De gevolgen van immoreel spel

Reactiescore
3.457
Met alle Respect Inge, maar Jannes loopt hier al weken te zeiken over W42.
Als die jongen zich minder zou belachelijk maken op het AF, zou er sowieso al minder gezeur over en weer zijn.
Ik heb respect voor Jannes als speler ingame, maar op het forum is dit gewoon al weg door zijn trashtalk..
Dus daarom wordt hetzelfde teruggedaan maar dan bij mij? :p
Die logica begrijp ik niet namelijk.

Een stab vergelijken met een deffinventarisatie waar wij gewoon geen voordeel uit kunnen halen .
Als wij vv hadden gedaan en precies wisten welke dorpen off/deff waren had je misschien een punt.
Slaat kant nog wal, jullie maken er een punt van terwijl onze ex stammies al duidelijk maakte dat ze er van overtuigd waren dat wij dat niet expres hebben gedaan met als doel hun te naaien .
 
Reactiescore
2.506
Zo een eigen topic. Veel plezier met de discussie ;)
 
Reactiescore
2.506
Het gaat niet alleen over het einde van Hi Ho in deze discussie :p

Kom met een beter naam en ik verder de titel :p Ik ga alleen niet op de man spelen dus gebruik een metafoor.
 

DeletedUser78825

Guest
Vind je dit een eigen topic verdienen? Een post zonder enig bewijs. De bewezen stab van LK kreeg geen eigen topic? Sensatie verkoopt en het AF staat momenteel in de uitverkoop.

Misschien omdat het al meerdere pagina's voornamelijk over dit soort topics gaat, en niet meer zo zeer over het originele?

Weet niet hoeveel posts/pages er werd besteed aan het andere, maar waarschijnlijk is de hoeveelheid van posts de reden dat het een eigen topic krijgt.
 
Reactiescore
2.506
Het is niet aan mij om te oordelen over de inhoud. Ik zie een post waar tijd in is gestoken. Door deze post komt er een discussie dat een platform krijgt. Die ik vertaal naar een eigen topic. Of de beginpost op waarheden is gebaseerd is aan de spelers (jullie dus) om te bepalen en te discussiëren.

Edit: Als ik ooit vergeet iets een eigen topic te geven terwijl dit misschien wel kan. Wees niet bang om me aan te spreken ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78920

Guest
Wat bewijst je screenshot buiten dat er een def inventaris is opgezet?
Zoals je zegt bewijst het dat er een def inventaris net voor de overstap van Hi Ho-leden naar Insane is opgezet. De overgebleven leden worden edeltargets van de overgestapte leden en het lijkt mij niet echt netjes (#understatement) om de def van je toekomstige edeltargets te inventariseren. Deze vertrouwen je met die info, aangezien je leiding bent.
 
Reactiescore
222
Zoals je zegt bewijst het dat er een def inventaris net voor de overstap van Hi Ho-leden naar Insane is opgezet. De overgebleven leden worden edeltargets van de overgestapte leden en het lijkt mij niet echt netjes (#understatement) om de def van je toekomstige edeltargets te inventariseren. Deze vertrouwen je met die info, aangezien je leiding bent.

Zoals al meermaals gemeld was die def inventarisatie voor wij (Insane) aankwamen bij Maick met dit idee.
Je kan moeilijk alles ineens terug draaien dan he.
 

DeletedUser78825

Guest
Zoals je zegt bewijst het dat er een def inventaris net voor de overstap van Hi Ho-leden naar Insane is opgezet. De overgebleven leden worden edeltargets van de overgestapte leden en het lijkt mij niet echt netjes (#understatement) om de def van je toekomstige edeltargets te inventariseren. Deze vertrouwen je met die info, aangezien je leiding bent.

Weet je de exacte chronologische volgorde van events?

En, bewijs jij met jouw post, dat het allemaal met slechte bedoelingen is gebeurd? Want dat is naar mijn mening wel wat jij probeert te insinueren.
 
Reactiescore
3.457
Weet je de exacte chronologische volgorde van events?

En, bewijs jij met jouw post, dat het allemaal met slechte bedoelingen is gebeurd? Want dat is naar mijn mening wel wat jij probeert te insinueren.
Meneer Wieboy maakt zich er drukker om dan de spelers in kwestie :redface:
 

DeletedUser78825

Guest
Meneer Wieboy maakt zich er drukker om dan de spelers in kwestie :redface:

Correct.

Ik (en niet alleen ik) kan aantonen dat de spelers van beastdeluxe zelf niet denken dat er slechte bedoelingen waren bij het opzetten van de def inventaris. Wat dus de reden is waarom ik vroeg wat hij nog meer kon aantonen met zijn screenshot, buiten dat die inventaris is opgesteld.

Dus eigenlijk is @Serenity een stabber?

Dan zou ik ook een stabber zijn :eek:
 
Reactiescore
372
Aangezien het niveau van Novus hier nog lager is dan het ritme van Martijns rechterhand hoog is...

Michiel, zeg je nou dat Jannes mensen manipuleert? Hij is toch een keurige en slimme man? Hij liet al zijn leden uit Hi Ho een mooie def inventaris opmaken voor de leave naar Insane. Zeer slim om de def van je toekomstige edeltargets in kaart te brengen! Een zeer betrouwbare leider! Binnen de eerste week in functie zijn volledige stam naaien. De leden die deze overstap niet mochten meemaken kregen de keuze: eenzaam achterblijven en na een NAP van 4 dagen (verschrikkelijk lang voor spelers waar je al een hele wereld mee speelt) volledig worden weggeëdeld of als CO op een accie spelen (waarschijnlijk onbeduidende rolletjes krijgen in de hoop op inactiviteit) en je volledige account te laten internen. Normen en waarden staan bij hem op 1!

Bij deze het advies je feiten op een rijtje te krijgen voordat je onzin uit gaat kramen. Ten eerste is Jannes geen leider geweest. Die definventarisatie was door mij gedaan, want ik was de nieuwe defcoordinator binnen Hi Ho. Zoals ik al heb laten zien, en heb gezegd, is die definventarisatie met niemand gedeeld, hebben we ze niet meer geopend en zijn ze allemaal verwijderd. Dat je hier opnieuw over begint kan twee dingen aantonen: Ten eerste dat je niet op de hoogte bent van zaken waar je over praat, en ten tweede dat je begrijpend lezen over hebt geslagen op de basisschool. Voor het gemak ga ik er even vanuit dat het eerste het geval is, dus bij deze ben je op de hoogte gebracht. De screenshots met bewijs kun je in een ander topic vinden.

Nu kun je even je excuses aan Jannes aanbieden aangezien je hem zojuist aardig onterecht zwart hebt gemaakt.
Nee joh, dat zou hij niet doen.

2sa02zt.png


Hier een pm van 5 dagen geleden waarin wordt gemeld dat een MB van een ex- Hi Ho speler een opdracht had om een clusterfuck te doen. Niet zozeer meteen in ons cluster, maar wel in dat van onze MB's. Aangezien we met veel Ex- Hi Ho spelers al contact hebben gehad, buiten met Sleepwel. Door duidelijke omstandigheden. Kan ik aannemen dat er vanuit Sleepwel de opdracht gegeven werd.

Dit is echter niet 100% sluitend. Maar wel het vermelden waard. Waarschijnlijk een trucje van onze manipulerende vriend Jannes.?

Sluitend? Hier is een screenshot van het dorp in kwestie. Novus is met roze aangegeven. Toegegeven, het dorp ligt uit de route, maar clusterfucken? Het ligt niet eens tegen jouw cluster, laat staan erin. Ik heb geen idee of je je realiseert dat je je op dit moment gewoon volledig belachelijk aan het maken bent met zulke rare constateringen.

Clusterfucken gebeurt namelijk in iemand zijn cluster. De naam zegt het al, cluster. Dit is niet jouw of iemand anders uit Novus zijn cluster. Dat ziet iedereen.

In tegenstelling tot jou kan ik mijn woorden wél met bewijzen onderbouwen.
1. Bewijs van de def inventaris.
Bekijk bijlage 12126
2. Sleepwell en Morgan Firestorm zijn op het einde van Hi Ho leiding geweest. Is publiek bekend. Jullie stonden ook als contactpersoon van de stam, dus dan heb je weldegelijk een functie binnen de stam.
3. Account Sleepwell zit al zo goed als de hele wereld met die boys in de stam. Jij persoonlijk inderdaad niet, maar dat is niet relevant, aangezien je COs er al wel geruime tijd mee samen spelen.
4. De NAP is voor een aantal spelers na klachten inderdaad verlengd. Echter was het originele voorstel 4 dagen en heeft dat heel wat moeite gekost om deze te verlengen. Je originele opzet was dus 4 dagen en niet langer. Dit toont je werkelijke normen en waarden. De 4 dagen werden nog door Morgan Firestorm verdedigd, dus niet doen alsof jullie al die tijd een degelijke NAP wilden. Door alleen de NAP met je buren te verlengen maak je ook onderscheid tussen leden, wat geen enkele reden heeft. Je keurt hiermee goed dat andere leden wel de 4 dagen zouden aanhouden, omdat er vanuit hun buren misschien geen klachten komen.

Je definitie van bewijs is lachwekkend. Wanneer je aan iemand iets vraagt, en diegene geeft daar antwoord op, en je draagt dat voor als argument, noemen we dat een getuige. Getuigen zijn geen bewijs. Bewijs is onomstotelijk.
De def inventaris is al weerlegd.
Morgan Firestorm is op het einde geen leiding geweest, alleen defcoordinator. De poll voor medeleider stond nog steeds open en er was nog geen duidelijke winnaar (we mistten nog een paar stemmen dus er kon van alles gebeuren). Dit kan iedereen die in Hi Ho zat beamen.
Er is door mij al voldoende beargumenteert waarom die NAP maar 4 dagen lang is geweest.

Ik zag je ergens anders ook zeggen dat wij BeastDeluxe een langere NAP hebben gegeven omdat men daarom bleef vragen. Laat ik 1 ding voorop stellen, en nu spreek ik puur voor Morgan Firestorm: Die NAP is niet verlengd omdat we 4 dagen oneervol zouden vinden. Die is verlengd omdat het ons een tactisch voordeel heeft gegeven.

Nu vrijwel ieder argument dat je gegeven hebt niet alleen door mij, maar ook door anderen ontkracht is, kun je je misschien even terugtrekken van het algemeen forum en bedenken hoe je Novus in de toekomst niet voor schut zet.
 
Bovenaan