De grote boze stabbers.

DeletedUser78803

Guest
Hallo vrienden en vriendinnetjes,

Dit verhaal gaat over een gekwetste ziel die dit nooit meer te boven zou komen...
Wereld 8 ik als 12 jarige jongen vol vertrouwen van het leven. Een echte pro tw'er als je het niet gelooft? kijk deze tw stats maar eens. http://nl.twstats.com/nl8/index.php?page=player&id=559470 de naam "vermoorden" want dat ging ik doen met iedereen die me in de weg stond!

Troepen maakte ik niet dat weet ik nog wel want dat was zonde van de grondstoffen. Bb's pakte ik voor het leven want mensen waren te sterk. 880 duizend punten als 12 jarige jongen met enkel 100 speer & wat edelmannen in de dorpen want die had je nodig anders ging je edel kapot deaud.

En hier komen jullie om de hoek kijken. Jullie vieze vuile vuile vieze vieze vuile viezeriken. Jullie braken mijn vertrouwen, mijn hart in 1000 stukjes. De namen "Empraz" & "Doggs war" jullie waren die buurmannen waar ik tegenop keek. De pro players die mij zo goed hielpen waar ik alles aan vertelde & wie ik zelfs mijn vv af durfde te geven. Op een dag moest ik op vakantie 3 weken lang! 3 weken lang naar Spanje. Jullie 2 zouden wel even samen voor mijn vv zorgen..

We zijn een paar weken verder. In Spanje denkend aan hoe het zou zijn met mijn account het ziekste beste sterkste en in de juiste handen ging het account nog beter worden!
Wat doe ik? Inplaats van een magnum halen haal ik een goedkoper ijsje en hou 50 cent over om die in de computer te gooien. Ik log in zwetend zo blij en benieuwd hoe het er aan toe gaat op mijn account. MAAR DAN? *Trommelgeroffel* Ik verbreek de vv en kijk? BIJNA AL MIJN DORPEN WEG.

Ik wist niet wat er gebeurde ik snapte er niks van. Ik log uit en weer in uit en weer in en na een paar minuten besef ik het. Ze hebben tegen me gelogen....
Al me dorpen weg :( Huilen huilen dat ik deed deze vakantie was bijna voorbij maar er was niks meer om naar uit te kijken. Depressief geworden mezelf bijna verdronken in de zee omdat ik niet meer wilde leven..... (beetje overdrijven mag wel hé)

Maar echt gehuild en verdrietig geweest. Al mijn zwaar verdiende dorpen overgenomen. Door jullie... 2 gierige zielige personen die mijn vertrouwen geschonden hebben. Gelukkig hebben jullie mij wel gemaakt tot wie ik vandaag de dag ben! #whatdoesn'tkillumakesustronger

MAAR NU? Wat wil ik hier mee bereiken??

Help mij met de zoektocht naar deze 2 schavuiten. Want door deze #Metoo actie verdienen ze een digitale schandpaal!!
Oftewel speelde jij een van deze 2 accounts? Ken jij een van deze criminelen? Weet jij waar ze nu spelen? Of ze nog leven?

Laat het hier onder weten en indien je iets vergelijkbaars meegemaakt hebt laat het weten samen staan we sterk en geven we elkaar emotionele steun!!!

Met vriendelijke groet,

~ Jens "William Shakespeare"
 
Reactiescore
516
Jens, ik hoop oprecht dat deze smerige spelers eerdaags gepakt worden, zodat je toch nog de afsluiting krijgt waar je diep naar verlangt.
 

DeletedUser77710

Guest
Jens, weet dat ik er altijd voor je zal zijn! Je kan altijd bij me terecht voor een goede babbel, ook al ben jij misschien wat anders dan de rest, maar trek je daar niets van aan! Als we die personen vinden, laat het me weten. Pakken we ze aan
 
Reactiescore
1.075
Krijg ik de eer om deze jongens neer te slaan???????????
 

DeletedUser78803

Guest
Ik waardeer iedereen zijn steun

Ben zo blij dat ik eindelijk mijn hart heb kunnen luchten.

Nu deze vlegels nog vinden om ze eens een lesje te leren :(
 
Bovenaan