De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Het spijt me, ik heb niet gemeld hoe hard er gefaald is bij het deffen op leleke, ik was te druk bezig met in een hoekje zitten huilen. Zo beter?

Dat had ik al verwacht!!

Ik hoop dat jij geen kinderen krijgt, ander zullen je kleuters sws een rare opvoeding krijgen.


Laffe manier om je punt kenbaar te maken, zeer lage reactie!!

Het feit dat je al wederom beledigend overkomt, zegt weer genoeg over jou niveau...

Maar dat er op een normale manier dorpjes ingenomen worden geeft jou waarschijnlijk wel traantjes in je ogen anders reageer je natuurlijk niet zo...

Succes met je verdere ontwikkeling..

Met zijn ontwikkeling is niks mis.
 

DeletedUser64848

Guest
Dan toch met iets anders. Wij reageren normaal ---> hij gaat zeiken en zeggen dat we nooit op forum kijken als er iets misgaat ---> dikke zever

@Caporzo, alsof dat jou schuld was. Ik hoop dat dat sarcastisch was en die uitdrukking dat Luvaza zich daar als een klein kind gedraagt.
 

DeletedUser60153

Guest
Dat had ik al verwacht!!




Laffe manier om je punt kenbaar te maken, zeer lage reactie!!



Met zijn ontwikkeling is niks mis.

Gast als hij zegt dat hij begint over dat hij een kleuter is en in kleuter praat over piemels begint dan lijkt het me meer dan redelijk...
 

DeletedUser

Guest
wat een dik gelul hier zeg:p zelfs als ik weg ben gaat het niveau maar achteruit en achteruit.

maar goed, we hebben toch een mooi resultaat al geboekt, werd een keer tijd dat dorus van doorwerth werd aangepakt, os van plague loopt sws te lang, dorus ligt ingesloten door fruit en ir, idd best een kut ligging voor dorus ja, maar er valt weinig aan te doen :D
 

DeletedUser63264

Guest
Wij halen de laatste tijd wel betere resultaten dan Plague. Ik vind het ook raar dat Plague met smoesjes komt dat dorus inactief is.. Hij is gewoon harstikke actief:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57468

Guest
Ik weet dat begrijpend lezen moeilijk is voor je dus speciaal voor jouw een aparte uitleg of tewel naar jouw leeftijd gebonden die van de kleuterschool.

Acc. moises----> jullie aanvallen---> jullie dorpjes afpakken van moises----->nieuwe speler op moises---->alle mensjes en diertjes en van die wegschiet dingen gaan allemaal dood----> jullie rode balletjes-----> jullie gelijk stoppen--->Jullie stoer doen op forum(als je weet wat dat is) ---->jullie allemaal dikke piemel omdat jullie dorpjes hebben gepikt van een ander---->nieuwe speler op moises pikt dorpjes terug---> jullie stil en niet er over praten en denk beetje tranen in ogen hebben en denken jeetje kreetje zijn wij dan echt dom.

Geef mij is 1 goede reden waarom wij over onze dorpen verlies moeten praten? :p



En hij maar tegen mij zeggen dat ik noob was toen ik 3k BB dorpen ging edelen xd
Want dan kun je niet meer farmen.
Zal dit dan ook een noob actie zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.728
wat een dik gelul hier zeg:p zelfs als ik weg ben gaat het niveau maar achteruit en achteruit.

maar goed, we hebben toch een mooi resultaat al geboekt, werd een keer tijd dat dorus van doorwerth werd aangepakt, os van plague loopt sws te lang, dorus ligt ingesloten door fruit en ir, idd best een kut ligging voor dorus ja, maar er valt weinig aan te doen :D

Nu jij terug bent is het niveau hier helemaal tot aan de grond toe gedaald


Vergeet niet dat ettie2 van het AF op zonpon speelt ;).

Wij halen de laatste tijd wel betere resultaten dan Plague. Ik vind het ook raar dat Plague met smoesjes komt dat dorus inactief is.. Hij is gewoon harstikke actief:D

Hij ligt ingesloten dus vind het ook niet echt geweldig dat jullie zoveel dorpjes pakken. Dit zijn makkelijke dorpjes voor jullie en voor ons moeilijk te verdedigen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie al minstens 3 fouten.

1. Dkforlife: Thomas262 leef jij in een grot duckje?
2. Robin hoodje: METALADX EN RENSKILLER, Zie je nu wat je zelf typt?
3. SLD: metaladx zie hierboven

Daarentegen heeft WWB al acties uitgevoerd, Caporzo ook, Locust ook, leleke ook

Leef jij in een grot, Jerreuh'tje? Zie dit maar eens. Vergeten dat DKforlife = Fitzcarraldo? :rolleyes:
Verder: metal is al wat langer geleden ja, maar daar werd toen wel veel winst op geboekt. Renskiller is een beetje recenter en winst was daar ook goed genoeg hoor ;)

En je hebt wel gelijk dat die 4 spelers al acties hebben uitgevoerd, maar mijn reactie ging erover dat er wel degelijk aan heel het front acties kunnen komen. Bij PR en TLL komen er maar op bepaalde accies actie en van Fruit zelfs bijna niets.

Ik hoop dat jij geen kinderen krijgt, ander zullen je kleuters sws een rare opvoeding krijgen.

:rolleyes: Laag.


Hij wilt graag PR joinen en begint daarom al met jullie favoriete bezigheid.
 

DeletedUser63264

Guest
Hij ligt ingesloten dus vind het ook niet echt geweldig dat jullie zoveel dorpjes pakken. Dit zijn makkelijke dorpjes voor jullie en voor ons moeilijk te verdedigen.

Ja dat klopt maar niet alleen die massa was geslaagd hoor;)
 

DeletedUser

Guest
Nu jij terug bent is het niveau hier helemaal tot aan de grond toe gedaald



Vergeet niet dat ettie2 van het AF op zonpon speelt ;).



Hij ligt ingesloten dus vind het ook niet echt geweldig dat jullie zoveel dorpjes pakken. Dit zijn makkelijke dorpjes voor jullie en voor ons moeilijk te verdedigen.



nu ik er weer ben gaat het weer omhoog :D
 

DeletedUser64848

Guest
Nu jij terug bent is het niveau hier helemaal tot aan de grond toe gedaald



Vergeet niet dat ettie2 van het AF op zonpon speelt ;).



Hij ligt ingesloten dus vind het ook niet echt geweldig dat jullie zoveel dorpjes pakken. Dit zijn makkelijke dorpjes voor jullie en voor ons moeilijk te verdedigen.

Dat vergeet ik nooit meer^^ Ik heb het dus ook over ingame ettie

Leef jij in een grot, Jerreuh'tje? Zie dit maar eens. Vergeten dat DKforlife = Fitzcarraldo? :rolleyes:
Verder: metal is al wat langer geleden ja, maar daar werd toen wel veel winst op geboekt. Renskiller is een beetje recenter en winst was daar ook goed genoeg hoor ;)

En je hebt wel gelijk dat die 4 spelers al acties hebben uitgevoerd, maar mijn reactie ging erover dat er wel degelijk aan heel het front acties kunnen komen. Bij PR en TLL komen er maar op bepaalde accies actie en van Fruit zelfs bijna niets.



:rolleyes: Laag.



Hij wilt graag PR joinen en begint daarom al met jullie favoriete bezigheid.

Ha Ha Ha grappig hoor duckje
 

DeletedUser62436

Guest
Wij halen de laatste tijd wel betere resultaten dan Plague. Ik vind het ook raar dat Plague met smoesjes komt dat dorus inactief is.. Hij is gewoon harstikke actief:D

Man ga nou niet overdrijven, hij was idd niet inactief, maar hij was zeker niet harstikke actief. Hij kon 's ochtends en 's avonds online komen en dat was het, maar hij was er wel daar gaat het om. Valt me echt tegen dat jij altijd alles komt overdrijven hier. Ga nou net als ik eens de waarheid spreken en af en toe toegeven dat je fout zat of dat je vijand het goed deed. Ik heb namelijk totaal niet veel gepresteert. ben ook maar een gemiddelde speler, maar er zijn meer mensen hier die mij mogen en jou niet, alleen omdat ik me normaal gedraag.
 
Bovenaan