitgevoerd is er in samenspraak besproken dat hij zou stoppen als mod.
Ik draag deze moderator verder geen zwaar hart toe. Ik ben van mening dat als ik de verhalen hier lees hij meegesleurd is in een verhaal en dit naar hem gekeerd is. Ik wens hem hoe dan ook succes in zijn toekomst.

Met betrekking tot het staven/ontkennen van de wereldsituatie/verhalen van spelers kan, mag en zal ik verder geen informatie vrijgeven. (Dus ik kan, mag en zal niet zeggen wanneer het script in de snellijst gekomen is, welke spelers hier liegen/de waarheid vertellen), dit hoort allemaal bij politiek & propaganda. Maar wees voorzichtig met screenshots / privé informatie.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 

DeletedUser79447

Guest
@Duckje

Kun je ons vertellen wanneer het desbetreffende script op het account in kwestie is geplaatst?
 
Reactiescore
2.489
@Duckje

Kun je ons vertellen wanneer het desbetreffende script op het account in kwestie is geplaatst?

Mijn post is ge-edit:

Met betrekking tot het staven/ontkennen van de wereldsituatie/verhalen van spelers kan, mag en zal ik verder geen informatie vrijgeven. (Dus ik kan, mag en zal niet zeggen wanneer het script in de snellijst gekomen is, welke spelers hier liegen/de waarheid vertellen), dit hoort allemaal bij politiek & propaganda. Maar wees voorzichtig met screenshots / privé informatie.
 
Reactiescore
3.452
@Duckje

Kun je ons vertellen wanneer het desbetreffende script op het account in kwestie is geplaatst?
Dus je verhaal dat de moderator dat script erop heeft gezet klopt dus niet Roy( zie stukje Duckje )
Volgens jou heeft die mod de illegale scripts op Suïcide gezet toch?
Dus dan blijft er 1 mogelijkheid over, Mike en Roy .
Bedankt voor de verheldering Duckje :)
 
Reactiescore
603
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
Ben je dom ofzo roy is nogsteeds een man zonder normen en waarden. En lijkt me sterk dat ik goedgekeurd kan worden door de community

Hij probeert te trollen, niet heel geslaagd trouwens
 
Reactiescore
3.452
Want beste Roy,dat illegale script wat jij hebt gedownload,had een specifieke unieke code ,laat dat script met die specifieke unieke code ook op Suïcide gevonden zijn?

Screens volgen.
 
Bovenaan