- Reactiescore
- 362
Je kon beter van het af wegblijven Roy, je maakt jezelf alleen nog maar meer belachelijk.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Wajow en dan Chess blamen van vies spel Roy?
https://gyazo.com/190818c089e8ed39c35556f44b58c4faIk wil niet die Guy uithangen die constant om bewijs vraagt, maar jullie springen nu wel heel erg snel naar conclusies... Dit is een kleine tekst van de vijand, je moet toch wel iets meer nodig hebben om zomaar over vies spel te praten.
Dat kan alleen Loa regelen,waar ik over val is dat Erik totaal niet op de stab ingaat maar nogmaals probeert de dorpen naar Neo te krijgen.Lol. Je begrijpt mijn punt verkeerd. Als dit waar is, is het inderdaad geen faire actie. Ik zeg alleen dat jullie dit direct op hun woord geloven (ik zeg niet dat ze liegen, maar heb alleen meer bewijs nodig).
Maar ik vind niet we Erik hiervoor moeten straffen, de Duitser worden immers ook niet meer gestraft voor hun daden, toch Bas?![]()
Wat sarab zegt id pure onzin, ik heb zed toentertijd internt omdat hij niet verder wilde spelen en niet meer actief kon zijn. Vv en troepen wegsturen is de grootste onzin. Ja, wij hebben ze vv gehad toen hij op vakantie/weg was, maar troepen wegsturen en internen is nooot gebeurd
https://nl.twstats.com/nl66/index.php?page=player&mode=conquers&type=lose&id=487850552Wat sarab zegt id pure onzin, ik heb zed toentertijd internt omdat hij niet verder wilde spelen en niet meer actief kon zijn. Vv en troepen wegsturen is de grootste onzin. Ja, wij hebben ze vv gehad toen hij op vakantie/weg was, maar troepen wegsturen en internen is nooot gebeurd
Het is wel een probleem geweest indien de desbetreffende persoon (hier janny) het voorstel van Job zou accepteren. Want dan ging janny hoogstwaarschijnlijk uit MK en aangezien we al een tijdje in oorlog zijn tegen jullie, zou ik dit als een stab zien.Heb zelf geen contact gehad met jullie vanaf HcA, maar gewoon kijken of iemand interesse heeft om als du verder te gaan is toch geen probleem? Begrijp niet echt wat hier relevant aan is voor dit topic.
Het is wel een probleem geweest indien de desbetreffende persoon (hier janny) het voorstel van Job zou accepteren. Want dan ging janny hoogstwaarschijnlijk uit MK en aangezien we al een tijdje in oorlog zijn tegen jullie, zou ik dit als een stab zien.
Ik heb HcA erbij betrokken want het principe van een lid te overtuigen om een samenwerking met de vijand aan te gaan, is hetzelfde wat Plato deed.
Voor de rest blame ik jou niet hoor. Het is tenslotte de grote Roy show![]()
Dan kon je lekker van onze informatie snoepen dus niks boeie Roy. Sarab werd door jou aangevallen en tijdens die periode had je de vv.Daarbij hebben wij inderdaad de vv gehad terwijl de speler in LOA zat, boeie?
Natuurlijk maar dan ben je geen stamspeler in mijn ogen. Dat is een zwakke overlevingsstrategie. Als je echt waarde aan je stam hecht dan blijf je strijden tot het bittere eind.Rare redenering vind ik. Iedereen is vrij een stam te verlaten, indien dit netjes verloopt zou ik het zeker geen stab noemen. Als zij merken dat er nul toekomst perspectief is in hun huidige situatie, zou ik ook overstappen. Ben je dan een stabber? IDK.