De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Nu word het grappig waarom zo speeders nou zijn excuses aanbieden? Fey begint zelf met een grote mond laat hem maar zijn excuses aanbieden.

Fey heeft helemaal geen grote mond...

Speeders gaat ineens iets zeggen waarmee het erop neer komt dat hij een slechte vader is, wat gewoon dikke onzin is.
Zoiets zeg je gewoon niet over iemand Ejo...
 

Deleted User - 24028

Guest
Fey heeft helemaal geen grote mond...

Speeders gaat ineens iets zeggen waarmee het erop neer komt dat hij een slechte vader is, wat gewoon dikke onzin is.
Zoiets zeg je gewoon niet over iemand Ejo...

+1

@Ejo: En wat staat er in dit dorpje van jullie: 463|834
Ik gok meer dan dat je bij mij in 1 dorp kan vinden :rolleyes: Over overdreven stacken gesproken !

En jij zou beter ook eens leren stacken, toch op zijn minst voor de edels. Voor je nog meer dorpen verliest :rolleyes::rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb 2 kinderen, die zijn net onder de 10.
Jou discussie lijkt precies op hun discussie's met elkaar.

Kleine kinder discussie's, echt treurig. Op jou leeftijd net zolang door blijven zeuren, zeiken en janken tot je stampvoetend je gelijk probeert te krijgen. Gebruik clearasil, helpt tegen jeugd puistjes en vooral het maakt je minder gefrustreerd en misschien ietsjes volwassener.

Dit zegt hij..


tuurlijk jou post zijn zo kinderachtig dat mijn dochtertje van 10 maanden nog verstandigere dingen zegt dan jij doet.



en daarnaast moet speeders maar gauw zijn bek houden, dit is ronduit een lage opmerking. ik denk dat R. een betere vader is dan jij ooit zult zijn,
Denk dat R, meer heeft bereikt in zijn leven en op tw dan jij ooit zult doen, dus zou het fijn vinden ald jij je excusses gaat aanbieden aan R. voor die lage opmerking.

R lokte de reactie toch zelf uit.., daarbij is het niet dat ik onrespectvol wilde zijn, dus daarover mijn excuses

Fey heeft helemaal geen grote mond...

Speeders gaat ineens iets zeggen waarmee het erop neer komt dat hij een slechte vader is, wat gewoon dikke onzin is.
Zoiets zeg je gewoon niet over iemand Ejo...

Waarom post r zoiets dan? dan kan je zoiets verwachten he
 

DeletedUser

Guest
Dit zegt hij..




R lokte de reactie toch zelf uit.., daarbij is het niet dat ik onrespectvol wilde zijn, dus daarover mijn excuses



Waarom post r zoiets dan? dan kan je zoiets verwachten he

Wss omdat jullie je een beetje als kindjes verdragen zo af en toe op het forum...

Bijv. Ejo met alleen maar over zijn goede kwaliteiten opscheppen, en precies 1 van de 100 rapportjes eruit gaan pakken waarmee niet gedodged is door Plague, alleen maar jezelf goed praten, en Plague afzeiken, met nutteloze argumenten --'
 

DeletedUser63264

Guest
+1

@Ejo: En wat staat er in dit dorpje van jullie: 463|834
Ik gok meer dan dat je bij mij in 1 dorp kan vinden :rolleyes: Over overdreven stacken gesproken !

En jij zou beter ook eens leren stacken, toch op zijn minst voor de edels. Voor je nog meer dorpen verliest :rolleyes::rolleyes:

Verlies ik dorpen dan :confused: Volgens mij niet hoor:D En stacken doe ik goed hoor :)

Wss omdat jullie je een beetje als kindjes verdragen zo af en toe op het forum...

Bijv. Ejo met alleen maar over zijn goede kwaliteiten opscheppen, en precies 1 van de 100 rapportjes eruit gaan pakken waarmee niet gedodged is door Plague, alleen maar jezelf goed praten, en Plague afzeiken, met nutteloze argumenten --'

1 van de 100 zijn het er niet hoor;) Heb er meer dan genoeg :D Maar goed je snapt het niet want jij speelt ook niet in het oosten.
 

DeletedUser

Guest
Verlies ik dorpen dan :confused: Volgens mij niet hoor:D En stacken doe ik goed hoor :)



1 van de 100 zijn het er niet hoor;) Heb er meer dan genoeg :D Maar goed je snapt het niet want jij speelt ook niet in het oosten.

Nee, maar het kwam ff neer op het principe :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Verlies ik dorpen dan :confused: Volgens mij niet hoor:D En stacken doe ik goed hoor :)

Code:
Cuba (562|931) K95	7,606	Ejo13 [Fruit.]	Don Cortez [Plague]	2013-04-14 08:24:08
	Cuba (546|947) K95	8,985	Ejo13 [Fruit.]	Don Cortez [Plague]	2013-04-14 07:59:21
	Cuba (557|933) K95	7,830	Ejo13 [Fruit.]	Don Cortez [Plague]	2013-04-14 07:49:47
	Cuba (547|945) K95	8,947	Ejo13 [Fruit.]	Don Cortez [Plague]	2013-04-14 07:21:32

Ohnee :rolleyes: 2 van de 3 zijn miss terug geedelt, maar je bent toch maar mooi de troepen kwijt :D
 

DeletedUser63264

Guest
Code:
Cuba (562|931) K95	7,606	Ejo13 [Fruit.]	Don Cortez [Plague]	2013-04-14 08:24:08
	Cuba (546|947) K95	8,985	Ejo13 [Fruit.]	Don Cortez [Plague]	2013-04-14 07:59:21
	Cuba (557|933) K95	7,830	Ejo13 [Fruit.]	Don Cortez [Plague]	2013-04-14 07:49:47
	Cuba (547|945) K95	8,947	Ejo13 [Fruit.]	Don Cortez [Plague]	2013-04-14 07:21:32

Ohnee :rolleyes: 2 van de 3 zijn miss terug geedelt, maar je bent toch maar mooi de troepen kwijt :D

http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=1916409 De stats lopen achter heb ze namelijk allemaal al weer;) Maar het leuke is dat don alleen aanvallen stuurt in de nacht zegt genoeg :cool:

PS: Over die troepen maakt mij niet uit hoor :) Daardoor kom ik niet helemaal leeg te staan :D
 

DeletedUser62361

Guest
Bij deze wil HAP! welkom heten in dit topic, dat het een leuke strijd mag worden
 

DeletedUser

Guest
Dit zegt hij..




R lokte de reactie toch zelf uit.., daarbij is het niet dat ik onrespectvol wilde zijn, dus daarover mijn excuses



Waarom post r zoiets dan? dan kan je zoiets verwachten he

Nee ik lok geen reacties uit dat doen jij en je maatjes.
Het post niveau is betreurend laag met over en weer domme feitjes.

En dat ik lees dat ik een slechte vader ben, itt veel mensen in deze vluchtige wereld knok ik voor mijn gezin. Maardat is totaal irrelevant.

Wees eens wijs en ga goeie discussies aan, ik kijk uit naar t moment om mee te doen. Leuke inhoudelijke propaganda, dat hoop ik hier te vinden.
 

DeletedUser

Guest
Nee ik lok geen reacties uit dat doen jij en je maatjes.
Het post niveau is betreurend laag met over en weer domme feitjes.

En dat ik lees dat ik een slechte vader ben, itt veel mensen in deze vluchtige wereld knok ik voor mijn gezin. Maardat is totaal irrelevant.

Wees eens wijs en ga goeie discussies aan, ik kijk uit naar t moment om mee te doen. Leuke inhoudelijke propaganda, dat hoop ik hier te vinden.

Als jij zo'n reactie niet wilt post dan geen dingen hier die over je prive gaan.., lijkt me niet echt passend toch? iedereen hier is er idd voor propaganda, maar dat is er idd weinig/niet..
 

DeletedUser

Guest
Mooi zo dat Hap er bij zit :) Zijn zij ook toegevoegd aan 'Geplet Fruit is niet lekker'?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Neen, maar het enige Fruit dat ik ken dat praat en denkt, is grotendeels rot :D
 

DeletedUser17986

Guest
Geef mij toch maar gewoon een lekkere geplukte goud bruin gebraadde eend :)
 
Bovenaan