De grootheid Detlef en Valmont

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser55062

Guest
A Little Return op 13.03. om 19:56 uur
Beste [player]Dr. Love[/player],


Ik schrijf deze mededeling, omdat ik wil kijken of er een plek is voor ons in jullie stam, [ally]S.Inc[/ally].


Motivatie (waarom [ally]S.Inc[/ally]):

Wij zouden graag [ally]S.Inc[/ally] joinen, omdat we een stam willen, met stuk voor stuk goede spelers. Wij denken dat die er zijn in [ally]S.Inc[/ally]. Wij willen een stam met enkele leden in onze buurt voor de samenwerking. Nu ligt enkel [player]Dr. Love[/player] bij ons, vrijwel tegen ons aan, maar zoals het er nu uit ziet groeit hij totaal niet onze kant op. Dat zal geen probleem zijn wat betreft de edelruimte. Hier een kaartje waar je de liggingen kunt zien. Overige stammen in onze omgeving zoals [ally]I.C.E[/ally] zijn niets voor ons, omdat er naar onze mening teveel minder goede spelers zijn en ze te dicht op elkaar liggen.


Over ons:

[player]A Little Return[/player] wordt bespeeld door 2 spelers.
Ik (Milan) ben 15 jaar. Ik ben een scholier en in mijn vrije tijd doe ik graag leuke dingen met vrienden, TW en PS3, ik zit ook op voetbal wat ik graag doe ;).

Ik ben Cupido, mijn naam hou ik graag zo;) Iedere wereld is totaal anders en het heeft dus geen zin me te linken aan andere werelden en dat zou ik graag zo houden... ik ben 17 jaar, en kan op elk moment inloggen;) Of dan wel met me mobiel, of met me laptop. Daarnaast zit ik op korfbal (al 12 jaar) en dat doe ik graag!

Onze TW ervaring:

Ik (Milan) ben zoals iedereen begonnen als een noob. Een account gemaakt op elke wereld die er was (1 t/m 7). Allemaal vrij slecht uitgepakt, ik kwam tot 250k punten met rang 500 of iets dergelijks.
Vervolgens ging ik op w8 spelen. Dat ging goed, ik speelde top 100. Ik zat in de stam Ragna(rok), chiq. en Lux (misschien zat er nog wat tussen, maar ik weet het niet meer. Ik ging fuseren met Bart.Hurink én met beurre. Dat was natuurlijk iets over de top. Voor elk dorp dat van mij werd geëdelt edelde ik er 2 voor terug. Het werd een eindeloze fusie. Bart.hurink en ik (milano1995 heette ik op wereld 1 t/m 8) wiste onze accounts.
Toen ging ik spelen op w10. Ook onder de naam milano1995. Ik heb daar top 50 gespeeld. Ben tot 1 miljoen punten gekomen, ik ben afgemaakt door de stam Shinpü, door onder meer .killer instinct, shineee en di mario.
Het tijdperk van w12 is nu aangebroken. Samen met een ander speelde ik op Creoon. Ik speelde voor het eerst met premium op deze wereld. We waren baas van het gebied waar we zaten (C58). Maar we hadden ontzettend veel interns, wat wij niet wilden. Tot de 10 miljoen gekomen met rang ± 50. Mijn co stopte vanwege zijn studie, ik wilde niet doorgaan zonder hem dus zijn we gestopt.
W17 is een wereld waar ik nog steeds op speel. Ik speel er solo, nou in die zin, ik heb wel een co, maar die logt ongeveer 1x per week in en zit er dan maximaal een half uur op. Dus eigenlijk speel ik solo. Ik speel er in de top 10 onder de naam Kyla. Het spel verloopt daar lekker. W17 is eigenlijk nauwelijks werk. Daarom ben ik ook w21 gaan doen.

Van cupido:
W18-------> Top 30/20
W17-------> Top 10
W19-------> top 150 (zelfde duo)

Wij zijn echt met elkaar in contact gekomen door w17. Gewoon begonnen met een mededeling en dat heeft zich verder uitgebreid. We zijn toen samen op w19 gaan spelen, maar door een blok van ± een week was onze motivatie weg en geraakte ons account inactief. Maar nu zijn we samen terug op w21.

Dit is alles wat ik mij kon bedenken wat interessant voor jullie zou kunnen zijn. Als je nog iets wilt weten, dan geef je het maar aan. Ik verwacht in ieder geval reactie wat de uitslag wordt.


Met vriendelijke groeten,
Cupido en Milan

Dr. Love op 14.03. om 11:18 uur
zal het erop gooien.

A Little Return op 14.03. om 11:35 uur
Danku, Enig idee wanneer er een uitslag zal zijn?

Dr. Love op 14.03. om 11:41 uur
normaliter binnen 24 uur.

A Little Return op 14.03. om 11:53 uur
Top;)

A Little Return op 14.03. om 19:13 uur
Is er een resultaat? :$


Dr. Love op 14.03. om 19:41 uur
24 uur, geen 6 uur..

A Little Return vandaag om 13:47 uur
is dit de manier voor een afwijzing?



Chapo voor de grootheden dames en heren, had het fatsoen gehad om tenminste een afwijzing te sturen.....jah 36 uur naar de lezing helemaal niks binnen gekregen......terwijl zelf heel wijs ging doen dat het 24 uur zal duren........CHAPO!
Ondertussen 2 dorpen verloren...als hij zo het spel speelt mag hij erin stikken;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bovendien zou ik dan even op W21 die dorpjes terug gaan veroveren ipv je hier druk over te maken. XD
 

DeletedUser

Guest
Rot voor je, maar van dit topic komt waarschijnlijk enkel geflame... Ik ga er vanuit dat je niet aangenomen bent, gezien het feit dat je nu 3 dorpen aan hem kwijt bent.

Als je hier nog over wil uitweiden verwijs ik je graag door naar het praattopic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan