De grote afgang van |P|

DeletedUser

Guest
Ghehe ja:d kijk als ze knockknock nou wat beter stackte en boshogg minder... en de def van kasperix wat beter verdeelde scheelde dat al flink.
 

DeletedUser

Guest
Die ligt ergens in de rim, volgens mij.
Niet zo boeiend dus.
 

DeletedUser37978

Guest
Ik loop inderdaad niet tegen grote stacks aan. Bij Break weten ze hoe ze moeten deffen. Hun hebben een super kwaliteit word er beweerd toch?

Nou zal je uit je dromen halen kerels ;) Want ik loop tegen dit soort dingen aan. En laten we het dan nog maar niet over calbero hebben. Die staat waarschijnlijk met nog een keer zoveel in het dorp.

 
Reactiescore
205
Ik loop inderdaad niet tegen grote stacks aan. Bij Break weten ze hoe ze moeten deffen. Hun hebben een super kwaliteit word er beweerd toch?

Nou zal je uit je dromen halen kerels ;) Want ik loop tegen dit soort dingen aan. En laten we het dan nog maar niet over calbero hebben. Die staat waarschijnlijk met nog een keer zoveel in het dorp.


Ik verwijs u door naar kasperix. Hij is van de ikgooilekkeralmijndefin4dorpenenverliesderest service.
 

DeletedUser

Guest
Ik loop inderdaad niet tegen grote stacks aan. Bij Break weten ze hoe ze moeten deffen. Hun hebben een super kwaliteit word er beweerd toch?

Nou zal je uit je dromen halen kerels ;) Want ik loop tegen dit soort dingen aan. En laten we het dan nog maar niet over calbero hebben. Die staat waarschijnlijk met nog een keer zoveel in het dorp.


En waar ligt deze stack om precies te zijn?
Als het een clusterfuck is kan dat gewoon?
Maar bij jullie staat het soms in de 3e of 4e linie? Terwijl het daaromheen leeg staat.....
 

DeletedUser37978

Guest
Jij zeurt over grote stacks. Ik stuur je door naar degene die daar het meeste verstand van heeft.

Ik zeur er helemaal niet over. Er worden verwijten gegooid naar EQUI dat ze stacken. Maar aangezien ze binnen Break ook kunnen stacken, laat ik het je even op deze manier zien. Maar blijkbaar als het over Break gaat, geef je niet thuis. Dus ga niet zielig doen om me zogenaamd door te verwijzen ;)

En waar ligt deze stack om precies te zijn?
Als het een clusterfuck is kan dat gewoon?
Maar bij jullie staat het soms in de 3e of 4e linie? Terwijl het daaromheen leeg staat.....

Ik probeer hier enkel een punt te maken op het gedrag van sommigen die alleen maar lopen zeuren over stacks van EQUI. Ik weet niet hoe sommigen ervoor staan met hun stacks. Dus ik ga daar ook helemaal niet op in. Ik kan je enkel tonen wat ik wel weet en zie. En daarvan heb ik het voorbeeld gegeven.
 
Bovenaan