De grote afgang van |P|

DeletedUser

Guest
Tegen EQUI en Break, jullie zijn me toch een stelletje mongolen :eek: . Als het niet duidelijk was dat P heeft gewonnen in zowat alle opzichten dan snap ik niet dat je zolang op een spelletje kan spelen zo dom ben je dan.

Oke, nu realiseren we het omdat jij het zegt? WTF denk jij :p Je kan beter je mond houden want dit is al 100x mimimaal gezegd...
 

DeletedUser

Guest
Tegen EQUI en Break, jullie zijn me toch een stelletje mongolen :eek: . Als het niet duidelijk was dat P heeft gewonnen in zowat alle opzichten dan snap ik niet dat je zolang op een spelletje kan spelen zo dom ben je dan.

Wie ben jij om zo over ons te oordelen? Dit is overigens duidelijk een drogreden met de titel "bewijs per intimidatie". Ga andere vervelen met ongenuanceerde uitspraken, debiel.
 

DeletedUser39557

Guest
Tompeter!

eij eij!

rustig jij:p

ik ben verhuist dus ben een hele tijd zo goed als inactief geweest, gelukkig is p in de zelfde tijd op barbaar gegaan

maar euhmmmmmmmm hier gaat niemand op barbaar, waarom zouden we, we hebben pas 'samen' met break P afgemaakt;) het geluk kan niet op dus:p de glazen klinken hier nog steeds!
 

DeletedUser58625

Guest
Tompeter!

eij eij!

rustig jij:p

ik ben verhuist dus ben een hele tijd zo goed als inactief geweest, gelukkig is p in de zelfde tijd op barbaar gegaan

maar euhmmmmmmmm hier gaat niemand op barbaar, waarom zouden we, we hebben pas 'samen' met break P afgemaakt;) het geluk kan niet op dus:p de glazen klinken hier nog steeds!

Altijd al een grapjas geweest zeker.
 

DeletedUser81928

Guest
Jup altijd als lord l mee gaat hangen we hem aan de kapstok. ;P
 

DeletedUser68949

Guest
Phalanx was de machtigste stam die ooit bestaan heeft op Tribalwars. OKE, misschien zijn ze nu laf,hun grootsheid was niet te onderscheiden.

Wie heeft er BG's nodig tegen hun? JULLIE
Wie deed het alleen? Phalanx

Dus alsjeblief, hou je mond.
 

DeletedUser

Guest
Phalanx was de machtigste stam die ooit bestaan heeft op Tribalwars. OKE, misschien zijn ze nu laf,hun grootsheid was niet te onderscheiden.

Wie heeft er BG's nodig tegen hun? JULLIE
Wie deed het alleen? Phalanx

Dus alsjeblief, hou je mond.

Phalanx WAS de machtigste stam, maar die macht was al tijdenlang gebroken voor hun val.
ze zijn nu niet laf, want ze bestaan niet meer, maar hun stuiptrekkingen waren niet om aan te zien.

Wie heeft het diplomatiek goe gespeeld; EQUI en Break en we hadden amper tot geen front, dus waarom zouden we niet samenwerken, logica?

Phalanx heeft bijna een jaar lang een BG gehad, namelijk Divine en heeft een vijand opgerekruteerd namelijk Insane.

Dus spreek voor jezelf en hou inderdaad je mond ;)
 
Bovenaan