De Gouden Squirtle Award!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser57892

Guest
Ik had het geluk dat ik omringt lag door goede spelers / top stam, alhoewel ik er redelijk veel tijd inversteer nu xd begin er niet aan!
 

DeletedUser52174

Guest
Voorstel:
pr0sieeb maakt een top 3, dan kan hier gediscussieerd worden wie men de beste kandidaat vindt. Siebert maakt daarna de keuze.

Wat vinden jullie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik nomineer mezelf.

Opzettelijk een perm bann krijgen, omdat de nr1 strijd en dus de fun in w20 weer terug te brengen.
Hierbij een eeuwig eerbetoon aan mezelf, omdat ik zo lief ben geweest.

Deze moet er nog bij in de beginpost :cool:
 

DeletedUser

Guest
Voorstel:
pr0sieeb maakt een top 3, dan kan hier gediscussieerd worden wie men de beste kandidaat vindt. Siebert maakt daarna de keuze.

Wat vinden jullie?

Cewl, hier is mijn top 3(in willekeurige volgorde)

- De rover van de dag van Insane in the membrane(Die een record is op .nl en behaald is door hun tactisch inzicht en goeie contacten in het spel).
- De openstamdag van para. Dat zal zeker moeite gekost hebben voor de organisatoren.
- Dat mikenummerzoveel nog blijft doorspelen ondanks de vele massa's op hem

De andere Genomineerden vond ik niet echt acties specifiek voor De voorbije 3 maanden. Als er iemand niet akkoord gaat mag je dat zeker melden. Voor de rest, geef zoveel mogelijk argumenten waarom dit of dat moet winnen. EN DENK ER VOORAL EEN MOOI VERHAALTJE BIJ! :)
 

DeletedUser57892

Guest
als optie 2 wint, krijg iedereen die langskwam 100 pa? xd
 

DeletedUser

Guest
Cewl, hier is mijn top 3(in willekeurige volgorde)

- De rover van de dag van Insane in the membrane(Die een record is op .nl en behaald is door hun tactisch inzicht en goeie contacten in het spel).
- De openstamdag van para. Dat zal zeker moeite gekost hebben voor de organisatoren.
- Dat mikenummerzoveel nog blijft doorspelen ondanks de vele massa's op hem

De andere Genomineerden vond ik niet echt acties specifiek voor De voorbije 3 maanden. Als er iemand niet akkoord gaat mag je dat zeker melden. Voor de rest, geef zoveel mogelijk argumenten waarom dit of dat moet winnen. EN DENK ER VOORAL EEN MOOI VERHAALTJE BIJ! :)

Zo, ik weet niet hoe ik het in een verhaaltje moet gieten, maar ik zal mijn best doen.

Er was eens een stam op W20, de stam, toch wel wat je een topstam zou kunnen noemen na al die tijd, waren een hoopje goede vrienden onder elkaar. Ze waren niet meer zo ouderwets als het lijkt hoor. Deze moderne spelers gebruikten skype. En ik kan je wel zeggen dat het erg druk is op de groepschat van para.. Het was een gewone dag zoals als alle anderen, en zoals gewoonlijk veel spam hun groepschat, toen er plots iemand met het idee kwam van een open stamdag te organiseren. Zoals gewoonlijk vond iedereen dit wel een goed idee. Zogezegd zo gedaan. En zo gebeurde het dan de mensheid op de hoogte werd gebracht van de open stamdag. Iedereen was op het eerste zich wel actief. En het verhaal deed al snel de ronde dat dot toch wel een succes geworden. Ze kregen ook een aankondiging in het weekblad. De reporter van deze wereld zorgde daarvoor. En zette een interviewtje het hun al zo grote leider Insane erbij. Iedereen was wel nieuwschierig wat er nu allemaal zou gebeuren. Iedereen wachtte vol spanning af op de dag dat het eindelijk zover zou zijn. Na een paar weken ongeduldig gewacht te hebben was het dan eindelijk zover. DE dag was daar. Iedereen die ervan wist repte zich naar Para. om de open stamdag bij te wonen. Als snel werd het hele forum vol gezet met spam, en werden -de al dan niet valse- aanvalsplannen van Para. onthuld aan de buitenwereld. Het was een heel gezellige dag met heel wat gezellige mensen. Tegen dat het feest afgelopen was, was iedereen wel een beetje depressief. Waarom moest deze dag nu zo snel zijn gegaan? Waarom moest iedereen nu weg uit deze gezellige stam? Waarom konden we niet blijven? Niemand wou weg gaan uit zijn vrije wil. Toen gebeurde het dat de strenge spelers van Para. kwamen -ook lieve spelers kunnen nu en dan al eens stout zijn- en al de mensen uit de stam zette. Veel gehuil was er wel ja. Maarja wat wil je eraan doen?
En zo gebeurd het dat dit sprookje geen happy end heeft, hoewel de dag tof en gezellig was.
Einde


Zo wat vinden jullie ervan?
 

DeletedUser24056

Guest
Zo, ik weet niet hoe ik het in een verhaaltje moet gieten, maar ik zal mijn best doen.

Er was eens een stam op W20, de stam, toch wel wat je een topstam zou kunnen noemen na al die tijd, waren een hoopje goede vrienden onder elkaar. Ze waren niet meer zo ouderwets als het lijkt hoor. Deze moderne spelers gebruikten skype. En ik kan je wel zeggen dat het erg druk is op de groepschat van para.. Het was een gewone dag zoals als alle andere, en zoals gewoonlijk was er veel spam in hun groepschat, toen er plots iemand met het idee kwam van een open stamdag te organiseren. Zoals gewoonlijk vond iedereen dit wel een goed idee. Zo gezegd zo gedaan, en zo gebeurde het dan: de mensheid werd op de hoogte werd gebracht van de open stamdag. Iedereen was op het eerste zich wel actief. (?????) En het verhaal deed al snel de ronde dat het toch wel een succes was geworden. Ze kregen ook een aankondiging in het weekblad. De reporter van deze wereld zorgde daarvoor en zette een interviewtje met hun al zo grote leider Insane erbij. Iedereen was wel nieuwsgierig wat er nu allemaal zou gebeuren. Iedereen wachtte vol spanning af op de dag dat het eindelijk zover zou zijn. Na een paar weken ongeduldig gewacht te hebben was het dan eindelijk zover. dag was daar. Iedereen die ervan wist repte zich naar Para. om de open stamdag bij te wonen. Als snel werd het hele forum vol gezet met spam, en werden -de al dan niet valse- aanvalsplannen van Para. onthuld aan de buitenwereld. Het was een heel gezellige dag met heel wat gezellige mensen. Tegen dat het feest afgelopen was, was iedereen wel een beetje depressief. Waarom moest deze dag nu zo snel zijn gegaan? Waarom moest iedereen nu weg uit deze gezellige stam? Waarom konden we niet blijven? Niemand wou weg gaan uit zijn vrije wil. Toen gebeurde het dat de strenge spelers van Para. kwamen -ook lieve spelers kunnen nu en dan al eens stout zijn- en al de mensen uit de stam zette. Veel gehuil was er wel ja. Maar ja, wat wil je eraan doen?
En zo gebeurd het dat dit sprookje geen happy end heeft, hoewel de dag tof en gezellig was.
Einde

Veel typfouten. Lees je tekst een keer helemaal na voordat je hem post. Het is tevens een beetje jip-en-janneketaal, maar goed.
Zo wat vinden jullie ervan?
 

DeletedUser

Guest
Veel typfouten. Lees je tekst een keer helemaal na voordat je hem post. Het is tevens een beetje jip-en-janneketaal, maar goed.

Naja, het was de vooral de bedoeling om een 'verhaal' te schrijven. Maar typefouten van jezelf zie je meestal minder snel. Maar bedankt voor de verbeterring...
 

DeletedUser52174

Guest
Leuk verhaal, maar je schrijf 'Hun al zo grote leider Insane'.
Even voor de duidelijkheid, en voor de rest van de wereld: Ik ben niet de leider van Para. In Para. is iedereen leider en wordt alles met de groep besloten. Wanneer iemand een idee heeft bespreekt hij het gewoon met de groep.
 

DeletedUser

Guest
Leuk verhaal, maar je schrijf 'Hun al zo grote leider Insane'.
Even voor de duidelijkheid, en voor de rest van de wereld: Ik ben niet de leider van Para. In Para. is iedereen leider en wordt alles met de groep besloten. Wanneer iemand een idee heeft bespreekt hij het gewoon met de groep.

Dat weet ik :p, maar ik vond het gewoon leuk in het verhaaltje passen :p
 

DeletedUser

Guest
hmm momenteel vind ik de prestatie van insane toch het indrukwekkendst , nog 1 dag te gaan,
 

DeletedUser53396

Guest
Een vraagje waar gaat het om, om prestatie of beste gebeurtenis?

Als het om prestatie gaat zou Insane (optie 1) moeten winnen. Zoveel in een dag farmen :eek:.

Maar als het om beste gebeurtenis gaat vind ik dat de Openstamdag moet winnen (optie 2), heel gezellig en leuk geregeld.

En optie 3 tjaah, ik heb respect voor je doorzettingsvermogen maar andere hebben dit ook al gedaan. Ik weet niet hoe groot de massa's waren en wat het effect was, maar ik denk niet dat het deze award waardig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan