De gevolgen van immoreel spel

DeletedUser79049

Guest
maar iemand van jouw kant maakt dan wel nog eens duidelijk dat het over TRIBAL wars gaat. jullie stabben elkaar!
 

DeletedUser74825

Guest
Wat is er dan niet zuiver aan overstappen naar een andere stam? Je bent als speler toch niet verplicht om in een stam te blijven zitten als je het niet naar je zin had? Je account behoort toe aan jou als speler en niet aan de stam. Wordt tegenwoordig vaak vergeten...

Blijkt een nieuwe regel te zijn ECHT WAAR. Stamverandering zijn niet meer toegelaten! Ook al draait je eigen stam niet meer, je moet en zal er blijven zitten tot het einde van wereld of je bent hier een stabber en daar een stabber overal ben je een stabber!

Even serieus. Als een stam niet draait en je bent er niet meer tevreden over, dan is het normaal als er alternatieven worden aangeboden dat je erop in gaat. Uiteindelijk wordt er nu moord en brand geroepen maar hebben Monkey en JLH een 2v2 strijd na een nap van 4 dagen. (Alle hi-ho leden waren wel al 2-3 dagen op de hoogte van een mogelijk overstap, dus eigenlijk onofficieel 6-7 dagen).
 

DeletedUser79049

Guest
dat was ook een grap maar dat heb jij dan niet begrepen, ben je zeker dat ik diegene ben die er he le maal niks van snapt? Ben je daar echt zeker van? en idd sokaa, als je stam niet meer draait, kan je even goed hervormingen doen, maar heulen naar de vijand omdat je denkt dat die beter zal zijn, is uit den boze. Want eerst vecht je ertegen en dan wil je joinen omdat je te laf bent om loyaal te zijn en overgenomen te worden, nu weten we allemaal iets meer over jou Sokaa
 

DeletedUser79056

Guest
Blijkt een nieuwe regel te zijn ECHT WAAR. Stamverandering zijn niet meer toegelaten! Ook al draait je eigen stam niet meer, je moet en zal er blijven zitten tot het einde van wereld of je bent hier een stabber en daar een stabber overal ben je een stabber!

Even serieus. Als een stam niet draait en je bent er niet meer tevreden over, dan is het normaal als er alternatieven worden aangeboden dat je erop in gaat. Uiteindelijk wordt er nu moord en brand geroepen maar hebben Monkey en JLH een 2v2 strijd na een nap van 4 dagen. (Alle hi-ho leden waren wel al 2-3 dagen op de hoogte van een mogelijk overstap, dus eigenlijk onofficieel 6-7 dagen).

Hoelang blijft het nog een 2v2 strijd? En voor zover ik weet heb jij ook al wat fakes gestuurd.
 
Reactiescore
3.452
dat was ook een grap maar dat heb jij dan niet begrepen, ben je zeker dat ik diegene ben die er he le maal niks van snapt? Ben je daar echt zeker van? en idd sokaa, als je stam niet meer draait, kan je even goed hervormingen doen, maar heulen naar de vijand omdat je denkt dat die beter zal zijn, is uit den boze. Want eerst vecht je ertegen en dan wil je joinen omdat je te laf bent om loyaal te zijn en overgenomen te worden, nu weten we allemaal iets meer over jou Sokaa
We hebben nooit gevochten tegen Insane.
 
Reactiescore
3.536
Er zijn idd bepaalde mensen van Narod naar Hi ho gegaan. Dit met een totaal andere insteek. Narod had geen leiding meer. de stam van Narod naar Hi ho was geen stap van stamgenoot naar vijand.
De stap van Hi Ho naar Insane wel. Na het vertrek bij Narod hebben de spelers die vertrokken zijn nog heel goede contacten behouden met Narod alsook de BG gesloten. Wij kregen 4 dagen NAP en een schop onder ons achterste.
.Sleepwell heeft ons nog niet aangevallen klopt. Misschien ook omdat hij niet bij ons ligt? Maar wat dacht je van IKWT en Kusm?

Hi ho had ook geen leiding meer anders. Hi ho en Insane waren GEEN vijanden dus ook hier is geen spraken van een overstap naar de vijand.

Nja niet bij ons ligt zeg je :p Maar blijkbaar wel kort genoeg om 3 dagen terug al een aanval te krijgen :)

u2UwUcARRfeKPXdc0irgYw.png


Zoek maar eens op in welke stam die stamgenoot zit ^^

Vele mensen hadden het doel om deze wereld te winnen met hun stam.
Weet je dat er van HEEL veel mensen dit doel veranderd is naar Insane deze wereld laten verliezen?
Moet toch zijn dat er veel mensen zijn die denken dat wat daar gebeurt is niet echt zuiver is hé.

Of we volgen mijn theorie namelijk: Hoe groter je word, hoe meer front, hoe meer front, hoe meer vijanden, hoe meer vijanden, hoe minder mensen willen dat je de wereld zal winnen. Daar kan het ook aan liggen, maar jouw theorie is ook erg goed hoor!
 

DeletedUser74825

Guest
dat was ook een grap maar dat heb jij dan niet begrepen, ben je zeker dat ik diegene ben die er he le maal niks van snapt? Ben je daar echt zeker van? en idd sokaa, als je stam niet meer draait, kan je even goed hervormingen doen, maar heulen naar de vijand omdat je denkt dat die beter zal zijn, is uit den boze. Want eerst vecht je ertegen en dan wil je joinen omdat je te laf bent om loyaal te zijn en overgenomen te worden, nu weten we allemaal iets meer over jou Sokaa

Als je deftig op de hoogte was dan wist je dat de leiding gewijzigd is geweest omdat het niet deftig draaide. Dit werkte nog steeds niet dus dan is een overstap de logische stap.


Hoelang blijft het nog een 2v2 strijd? En voor zover ik weet heb jij ook al wat fakes gestuurd.

Fakes heb ik gegooid en op deze wereld uitermate doeltreffend zeker met die uitkijktorens.

Er is nooit dreiging geweest vanuit Insane naar Hi-Ho.
 

DeletedUser79049

Guest
jullie hebben nooit gevochten tegen ze omdat zij ook niet in uw buurt zaten toen he slimmerik
 

DeletedUser74825

Guest
jullie hebben nooit gevochten tegen ze omdat zij ook niet in uw buurt zaten toen he slimmerik

Ik hoop dat je dit niet op mij bedoelt, want als je kijkt op de kaart. (bovenaan in tw is er een optie 'kaart'). Lig ik vlak naast de ex leden van Hi-Ho.
 

DeletedUser69389

Guest
dat was ook een grap maar dat heb jij dan niet begrepen, ben je zeker dat ik diegene ben die er he le maal niks van snapt? Ben je daar echt zeker van? en idd sokaa, als je stam niet meer draait, kan je even goed hervormingen doen, maar heulen naar de vijand omdat je denkt dat die beter zal zijn, is uit den boze. Want eerst vecht je ertegen en dan wil je joinen omdat je te laf bent om loyaal te zijn en overgenomen te worden, nu weten we allemaal iets meer over jou Sokaa
Wees gerust. Dat zal niet voorkomem. In de leidingschat bevindt zich ook een voornalig Hi Ho lid.
 

DeletedUser78894

Guest
Er zijn idd bepaalde mensen van Narod naar Hi ho gegaan. Dit met een totaal andere insteek. Narod had geen leiding meer. de stam van Narod naar Hi ho was geen stap van stamgenoot naar vijand.
De stap van Hi Ho naar Insane wel. Na het vertrek bij Narod hebben de spelers die vertrokken zijn nog heel goede contacten behouden met Narod alsook de BG gesloten. Wij kregen 4 dagen NAP en een schop onder ons achterste.
.Sleepwell heeft ons nog niet aangevallen klopt. Misschien ook omdat hij niet bij ons ligt? Maar wat dacht je van IKWT en Kusm?

30/12 def inventaris (laten)maken van de stam
04/01 stam verlaten en naar vijand gaan. Lijkt me toch wel een heeel heeel klein beetje stabben niet?

Nuja dit is mijn bescheiden mening.
Ben ik blij dat ik van deze wereld weg ben ;)

Greeeetz
Jirre
Is duidelijk dat jullie een totaal ander beeld hebben over de wereld dan mezelf.
Hopelijk hebben jullie in het echte leven goeie vrienden.
Want als je daar zo over nadenkt zou ik hen maar 1 goeie raad geven.

Loyaal zijn is iets moois.

Insane leiding je weet het hé als ze het niet naar hun zin hebben lopen ze gewoon met een aantal weg. Eerst zorgen ze dat ze mooi front hebben met iedereen. Dan krijg je nog enkele dagen NAP en dan stabben ze niet. Eigenbelang eerst is zo mooi om te zien.


Er zijn inderdaad bepaalde mensen van Hiho naar insane gegaan. Dit met een vergelijkbare insteek. De leiding van HiHo liep al tijden stroef, de toekomst visie van de stam zag er steeds slechter uit, we hadden problemen met leden waar we amper van hoorden, leden waar (naar mijn mening) moeilijk mee om te gaan was en een gehijackt leiders account. De stap van HiHo was ook geen stap van stamgenoot naar vijand. HiHo en Insane waren op dat punt geen vijanden. Ik lag op dat front, en heb nooit aanvallen over en weer zien sturen. In de toekomst zouden er wel aanvallen beginnen lopen, maar jij stelt het voor alsof we massa's op elkaar aan het gooien waren?

Nadat jullie van Narod naar HiHo gegaan zijn hebben jullie inderdaad 'goede contacten' met ze onderhouden. Dat bestond er uit dat heel HiHo edellijnen moest tekenen rond het eerlijk gezegd death weight van Narod. Maar goed, jouw verloren accountje kon nog wat langer overleven door die Narod stacks, dus kan me wel inbeelden dat je dat een goede relatie vind :p

We deden Brian (JLH) en Isaac (Monkey23) het aanbod mee te gaan in een overstap naar Insane, we deden hun dit aanbod omdat met beide spelers het contact vlot verliep en ze beide alleen speelde. De co's van Brian (Jirre en zijn broer Rinus) waren al meer dan een week niet aan het spelen. Ons aanbod gold enkel voor Brian, met hem viel goed te praten. Met jouw en je broer een stuk minder. Isaac kreeg hetzelfde aanbod, later hebben we het aanbod uit fatsoen verder verlegd om zijn co Raf, die tijdelijk amper kon spelen, ook te betrekken in dit aanbod. Na ongeveer 5 minuten skype gesprek hadden we besloten dat de fusie met Isaac nooit doorging.

De reden dat die NAP 'maar' 4 dagen duurt is niet zo ingewikkeld. 4 dagen is in deze fase van het spel meer dan genoeg tijd om je account op orde te zetten. Daar komt dan nog eens bij dat Monkey en Just Like Heaven al 2 dagen voor de overstap van alles af wisten EN dat ze informatie gelekt hebben binnen de stam. We zijn er vrij zeker van dat ze eigenlijk alles 3 dagen op voorhand, toen we voor het eerst contact op namen, al hadden doorverteld. Daarnaast is Isaac gewoon een eikel. Hij besloot achter onze rug om wat PM's te sturen of hij niet samen met JLH kon fuseren om ons weg te spelen. Isaac was het zogezegd te doen omdat hij absoluut niet van zijn accountje af wou. Hij wou ons wel internen (58 dorpen tegenover 40), of JLH wel even als intern pakken, maar zelf wij hij niet aan die kant zitten. Het account Monkey23 moest en zou de wereld winnen!

Die definventaris is ondertussen ook al een keer of 20 ontkracht. Probeer een beetje te lezen aub.

Wij zijn ook blij dat jij van deze wereld bent :p Hebben je van die AFK check 2 maanden geleden nog op blokkeer staan!

We zijn geen vijanden? Waarom dan vandaag 232 000 eenheden dood laten lopen op Monkey23? en een hele boel fakes op JLH?
De moment dat die personen naar Insane gaan krijg je plots wel een groot front. Vanaf dat je ons maar 4 dagen NAP gaf was het redelijk duidelijk dat we geen vriendjes meer waren zeker?
1 dag na de nap komen de aanvallen binnengevlogen. Nee is geen stab blijf het maar ontkennen

Hier lijkt het begrijpend lezen wederom niet zo goed te werken :(
Zie je, Insane en HiHo waren geen vijanden. Zoals ik al heb uitgelegd werden er geen aanvallen gestuurd. Die zaten er misschien wel eens aan te komen, maar dan is elke stam toch je vijand?
Je probeert daarna aan te halen dat Insane en HiHo vijanden zijn omdat Kusm en wij vandaag Monkey hebben aangevallen? Je begrijp dat HiHo niet meer bestaat he? Volgens jouw was Hiho in het verleden al vijanden met Insane omdat wij (toenmalig HiHo) in de toekomst zouden aanvallen? Misschien had je die glazen bol ook eens moeten gebruiken toen we al je clears recappte?

Je lijkt ook niet goed te begrijpen wat een 4 dagen NAP inhoud. Het wilt eigenlijk zeggen dat er voor 4 hele dagen (en nachten!) geen aanvallen mogen vertrekken. Dus, als wij 2 dagen (niet 1) na de NAP aanvallen laten aankomen is dat duidelijk geen stab. Het was voor ons duidelijk dat we geen vriendjes mee waren toen we deze screenshots zagen:

upload_2018-1-10_20-58-25.png
upload_2018-1-10_20-59-18.png

En nee, we moeten helemaal niks ontkennen want dit is, hoe je het ook draait of keert, geen stab.

Monkey kreeg de keuze om te fuzeren met IKWT of hij mocht niet mee naar Insane of heb ik dat mis?

Wat verwacht je van Jlh en monkey? Dat ze niet meer edelen gewoon zich laten omringen door Insane en dan wachten tot de wereld gedaan is?

Kom kom effen serieus blijven he. De moment dat de overstap gemaakt werd naar Insane wist je dat er aanvallen gingen komen dat kan je niet ontkennen.
Vele mensen hadden het doel om deze wereld te winnen met hun stam.
Weet je dat er van HEEL veel mensen dit doel veranderd is naar Insane deze wereld laten verliezen?
Moet toch zijn dat er veel mensen zijn die denken dat wat daar gebeurt is niet echt zuiver is hé.

Ja daar zit je inderdaad fout, Monkey kreeg de keuze om te fuseren met IKWT of op een ander Insane account dat nog co's wou te gaan spelen.

Nee, we verwachten dat ze of meegingen in dit aanbod, of in oorlog met ons zouden gaan.

Ontkennen we dan dat er, na onze NAP, aanvallen zouden komen? Natuurlijk niet, waar haal je dat in godsnaam vandaan dan? Nee, ik wist niet dat HEEL veel mensen er echt op gebrand zijn om Insane te doen verliezen. Ik kak alvast in mijn broek. Het zal me dan ook geen zak interesseren of al die HEEL veel mensen vinden dat de gebeurtenissen niet zuiver zijn, want dat zijn ze gewoon wel. Feiten zijn belangrijker dan mening.

Is duidelijk dat jullie een totaal ander beeld hebben over de wereld dan mezelf.
Hopelijk hebben jullie in het echte leven goeie vrienden.
Want als je daar zo over nadenkt zou ik hen maar 1 goeie raad geven.

Loyaal zijn is iets moois.

Insane leiding je weet het hé als ze het niet naar hun zin hebben lopen ze gewoon met een aantal weg. Eerst zorgen ze dat ze mooi front hebben met iedereen. Dan krijg je nog enkele dagen NAP en dan stabben ze niet. Eigenbelang eerst is zo mooi om te zien.

Haha, je begint over onze vrienden in het echte leven. Die hebben ik al jaren niet meer gehoord, toppie argument dat je daar hebt!

Let maar op het Finis en Sokaa, we komen jullie pakken zoals de vieze stabbers die we (blijkbaar) zijn!!!!!

Hoelang blijft het nog een 2v2 strijd? En voor zover ik weet heb jij ook al wat fakes gestuurd.

Maar mijn jongen toch, dit is helemaal geen 2v2 strijd. We zijn er haast zeker van dat er redelijk wat Narod def mee gemoeid is :)

Dat jullie niet omkunnen gaan met wat fakes (op een uitkijktoren wereld nog wel) zegt meer over jullie dan ons. Worden wij nu trouwens echt verweten dat onze stam fakes stuurt tijdens aanvallen? Tribals was is geen 1v1/2v2/XvX spel, moest je het nog niet door hebben.

Ah ideaal, hier zeg je het zelf al. Dan moet mijn uitleg van hierboven eigenlijk niet he :)
 

DeletedUser79049

Guest
jullie zijn echt 100% nerds man, zoveel tijd in een post steken xD
 

DeletedUser79049

Guest
wat is daaraan? je weet niet van waar het woord komt. Ik zeg toch ook niets over je engelse Serenity benaming?

jij bent zeker van insane, dacht het al :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79049

Guest
jep, goed he!

ik wist wel dat tw dringend iemand nodig had die voor het volk spreekt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan