De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
mooi gedaan Ash.
En laten we nu maar strijden.

Om effe terugtekomen op Dreadking(die ondertussen 3 dorpen heeft verloren van de 5-6 treintjes die we nog maar hebben gestuurd). Die 5 dorpen dat hij neemt van ons,waren dorpen die wij net van zijn intern(terrorkip) hadden genomen,dit noem ik dus niet echt verliezen aangezien we die dorpen net overnamen.
 

DeletedUser

Guest
Chapeau Floortje, zo'n topic had ik niet aan zien komen :D

@ n00b hierboven: je weet wel dat Dread daar ook al weer eentje terug van heeft? :)
 

DeletedUser

Guest
Boerderijtjes slopen tralalala :p

Dat zal gaan betekenen dat onze doelwitten helemaal lam komen te liggen, dan kunnen ze die accounts opgeven. :D:D:D

mooi gedaan Ash.
En laten we nu maar strijden.

Om effe terugtekomen op Dreadking(die ondertussen 3 dorpen heeft verloren van de 5-6 treintjes die we nog maar hebben gestuurd). Die 5 dorpen dat hij neemt van ons,waren dorpen die wij net van zijn intern(terrorkip) hadden genomen,dit noem ik dus niet echt verliezen aangezien we die dorpen net overnamen.

Thnx, maar zijn echt wel meer dan 5/6 treintjes langsgekomen hoor, heb er zelf minstens 6 voorbij zien komen. XD
Dat jullie geen OS erachter timeden, is gewoon dom, lol...
En kijk die ODD, heeft die een mooie award mee behaald. ;)
Dit is de zoveelste keer dat jullie hem aanvallen, steeds moeten jullie die lieve Dread hebben, maar steeds loopt het op weinig uit XD

Hij staat in de plus en heeft een ongelofelijk hoge ODD behaald hiermee :D:D:D

Chapeau Floortje, zo'n topic had ik niet aan zien komen :D

@ n00b hierboven: je weet wel dat Dread daar ook al weer eentje terug van heeft? :)

Thnx :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb trouwens het vermoeden dat Sweet morgen het grootste deel gaat dodgen, klinkt logisch aangezien het om duizenden clears gaat... Maar mijn vraag is nu, zouden er in die duizenden cleartjes ook kata's zitten? :D:D:D

zelfde bij Dread :p in onze clears zaten ook kata's
 

DeletedUser

Guest
julie denken wel dat julie de beste zijn zeg:eek: overal lakoniek over doen met een 'paar' ik zie toch al 41 dorpen veroverd op de stammen oorlog statistieken...
maarja we zullen zien he :)
 

DeletedUser42470

Guest
Boerderijen gaan er nu al aan.
Straks hoeven de front spelers alleen maar op te halen
Vegen is niet troepen slopen maar eerder dorpen verlammen
Indien je niet opvangt ben je de sjaak
Dag SWEET
 

DeletedUser

Guest
zelfde bij Dread :p in onze clears zaten ook kata's

Aanvaller: DarkElfsEmpire
Herkomst: [ 54.12.99 ] Time For Change? (429|519) C54

Aantal: 328 481 3590 358 20 1541 193 80 204 101 0 0
Verliezen: 3 5 35 3 0 16 2 1 2 1 0 0

Aanvaller: DarkElfsEmpire
Herkomst: [ 54.22.19 ] Time For Change? (429|521) C54

Aantal: 812 827 2245 1785 20 887 220 346 215 74 0 0
Verliezen: 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0

Onder andere kata's ja.... :D
 

DeletedUser42470

Guest
julie denken wel dat julie de beste zijn zeg:eek: overal lakoniek over doen met een 'paar' ik zie toch al 41 dorpen veroverd op de stammen oorlog statistieken...
maarja we zullen zien he :)

Dit hadden we wel verwacht.
Maar zie nu wat er komt.
 

DeletedUser

Guest
julie denken wel dat julie de beste zijn zeg:eek: overal lakoniek over doen met een 'paar' ik zie toch al 41 dorpen veroverd op de stammen oorlog statistieken...
maarja we zullen zien he :)

Jij hebt de post niet gelezen zo te zien? :)
Jullie zijn trouwens met z'n 3, wij in ons eentje hahaha...
En nog winnen wij, het gaat niet om dorpen, maar om het totaalplaatje...
Wij hebben sowieso enorm veel van jullie troepen gemold, op Perno na heeft geen enkel account serieuze aantallen dorpen verloren.... ;)

En onze tegenaanvallen zijn nog lang niet begonnen, wees maar niet bang Jorny, jij komt ook nog aan de beurt.
Jij bent echt een loser btw, weet niet of je het doorhebt maar met ons mini-offensiefje op The Impersonator pakten we al meer dorpen dan jullie met jullie gehele oorlogje bij elkaar. :D
Maar ga jij maar lekker korfballen ofzo.
 

DeletedUser

Guest
jah had gehoopt om wat troepn te laten doodlopen,maar blijkbaar dodge dread alleen maar bij mij
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt de post niet gelezen zo te zien? :)
Jullie zijn trouwens met z'n 3, wij in ons eentje hahaha...
En nog winnen wij, het gaat niet om dorpen, maar om het totaalplaatje...
Wij hebben sowieso enorm veel van jullie troepen gemold, op Perno na heeft geen enkel account serieuze aantallen dorpen verloren.... ;)

En onze tegenaanvallen zijn nog lang niet begonnen, wees maar niet bang Jorny, jij komt ook nog aan de beurt.
Jij bent echt een loser btw, weet niet of je het doorhebt maar met ons mini-offensiefje op The Impersonator pakten we al meer dorpen dan jullie met jullie gehele oorlogje bij elkaar. :D
Maar ga jij maar lekker korfballen ofzo.

altijd maar over the impersonator stoefen,maar kunnen wij dan ook over perno is juist zelfde verhaal allebei slechte accounts/spelers
 

DeletedUser

Guest
tis wel het enigste wat je kan sporten raden en een mooie openingspost plaatsen...
 

DeletedUser

Guest
Ach, vanaf morgen barst het vanaf onze kant los (clears-gewijs) dus dan zullen we wel ff zien hoe dat gaat :)
 

DeletedUser

Guest
altijd maar over the impersonator stoefen,maar kunnen wij dan ook over perno is juist zelfde verhaal allebei slechte accounts/spelers

Ik stoef niet, ik zeg enkel dat we met een veel kleinere inzet al veel meer dorpen gepakt hadden. :eek:
Lees de post nou maar goed, daarin staan feiten die onderbouwen dat onze mini-aanval op The Impersonator, waar alleen frontspelers bij betrokken waren, vele malen succesvoller was dan die van jullie...

Ga daar eens op in, probeer de argumenten die ik daar geef te weerleggen.
Dan kunnen we discussie voeren, Perno is helemaal niet hetzelfde verhaal, die houden wij met name in de stam, omdat wij de statistieken niet willen vervalsen door hem te kicken... Want eerlijk is eerlijk, jullie hebben een mooi aantal dorpjes gepakt...
(Jullie zelf trouwens niet lol)

tis wel het enigste wat je kan sporten raden en een mooie openingspost plaatsen...
En jij je stam verraden, was Dread niet je ex-stamgenoot? Was Terrorkip niet je ex-stamgenoot? En ik neem aan dat jij een korfballer bent lol, vond Marcel1969 toffer met z'n badminton hoor. :D
 
Bovenaan