De Grote Oorlog.

DeletedUser68583

Guest
Gelukkig heb ik een andere mening. Ik heb te veel fails gezien van Fruit. in het verleden, ik zal ze nooit een topstam vinden :) Misschien heb ik oogkleppen op, misschien niet, maar toch veel feiten in het verleden hebben voor mij bewezen dat Fruit. gewoon niet top is. Zeker ook niet flop hoor, maar gewoon middelmaat TW :D:D:D

Jij zal inderdaad oogkleppen ophebben.

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Plague

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 116
Kant 2: 69
Verschil: 47

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,043,257
Kant 2: 616,305
Verschil: 426,952

chart
 

DeletedUser

Guest
Dat hebben wij nooit gedacht. Er is door heel veel plague leden al toegegeven dat Fruit een top stam is. Dat is fruit. ook. Geen twijfel over mogelijk. De mensen die dat denken hebben geen weet van W21. Jullie bestaan al pittig lang en de laatste maand staan jullie ook voor in de stats.

Verder wilde ik iig even mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag hier de laatste tijd. Ik hoop dat we voortaan gewoon vriendelijk de discussies kunnen voeren op een normaal niveau en het leuk kunnen houden, Want het Af is de laatste tijd gewoon te gek voor woorden.

Ik reageer ook niet altijd even normaal.. dus laten we het idd leuk houden

Gelukkig heb ik een andere mening. Ik heb te veel fails gezien van Fruit. in het verleden, ik zal ze nooit een topstam vinden :) Misschien heb ik oogkleppen op, misschien niet, maar toch veel feiten in het verleden hebben voor mij bewezen dat Fruit. gewoon niet top is. Zeker ook niet flop hoor, maar gewoon middelmaat TW :D:D:D

Dan speelde jij zeker ondermiddelmaats tw:p Het verleden is niet nu, in het verleden was iedereen slechter.., dus het verleden er bij te halen en dan vinden dat wij nu middelmaat tw spelen is redelijk onlogisch hoor, jij hebt zelf ook genoeg gefaalt net als iedereen. Van je fouten leer je..
 

DeletedUser63264

Guest
Gelukkig heb ik een andere mening. Ik heb te veel fails gezien van Fruit. in het verleden, ik zal ze nooit een topstam vinden :) Misschien heb ik oogkleppen op, misschien niet, maar toch veel feiten in het verleden hebben voor mij bewezen dat Fruit. gewoon niet top is. Zeker ook niet flop hoor, maar gewoon middelmaat TW :D:D:D

Er zijn veel dingen verandert. Als we er zo over praten kunnen we dat ook over jullie doen en bij jullie in het verleden zie ik ook fails... maar je moet niet naar het verleden kijken maar naar nu:)
 

DeletedUser63278

Guest
Dat hebben wij nooit gedacht. Er is door heel veel plague leden al toegegeven dat Fruit een top stam is. Dat is fruit. ook. Geen twijfel over mogelijk. De mensen die dat denken hebben geen weet van W21. Jullie bestaan al pittig lang en de laatste maand staan jullie ook voor in de stats.

Verder wilde ik iig even mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag hier de laatste tijd. Ik hoop dat we voortaan gewoon vriendelijk de discussies kunnen voeren op een normaal niveau en het leuk kunnen houden, Want het Af is de laatste tijd gewoon te gek voor woorden.

Fantastisch, doen we ;-)

Mvg
 

DeletedUser

Guest
Er zijn veel dingen verandert. Als we er zo over praten kunnen we dat ook over jullie doen en bij jullie in het verleden zie ik ook fails... maar je moet niet naar het verleden kijken maar naar nu:)

Ik deel de mening van St. jimmy, ik heb ze ook teveel fails zien maken om een topstam te zijn.
Maar ik moet toegeven dat jullie momenteel lekker meedraaien, probeer het vol te houden :)

En wat men van Plague vind boeit me niet echt, massa stam of noob stam of top stam. Het is maar een mening, en die mening boeit me niet echt.

Het gaat erom wat ik zelf van plague vind, en wat ik daarvan vind weten ze intern.
 

DeletedUser63278

Guest
Ik deel de mening van St. jimmy, ik heb ze ook teveel fails zien maken om een topstam te zijn.

Dan zijn er bij deze geen topstammen in W21 te vinden :rolleyes:

Als alle niveau wordt afgerond op bepaalde 'fails' van enkele spelers.

Mvg
 

DeletedUser

Guest
Ik deel de mening van St. jimmy, ik heb ze ook teveel fails zien maken om een topstam te zijn.
Maar ik moet toegeven dat jullie momenteel lekker meedraaien, probeer het vol te houden :)

En wat men van Plague vind boeit me niet echt, massa stam of noob stam of top stam. Het is maar een mening, en die mening boeit me niet echt.

Het gaat erom wat ik zelf van plague vind, en wat ik daarvan vind weten ze intern.

feye jij hebt zelf ook genoeg gefaalt, dus doe maar niet zo stoer he.., we hebben ook al teveel fails gezien van plague en lawwzz dus zijn het ook noob stammen.., dat kunnen wij ook roepen feye
 

Deleted User - 24028

Guest
Er is een nieuw topic voor de GROTE oorlog... Volgens mij kan deze dan op slot.
 

DeletedUser64848

Guest
Speeders, zoveel heeft fey nie gefaalt man... (jammer genoeg :p) Hij heeft Moises terug op de rails gekregen en staat nu kei sterk... Edelt in no-time een groot deel van de dorpen van ettie zodat ze nie bij ons komen... Ik ben alleen benieuwd wat er nu gaat gebeuren...
 

DeletedUser

Guest
Jerreuh heeft gelijk, ik snap ook niet waarom je nu opeens zegt dat feye stoer doet met z'n post, speeders...
 

DeletedUser

Guest
Manman... Ik heb net 10 pagaina's zitten bijlezen die men kan samenvatten met 'Fruit vtindt Plague stacknoobs.'
Ga dan verdomme op een wereld met boerderijlimiet spelen!
Stacken is niet voor niets mogelijk in het spel...
 

DeletedUser

Guest
Speeders, zoveel heeft fey nie gefaalt man... (jammer genoeg :p) Hij heeft Moises terug op de rails gekregen en staat nu kei sterk... Edelt in no-time een groot deel van de dorpen van ettie zodat ze nie bij ons komen... Ik ben alleen benieuwd wat er nu gaat gebeuren...

Moises gaat hard hé :D:D:D:D
 
Bovenaan