De Grote Oorlog.

DeletedUser62578

Guest
Om precies te zijn heeft fruit 42 dorpjes binnen gehaald van plague en blacks en behouden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63278

Guest
Om precies te zijn heeft fruit 42 dorpjes binnen gehaald van plague en blacks en behouden ;)

Inderdaad, 42 moest ook eens tellen ;)
Op zich niet indrukwekkend veel doch van strategisch groot belang, aangezien het een plague cluster was +/- middenin onze stamcluster.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.731
Volgens mij heb ik je post toch echt goed gelezen hoor. Bedoel je er wat anders mee dan?

Hij bedoeld daar mee dat je de grooste noob van w21 ben. Please stop met dit spelletje voor je eigen best wil. Voor ons is het allemaal te laat, maar ik zie in jou een klein kansje.
 

DeletedUser63264

Guest
Hij bedoeld daar mee dat je de grooste noob van w21 ben. Please stop met dit spelletje voor je eigen best wil. Voor ons is het allemaal te laat, maar ik zie in jou een klein kansje.

Nee, ik vraag gewoon wat hij met die zin wat anders bedoeld. Dus ga nou niet met dit soort dingen komen;)
 

DeletedUser62436

Guest
Nee, ik vraag gewoon wat hij met die zin wat anders bedoeld. Dus ga nou niet met dit soort dingen komen;)

Niels heeft anders wel gelijk. Je kan ook niet verslaaft raken aan roken als je niet weet hoe je een peuk moet aansteken.
Helaas wist ik dat een paar jaar geleden wel, gaat nog steeds veel geld aan op :(
 

DeletedUser63264

Guest
Eindelijk een reactie:Embarrassment:

Maar laten we even op de stats kijken van Plague:rolleyes:
 

DeletedUser62436

Guest
Klopt, komt omdat de plague leden meestal gelijk hebben, en nu durven de spelers van fruit hier niet meer te posten :D
 

DeletedUser

Guest
Jaja daar zijn ze weer de snitzels van w21...Alleen posten als ze wat kunnen binnen halen van een intern of een speler die erg inactief.

Goed zo helden..
 
Bovenaan