De gevolgen van immoreel spel

DeletedUser79049

Guest
stop is met bitchen over een typfout, en wat ik zeg is wat ik merk. het is een feit dat novus vriendelijk tegen mij is, dan kan ik nog steeds neutraal staan.

je haalt narod naar boven terwijl we hier over sleepwell praten, ik wil er wel op ingaan maar dat is hier niet aan de orde.

en alles wat ik zeg zijn feiten, ik vertel ze zo, als ik zeg dat sleepwel overstapt naar de vijand van mij, wilt dat niet zeggen dat ik niet neutraal kan zijn op een forum.

in game natuurlijk wel, dat is waar jij nog meer aandacht in moet steken, het verschil tussen neutraal zijn in een forumgesprek vs standpunt ingame

Amen

Wat ik gemerkt heb is dat mensen oversteken maken ingame, heulen naar de vijand en dat is immoreel spel

en dit is een feit en wilt niet zeggen dat ik partijen voortrek
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78825

Guest
stop is met bitchen over een typfout, en wat ik zeg is wat ik merk. het is een feit dat novus vriendelijk tegen mij is, dan kan ik nog steeds neutraal staan.

je haalt narod naar boven terwijl we hier over sleepwell praten, ik wil er wel op ingaan maar dat is hier niet aan de orde.

en alles wat ik zeg zijn feiten, ik vertel ze zo, als ik zeg dat sleepwel overstapt naar de vijand van mij, wilt dat niet zeggen dat ik niet neutraal kan zijn op een forum.

in game natuurlijk wel, dat is waar jij nog meer aandacht in moet steken, het verschil tussen neutraal zijn in een forumgesprek vs standpunt ingame

Heb ik ooit gezegd dat Novus niet vriendelijk is tegen jou? Heb ik ooit gezegd dat je daarover aan het liegen bent? Volgens mij niet.

Maar, op basis van de manier van hoe jij post, ben jij zeker en vast niet neutraal. Ook niet op dit forum.

.sleepwell is overgestapt, correct. Maar zoals ik dus al eerder zei, .sleepwell heeft een hele uitleg gezet en jij hebt daar enkel 1 zin als antwoord op gegeven. Die überhaupt niet eens inging op zijn post.

Verder, ik ben neutraal met het gesprek begonnen. Ik ben nergens op het forum op iemand persoonlijk beginnen bashen en ik ben gewoon altijd ingegaan op de gegeven posts, en kijken hoe die overeen komen met de informatie die ik zelf ter handen heb, of die gegeven is. Ik ben ook nooit op andere soort posts ingegaan.

En natuurlijk is Narod hier wel aan de orde. Aangezien jij zeer duidelijk maakt dat er een samenwerking was tussen Narod en Hi Ho, dus vanaf het moment dat jij dat zelf aanbrengt, is dat in dit gesprek wel aan de orde.

Wat ik gemerkt heb is dat mensen oversteken maken ingame, heulen naar de vijand en dat is immoreel spel

en dit is een feit en wilt niet zeggen dat ik partijen voortrek

Gebruik maken van #sleepwell is een situatie overzetten op 1 bepaalde speler en toont een bias aan.
 

DeletedUser79049

Guest
Ik ga hier niet eindeloos over praten, jij hebt je punt gezegd, ik mijn punt, punt.
 
Reactiescore
3.452
Soms hoeft een onderbouwing niet omdat, wat ik zeg al genoeg is. Maar goed ik zal het even onderbouwen zodat het B-volk het ook begrijpt.

"Novus zijn toffe mensen" "Amen" = Ik heb met de praatpaal van novus gepraat omdat hij de praatpaal van novus is en een praatpaal is dus iemand die je vrij kan contacteren, voor als jullie het niet zouden begrijpen. En wat bleek? Die mensen waren onbevooroordeeld met mij aan het praten, en dat was leuk. Die "amen" erbij wilt zeggen dat jullie al veels te lang hierover hebben gezeverd, iedereen trouwens, dus ik blijf neutraal, en dat jullie er gerust over mogen stoppen.

"sleepwell daarom moet je maar naar de vijand gaan flikflooien en tegen je eigen stamleden vechten?" = simpel, sleepwell is naar insane gegaan en insane zijn onze vijanden. Hiervoor zat sleepwell in HIHO en was hij een bondgenoot. Simpel.

"voor ons een vijand voor jou een vriend dan" = spreekt voor zich. als je insane joint, zijn ze jouw vrienden.

"TW is de bedoeling om immoreel spel te spelen om te winnen :p alleen de corrupte winnen, omdat zij met de wind meegaan #sleepwell" = overstapjes maken naar een andere stam die vijand van ons is, van een stam die bondgenoot was = corrupt => omkoping? Som geld? Vertrouwen? Zekerheid om in het spel te blijven? en dat is zeker immoreel, spreekt voor zich.

Was het nu zo moeilijk? Echte onderbouwing had je hier niet nodig hoor.
Bedoel je met b volk je barbaren edelende stam?
 

DeletedUser79049

Guest
sinds wanneer is dat een misdaad ? Ten slotte mag je toch doen wat je wilt?
 

DeletedUser69389

Guest
stop is met bitchen over een typfout, en wat ik zeg is wat ik merk. het is een feit dat novus vriendelijk tegen mij is, dan kan ik nog steeds neutraal staan.

je haalt narod naar boven terwijl we hier over sleepwell praten, ik wil er wel op ingaan maar dat is hier niet aan de orde.

en alles wat ik zeg zijn feiten, ik vertel ze zo, als ik zeg dat sleepwel overstapt naar de vijand van mij, wilt dat niet zeggen dat ik niet neutraal kan zijn op een forum.

in game natuurlijk wel, dat is waar jij nog meer aandacht in moet steken, het verschil tussen neutraal zijn in een forumgesprek vs standpunt ingame

Amen

Wat ik gemerkt heb is dat mensen oversteken maken ingame, heulen naar de vijand en dat is immoreel spel

en dit is een feit en wilt niet zeggen dat ik partijen voortrek
Hoezo is dat een feit? Wat is een feit? Feiten bestaan er eigenlijk amper. Of het moet om wetmatigheden gaan in de natuur. Maar als ik kijk naar mijn eigen achtergrond. Wij zeggen de Nederlandse opstand, die begint bij de Beeldenstorm. Dat wordt gezien als een feit. Maar is dat wel zo? Ook onder historici bestaat er discussie daarover.

Want er zijn ook argumenten aan te halen die kunnen betogen dat de opstand juist eerder of later begon. Dus naast al je andere ongein en onzin zou ik oppassen om zomaar te zeggen dat is een feit. Betoog eens waarom het volgens jou een feit is..
 

DeletedUser78825

Guest
Ik ga hier niet eindeloos over praten, jij hebt je punt gezegd, ik mijn punt, punt.

We zijn er nog niet eens eindeloos over aan het praten. Je hebt nog steeds niet eens op alles gereageerd van wat ik heb gezegd.
 

DeletedUser79056

Guest
Jij zit in Narod, correct? Zijn er ook niet bepaalde spelers van Narod naar een andere stam gegaan? Misschien omdat ze daar betere kansen hadden? Hmm...
En het feit is, .sleepwell is niet de enige die is overgegaan van Hi Ho naar Insane, en toch probeer je .sleepwell hierop persoonlijk aan te vallen?

Er zijn idd bepaalde mensen van Narod naar Hi ho gegaan. Dit met een totaal andere insteek. Narod had geen leiding meer. de stam van Narod naar Hi ho was geen stap van stamgenoot naar vijand.
De stap van Hi Ho naar Insane wel. Na het vertrek bij Narod hebben de spelers die vertrokken zijn nog heel goede contacten behouden met Narod alsook de BG gesloten. Wij kregen 4 dagen NAP en een schop onder ons achterste.
.Sleepwell heeft ons nog niet aangevallen klopt. Misschien ook omdat hij niet bij ons ligt? Maar wat dacht je van IKWT en Kusm?

30/12 def inventaris (laten)maken van de stam
04/01 stam verlaten en naar vijand gaan. Lijkt me toch wel een heeel heeel klein beetje stabben niet?

Nuja dit is mijn bescheiden mening.
Ben ik blij dat ik van deze wereld weg ben ;)

Greeeetz
Jirre
 

DeletedUser69389

Guest
Er zijn idd bepaalde mensen van Narod naar Hi ho gegaan. Dit met een totaal andere insteek. Narod had geen leiding meer. de stam van Narod naar Hi ho was geen stap van stamgenoot naar vijand.
De stap van Hi Ho naar Insane wel. Na het vertrek bij Narod hebben de spelers die vertrokken zijn nog heel goede contacten behouden met Narod alsook de BG gesloten. Wij kregen 4 dagen NAP en een schop onder ons achterste.
.Sleepwell heeft ons nog niet aangevallen klopt. Misschien ook omdat hij niet bij ons ligt? Maar wat dacht je van IKWT en Kusm?

30/12 def inventaris (laten)maken van de stam
04/01 stam verlaten en naar vijand gaan. Lijkt me toch wel een heeel heeel klein beetje stabben niet?

Nuja dit is mijn bescheiden mening.
Ben ik blij dat ik van deze wereld weg ben ;)

Greeeetz
Jirre
Dat hangt af van je definitie wat je onder stabben beschouwt.

Daarnaast kon je ook niet echt stellen dat Hi Ho en Insane vijanden van elkaar waren. Er was amper front en nog vrijwel geen onderling vuur. Wij als Insane beschouwden in elk geval Hi Ho nog niet als een zodanige vijand als Ely of Novus.I
 

DeletedUser79056

Guest
Dat hangt af van je definitie wat je onder stabben beschouwt.

Daarnaast kon je ook niet echt stellen dat Hi Ho en Insane vijanden van elkaar waren. Er was amper front en nog vrijwel geen onderling vuur. Wij als Insane beschouwden in elk geval Hi Ho nog niet als een zodanige vijand als Ely of Novus.I

We zijn geen vijanden? Waarom dan vandaag 232 000 eenheden dood laten lopen op Monkey23? en een hele boel fakes op JLH?
De moment dat die personen naar Insane gaan krijg je plots wel een groot front. Vanaf dat je ons maar 4 dagen NAP gaf was het redelijk duidelijk dat we geen vriendjes meer waren zeker?
1 dag na de nap komen de aanvallen binnengevlogen. Nee is geen stab blijf het maar ontkennen
 

DeletedUser78825

Guest
Er zijn idd bepaalde mensen van Narod naar Hi ho gegaan. Dit met een totaal andere insteek. Narod had geen leiding meer. de stam van Narod naar Hi ho was geen stap van stamgenoot naar vijand.
De stap van Hi Ho naar Insane wel. Na het vertrek bij Narod hebben de spelers die vertrokken zijn nog heel goede contacten behouden met Narod alsook de BG gesloten. Wij kregen 4 dagen NAP en een schop onder ons achterste.

Klopt, er is inderdaad een NAP gegeven van 4 dagen. Maar, er zijn ook vanuit de kant van bepaalde overblijvers niet zo een mooie dingen gebeurd.

.Sleepwell heeft ons nog niet aangevallen klopt. Misschien ook omdat hij niet bij ons ligt? Maar wat dacht je van IKWT en Kusm?

Het feit is dat Peel persoonlijk op .Sleepwell is gegaan, wat dus niet de juiste opmerking is. Of zit ik hier fout? Verder is er hier door .Sleepwell genoeg onderbouwd geweest.

Misschien heeft Monkey23 ook wel gezegd dat hij met Just Like Heaven wou samenwerken om IKWT weg te spelen?

30/12 def inventaris (laten)maken van de stam
04/01 stam verlaten en naar vijand gaan. Lijkt me toch wel een heeel heeel klein beetje stabben niet?

Er is meermaals gezegd geweest dat die def inventaris is opgezet voor dat de gesprekken er waren. Plus, er zijn zelfs mensen van ex-Hi Ho, die niet mee zijn overgestapt, die gezegd hebben dat dit niet met opzet gedaan was.

We zijn geen vijanden? Waarom dan vandaag 232 000 eenheden dood laten lopen op Monkey23? en een hele boel fakes op JLH?
De moment dat die personen naar Insane gaan krijg je plots wel een groot front. Vanaf dat je ons maar 4 dagen NAP gaf was het redelijk duidelijk dat we geen vriendjes meer waren zeker?
1 dag na de nap komen de aanvallen binnengevlogen. Nee is geen stab blijf het maar ontkennen

Monkey is ook vrij duidelijk geweest over het feit dat hij IKWT wel wou wegspelen om zelf mee over te gaan. Ik denk dat dat ook wel veel zal verklaren, niet dan?
 

DeletedUser79049

Guest
Ik heb te weinig achtergrond over de rest, ik zeg gewoon wat ik heb meegemaakt :)
 

DeletedUser69389

Guest
We zijn geen vijanden? Waarom dan vandaag 232 000 eenheden dood laten lopen op Monkey23? en een hele boel fakes op JLH?
De moment dat die personen naar Insane gaan krijg je plots wel een groot front. Vanaf dat je ons maar 4 dagen NAP gaf was het redelijk duidelijk dat we geen vriendjes meer waren zeker?
1 dag na de nap komen de aanvallen binnengevlogen. Nee is geen stab blijf het maar ontkennen
Ik had het over toen de accounts overstapten. 4 dagen is lang zat. Daarnaast was er meer mogelijk voor in elk geval vanuit Morgan. Als er dan niemand op hen afstapt moet je niet gaan wenen.

Laat ik het dan inderdaad nog niet eens hebben over de schimmige zaakjes die er achter hun rug werd/wordt bekokstoofd door sommigen.
 

DeletedUser79056

Guest
Monkey is ook vrij duidelijk geweest over het feit dat hij IKWT wel wou wegspelen om zelf mee over te gaan. Ik denk dat dat ook wel veel zal verklaren, niet dan?

Monkey kreeg de keuze om te fuzeren met IKWT of hij mocht niet mee naar Insane of heb ik dat mis?

Wat verwacht je van Jlh en monkey? Dat ze niet meer edelen gewoon zich laten omringen door Insane en dan wachten tot de wereld gedaan is?

Kom kom effen serieus blijven he. De moment dat de overstap gemaakt werd naar Insane wist je dat er aanvallen gingen komen dat kan je niet ontkennen.
Vele mensen hadden het doel om deze wereld te winnen met hun stam.
Weet je dat er van HEEL veel mensen dit doel veranderd is naar Insane deze wereld laten verliezen?
Moet toch zijn dat er veel mensen zijn die denken dat wat daar gebeurt is niet echt zuiver is hé.
 
Reactiescore
3.452
Er zijn idd bepaalde mensen van Narod naar Hi ho gegaan. Dit met een totaal andere insteek. Narod had geen leiding meer. de stam van Narod naar Hi ho was geen stap van stamgenoot naar vijand.
De stap van Hi Ho naar Insane wel. Na het vertrek bij Narod hebben de spelers die vertrokken zijn nog heel goede contacten behouden met Narod alsook de BG gesloten. Wij kregen 4 dagen NAP en een schop onder ons achterste.
.Sleepwell heeft ons nog niet aangevallen klopt. Misschien ook omdat hij niet bij ons ligt? Maar wat dacht je van IKWT en Kusm?

30/12 def inventaris (laten)maken van de stam
04/01 stam verlaten en naar vijand gaan. Lijkt me toch wel een heeel heeel klein beetje stabben niet?

Nuja dit is mijn bescheiden mening.
Ben ik blij dat ik van deze wereld weg ben ;)

Greeeetz
Jirre
We zijn geen vijanden? Waarom dan vandaag 232 000 eenheden dood laten lopen op Monkey23? en een hele boel fakes op JLH?
De moment dat die personen naar Insane gaan krijg je plots wel een groot front. Vanaf dat je ons maar 4 dagen NAP gaf was het redelijk duidelijk dat we geen vriendjes meer waren zeker?
1 dag na de nap komen de aanvallen binnengevlogen. Nee is geen stab blijf het maar ontkennen
het zou een stab geweest zijn als er aanvallen waren tijdens de nap!
Is niet gebeurd dus alles behalve een stab, dank u!
 

DeletedUser69389

Guest
Monkey kreeg de keuze om te fuzeren met IKWT of hij mocht niet mee naar Insane of heb ik dat mis?

Wat verwacht je van Jlh en monkey? Dat ze niet meer edelen gewoon zich laten omringen door Insane en dan wachten tot de wereld gedaan is?

Kom kom effen serieus blijven he. De moment dat de overstap gemaakt werd naar Insane wist je dat er aanvallen gingen komen dat kan je niet ontkennen.
Vele mensen hadden het doel om deze wereld te winnen met hun stam.
Weet je dat er van HEEL veel mensen dit doel veranderd is naar Insane deze wereld laten verliezen?
Moet toch zijn dat er veel mensen zijn die denken dat wat daar gebeurt is niet echt zuiver is hé.
Wat is er dan niet zuiver aan overstappen naar een andere stam? Je bent als speler toch niet verplicht om in een stam te blijven zitten als je het niet naar je zin had? Je account behoort toe aan jou als speler en niet aan de stam. Wordt tegenwoordig vaak vergeten...
 

DeletedUser79056

Guest
Is duidelijk dat jullie een totaal ander beeld hebben over de wereld dan mezelf.
Hopelijk hebben jullie in het echte leven goeie vrienden.
Want als je daar zo over nadenkt zou ik hen maar 1 goeie raad geven.

Loyaal zijn is iets moois.

Insane leiding je weet het hé als ze het niet naar hun zin hebben lopen ze gewoon met een aantal weg. Eerst zorgen ze dat ze mooi front hebben met iedereen. Dan krijg je nog enkele dagen NAP en dan stabben ze niet. Eigenbelang eerst is zo mooi om te zien.
 
Bovenaan