De Golden Awards van het jaar 2018, W62.

Reactiescore
967
Daar heb je dat pessimistische gedrag weer, dacht er eindelijk vanaf te zijn. Maar zoals Rene al aangeeft kijk eerst eens naar jezelf Cedric. Want daar lag het grootste probleem.
Hopelijk heb je er van geleerd en kun je dit waarmaken op W65.
 

DeletedUser7072

Guest
Blunder van het jaar MP joinen :) mensen zijn allemaal even snel weg gespeeld met de nodige hulp hahahahahahahahahahahah Noobs.com. Blunder van het jaar stam MP buiten bepaalde mensen die zeer actief waren maar dan nog alles was zeer solo gericht op die accounts ^^ en waarom we zo snel weg waren is omdat er meer os van gods op de dorpen liepen dan van stam genoten dus jah dan verdient gods toch meer dorpen? XD

cedric

XD XD XD XD
 
Reactiescore
3.540
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2018 het meeste van zichzelf laten zien?
Rank 1: Savior, al vrij snel massa gekregen in de start, was niet heel makkelijk dus goed uitgekomen, verder de rots in de branding en kar trekker van Gods door blijvende druk te zetten op MP en vrijgevig in zowel def als off voor stamgenoten te helpen (d.m.v het snipen van edels vanuit hun eigen acc) tevens nooit het kopje laten hangen (karakter vertoond).
Rank 2: GK, Erg actief team waar MP zich aan kon optrekken, vrijwel zonder al te veel hulp winsten geboekt op Gods en toch wel sterk aangevallen, niet zozeer in tactiek maar vooral op activiteit (hele nachten door) wat zijn vruchten wel heeft afgeworpen.
Rank 3: ALW, Gelijkaardig als met GK, goed solo zijn plan getrokken en de tegenstander lange tijd bezig gehouden met het nodige succes, daar bovenop altijd blijven groeien en behulpzaam.

Wie was dé flopspeler van 2018? Wie is jou het meeste tegengevallen?
Rank 1: Cali, Was al snel pp boost en heel groot acc (tijdje rang 2 gestaan geloof ik?) maar nooit enige kwaliteit laten zien. Zijn bijdrage op deze wereld had oneindig groot kunnen zijn maar het tegenovergestelde is de werkelijkheid geworden. Vervolgens verdwenen als een MH370 vliegtuig dat over de oceaan vliegt.
Rank 2: Sophia, 2x pp boost gedaan, bij de start en de restart. In beide gevallen toch wel zwaar gefaald.
Rank 3: Morgen Weedman, Ondanks interne 'ruzie' tussen co's, hun toch wel makkelijk laten kennen op niet eens een serieuze aanval. Ze zaten samen met Cali op de MH370.


Verdediger van het Jaar: Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
Rank 1: Sick Minds, Constante druk krijgen al dan niet zo serieus het dodge en def werk moet toch elke dag maar weer gedaan worden. Dit acc is 1 van de weinige geen steken heeft laten vallen in dergelijke situatie, knap teamwork!
Rank 2: Cactus, Deed het goed tegen een overmacht als Dejavu zonder al te veel hulp van stammen.
Rank 3: ChuChu, Aaron heeft zijn best gedaan op ChuChu en ondanks soms redelijk wat verliezen en fouten van vv'rs, niet gaan quiten maar blijven doorgaan voor zijn account en de stam. Een gegeven we ook niet al te snel meer zien.


Aanvaller van het Jaar: Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
Rank 1: ALW, Vaak solo te werk gegaan op verschillende accounts met de nodigen succes'n ondanks de ook wel matige tegenstanders die soms toch wel de nodige lading def hadden staan.
Rank 2: GK, Ook vaak solo te werk gegaan en erg bedreven aangevallen op ChuChu, nachten achter elkaar elk uur zitten aanvallen is redelijk vermoeiend :s
Rank 3: Savior, Clears laten lopen voor de stam en vaak de tellers hoog gehouden om ademruimte te geven voor accounts als Repel.


Meest Veelbelovende Speler van 2018: Met welke speler moeten in 2019 serieus rekening mee houden?
Rank 1: Irrelevant /
Rank 2: Irrelevant /
Rank 3: Irrelevant /



Welke speler heeft jou in 2018 het meest verrast?
Rank 1: ChuChu, Ik had niet zo'n hoge pet op van Aaron maar dat beeld is volledig veranderd. Kwam op w58 over als iemand die nogal snel opgeeft en waar je niet op kan vertrouwen. Het tegendeel is gebleken, Jannes ik sta om 6 uur op om voorruit te werken heb ik stuk of 5-6x gehoord in onze korte periode we samenspeelde en elke keer was die er ook effectief om dat uur en deed hij wat hij gezegd had te doen. Ook in de periode daarvoor toen ChuChu veel dorpen verloor niet gestopt maar blijven spelen.
Rank 2: GK, Ik had ze redelijk zitten kwa kracht als account zijnde maar het oversteeg toch nog mijn al goede verwachtingen.
Rank 3: ALW, Toen ik in het begin nog speelde op Apog voordat ik stopte dacht ik echt, ALW word zo'n erg lelijk rim account dat def gaat leveren en voor het overige gaat dit account geen bijdrage leveren aan de wereld. Maar heeft een jump gemaakt en daar nog aardig wat mee bereikt.


Forumposter van het Jaar: Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste onntopic posts of was simpelweg de beste?
Rank 1: Slizz, Goede, leuke en altijd inhoudelijk op de discussie postende post's ^^
Rank 2: Single Malt, The same, maar minder aanwezig geweest op het AF en ook iets langdradigere post's.
Rank 3: Serratus Anterior, Niemand die hem nog zal kennen, maar ik kon wel lachen om zijn post's in de start van de wereld en daarbovenop ook nog de nodige nuttige opmerkingen.


AF wannabe van het jaar: Wie had dit jaar de meest onzinnige/idiote/gestoorde posts of was simpelweg een verschrikking voor ons als AF lezer?
Rank 1: Jus soli, Hypocriet met een enorm groot zelfbeeld en zich toch echt wel laten kennen,... teleurstellend.
Rank 2: Pimsie, Ik ben zoooo goed! Ben beste speeeeler van deze weeeereld! Ik snaaaap nieeet waarom iedereen zo fel achter loooopt! U post's raken mij echt nieeeet! IDC wat jiiij van mijjjj vind! Je praat BS! Je bent dEbiEl! ect ect enorm grote bijdrage geleverd op het AF :)
Rank 3: Nyade, Hypocriet 'ik wil een uitdaging deze wereld (joined Dejavu) en heb een hele mb stam die ik tegen elkaar opzet zodat ik ze 1 voor 1 makkelijk kan edelen, vervolgens als er strijd dreigt te komen verdwijn ik weeral eens'


Welke speler was volgens jou de beste stamspeler van 2018?
Rank 1: ALW, Luuk heeft veel vv's gedraaid.
Rank 2: Beil, Jeremy heeft ook veel vv's gedraaid.
Rank 3: ChuChu, Aaron heeft ook veel vv's gedraaid.


Stumper van het Jaar: Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad of was volgens jou nou een verschrikkelijke stabber?
Rank 1: Apog, 'vanwege pech' al mijn doelstellingen waarmee ik de intentie had te beginnen zijn gefaald. Zoals geen leider worden (werd gedwongen stam te maken om KDK te bekampen tegen men goesting), doordat mijn innerlijke drang om topic's op het AF te maken over nuups tot zijn uiting kwam omdat ik zo'n nuup als KDK tegenkwam waardoor mijn anonimiteit weg was (doelstelling 2 ook al gefaald). De pech dat iemand waartegen ik niet wou spelen (niet tw gerelateerd) bij mijn vijand zat wat voor een irritante situatie zorgde en nog wel zo van die dingen waar ik weinig vat op kon hebben die gefaald zijn, hebben o.a uiteindelijk samen met nog externe zaken gezorgd ik destijds gestopt ben op Apog.
Rank 2: Doske, 'Gebrek aan skills' Zowel mondig op het AF als ingame.
Rank 3: KDK, 'Verschrikkelijke toelater van stabs' Super harde PP boost, super overmacht, misbruik maken van iemand die gaat stabben, wangedrag op het AF, blablabla en nog afgaan als een gieter! Dan ben je een aardige stumper zou ik zo zeggen :p



Beetje Gods getint i know, weet weinig af van MP. Sluit niet uit de nominaties her en der beter konden (wil overal over debatteren) maar heb toch wel de hele midgame van de wereld gemist, enig begrip daarvoor zou wel op zijn plaats zijn! Gelukkig nieuwjaar :)
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
AF wannabe van het jaar: Wie had dit jaar de meest onzinnige/idiote/gestoorde posts of was simpelweg een verschrikking voor ons als AF lezer?
Rank 2: Pimsie, Ik ben zoooo goed! Ben beste speeeeler van deze weeeereld! Ik snaaaap nieeet waarom iedereen zo fel achter loooopt! U post's raken mij echt nieeeet! IDC wat jiiij van mijjjj vind! Je praat BS! Je bent dEbiEl! ect ect enorm grote bijdrage geleverd op het AF :)

Moest hier wel even om lachen haha, nice one.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zo, even wat verplaatst en opgeruimd. Sorry als ik wat van je verwijderd heb, maar het was een bende na die verplaatsing.

Verder met de lijstjes :D
 

DeletedUser71828

Guest
Ik denk dat we allemaal in spanning zitten te wachten tot Martijn de uitslag bekend maakt :O
 

DeletedUser69389

Guest
Categorie 6 is geschrapt vanwege zowel positieve als negatieve nominaties, wat het gebruik ervan lastig maakt. Categorie 9 en 10 niet gebruikt, omdat niet iedereen in de positie is geweest om leider te zijn. 11 en 12 staan er voor de leuk bij.

1) Speler van het Jaar - Wie heeft in 2018 het meeste van zichzelf laten zien?
Rank 1: Savior of the North met 26 punten.
Rank 2: A Lone Wolf met 21 punten.
Rank 3: Sick Minds met 9 punten.

8 Punten: Gele Kanarie
2 Punten: Repelsteeltje& Beilstreider.
1 Punt: Runner 5 & LoneWalker.



2) Wie was dé flopspeler van 2018? Wie is jou het meeste tegengevallen?
Rank 1: Sophia Palaigologina met 16 punten.
Rank 2: Icescreambe, Doske & .Repelsteeltje met 11 punten.
Rank 3: Callisthenes met 4 punten.


3 Punten: Cali & Flaming Phoenix.
2 Punten: Savethewhalemarryanobese.
1 Punt: Morgen Weedman, *Get High*, Kingdonkeykong & A Paroxysm of Guilt.



3) Verdediger van het Jaar: Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
Rank 1: Sick Minds met 25 punten.
Rank 2: .Repelsteeltje met 14 punten.
Rank 3: Thetrainsgoeschuchu met 11 punten.


6 Punten: Sophia Palaiologina.
2 Punten: Le Roy .
1 Punt: Icescreambe .



4) Aanvaller van het Jaar: Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
Rank 1: A Lone Wolf met 24 punten.
Rank 2: Savior of The North met 18 punten.
Rank 3: Gele Kanarie met 13 punten.


7 Punten: Runner 5.

6 Punten: Beilstreider & Callisthenes
3 Punten: Sick Minds


5) Meest Veelbelovende Speler van 2018: Met welke speler moeten in 2019 serieus rekening mee houden?
Rank 1: .Repelsteeltje met 8 punten.
Rank 2: Lord Neos met 7 punten.
Rank 3: Unexplainable Miracle & A Lone Wolf met 4 punten.


3 Punten: Savior of the North & Swordrage.
2 Punten: Faithless & Flaming Phoenix.
1 Punt: Beilstreider & Gele Kanarie.



7) Welke speler was volgens jou de beste stamspeler van 2018?
Rank 1: Savior of the North met 14 punten.
Rank 2: *Get High* met 10 punten.
Rank 3: Unexplainable Miracle & TheTrainGoesChuChu met 7 punten.

6 Punten: Beilstreider.
4 Punten: A Lone Wolf & Sick Minds
3 Punten: Callisthenes & Gele Kanarie.

2 Punten: Swordrage & Faithless.
1 Punt: Flaming Phoenix



8) Stumper van het Jaar: Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad of was volgens jou nou een verschrikkelijke stabber?
Rank 1: Sophia Palaoilogina met 13 punten.
Rank 2: Doske met 5 punten.
Rank 3: A Paroxysm of Guilt, Gele Kanarie, Icescreambe, & Runner 5 met 3 punten.


2 Punten: .Repelsteeltje & Sick Minds.

1 Punt: Kingdonkeykong


11) AF wannabe van het jaar - Wie had dit jaar de meest onzinnige/idiote/gestoorde posts of was simpelweg een verschrikking voor ons als AF lezer?
Rank 1: @Escalation Is Real , @Judaism & @underground tacticz. met 6 punten.

Rank 2: @kingsdorp & @slizz met 5 punten.
Rank 3: @Jus soli & @nyade met 4 punten.

3 Punten: @firedrakan & @.Sensation .

2 Punten: @dirk-janusIV & @Pimsie. .


12) Forumposter van het Jaar: Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste onntopic posts of was simpelweg de beste?
Rank 1: @fabian93 met 10 punten.
Rank 2: @Calamity. & @Serenity met 8 punten.
Rank 3: @slizz met 6 punten.


3 Punten: @Gelukzaligen, @kingsdorp , @Aletheias Signaalvuur , @the bickymeister & @Judaism .
2 Punten: @Felicitys & @Single Malt
1 Punt: @Serratus Anterior


Overall Standing Beste speler van het jaar 2018.
Rank 1: Savior of The North en zij zijn met 61 punten de beste speler van het jaar 2018.
Rank 2: Moeten het met zilver doen en grepen net naast het goud: A Lone Wolf met 53 punten.
Rank 3: Een verdiende derde plek voor Sick Minds met 39 punten.

Net naast het podium op plek 4 en 5: Gele Kanarie (22 Punten) en TheTrainGoesChuChu (18 punten).

Hartelijk dank voor het meedoen. Spijtig dat er niet meer lijstjes zijn gepost, maar nogmaals dank voor diegene die het wel hebben gedaan.
 
Reactiescore
3.540
Dat slaat idd nergens op. Slizz was altijd beleefd en inhoudelijk op het AF. Vind het weinig objectief hij bij slechte AF posters staat. Zat hij in Gods wss geen 1 nominatie daarvoor. De tol van bij de vijand te zitten.

Misschien moeten we het zien als goed gepost waardoor het irritant was voor de tegenstrever. Iets anders kan ik niet bedenken.

GK had ook altijd top 3 moeten staan bij speler van het jaar. Wellicht ook de tol van bij het verliezende kamp te zitten.

Verder leuk initiatief Martijn, goed je best gedaan :p
 

DeletedUser58227

Guest
Dat is wel bij meerdere nominaties zo.
Golden Awards lijstjes en dergelijke zullen altijd voor een deel subjectief blijven. Kan ook niet anders :p
 

DeletedUser69389

Guest
Dat slaat idd nergens op. Slizz was altijd beleefd en inhoudelijk op het AF. Vind het weinig objectief hij bij slechte AF posters staat. Zat hij in Gods wss geen 1 nominatie daarvoor. De tol van bij de vijand te zitten.

Misschien moeten we het zien als goed gepost waardoor het irritant was voor de tegenstrever. Iets anders kan ik niet bedenken.

GK had ook altijd top 3 moeten staan bij speler van het jaar. Wellicht ook de tol van bij het verliezende kamp te zitten.

Verder leuk initiatief Martijn, goed je best gedaan :p
Er hebben ook maar relatief weinig mensen een lijstje gepost. Dat zie je bijvoorbeeld bij een Sick Minds. De 3e plek in de eindrangschikking kwam vooral door het feit dat ze zoveel punten haalden bij de verdediger.

Met meer inzendingen, ook vanuit MP, had het een betere afspiegeling geleverd denk ik van de echte prestaties.
 

DeletedUser78975

Guest
@Hopeful mag ik vragen waarom je het topic van kdk vs apog sluit wanneer men nog midden in een disussie is, een discussie die overigens niet geheel off-topic is. Het gaat immers nog steeds om de lariekoek-bende vs kdk. Ben overigens ook benieuwd naar jouw inhoudelijk reactie op wat er is gezegd, en of je in jouw functie als Mod gaat handhaven.
 
Reactiescore
3.452
Goed gedaan Duncan trots op je!
Kan je de rea hierboven ook verwijderen?
Geheel off topic
 
Reactiescore
399
@Jus soli
Ondanks dat ik zelf onderdeel was van deze discussie ben ik blij dat deze gesloten is.
Er werden dingen gezegd die misschien wat te ver gingen en in mijn ogen was het eigenlijk best off-topic aan het gaan dus naar mijn mening kan het topic eigenlijk wel gesloten worden en ik hoop dat de rest die er onderdeel van was het met me eens is.
 

Deleted User - 487871837

Guest
@Hopeful mag ik vragen waarom je het topic van kdk vs apog sluit wanneer men nog midden in een disussie is, een discussie die overigens niet geheel off-topic is. Het gaat immers nog steeds om de lariekoek-bende vs kdk. Ben overigens ook benieuwd naar jouw inhoudelijk reactie op wat er is gezegd, en of je in jouw functie als Mod gaat handhaven.

Het ging al lang niet meer over waar het topic voor bedoeld was: de ingame battle tussen APoG vs KDK.

Dat er nu toevallig een discussie tussen jou en Jannes bezig was die absoluut niet over het topiconderwerp ging is dan totaal irrelevant.
 

DeletedUser78975

Guest
@Hopeful Oké duidelijk, de wijze waarop je het topic dicht heb gegooit verdient misschien geen schoonheidsprijs, maar jij hebt daarin als mod een bepaalde vrijheid in (misschien goed ook maar). Zou je nog willen reageren op mijn laatste zin? Begrijp ik het goed dat je niet gaat optreden? Want dan zou je namelijk impliceren dat je prima discriminerende en racisische uitlating kunt doen zonder dat je daarvoor geband kunt worden. Weten we gelijk ook waar we aan toe zijn en waar de grens ligt. ;)
 
Bovenaan