De gevolgen van immoreel spel

DeletedUser78920

Guest
een simpele ziel dus, je leest wat je wil lezen en haalt punten aan die nergens op slaan!
Je maakt jezelf belachelijk ik had nog wel het voorbeeld simpele zielen erbij gezet, je voldoet geheel aan mij verwachting.

Vier daagse nap was gegeven aangezien onze plannen al bij de vijand lagen , het doorgeven van info aan de vijand ongeacht wat het ook is is gewoon not done !!
Jammer dat je niet aanhaalt wat er bij de 4 daagse nap werd gezegd :)
Degene die willen blijven samenwerken mogen contact opnemen met ons, wat denk je? Niemand nam contact op.
Tevens is er gezegd dat er niet werd aangevallen zolang wederzijds de lijnen werden aangehouden .
Goh wat smerig zijn we toch , zucht.
Jammer dat er altijd meteen wordt gescholden. Een degelijke post met goede argumenten heeft meer effect.

Wat bedoel je met 'onze plannen lagen bij de vijand'. Noem je Insane nu zelf ' de vijand ' of interpreteer ik het slecht? Je post is namelijk lastig te lezen zonder structuur.
Tevens, zou je zelf contact opnemen als je door je spiksplinter nieuwe leiding meteen wordt genaaid? Je mag niet mee naar de nieuwe stam. Ohja, jawel, maar alleen als intern om dan op een account te gaan spelen waar je eigenlijk niet wilt spelen en hoogstwaarschijnlijk onbeduidende taakjes krijgt. Zou ik ook niets meer mee te maken willen hebben :)
 
Reactiescore
3.452
Ik probeer alleen maar op jullie te lijken he sorry :oops:
Probeer nu maar verder Wiebels te weerleggen :p
He weer zo'n leuke post!

En waar scheld ik Wieboy?
Vind jij simpele ziel een scheldwoord? Wat een zwaar leven zal jij hebben als je dat al vindt :eek:
 

DeletedUser78920

Guest
He weer zo'n leuke post!

En waar scheld ik Wieboy?
Vind jij simpele ziel een scheldwoord? Wat een zwaar leven zal jij hebben als je dat al vindt :eek:
Simpele ziel is een scheldwoord, aangezien je mij probeert te beledigen. Ofdat het mij raakt is weer iets anders, maar laat ons vooral niet terug afwijken van dit topic. Wil niet weer control F discussies.
 
Reactiescore
3.452
Simpele ziel is een scheldwoord, aangezien je mij probeert te beledigen. Ofdat het mij raakt is weer iets anders, maar laat ons vooral niet terug afwijken van dit topic. Wil niet weer control F discussies.
Simpele ziel betekent onnozele
Wauw ja echt dat is een scheldwoord!
FOEI INGE!
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vind Chili een flopper. Ik hou niet van spionnen namelijk. Voor de rest vind ik Arach een top account.
 

DeletedUser78920

Guest
Simpele ziel betekent onnozele
Wauw ja echt dat is een scheldwoord!
FOEI INGE!
Nogmaals, het is een scheldwoord. Een scheldwoord of scheldnaam (ook: schimpnaam) is een woord dat wordt uitgesproken om iemand te beledigen of te krenken, aldus het woordenboek. Of het 'erg' is of mij raakt doet er niet toe. Tevens mijn laatste post over dit onderwerp.
 
Reactiescore
1.019
als iemand dat tegen je zegt moet je je echt niet aangetrokken voelen, dan kan je nergens tegen haha
 
Reactiescore
3.452
Nogmaals, het is een scheldwoord. Een scheldwoord of scheldnaam (ook: schimpnaam) is een woord dat wordt uitgesproken om iemand te beledigen of te krenken, aldus het woordenboek. Of het 'erg' is of mij raakt doet er niet toe. Tevens mijn laatste post over dit onderwerp.
Het zal je leider maar zijn ....
 

DeletedUser78920

Guest
Het zal je leider maar zijn ....
Beter dan een leider die zijn stam een def inventaris laat opmaken, om vervolgens over te lopen naar 'de vijand'.

Btw 'simpele ziel' raakt me niet, maar het gaat over het principe dat scheldwoorden onnodig zijn. Hoe groot of klein ze ook zijn.
 
Reactiescore
3.452
Beter dan een leider die zijn stam een def inventaris laat opmaken, om vervolgens over te lopen naar 'de vijand'.

Btw 'simpele ziel' raakt me niet, maar het gaat over het principe dat scheldwoorden onnodig zijn. Hoe groot of klein ze ook zijn.
Haha en maar doorzagen over die deff inventarisatie !
Prachtig, zou ik ook doen hoor als ik voor de rest niets meer weet te vertellen :)

Insane onze vijand? :eek:
Nog nooit een aanval over en weer geweest :)

 
Reactiescore
3.452
Je tweede screen is een gewoon een intern? Lol
 
Reactiescore
306
Haha en maar doorzagen over die deff inventarisatie !
Prachtig, zou ik ook doen hoor als ik voor de rest niets meer weet te vertellen :)

Met alle Respect Inge, maar Jannes loopt hier al weken te zeiken over W42.
Als die jongen zich minder zou belachelijk maken op het AF, zou er sowieso al minder gezeur over en weer zijn.
Ik heb respect voor Jannes als speler ingame, maar op het forum is dit gewoon al weg door zijn trashtalk..
 
Bovenaan