De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Waarom zouden er perse voorbeelden bij moeten? iedereen faalt wel eens, zelfs de beste spelers..

Volledig mee eens man! Wat die kleine nu wil bewijzen met zijn posts weet ik ook niet.

Er zijn natuurlijk verschillende betekenissen voor iedereen van faal, voorbeeldje van een faal van mezelf overlaatst.

Trein versturen, pas achter 10 sec ontdekken dat je maar 3 aanvallen hebt lopen, nog 1tje dan op 15 sec dus gestuurd. Is voor mij al een faal, niet dat ik het dorp niet binnen had.

Ik denk dus dat speeders meer op zo'n dingen doelt dan op grote faals waar je een account helemaal verneukt etc.
 

DeletedUser

Guest
Volledig mee eens man! Wat die kleine nu wil bewijzen met zijn posts weet ik ook niet.

Er zijn natuurlijk verschillende betekenissen voor iedereen van faal, voorbeeldje van een faal van mezelf overlaatst.

Trein versturen, pas achter 10 sec ontdekken dat je maar 3 aanvallen hebt lopen, nog 1tje dan op 15 sec dus gestuurd. Is voor mij al een faal, niet dat ik het dorp niet binnen had.

Ik denk dus dat speeders meer op zo'n dingen doelt dan op grote faals waar je een account helemaal verneukt etc.

Mwa, ik denk dat speeders doelt op grote faals van Fey.

Maar iedereen is begonnen met dit spel als noob, en echt iedereen faalt wel eens..
Maakt niet uit wie, iedereen gewoon :D
 

DeletedUser

Guest
Speeders doelde volgens mij idd ook op grotere faals: slecht deffen of vv'en, ongelovige clears sturen, ongelovige dorpen deffen, slecht stacken etc... Daar kunnen we Fey niet op betrappen op W21.
 

DeletedUser

Guest
"Alleen zij die geweldig durven te falen, kunnen ooit iets geweldigs bereiken."
Robert Kennedy

;)
 

DeletedUser62862

Guest
Wat een zever allemaal :D

Als je bereid bent interessant te falen, zou je wel eens interessant kunnen slagen.

De meeste mensen zijn niet van plan te falen; ze slagen er alleen niet in een plan te maken.

Wanneer de mensen succes hebben, wijten ze het aan hun bekwaamheden, wanneer zij falen, wijten zij het aan het toeval.

Falen en de ellende die daarbij hoort, zijn voor een kunstenaar de belangrijkste bron van creatieve energie.

Om een mens te beoordelen, beschouw zijn gedrag bij succes liever dan bij tegenspoed. Want als wij falen ondersteunt onze trots ons; wanneer wij slagen verraadt hij ons.

Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.

Maar vond deze beter :Embarrassment:

Wie bij een ander faalt wordt noob genoemd.
Maar die voor een ander faalt is zelf de noob

Hoe verzinnen ze het :rolleyes:
 
Reactiescore
323
Wat een zever allemaal :D

Als je bereid bent interessant te falen, zou je wel eens interessant kunnen slagen.

De meeste mensen zijn niet van plan te falen; ze slagen er alleen niet in een plan te maken.

Wanneer de mensen succes hebben, wijten ze het aan hun bekwaamheden, wanneer zij falen, wijten zij het aan het toeval.

Falen en de ellende die daarbij hoort, zijn voor een kunstenaar de belangrijkste bron van creatieve energie.

Om een mens te beoordelen, beschouw zijn gedrag bij succes liever dan bij tegenspoed. Want als wij falen ondersteunt onze trots ons; wanneer wij slagen verraadt hij ons.

Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.

Maar vond deze beter :Embarrassment:

Wie bij een ander faalt wordt noob genoemd.
Maar die voor een ander faalt is zelf de noob

Hoe verzinnen ze het :rolleyes:

Tja dat is wel diepgaande filosofie :eek:
 

DeletedUser60153

Guest
Wat een zever allemaal :D

Als je bereid bent interessant te falen, zou je wel eens interessant kunnen slagen.

De meeste mensen zijn niet van plan te falen; ze slagen er alleen niet in een plan te maken.

Wanneer de mensen succes hebben, wijten ze het aan hun bekwaamheden, wanneer zij falen, wijten zij het aan het toeval.

Falen en de ellende die daarbij hoort, zijn voor een kunstenaar de belangrijkste bron van creatieve energie.

Om een mens te beoordelen, beschouw zijn gedrag bij succes liever dan bij tegenspoed. Want als wij falen ondersteunt onze trots ons; wanneer wij slagen verraadt hij ons.

Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.

Maar vond deze beter :Embarrassment:

Wie bij een ander faalt wordt noob genoemd.
Maar die voor een ander faalt is zelf de noob

Hoe verzinnen ze het :rolleyes:

Chippie, heb nog geen spotprentjes in het andere topic van jouw hand gezien. :(
 

DeletedUser62862

Guest
Chippie, heb nog geen spotprentjes in het andere topic van jouw hand gezien. :(

Welk ander topic ?
Dat met die zever van jou allemaal (weet niet hoeveel pagina's)
Daar steek ik geen tijd in voor die keer dat ik hier eens kom :rolleyes:

je denkt zeker dat ik iedere avond 2 boeken uitlees !

Heb wel wat beters te doen :
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen op 17.04.2013 (127 dorpen)!
Behoud dit blablabla ......
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62862

Guest
Chippie, heb nog geen spotprentjes in het andere topic van jouw hand gezien. :(

Nou vooruit dan ;)

afje.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat begrijpend lezen moeilijk is voor je dus speciaal voor jouw een aparte uitleg of tewel naar jouw leeftijd gebonden die van de kleuterschool.

Acc. moises----> jullie aanvallen---> jullie dorpjes afpakken van moises----->nieuwe speler op moises---->alle mensjes en diertjes en van die wegschiet dingen gaan allemaal dood----> jullie rode balletjes-----> jullie gelijk stoppen--->Jullie stoer doen op forum(als je weet wat dat is) ---->jullie allemaal dikke piemel omdat jullie dorpjes hebben gepikt van een ander---->nieuwe speler op moises pikt dorpjes terug---> jullie stil en niet er over praten en denk beetje tranen in ogen hebben en denken jeetje kreetje zijn wij dan echt dom.

Deze post blijft zooooo geniaal :D:D:D
 
Bovenaan