De geschiedenis van W20.

DeletedUser57892

Guest
Scar-H, silincer, grenade launcher, Spas grip, fmj, bling, coldblooded/danger close, steady aim/ninja, claymore, stungrenade.
Harrier, chopper, nuke.

En voor de pro's

Intervention, magnum, sleight of hand, stopping power, steady aim. throwing knife, tac insertion
 

DeletedUser

Guest
noem die stammen eens op dan?
Wat jij wel bent vergeten is dat toen der tijd, BWR, /Dome ownde;)

Dat was toen dat mensen al enkele miljoenen hadden. Daarvoor was BWR nergens kneusje.
/Dome had trouwens ook oorlog met Empire en S? dus be proud dat je het met een massastam gehaald hebt tegen een stam waarvan de helft van de spelers stoppende was. Jij hebt trouwens niet meegevochten in die oorlog mister little pipin. Jij zit lekker in de rim noobjes met moeite aan het overnemen. Alle credits daarvoor gaan naar pally mally en chicago5(die toen natuurlijk wel een backstabber was).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17072

Guest
Dat was toen dat mensen al enkele miljoenen hadden. Daarvoor was BWR nergens kneusje.
/Dome had trouwens ook oorlog met Empire en S? dus be proud dat je het met een massastam gehaald hebt tegen een stam waarvan de helft van de spelers stoppende was. Jij hebt trouwens niet meegevochten in die oorlog mister little pipin. Jij zit lekker in de rim noobjes met moeite aan het overnemen. Alle credits daarvoor gaan naar pally mally en chicago5(die toen natuurlijk wel een backstabber was).

Moeite aan onvernemen?:confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Weet ik veel. Hij speelde alleen in het weekend. Het komt er gewoon op neer dat jij alleen dingetjes in de rim gedaan hebt tegen mineure spelers dus dat je hier zeker niet moet komen zagen dat het onterecht is dat wij winnen. Pally is de enige van jullie clubje die dat mag. en cluc mss ..
 

DeletedUser17072

Guest
Weet ik veel. Hij speelde alleen in het weekend. Het komt er gewoon op neer dat jij alleen dingetjes in de rim gedaan hebt tegen mineure spelers dus dat je hier zeker niet moet komen zagen dat het onterecht is dat wij winnen. Pally is de enige van jullie clubje die dat mag. en cluc mss ..

Kijk dat bedoel ik nou, dat het mij niet moeilijk word gemaakt in mijn buurt kan ik ook niks aan doen, ik heb ook nooit in mijn post gezegt dat jullie de onterechte winnaar zijn. Ik heb alleen gezegt, dat BWR, /dome ownde.:rolleyes:


joehoe, raider X, waarom negeer je nou mijn post:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
4
Kijk dat bedoel ik nou, dat het mij niet moeilijk word gemaakt in mijn buurt kan ik ook niks aan doen, ik heb ook nooit in mijn post gezegt dat jullie de onterechte winnaar zijn. Ik heb alleen gezegt, dat BWR, /dome ownde.:rolleyes:


joehoe, raider X, waarom negeer je nou mijn post:eek:


Te lui om hem op te zoeken.
Komt denk doordat we 1e staan :D
 

DeletedUser24056

Guest
Dat was toen dat mensen al enkele miljoenen hadden. Daarvoor was BWR nergens kneusje.
/Dome had trouwens ook oorlog met Empire en S? dus be proud dat je het met een massastam gehaald hebt tegen een stam waarvan de helft van de spelers stoppende was. Jij hebt trouwens niet meegevochten in die oorlog mister little pipin. Jij zit lekker in de rim noobjes met moeite aan het overnemen. Alle credits daarvoor gaan naar pally mally en chicago5(die toen natuurlijk wel een backstabber was).

BWR ownde de stront ui /dome destijds. Je gaat hier toch wel heel behoorlijk de mist in hoor.
 

DeletedUser57892

Guest
De vijand loopt altijd te fappen op de reactie van die pedo beer net zoals N.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan