De Grote Oorlog.

DeletedUser64848

Guest
Jaja daar zijn ze weer de snitzels van w21...Alleen posten als ze wat kunnen binnen halen van een intern of een speler die erg inactief.

Goed zo helden..

En alweer komt er een van LawZzZ/Plague zagen over dorpsverlies van een inactief frontaccount waar je makkelijk een vv kunt opzetten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En alweer komt er een van LawZzZ/Plague zagen over dorpsverlies van een inactief frontaccount waar je makkelijk een vv kunt opzetten :rolleyes:

Nee jullie kunnen alleen maar op jullie borst slaan met deze acties maar als jullie dorpen verliezen zijn jullie knap stil.

Maar jullie voelen jullie nog al wat als jullie zulke acc. kunnen bestoken en dorpen edelen.

Zal ik even langs jullie komen om even jullie allemaal een schouderklopje tegeven.

zie de aanval op moises.Toen er een speler op kwam en clears en treinen dood gingen lopen werdt het stil en stopte de aanvallen.
Nu er dorpen door dat acc. worden terug geedelt hoor ik jullie daar ook niet over.
 

DeletedUser62578

Guest
Jaja daar zijn ze weer de snitzels van w21...Alleen posten als ze wat kunnen binnen halen van een intern of een speler die erg inactief.

Goed zo helden..

Toch wel raar om te zien dan hoe een inactief account sommige dorpen terug pakt..

maar ja je geeft iets toe of blijft smoesjes verzinnen.
 

DeletedUser

Guest
Toch wel raar om te zien dan hoe een inactief account sommige dorpen terug pakt..

maar ja je geeft iets toe of blijft smoesjes verzinnen.



Als er een eerlijk en oprecht is is het luvaza wel. Hij heb gewoon gelijk, jullie half gare snitzels zijn watjes, watjes die alleen komen als je stats onder iemands neus kan wrijven.

Walgelijk gewoon
 

DeletedUser62436

Guest
Toch wel raar om te zien dan hoe een inactief account sommige dorpen terug pakt..

maar ja je geeft iets toe of blijft smoesjes verzinnen.

Dat account was ook nog wel actief, alleen als je even goed naar de ligging kijkt zie je dat het omringt is door fruit en IR dus echt een kut ligging, en aangezien wij kapot veel front hebben kunnen wij dat onmogelijk vol stacken zoals jullie zo goed kunnen. Dus jullie halen idd een goed resultaat, maar blijf even reeël, zo moeilijk is dat niet op dat account

Dat doet Plague altijd al en ze geven mij nooit gelijk:(

We geven je nooit gelijk omdat je dat ook nooit hebt, begrijp dat nou is.
 

DeletedUser63264

Guest
Unforgotten is een veel betere speler dan jij.



Ja dat geloof ik best, maar hier op het AF heb je bijna nooit gelijk.


Tot nu toe heb ik meer bewezen dan Unforgotten hoor dus kom maar even met goede bewijzen dan?

Op het AF spam ik ook alleen;)
 

DeletedUser62436

Guest
Tot nu toe heb ik meer bewezen dan Unforgotten hoor dus kom maar even met goede bewijzen dan?

Op het AF spam ik ook alleen;)

Wacht ff, jij meer bereikt dan unforgotten? xD wattan?
mb's internen, bb's edelen? voor jou zijn dat wel hele prestaties, voor de gemiddelde tw spelee echter niet Daarnaast is hij 2 keer zo groot als jij. Ook ik heb meer bereikt op deze wereld dan jij.
 

DeletedUser63278

Guest
Als er een eerlijk en oprecht is is het luvaza wel. Hij heb gewoon gelijk, jullie half gare snitzels zijn watjes, watjes die alleen komen als je stats onder iemands neus kan wrijven.

Walgelijk gewoon

Dan zijn er wel veel inactieve accounts toch ???

Iedereen die wij aanvallen is inactief als ik jullie zo hoor :(

En het is niet dat we hier stats onder jullie neus wrijven, je vraagt er zelf om door constant neer te kijken op alles wat niet plague en LawzZz noemt in w21.

Soit, mij niet gelaten hoor.
 

DeletedUser62436

Guest
Dan zijn er wel veel inactieve accounts toch ???

Iedereen die wij aanvallen is inactief als ik jullie zo hoor :(

En het is niet dat we hier stats onder jullie neus wrijven, je vraagt er zelf om door constant neer te kijken op alles wat niet plague en LawzZz noemt in w21.

Soit, mij niet gelaten hoor.

Let anders maar niet op hem, het account dorus-van doorwerth was ook niet in-actief. Er speelt gewoon een speler op, met het zij zo minder tijd, maar er is actief Vv gedraaid dus zoals ik al zei: jullie hebben een goed resultaat behaald. Op en wel makkelijk target. neemt niet weg dat plague dit had kunnen weten gezien hij daar al meer dan een jaar ligt. Vandaar mijn complimenten.
 

DeletedUser64848

Guest
Nee jullie kunnen alleen maar op jullie borst slaan met deze acties maar als jullie dorpen verliezen zijn jullie knap stil.

Maar jullie voelen jullie nog al wat als jullie zulke acc. kunnen bestoken en dorpen edelen.

Zal ik even langs jullie komen om even jullie allemaal een schouderklopje tegeven.

zie de aanval op moises.Toen er een speler op kwam en clears en treinen dood gingen lopen werdt het stil en stopte de aanvallen.
Nu er dorpen door dat acc. worden terug geedelt hoor ik jullie daar ook niet over.

Op de tijd dat er een speler op Moises was, waren de meeste treintjes al langs geweest... Daarna zijn spelers als omieworld gestopt met edelen. Hij stond nl. onder vv van mij, voornamelijk caporzo en kevinstyles2. En ik vind het grappig dat je zegt: Jullie voelen jullie nog al wat... Ik heb nog niemand hier op het AF gehoord van .P|R. en Fruit. behalve ejo . En ik zeg ook niet dat SLD het al direct goed doet hoor, mooie prestatie al op Leleke. Maar ga aub niet zeggen dat wij doen alsof we goddelijk zijn.

Tot nu toe heb ik meer bewezen dan Unforgotten hoor dus kom maar even met goede bewijzen dan?

Op het AF spam ik ook alleen;)

Doe nooit meer zo'n uitspraken aub.
 

DeletedUser62578

Guest
Dat account was ook nog wel actief, alleen als je even goed naar de ligging kijkt zie je dat het omringt is door fruit en IR dus echt een kut ligging, en aangezien wij kapot veel front hebben kunnen wij dat onmogelijk vol stacken zoals jullie zo goed kunnen. Dus jullie halen idd een goed resultaat, maar blijf even reeël, zo moeilijk is dat niet op dat account



Eindelijk een eerlijk antwoord, daar heb je ook gelijk in.

Mijn reactie was alleen dat er werd verteld dat het account niet actief zal zijn, wat wel degelijk het geval is..

En dat cluster is idd een klote ligging.

Misschien kunnen jullie dat niet stacken, maar andere fronten toch wel ;) we hebben dat immers van jullie geleerd :p
 

DeletedUser62436

Guest
Haha dat zal best, er zijn genoeg spelers in plague die weten hoe stacken moet. Ik snap ook niet dat veel mensen dat zien als iets negatiefs want het is alleen maar slim als je het mij vraagt :D
 

DeletedUser64848

Guest
:rolleyes:
Zegt degene die dit zei:


En ja, dat gaat wel degelijk over PR, TLL en Fruit :D

Het is toch gewoon de waarheid?
SAVARO, Wikke1984, Metaladx,... vallen jullie niet aan. Is het dat ze bang zijn, denken dat ze toch nooit iets kunnen behalen, of zijn het gewoon spelers die niet zoveel in stambelang werken en niet geïnteresseerd zijn in de oorlog?
 

DeletedUser63278

Guest
Let anders maar niet op hem, het account dorus-van doorwerth was ook niet in-actief. Er speelt gewoon een speler op, met het zij zo minder tijd, maar er is actief Vv gedraaid dus zoals ik al zei: jullie hebben een goed resultaat behaald. Op en wel makkelijk target. neemt niet weg dat plague dit had kunnen weten gezien hij daar al meer dan een jaar ligt. Vandaar mijn complimenten.

Het klopt dat het account een kwetsbare ligging heeft.
Zou lomp zijn om het dan onaangeroerd te laten.

Bedankt voor jou bijdrage zonder ondertoon ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is toch gewoon de waarheid?
SAVARO, Wikke1984, Metaladx,... vallen jullie niet aan. Is het dat ze bang zijn, denken dat ze toch nooit iets kunnen behalen, of zijn het gewoon spelers die niet zoveel in stambelang werken en niet geïnteresseerd zijn in de oorlog?

Dan kun je toch niet klagen dat die LawZzZ'ers 'weer eens afkomen met het excuus dat...'
Jullie durven een goed bemand accie niet aan te vallen. Zegt genoeg over jullie speelstijl, niet?
 
Bovenaan