De Grote Oorlog.

DeletedUser58227

Guest
Zoals ik al zei was het onzin dat Fruit nu al weg zou zijn, dat weet iedereen. Ash eveneens, die komt hier dus ook weer puur om te stoken en nog meer tegen ons op te zetten ;)
 

DeletedUser62436

Guest
Plague dacht ons zo weg te hebben? als plague dat dacht dan zijn ze echt heel erg dom...
Dat hebben wij nooit gedacht. Er is door heel veel plague leden al toegegeven dat Fruit een top stam is. Dat is fruit. ook. Geen twijfel over mogelijk. De mensen die dat denken hebben geen weet van W21. Jullie bestaan al pittig lang en de laatste maand staan jullie ook voor in de stats.

Verder wilde ik iig even mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag hier de laatste tijd. Ik hoop dat we voortaan gewoon vriendelijk de discussies kunnen voeren op een normaal niveau en het leuk kunnen houden, Want het Af is de laatste tijd gewoon te gek voor woorden.
 

DeletedUser45033

Guest
Dat hebben wij nooit gedacht. Er is door heel veel plague leden al toegegeven dat Fruit een top stam is. Dat is fruit. ook. Geen twijfel over mogelijk. De mensen die dat denken hebben geen weet van W21. Jullie bestaan al pittig lang en de laatste maand staan jullie ook voor in de stats.

Verder wilde ik iig even mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag hier de laatste tijd. Ik hoop dat we voortaan gewoon vriendelijk de discussies kunnen voeren op een normaal niveau en het leuk kunnen houden, Want het Af is de laatste tijd gewoon te gek voor woorden.

+1:)
 

DeletedUser

Guest
Dat hebben wij nooit gedacht. Er is door heel veel plague leden al toegegeven dat Fruit een top stam is. Dat is fruit. ook. Geen twijfel over mogelijk. De mensen die dat denken hebben geen weet van W21. Jullie bestaan al pittig lang en de laatste maand staan jullie ook voor in de stats.

Verder wilde ik iig even mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag hier de laatste tijd. Ik hoop dat we voortaan gewoon vriendelijk de discussies kunnen voeren op een normaal niveau en het leuk kunnen houden, Want het Af is de laatste tijd gewoon te gek voor woorden.

Het edelen alleen al van zulke aantallen gaat niet in 1.2.3.

al mag je bv. 6 M internen, en als er maar 1 speler tegenaan plakt, duurt dit al snel 3 maand.
nu met al die edelhalveringen gaat dat wel weer wat sneller, maar stel dat je nog tegenstand krijgt ook...

dus ze zullen wel niet gedacht hebben dat ze fruit weghadden na het zingen van het nationale volkslied.
maar ben zeker van dat ze minder veerbaarheid hadden verwacht.

de oorlog gaat nu al meer dan een jaartje voort,
beide stammen hebben winst geboekt op verschillende spelers.

het spijtige aan alle overwininngen is. dat de 'zwakke schakels' meestal zonder weet ookd e schakels zijn waar een speler vaak niet op inlogd, waar de inactiviteit laag is ed, en daarna de VV's het moetten oplossen --> om daarna geen speleer meer te hebben.

en dus zijn er nog niet zo heel veel spelers ECHT weggespeelt of vergis ik mij hierin ?
 

DeletedUser

Guest
Omdat Plague nu druk van alle kanten gaat krijgen. En er is niet genoeg def om een massa van 30-40 k (wat redelijk waarschijnlijk is) op te vangen. Dat weet ik zonder dat ik op de hoogte ben van de interne situatie.
 
Reactiescore
323
Omdat Plague nu druk van alle kanten gaat krijgen. En er is niet genoeg def om een massa van 30-40 k (wat redelijk waarschijnlijk is) op te vangen. Dat weet ik zonder dat ik op de hoogte ben van de interne situatie.

Ach hebben ze dan eindelijk een uitdaging.. :eek:
 
Reactiescore
323
Dat hebben wij nooit gedacht. Er is door heel veel plague leden al toegegeven dat Fruit een top stam is. Dat is fruit. ook. Geen twijfel over mogelijk. De mensen die dat denken hebben geen weet van W21. Jullie bestaan al pittig lang en de laatste maand staan jullie ook voor in de stats.

Verder wilde ik iig even mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag hier de laatste tijd. Ik hoop dat we voortaan gewoon vriendelijk de discussies kunnen voeren op een normaal niveau en het leuk kunnen houden, Want het Af is de laatste tijd gewoon te gek voor woorden.

Gelukkig heb ik een andere mening. Ik heb te veel fails gezien van Fruit. in het verleden, ik zal ze nooit een topstam vinden :) Misschien heb ik oogkleppen op, misschien niet, maar toch veel feiten in het verleden hebben voor mij bewezen dat Fruit. gewoon niet top is. Zeker ook niet flop hoor, maar gewoon middelmaat TW :D:D:D
 
Bovenaan