De grootste naaistreek van w63 is een feit

DeletedUser79757

Guest
Tsja, niet heel netjes inderdaad. Maar je moet natuurlijk ook wel iemand die je 100% vertrouwd als co nemen. Laat het een les zijn voor de rest.
 

DeletedUser77710

Guest
Nja, het is inderdaad een echte kutstreek, maar heeft Bellum dat niet wat zelf uitgelokt? Moest Bellum een stam zijn die nog wat geeft om hun reputatie, zelfrespect, ... dan zou ik als lid van Oega iets proberen te fixen omtrent een NAP voor een week ofzo. Maar na alles... ? Het is ook nog geen 2 dagen geleden dat Dieu en Dragon dancer. een NAP hadden afgesloten en Dieu zit nu al in mijn save te edelen... Is ook een naaistreek naar mijn mening toch.
 

DeletedUser76005

Guest
ik vraag me af of bellum nog meer bewijs heb staan. IP logs bijv. ?
maar vanwege de nieuw AVG mag dat niet gedeeld worden op het AF , dat mensen het weten :)!

aanvaller van de dag was wek Youknowmyname. op die dag!
 

DeletedUser71166

Guest
snap je niet? Benji kwam zelf op m'n Discord raar doen als je nog meer bewijs wil; rare kerel
"Ik bn ge aakd
Dor jillie
Mjn blaggen fqrm!!!
Vize spelers jillie
Ik oak jile alldma terug"

kan niet eens zinnen maken of woorden vormen; zijn wel 100% zeker want hij kwam het zelf zeggen (blijkbaar mag ik hier geen screens ofzo posten vanwege privacy regels?)
 

DeletedUser79858

Guest
Nja, het is inderdaad een echte kutstreek, maar heeft Bellum dat niet wat zelf uitgelokt? Moest Bellum een stam zijn die nog wat geeft om hun reputatie, zelfrespect, ... dan zou ik als lid van Oega iets proberen te fixen omtrent een NAP voor een week ofzo. Maar na alles... ? Het is ook nog geen 2 dagen geleden dat Dieu en Dragon dancer. een NAP hadden afgesloten en Dieu zit nu al in mijn save te edelen... Is ook een naaistreek naar mijn mening toch.

Ik geloof niet dat we jullie benaderd hebben voor een gebaar of wat dan ook. Er is echt geen behoefte aan een nap met jullie, dan zouden we zelf moeten stoppen met aanvallen. En een nap afsluiten met iemand staat volgens mij los van een andere speler aanvallen. Er zijn bij jullie ook accounts die met het ene Bellum lid een nap hebben lopen en met de ander over en weer edels aan het gooien zijn.

Het gaat in dit topic over een actie waarbij iemand zich heeft voorgedaan als een ander om vervolgens als co zoveel mogelijk schade aan te richten. "in slaap vallen tijdens VV en vele dorpen verliezen aan de tegenstander" tot uiteindelijk de accont via VV op zichzelf stuk laten lopen. Het dubbel loggen en gebanned worden is mogelijk niet eens de bedoeling geweest.

Jullie hebben hier als stam een voordeel aan over gehouden, maar daar zul je mij niet over horen klagen.

ik vraag me af of bellum nog meer bewijs heb staan. IP logs bijv. ?
maar vanwege de nieuw AVG mag dat niet gedeeld worden op het AF , dat mensen het weten :)!

aanvaller van de dag was wek Youknowmyname. op die dag!

Het is niet toegestaan om informatie uit een support ticket te delen met andere spelers. Nu zou ik met vertrouwen kunnen zeggen dat het ip adres wat in de support ticket staat overeenkomt met het account .deathstroke.. MAAR! dat heb ik natuurlijk niet gezien, moeten wel de regels volgen :engel:
 

DeletedUser77710

Guest
Ik geloof niet dat we jullie benaderd hebben voor een gebaar of wat dan ook. Er is echt geen behoefte aan een nap met jullie, dan zouden we zelf moeten stoppen met aanvallen. En een nap afsluiten met iemand staat volgens mij los van een andere speler aanvallen. Er zijn bij jullie ook accounts die met het ene Bellum lid een nap hebben lopen en met de ander over en weer edels aan het gooien zijn.

Het gaat in dit topic over een actie waarbij iemand zich heeft voorgedaan als een ander om vervolgens als co zoveel mogelijk schade aan te richten. "in slaap vallen tijdens VV en vele dorpen verliezen aan de tegenstander" tot uiteindelijk de accont via VV op zichzelf stuk laten lopen. Het dubbel loggen en gebanned worden is mogelijk niet eens de bedoeling geweest.

Jullie hebben hier als stam een voordeel aan over gehouden, maar daar zul je mij niet over horen klagen.



Het is niet toegestaan om informatie uit een support ticket te delen met andere spelers. Nu zou ik met vertrouwen kunnen zeggen dat het ip adres wat in de support ticket staat overeenkomt met het account .deathstroke.. MAAR! dat heb ik natuurlijk niet gezien, moeten wel de regels volgen :engel:


.da vinci en dieu hebben beide een conversatie gehad met het account dragon dancer. over een NAP. Met .Da vinci is de NAP opgezegd, maar loopt het opzegtermijn nog door tot 29 januari en met Dieu loopt de NAP nog altijd, het feit dat jij hier niets over weet als leider zijnde zegt meer over jou dan ons, of zie ik dit helemaal mis?

Jij concludeert dat ik het erg vind dat Dieu andere spelers aanvalt? Lees eens mijn bericht terug aub, maar nu intensief ipv globaal. Zo kunnen je argumenten hoger liggen dan het niveau van Bellum en zo kan je misschien ook wat anders concluderen. Trouwens, het gaat niet over een Sky- of Oegalid. Het feit dat jij zo weinig weet over je leden zegt ook terug wat voor een leider je bent.

Tuurlijk is het een naaistreek, dat heb ik ook vermeld in mijn vorig bericht. Als jullie een forumpost maken over hoe hard jullie je genaaid voelen, moeten jullie niet verwachten dat we allemaal impathie hebben voor jullie. Jullie hebben deze wereld zelf niet mooi gespeeld. Het feit dat je nu zeg maar een 'dikke karma' krijgt, is geheel jullie schuld.

Zie het zo Bassie (?), deze wereld zou Bellum toch niet <<met of zonder YKMN>> gewonnen hebben. Op deffensief vlak zijn jullie afschuwelijk, dat is te zien bij Meister, TAD en dealorian. Ook is het dit weekend bewezen dat jullie op offensief vlak niet al te schitterend zijn.

Nog een prettige maandagmiddag, Lucas :D
 
Bovenaan