De Golden Awards van het jaar 2016, W50

DeletedUser77130

Guest
Karma gaat huilen op het AF en slingert met verwijten op moreel aspect gebaseerd.

Tussen 'huilen' en 'aankaarten' zit een nogal groot grijs gebied.

De speler en Rhei. worden een stab verweten, wordt niet bewezen, is niet reëel. Rhei. wordt immoreel spel verweten,

Om nu te zeggen dat er helemaal netjes gehandelt werd is wat overdreven. Er is gebruikgemaakt van de situatie om een speler aan te vallen toen de aanvallende en verdedigende speler niet onder een NAP-afspraak vielen, gevolgt door een join van de aanvallende partij in de NAP-zone EN een aanvalsstop die volledig benut is om te herbouwen, front om te gooien, etc. etc.. Dat is niet tegen de grens, maar erover.

Verder staak hierbij de discussue en wens ik éénieder alvast prettige feestdagen en een goede jaarwisselling. :)
 

DeletedUser69389

Guest
Nog een kleine 36 uur om je lijstje te posten. Dus hup hup. Er is hier teveel propaganda en spam en er zijn te weinig lijstjes.
 
Reactiescore
1.075
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2016 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Diego the demolisher, heeft zich op zowel offensief vlak als defensief vlak (wel minder hierbij) laten opmerken als 1 van de topspelers van wereld 50, kunnen ook wel een potje timebattlen.
2- Contradictions, een relatief onbekend account, met onbekende spelers, maar houd zich erg goed staande na enkele massa's met minimale verliezen.
3- Concept of Failure, blijft toch een top team met de nodige skills, het echte werk zal er nu pas aankomen in 2017 voor hun.

Wie was dé flopspeler van 2016- Wie is jou het meeste tegengevallen?
1- inactiveasalways, geen uitleg voor nodig:p
2- Naevius, nadat Kervin & Kimberly hier gequit zijn is het nooit meer goed gekomen.
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Contradictions
2- Orphan Tears
3- Bibbox

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Diego the demolisher
2- CoF, stond/staat altijd klaar om z'n clears te lozen.
3- Kan me verder niet echt iemand herinneren waar ik echt bij dacht ja dit is wel wat.

Meest Veelbelovende Speler van 2016 - Met welke speler moeten in 2017 serieus rekening mee houden?
1- Urban
2- Littlerabio
3- Sebastian del, krijgen weldra front met Rhei, ben benieuwd wat dit gaat brengen.

Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast?
1- Contradictions
2- Concept of Failure
3- ClassifiedControl, had persoonlijk niet verwacht dat ze het lang zouden volhouden (wat ook wel kwam vanwege een overvloed aan deff, maar dat is al een kwaliteit opzich om die te blijven toveren :D)

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts of was simpelweg de beste?
1- Big Bang.
2- Remakez
3- El pistolero, de onzin dat ie post is soms best grappig :D

AF wannabe van het jaar - Wie had dit jaar de meest onzinnige/idiote/gestoorde posts of was simpelweg een verschrikking voor ons als AF lezer?
1- Mikeeeee3
2- firedrakan
3- Undergroundz tactics

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler van 2016?
1- Concept of Failure
2- Tony Tony chopper.
3- buiten Calm kan ik hier uiteraard niet echt iemand voor nomineren, al lijken spelers als Sebas, Urban, LKO ook wel goede stamspelers.

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad of was volgens jou nou een verschrikkelijke stabber?
1- IAA
2- Karim van Stekskes was me ook wel wat..
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Leiding Karma
2- Leiding Rhei.
3- Leiding Bibbox

Slechtste leider van het Jaar- Welke leider blonk uit in onkunde volgens jou?
1- Ikzelf
2- ?
3- ?

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Karma ongetwijfeld
2- Rhei.
3- Calm

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
1- Bibbox
2- Karma
3- Rhei.

Welke stam was aanvallend het beste?
1- Karma
2- rhei.
3- Calm

Welke stam was defensief het beste?
1- Bibbox
2- Calm
3- Rhei.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2016?
1- Bibbox
2- Lkarma?
3-


Meest Veelbelovende Stam van 2016 - Met welke stam moeten we in 2017 serieus rekening mee houden?
1- Karma
2- Rhei.
3- Bibbox

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Het moment dat al de noobjes uit m'n cluster verdreven waren, hoe een complete stam zich binnen m'n cluster nestelde was best bizar.
2- Join van Calm
3-

Blunder van het jaar - Wat was volgens jou de grootste blunder, faalactie etc van het jaar 2016?
1- De val van Calm.
2- Calm dat IAA teveel vrijheid gaf.
3- Join ex calm -> Rhei., tijd zal uitwijzen of dit een blunder van formaat was of niet.
 
Reactiescore
1.075
de kans is klein dat die er ooit komt :D
 

DeletedUser69389

Guest
Ik had die 2 dagen terug al, maar toen had ik een foutje gedaan waardoor het verdween. Zal hem vanmiddag maken.
 

DeletedUser69389

Guest
De uitslag. Van elk lijstje kreeg de nummer 1 3 punten, de nummer 2 2 punten en de nummer 3 1 punt. Wanneer een stam werd genoemd dan rekende ik deze niet mee. Evenals er meerdere spelers werden genoemd.


Speler van het Jaar - Wie heeft in 2016 het meeste van zichzelf laten zien?
Rank 1: Diego The Demolisher met 27 punten.
Rank 2: Rank 1 met 12 punten
Rank 3: La Kouchov Obarkarchov met 8 punten


5 Punten: Orphan Tears

3 Punten: Urban, Deceptive Minds, Classified
2 Punten: Contra, Machiavelli, Sebastian de balzak
1 Punt: Concept of a Failure


Wie was dé flopspeler van 2016- Wie is jou het meeste tegengevallen?
Rank 1: The Ruthless One met 20 punten
Rank 2: Stokje Sate met 11 punten
Rank 3: Naevius met 10 punten.


9 Punten: Inactiveasalways
4 Punten: Kroepoek, Ragey
2 Punten: Concept of a Failure, Ftype, El Gringo Loco.
1 Punt: Uhtred of Bebbanburg, Gollem en gewoonthijs, Stekses.



Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
Rank 1: Orphan Tears met 21 punten.
Rank 2: Contradictions & Rank 1 met 14 punten.
Rank 3: ClassifiedControl met 6 punten.


5 Punten: La Kouchov Obarkarchov
4 Punten: Machiavelli.
2 Punten: Swiper



Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
Rank 1: Diego The Demolisher met 17 punten.
Rank 2: La Kouchov Obarkarchov met 12 punten.
Rank 3: Sebastian de Belalcazar met 6 punten.


3 Punten: Orphan Tears. Rank 1.
2 Punten: Concept of a failure, Boxem. Criticial Decision? 2


Meest Veelbelovende Speler van 2016 - Met welke speler moeten in 2017 serieus rekening mee houden?
Rank 1: Diego the Demolisher met 12 punten.
Rank 2: Ponos met 9 punten.
Rank 3: Dora The Destroyer met 8 punten.


7 Punten: 2Meter5
6 Punten: Urban
5 Punten: Uhtred of Bebbanburg, De Jakke, Sebastian de Belcaz
3 Punten: Deceptive Minds, Concept of a Failure.
2 Punten: Little Rabbio, LKO.
1 Punt: Quintkiller, Bart Boos



Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast?
Rank 1: Concept of Failure met 10 punten.
Rank 2: Grommende Tijgers met 8 punten.
Rank 3: Contradictions & Magic met 5 punten.


4 Punten: Classifiedcontrol
3 Punten: Quintkiller, Littleme
2 Punten: Machiavelli, De Jakke, Noot Noot, Ponos, Henry, Urban
1 Punt: Bart boos, Little Rabbio



Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste onntopic posts of was simpelweg de beste?
Rank 1: Underground Tacticz. met 12 punten.
Rank 2: Nikki met 8 punten
Rank 3: Yowhite met 7 punten


6 Punten: Krepox & Boxem.
4 Punten. Big Bang, Sweexh, DeJoey
3 Punten: The Count of Montechristo, Amokro
2 Punten: Remakez
1 Punt: El Pistolero, Robbeke, Hime



AF wannabe van het jaar - Wie had dit jaar de meest onzinnige/idiote/gestoorde posts of was simpelweg een verschrikking voor ons als AF lezer?
Rank 1: Firedraken met 23 punten.
Rank 2: Ruthless One met 19 punten.
Rank 3: Grommende Tijgers met 9 punten
.


7 Punten: Alex Lannon
5 Punten: Krepox
3 Punten: Nikki, Sweexh, Underground Tacticz.
2 Punten: Gollem en Gewoonthijs, Boxem
1 Punt. The Pianist. Beast Incarnate,


Welke speler was volgens jou de beste stamspeler van 2016?
Rank 1: Sebastian de Belalcazar & 2meter5 met 8 punten.
Rank 2: Disconnected. met 7 punten.
Rank 3: Uhtred of Bebbanburg & Orphan Tears met 6 punten.


5 Punten: Deceptive Minds
3 Punten: Concept of Failure, Diego, De Jakke, Ninja Smarti, Urban, Magic
2 Punten: Tony Tony Chopper, Ponos, Olacy, Littlerabbio,
1 Punt. Bart Boos, LKO, Boxem


Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad of was volgens jou nou een verschrikkelijke stabber?
Rank 1: Ruthless one met 19 punten.
Rank 2: Inactiveasalways met 16 punten.
Rank 3: Just a nomad met 6 punten.


4 Punten: Gollem en gewoonthijs
3 Punten: Xavier van Diego, Akon, Concept of a failure.
2 Punten: Stekses, Rank 1, Ftype, Henry, No Identity.
1 Punt: Ragey, Nuclear Kitty´s
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
uh, whats dit
 

DeletedUser73904

Guest
Wie heeft het in z'n hoofd gehaald Uhtred te nomineren als flop van het jaar? :mad:

Bij deze wil ik Steff feliciteren. Hij is the best of the rest van de grootste AF idioten. Er zijn daar natuurlijk 3 die niemand kan evenaren (de Messi en Ronaldo van het voetbal), maar daarachter toch een knappe 4e plaats behaald. Daarmee laat je zelfs Martijn en Krepox achter je Steff, evenals de faalrecruits van Rhei. Een klasse prestatie wat mij betreft.
 

DeletedUser73904

Guest
Goed lezen Wouter... In dat lijstje staan verder nog genoemd Gollem & Gewoonthijs :p
Maar nu ik erbij nadenk was dat volgens mij Snurk, Rhei 1.0 ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Denk ook wel dat de nieuwe recruits als faalrecruits kunnen bestempeld worden als je 2 weken later al dertig dorpen verliest haha. Overigens is 'Sebastian de balzak' wel van een bijzonder laag niveau, zelfs met jouw mentale capaciteiten UT. Ook wel echt retarded dat LKO boven Sebastian staat bij beste aanvaller.. Een inactief account opedelen kan iedereen wel hoor.
 

DeletedUser73904

Guest
Denk ook wel dat de nieuwe recruits als faalrecruits kunnen bestempeld worden als je 2 weken later al dertig dorpen verliest haha. Overigens is 'Sebastian de balzak' wel van een bijzonder laag niveau, zelfs met jouw mentale capaciteiten UT. Ook wel echt retarded dat LKO boven Sebastian staat bij beste aanvaller.. Een inactief account opedelen kan iedereen wel hoor.

Behalve LKO, getuige de intern van Tony. Wat Lennart zelf ook heeft toegegeven. Dus inderdaad raadselachtig
 

Deleted User - 487694086

Guest
Bwa als t goed is heeft Martijn gewoon de meningen van iedereen bij elkaar opgeteld, ben t ook niet overal mee eens maar dat komt door meerdere spelers.
 

DeletedUser69389

Guest
Behalve LKO, getuige de intern van Tony. Wat Lennart zelf ook heeft toegegeven. Dus inderdaad raadselachtig

Tony is pas de laatste weken geinternd, daarvoor is het weldegelijk aangevallen. Maar eens met je :p

Bwa als t goed is heeft Martijn gewoon de meningen van iedereen bij elkaar opgeteld, ben t ook niet overal mee eens maar dat komt door meerdere spelers.

Klopt, zo is het inderdaad aangepakt.

Lijst is corrupted ik zou bij forum post ook 1 punt hebben en sta er niet bij :D

Kon jouw post niet zo snel vinden. Ik had geen zin om door de stront te lezen. Is aangepast.

Xavier / azertje was niet van Derpina. Hij speelde oorspronkelijk op Diego en heeft daarna de ban van JMJSniper veroorzaakt als ik me niet vergis.
Ow ik dacht ook Derpina, volgens mij speelde hij daar ten tijde van Time, maar aangepast.
 
Bovenaan