De grote afgang van |P|

DeletedUser37978

Guest
Jou eigen stam is pas kwalitatief zwak... Dat blijkt nu telkens weer en in de stats gaan jullie dat hard voelen.

Dus omdat er op sommige plekken dorpen verloren gaan, betekent dat dat we kwalitatief zwak zijn? Wat weer een vreemde uitspraak van je.

oh. volgens nakur pas stond alles op orde?
en kasperix is maar de eerste van de velen :)

Tussen het zeggen dat alles op orde is, en het hebben, daar zit zeker verschil in. Kijk, dat jullie je accounts bomvol zetten omdat jullie bang zijn om ook maar iets te verliezen, ja dat lijkt me eerder kwalitatief zwak ;) Want jullie waren toch zoveel beter als ons? :eek:

Afkomstig van een Breaker, haha.:D

Ja maar kijk eens goed welke Breaker ;) Dan zegt het al meer dan genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Dus omdat er op sommige plekken dorpen verloren gaan, betekent dat dat we kwalitatief zwak zijn? Wat weer een vreemde uitspraak van je.



Tussen het zeggen dat alles op orde is, en het hebben, daar zit zeker verschil in. Kijk, dat jullie je accounts bomvol zetten omdat jullie bang zijn om ook maar iets te verliezen, ja dat lijkt me eerder kwalitatief zwak ;) Want jullie waren toch zoveel beter als ons? :eek:



Ja maar kijk eens goed welke Breaker ;) Dan zegt het al meer dan genoeg.

Ja, jullie zijn kwalitatief zwak.

Ga je nu echt ons verwijten van accounts vol te zetten? Kijk maar eens naar het topic 'grappige aanvallen'. 147 defjes verdeeld over 4 dorpen (!!!). Dan spreek ik nog niet over bosshogg of not-afraid die ziekelijk gestackt staan. Natuurlijk zijn wij veel beter. Dat merk je toch ook?
 

DeletedUser

Guest
Ja, jullie zijn kwalitatief zwak.

Ga je nu echt ons verwijten van accounts vol te zetten? Kijk maar eens naar het topic 'grappige aanvallen'. 147 defjes verdeeld over 4 dorpen (!!!). Dan spreek ik nog niet over bosshogg of not-afraid die ziekelijk gestackt staan. Natuurlijk zijn wij veel beter. Dat merk je toch ook?

Kun je niet aanzien als stacks, ook hebben we het dan maar over 4 dorpen :eek:
Klopt die staan wel stacked maar ook niet zo hard als de accounts waar michak over praat ;)
 

DeletedUser37978

Guest
Ja, jullie zijn kwalitatief zwak.

Ga je nu echt ons verwijten van accounts vol te zetten? Kijk maar eens naar het topic 'grappige aanvallen'. 147 defjes verdeeld over 4 dorpen (!!!). Dan spreek ik nog niet over bosshogg of not-afraid die ziekelijk gestackt staan. Natuurlijk zijn wij veel beter. Dat merk je toch ook?

Lol. Ga eens wat meer kijken bij je vriendjes in Break ;) Want als ik 17 clears op een dorp met muur 0 gooi, en dan maar 40K aan troepen kill, dan ben je ziekelijk verkeerd bezig ;)

En ik vind jullie persoonlijk niet kwalitatief beter. Dus wat is je punt? En dat jullie nu wat dorpen pakken? Dat is voor jullie lekker. En jullie hebben het ook precies op het juiste moment gedaan. Door bepaalde factoren is het even verkeerd gelopen, maar denk maar niet dat je overal zomaar dorpen kunt pakken ;) En als je dat wel denkt, dan is er iets mis met je.
 

DeletedUser

Guest
Kun je niet aanzien als stacks, ook hebben we het dan maar over 4 dorpen :eek:
Klopt die staan wel stacked maar ook niet zo hard als de accounts waar michak over praat ;)

Neen, als stacks kan je ze niet aanzien, daar bestaat op tw nog geen woord voor.
Over welke accounts praat hij dan?
 

DeletedUser

Guest
Neen, als stacks kan je ze niet aanzien, daar bestaat op tw nog geen woord voor.
Over welke accounts praat hij dan?

Accounts die clusters hebben verwijderd van hen hoofdclusters :)
Accounts zoals calbero,matie etc.
Zelf vind ik het nogal logisch dat die lekker volstaan maar jullie overdrijven dan ook wel met die stackjes :p
 

DeletedUser

Guest
Accounts die clusters hebben verwijderd van hen hoofdclusters :)
Accounts zoals calbero,matie etc.
Zelf vind ik het nogal logisch dat die lekker volstaan maar jullie overdrijven dan ook wel met die stackjes :p

Staan zeker niet zo hard stacked zoals bosshogg (tiende linie nog 12 defjes per dorp, tjaa). Logisch dat jumpclusters harder gestacked staan dan een normaal cluster. Zo kun je een korte-afstandsaanval opvangen. Maar neen, kan je niet vergelijken met bosshogg.
 

DeletedUser

Guest
Accounts die clusters hebben verwijderd van hen hoofdclusters :)
Accounts zoals calbero,matie etc.
Zelf vind ik het nogal logisch dat die lekker volstaan maar jullie overdrijven dan ook wel met die stackjes :p

Tja, als we die accounts niet vol zetten dan worden het allemaal kasperix verhaaltjes.
Dus daar lijkt me alle reden toe, maar hoe hard jullie een bosshogg stacken is wel wat overdreven.....
 

DeletedUser

Guest
Staan zeker niet zo hard stacked zoals bosshogg (tiende linie nog 12 defjes per dorp, tjaa). Logisch dat jumpclusters harder gestacked staan dan een normaal cluster. Zo kun je een korte-afstandsaanval opvangen. Maar neen, kan je niet vergelijken met bosshogg.

Rapportjes or it didn't happen.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet gaan mierenneuken maar hij is pas gestacked tot de 5e-7e linie :D
Ik weet ook dat rashani ook minstens gelijk aantal def per linie heeft als bosshog :)
Dorpen stonden 10-14 per bij hem dusja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Goed kijken, er zijn dorpen met 12def op linie 9 en 10. De andere zijn daar niet gescout, zal vast ook wel 12def in staan. Rashani staat ook lang geen 10 linies gestackt. 10 linies... ongezien...
 

DeletedUser

Guest
Goed kijken, er zijn dorpen met 12def op linie 9 en 10. De andere zijn daar niet gescout, zal vast ook wel 12def in staan. Rashani staat ook lang geen 10 linies gestackt. 10 linies... ongezien...

Nee daar ga je maar vanuit :) De dorpjes die daar nu op 9-10e linie gestacked staan zijn er 3.
Toevallig betekenen deze 3 dorpjes heel veel voor bosshog, hij zou er kapot van zijn moest ie deze 3 dan ook verliezen.
Daarom staan die ook gestacked !!!
 

DeletedUser

Guest
En met deze debiele reactie geef je dan ook mijn gelijk. Bedankt.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt enkel gelijk dat bosshog beetje overdreven gestacked staat ;)
Maar hij staat nogaltijd niet meer gestacked als de spelers waar t over ging :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan