De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Jij zal inderdaad oogkleppen ophebben.

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Plague

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 116
Kant 2: 69
Verschil: 47

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,043,257
Kant 2: 616,305
Verschil: 426,952

chart

Deze stats geven een beter beeld van de situatie ;)

Zijde 1:
Stammen: Plague
Spelers: thunderia, DiscoJohn
Zijde 2:
Stammen: Fruit.
Spelers: Pollow

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 194
Kant 2: 156
Verschil: 38

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,827,842
Kant 2: 1,426,291
Verschil: 401,551

chart
 

DeletedUser60153

Guest
De speeders, het is niet voor iedereen hier de eerste wereld. Er lopen hier toppers van andere wereld rond die het daar allemaal geleerd hebben.
 

DeletedUser

Guest
De speeders, het is niet voor iedereen hier de eerste wereld. Er lopen hier toppers van andere wereld rond die het daar allemaal geleerd hebben.

Dit is ook niet mijn eerste wereld :D maar wel de wereld waar ik het meest geleert hebt :D en geloof me fres iedereen faalt wel is.., ookal heb je alles al geleert op een andere wereld..
 

DeletedUser

Guest
Jij?:p nee ik geef geen concreet voorbeeld :D het is gewoon een feit dat iedereen wel is gefaalt heeft, zelfs feye..

Ik vraag om een concreet W21-voorbeeld te geven waar Rem gefaald heeft, en dan ga jij gewoon Niels' reactie ff overnemen. :rolleyes: De eerste keer was het al niet grappig, de 2de dan zeker niet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag om een concreet W21-voorbeeld te geven waar Rem gefaald heeft, en dan ga jij gewoon Niels' reactie ff overnemen. :rolleyes: De eerste keer was het al niet grappig, de 2de dan zeker niet :rolleyes:

Ik neem helemaal niks over :D heb die reactie van niels niet eens gezien man :D
 

DeletedUser

Guest
Mooi zo. Geef dan maar eens een concreet voorbeeld van waar Rem gefaald heeft (op W21 ofc).
 

DeletedUser

Guest
feye jij hebt zelf ook genoeg gefaalt, dus doe maar niet zo stoer he.., we hebben ook al teveel fails gezien van plague en lawwzz dus zijn het ook noob stammen.., dat kunnen wij ook roepen feye

Je zegt zelf dat Rem genoeg gefaald heeft, dus dan kan je daar toch voorbeelden van geven. Sowieso toch minstens één.
 
Bovenaan