- Reactiescore
- 3.450

Nadat de screen is doorgestuurd is het wachtwoord gelijk veranderd en stond het script er nog niet op (volgens Calvin zelf)
Support heeft nergens gezegd dat de scripts er al maanden opstonden?Er stonden al maanden illegale SCRIPTS in meervoud op SC, dus ook voor dit hele gebeuren en dat weten jullie ook van de support.
Ben heel benieuwd waar jij dit vandaan hebt.
Er is een verschil tussen het draaien van een vv of het misbruik maken van gedeelde bevelen via een mb van de vijand,hoef ik geloof ik niet uit te leggen.
Lijkt mij wel dat je dat moet snappen,er werd maanden terug al vv gedraaid voor Ufo door Neo tegen Chess,dat vond jij heel normaal toen.
De screens omtrent Sc zijn door Jannes naar een paar Neo spelers gestuurd Roy,als je zijn eerdere post had gelezen had je dat moeten weten,ook vraagt hij daar een paar keer om in te gaan op zijn post,Miss dat ook even doen?
Tevens haalde je eerder aan dat de mod die ontslagen is jouw info heeft gegeven ,zelfs dingen die teruggaan tot wereld 13? ( dus jij luist hem erin en vervolgens gaat hij je info verschaffen ?)
Tevens geeft hij aan dat er meerdere mensen betrokken zijn ( zie screen)
Jij beweert in je eerdere post dat jij de mod geloofd in zijn verhaal over dat hij heeft gezegd dat de scripts eral maanden opstonden( volgens Duckje is dat bijna onmogelijk om uit te zoeken )
Dus jij vertrouwd erop wat hij zegt,dus dan mogen wij aannemen dat wat hij zegt op de screen juist is?
-denk je dat ik lieg en dat Roy onschuldig is? -> nee
Tevens geeft hij aan dat er meerdere personen bij zijn betrokken .