De Grote Oorlog.

Deleted User - 24028

Guest
http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=1916409 De stats lopen achter heb ze namelijk allemaal al weer;) Maar het leuke is dat don alleen aanvallen stuurt in de nacht zegt genoeg :cool:

PS: Over die troepen maakt mij niet uit hoor :) Daardoor kom ik niet helemaal leeg te staan :D

En dat komende van een speler uit een stam die hun meeste dorpswinsten tegenover Plague haalt uit nachten :confused:

Wat die troepen betreft... Lachen met een ander omdat hij een dodge mist en daardoor een vol off dorp kwijt is. Maar als je zelf een vol def dorp kwijt bent (wat meer kost aan opbouwtijd) dan is dat allemaal maar niks. Of moeten wij nu ook lachen met dat jij een def dorp verliest :rolleyes:

Ik hoop dat het je stilaan duidelijk wordt dat je zo een berichtjes een keer hier/in de chat mag tonen, maar je hoeft ze niet elke keer als je je aangevallen voelt weer te tonen hoor.
 

DeletedUser63264

Guest
En dat komende van een speler uit een stam die hun meeste dorpswinsten tegenover Plague haalt uit nachten :confused:

Wat die troepen betreft... Lachen met een ander omdat hij een dodge mist en daardoor een vol off dorp kwijt is. Maar als je zelf een vol def dorp kwijt bent (wat meer kost aan opbouwtijd) dan is dat allemaal maar niks. Of moeten wij nu ook lachen met dat jij een def dorp verliest :rolleyes:

Ik hoop dat het je stilaan duidelijk wordt dat je zo een berichtjes een keer hier/in de chat mag tonen, maar je hoeft ze niet elke keer als je je aangevallen voelt weer te tonen hoor.

Als jullie maar geen dorpen pakken dan is het goed ;) Opbouwen doe ik zelf niet dus ja :D
 

DeletedUser57071

Guest
Bij deze wil ik Hap! Een gezellig en leuke en eerlijke oorlog wensen =)
 

DeletedUser60153

Guest
Volgens mij kan deze "gesloten" worden want er is niet meer een alliantie? :)
 

DeletedUser

Guest
Fruit nog niet weg? Blijft wel lachen. Ik moest wachten tot die weg waren/groot deel weg. Nog steeds niet gedaan, dus ik zou nog steeds wachtende zijn hahahaha.
 

DeletedUser58227

Guest
Zou wel erg raar zijn zouden ze nu weg zijn geweest., vrijwel onmogelijk om ze weg te edelen, alleen al zouden we puur en alleen edels slaan is het niet mogelijk. Daarbij moet er nog gecleart & gedeffed worden, iedereen wist dus dat dat niet naar 1 a 2 maandjes gefixt zou zijn.
 

DeletedUser45033

Guest
Zou wel erg raar zijn zouden ze nu weg zijn geweest., vrijwel onmogelijk om ze weg te edelen, alleen al zouden we puur en alleen edels slaan is het niet mogelijk. Daarbij moet er nog gecleart & gedeffed worden, iedereen wist dus dat dat niet naar 1 a 2 maandjes gefixt zou zijn.

je slaat de nagel op de kop dat het onmogelijk is om ze weg te edelen. Het zal zeker niet op een maandje gefixt zijn :p

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Plague

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 115
Kant 2: 69
Verschil: 46

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,034,457
Kant 2: 616,305
Verschil: 418,152

chart
 
Bovenaan