De geschiedenis van W13

Reactiescore
2.178
Dus blijf hier hangen en lees straks mee over de volgende onderwerpen:

1. De start
2. De lock tijd
3. Leven na lock
4. De gouden tijd van =3
5. Black ops
6. Pink
7. De afronding

Hier is dan de afronding:

Pietje, wat doe je jezelf aan. Wat was je intentie om dit topic te starten?
Omdat je er indirect om vraagt, een korte geschiedenis van Pietje in het Pink tijdperk. Het ging allemaal prima, de stam draaide goed, maar Pietje werd paranoïde om niks. Pietje ging daarom regeltjes bedenken, regeltjes die volgens hem zouden bijdragen aan een beter Pink. Wij, braaf en begripvol als wij zijn, gaven Pietje zijn zin. Pietje was blij. Totdat Pietjes eigen gemaakte regeltjes Pietje even niet goed uitkwamen. Pietje was boos en Pietje begon te dreigen. Pietje bespeelde graag heel veel accounts, maar dat mocht niemand weten. Totdat Pietje geen andere optie meer zag om zijn zin door te drammen en Pietje gebruikte de macht van de multi accounts. De macht van de multi accounts bleek echter not very effective. Wij vonden Pietje toen niet meer lief. Pietje werd uit Pink gebonjourd, samen met al zijn accountjes. Pietje had nu een probleempje. Hoe moest Pietje nu al die accountjes deffen? Pietje kreeg nu geen tonnetjes vol met def meer van zijn sympathieke stamgenootjes. Pietje gaf de boel maar op. Jammer voor Pietje. Pietje heeft dit allemaal aan zichzelf te danken. Een beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen voor Pietje. Pietje moet boos zijn op zichzelf, niet op anderen. Mocht Pietje niet zo moeilijk gedaan hebben, had Pietje samen met de rest van Pink w13 gewonnen. Nu niet. Vervelend voor Pietje. Doei Pietje!

^^
 

DeletedUser50691

Guest
Ha Yoeri, ook jij hier? Tja, je at steeds van twee walletjes. PM sturen naar je target, bevriend raken met hem door wat os te bieden. Zo kreeg je info los die naar gelijk zijn vijand ging, soms kreeg je zelfs ook de vv toevertrouwd maar ipv deffen zette je zijn dorpen leeg... Ik kwam hier achter toen ik met je vanuit meerdere accounts sprak. Je had niet door dat je steeds met mij pratte dus ik kon de puzzelstukken langzaam bij elkaar zetten... Snap wel dat je dit nu niet fijn vindt maar zo is het gewoon.

Ik was tot het laatste moment in gesprek met jacky. Hij ging niet naar =3 omdat hij niet met Carlo (heavy1) in een stam wilde zitten. Had niets met noobs te maken.

Dan mag jij mij wel eens vertellen bij welk account ik vv heb gehad want ik heb op w13 nog nooit een vv van me vijand gehad dus dat is gewoon regelrecht gelogen
Ik heb geen eerder contact met RF gelegd pas toen nadat jullie zijn begonnen met aanvallen volgens mij kan RF dat wel beamen ;)

Dus moet je nou echt gaan liegen om zelf beter eruit te komen...?
Feit blijft ik heb altijd alles gedaan ten goede van SR en zowel OPM regelmatig vv deffen of aanvallen van alles nog wat.

En inderdaad jacky ging niet mee naar =3 vanwegen Carlo daar waren we allebei mee eens. En heeft alles met noob te maken want dat was carlo
Snap echt niet dat je zo dom kan lullen makker ga even lekker iemand anders onderuit halen.
Of baal je nog steeds dat jullie als de grote =3 zijnde zoveel moeite had met mijn account?

Mag je aan jacky bedanken die heeft me tot laatste dag top op laatste dorp os gegeven aanvallen geweest terug naar hem ander dorp ;)
Zo goed waren jullie gesprekken ;)
Heb hier en daar wel Os krijgen vanuit RF was niet veel tussen de 50 en 100 os dorpen uit eindelijk maar wel met looptijd van 120 tot 200u
Maar ik was ze zeer dankbaar ervoor !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65746

Guest
Pietje, wat doe je jezelf aan. Wat was je intentie om dit topic te starten?



De wereld laten zien wie jullie in de werkelijkheid zijn?



Omdat je er indirect om vraagt, een korte geschiedenis van Pietje in het Pink tijdperk. Het ging allemaal prima, de stam draaide goed, maar Pietje werd paranoïde om niks.



Vertaling: De samenwerking binnen de stam TLS ging erg goed. Marcel gaf prima leiding en stap voor stap werden we groter en machtiger dan Near. Op een bepaald moment werd Kenneth paranoïde vanwege gedrag Miriam en forceerde de rest om over te stappen naar zijn eigen stam welke genoemd is naar een of andere rare kleur (?).



Pietje ging daarom regeltjes bedenken, regeltjes die volgens hem zouden bijdragen aan een beter Pink. Wij, braaf en begripvol als wij zijn, gaven Pietje zijn zin. Pietje was blij.



Vertaling: in Pink kregen allerlei kindjes leidersrechten. In het begin ging het nog even goed maar op een bepaald moment begonnen deze kindjes op allerlei (leiders)knoppen te drukken zonder eerst te overleggen met de volwassenen. De sfeer werd steeds grimmiger en op een bepaald moment had Pietje twee basis regels bedacht: 1) geen nieuwe spelers/co’s zomaar op onze accounts zetten 2) overleg met de rest voordat je een leidersactie uitvoert (zoals verrader Darchy opnemen in de stam).



Totdat Pietjes eigen gemaakte regeltjes Pietje even niet goed uitkwamen. Pietje was boos en Pietje begon te dreigen.



Vertaling: de kindjes snapten niets van de regels en gingen door met hun eigen spel: Wie kan de meeste fakes op een bb dorp afvoeren? Wie kan 1 edel extra verdienen door 10.000 bb dorpen te farmen? Dat soort onzin dus. Op zich niet echt schadelijk, maar op een bepaald moment ging vriendinnetje Kenneth (Felicia/Darchy) stamgenoten (oa. sir garfield) te intimideren. Helaas geloofde niemand die arme Ferry en werd deze in de armen van LF gedreven. Ook negeerde Felicia mijn claims en stuurde os naar het vijand om mijn edels te blocken.



Pietje bespeelde graag heel veel accounts, maar dat mocht niemand weten. Totdat Pietje geen andere optie meer zag om zijn zin door te drammen en Pietje gebruikte de macht van de multi accounts. De macht van de multi accounts bleek echter not very effective. Wij vonden Pietje toen niet meer lief. Pietje werd uit Pink gebonjourd, samen met al zijn accountjes.



vertaling: Jammer genoeg grepen de volwassenen niet in dus voor Pietje was maar een mogelijkheid: de zandbak verlaten. Een laatste poging om weer bij elkaar te komen is mislukt omdat Sander op een cruciaal moment zijn zelfbeheersing verloor. Gevolg: ontslag van 4 accounts waarvoor 3 nieuwe spelers al klaar stonden. De ontslag werd intern Pink uitgelegd met het verhaal van de multi accounts. Zoals wij weten werkt het kindergeheugen nog niet optimaal, want ze waren blijkbaar al vergeten dat Pietje hun vele accounts gaf ook al speelden sommigen zelf op een dergelijk account.



Pietje had nu een probleempje. Hoe moest Pietje nu al die accountjes deffen? Pietje kreeg nu geen tonnetjes vol met def meer van zijn sympathieke stamgenootjes. Pietje gaf de boel maar op. Jammer voor Pietje.



Pietje had idd een probleem heeft heel goed moeten nadenken. Deffen was uiteraard moeilijk, ook al hebben volwassen leden van Pink hun hulp aangeboden bij een eventueel conflict. De pinky-kindjes gebruikten ook illegale tools dus een gevecht was voor Piet onwinbaar. Dus heeft pietje maar voor gekozen om ook deze laatste accounts over te dragen naar nieuwe spelers. Dit in de hoop dat deze zonder hem wel toegelaten zullen worden tot de winnende stam. En dit werkte, ook al leek het er op dat sommige kindjes eerst andere gedachten hadden.



Pietje heeft dit allemaal aan zichzelf te danken. Een beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen voor Pietje. Pietje moet boos zijn op zichzelf, niet op anderen.



Hahaha, ik boos? Ik ben zeer blij met deze uitkomst:



#1 prantic: account was nooit van mij, maar ik speelde hier het langst op, ik denk dat ik ongeveer 60% van alle dorpen van prantic heb geedeld

#4 sylar2610: dit account heel lang levend gehouden, wel verschillende spelers op geprobeerd maar zonder resultaat, eindelijk kwam Indy langs die het tot een goed einde heeft gebracht! Klasse!

#5 oppermachtig (scubadiver): ook dit account heel lang beschermd van de ondergang, vanwege zijn ligging was het een echte uitdaging om te deffen, de nieuwe speler heeft dit account ook tot een mooi einde gebracht, bedankt Mike!

#15 repel: toen mawin dorp aanviel moest ik noodgedwongen op deze account spelen, uiteindelijk met de hulp van Thierry ok dit account bij de winnende stam geëindigd. Dank hiervoor!

#17 maahrtuh: mijn oude buur van w6 ging hier op spelen. Hij had hier niet zo veel zin in maar heeft toch netjes blijven loggen tot de laatste dag. Super Roger!



Last but not least: pietro de schone – jammer dat Pietro vergat om nog een paar keer te loggen, anders was dit prachtig account ook in de top-10 geëindigd.



Mocht Pietje niet zo moeilijk gedaan hebben, had Pietje samen met de rest van Pink w13 gewonnen. Nu niet. Vervelend voor Pietje. Doei Pietje!



Zoals zei speelde ik tot het laatste moment op w13. Kijk naar mijn lijst hierboven? Heb ik niet gewonnen? Wat hebben jullie de pinky-kindtse gedaan:



NA. yoeri: in de beginfase al weggeedeld

#19 sue clearwater: nadat ik wegging naar scubadiver is dit account nauwelijks meer gegroeid. Sander deed nagenoeg niets, zijn aanval op chaoske was een flop. Voorlaatste geëindigd.

#8 Darchy: door misbruik van anderen (zoals Anton) redelijk hoog geëindigd, maar kan je hier trots op zijn? Hoeveel dorpen hebben Felicia en Kennetj zelf geedeld?

#7 dude080492: formeel account “van pietje”. Niet echt iets groots laten zien behalve het wegedelen van het dode account van wispel.

#2: pindakaas/gobje: #2 zit er goed uit, jammer genoeg gebruikte je jahai om je buren (chaoske, caparco, etc.) weg te spelen. Trots?



Bye bye Tom, jij was de laatste in rij die ik nog miste.
 
Reactiescore
2.178
Lol, je hebt echt heel die dagen gebruikt om alles te kunnen verdraaien zodat het voor je eigen er goed uit zou zien niet? :p

Morgen ga ik er wel uitgebreid op in, en geef je wereld zodat ik je die 1 vs 1 kan geven mietje.

Je geeft trouwens toe dat je hard met dubbelaccounts bezig was, je hebt 60 procent van prantic gedaan? Laat me niet lachen, daarnaast ook scuba, repel etc en dit allemaal met meerdere verbindingen in je huis. Als tw dit kon checken had je allang een perm ban gehad.
 
Reactiescore
2.178
De wereld laten zien wie jullie in de werkelijkheid zijn?

Vertaling: De samenwerking binnen de stam TLS ging erg goed. Marcel gaf prima leiding en stap voor stap werden we groter en machtiger dan Near. Op een bepaald moment werd Kenneth paranoïde vanwege gedrag Miriam en forceerde de rest om over te stappen naar zijn eigen stam welke genoemd is naar een of andere rare kleur (?).

Ik heb uit impulsiviteit idd Pink. opgericht, maar ik heb niemand aangemoedigd om me te volgen. Dit deed iedereen zelf. Mijn grootste fout hierin was teveel leiders (voornamelijk jij als leider).


Vertaling: in Pink kregen allerlei kindjes leidersrechten. In het begin ging het nog even goed maar op een bepaald moment begonnen deze kindjes op allerlei (leiders)knoppen te drukken zonder eerst te overleggen met de volwassenen. De sfeer werd steeds grimmiger en op een bepaald moment had Pietje twee basis regels bedacht: 1) geen nieuwe spelers/co’s zomaar op onze accounts zetten 2) overleg met de rest voordat je een leidersactie uitvoert (zoals verrader Darchy opnemen in de stam).

Noem je je eigen nou volwassene? Dat terzijde, je regel was een stemming, de meerderheid zou gelden dus zou het altijd eerlijk zijn. Met deze regel is geen probleem, maar toen die regel niet zo goed voor je uitpakte, ging je dreigen met stam leaven etc.

Het was namelijk zo: Tom had het idee om Caparco en Chaoske naar Pink. te halen, om zo het westen veilig te hebben en zo het rommelige oosten op te lossen. Iedere leider zag er het nut ervan in, behalve het kindje Pietje. Toen het 6 voor en 1 tegen was, ging Pietje dreigen met stoppen en bracht hij zijn acc's in het beeld.

Met Darchy is ook een stab uitgevoerd in principe, maar als er iemand niet mag praten over stabs ben jij het wel ;)


Vertaling: de kindjes snapten niets van de regels en gingen door met hun eigen spel: Wie kan de meeste fakes op een bb dorp afvoeren? Wie kan 1 edel extra verdienen door 10.000 bb dorpen te farmen? Dat soort onzin dus. Op zich niet echt schadelijk, maar op een bepaald moment ging vriendinnetje Kenneth (Felicia/Darchy) stamgenoten (oa. sir garfield) te intimideren. Helaas geloofde niemand die arme Ferry en werd deze in de armen van LF gedreven. Ook negeerde Felicia mijn claims en stuurde os naar het vijand om mijn edels te blocken.

Volgens mij was jij diegene die het intimideren deed ;) Ik heb geen contact gehad met Ferry en Felicia was niet eens leider dus hoe je daar bij komt dat zij ging intimideren..
Dat van die bb's was een miscommunicatie van mijn kant wat jij gebruikte om je zin door te drijven. Het had makkelijk opgelost kunnen worden maar nee, meneer moest mij kicken van Prantic en Michiel van Pietro, vergeet je dit gedeelte niet? (euhm iets met stab).


vertaling: Jammer genoeg grepen de volwassenen niet in dus voor Pietje was maar een mogelijkheid: de zandbak verlaten. Een laatste poging om weer bij elkaar te komen is mislukt omdat Sander op een cruciaal moment zijn zelfbeheersing verloor. Gevolg: ontslag van 4 accounts waarvoor 3 nieuwe spelers al klaar stonden. De ontslag werd intern Pink uitgelegd met het verhaal van de multi accounts. Zoals wij weten werkt het kindergeheugen nog niet optimaal, want ze waren blijkbaar al vergeten dat Pietje hun vele accounts gaf ook al speelden sommigen zelf op een dergelijk account.


Verlaten? Je bent ontslagen omdat je eerst 2 mensen gewoon kicked van acc puur omdat je je zin niet krijgt. Daarna kan je zelfs terugkomen door enkel je excuses te maken en daar lieg je dan over met het resultaat: alweer ontslagen. Je probeert Sander nu weer lekker zwart te maken terwijl je zelf ging liegen, zoveel trots hoefde je niet in te slikken. Dat heb je namelijk niet.
Nieuwe spelers stonden klaar? Onder jouw mails zeker zodat je monopolie niet viel. Verdraai het nog erger ;)



Pietje had idd een probleem heeft heel goed moeten nadenken. Deffen was uiteraard moeilijk, ook al hebben volwassen leden van Pink hun hulp aangeboden bij een eventueel conflict. De pinky-kindjes gebruikten ook illegale tools dus een gevecht was voor Piet onwinbaar. Dus heeft pietje maar voor gekozen om ook deze laatste accounts over te dragen naar nieuwe spelers. Dit in de hoop dat deze zonder hem wel toegelaten zullen worden tot de winnende stam. En dit werkte, ook al leek het er op dat sommige kindjes eerst andere gedachten hadden.

En nu beweer je dat je in je eentje een hele stam aankan? Terwijl Prantic je helemaal vol moest stacken omdat je Near. niet aankon zonder alles te kunnen blokkken.
Dat die acc's weer toegelaten werden, is puur om de wereld te eindigen. We hadden geen bewijs dus als goede leider heeft Sander niet meteen elk acc buitengesloten.

Maar je zegt zelf dat je ze overgedragen hebt, maar je kon gewoon loggen dus echt overdragen? :rolleyes:





Hahaha, ik boos? Ik ben zeer blij met deze uitkomst:



#1 prantic: account was nooit van mij, maar ik speelde hier het langst op, ik denk dat ik ongeveer 60% van alle dorpen van prantic heb geedeld

#4 sylar2610: dit account heel lang levend gehouden, wel verschillende spelers op geprobeerd maar zonder resultaat, eindelijk kwam Indy langs die het tot een goed einde heeft gebracht! Klasse!

#5 oppermachtig (scubadiver): ook dit account heel lang beschermd van de ondergang, vanwege zijn ligging was het een echte uitdaging om te deffen, de nieuwe speler heeft dit account ook tot een mooi einde gebracht, bedankt Mike!

#15 repel: toen mawin dorp aanviel moest ik noodgedwongen op deze account spelen, uiteindelijk met de hulp van Thierry ok dit account bij de winnende stam geëindigd. Dank hiervoor!

#17 maahrtuh: mijn oude buur van w6 ging hier op spelen. Hij had hier niet zo veel zin in maar heeft toch netjes blijven loggen tot de laatste dag. Super Roger!



Last but not least: pietro de schone – jammer dat Pietro vergat om nog een paar keer te loggen, anders was dit prachtig account ook in de top-10 geëindigd.


Prantic is sws niet 60 procent door jou gedaan, aangezien toen ik erop kwam was het acc 50 procent ofzo van wat het nu is, daarna luca als vv en Luca zat al voordat ik erop kwam.

Sylar, acc 1 van je: In pink heeft het eigenlijk alleen maar bb's geedelt, nou klasse Piet!
Scubadiver acc 2 van je: Enigste was bb en Mawin dorp toen het al plat lag. Je meerdere clusters waren moeilijk te deffen, maar dit los je makkelijk op door werkelijk elk dorp te willen stacken die je maar kon vinden.
Repel acc 3 van je: Dit acc deed wel goed mee in de oorlog, kan daar niks over zeggen maarja, die dubbel accounts allemaal hea.
Maahrtuh: Leuk dat je dit acc noemt, dit heb je namelijk gewoon gestolen.

Heb je zo'n hekel aan Dennis omdat hij wel zo slim was om de mail te veranderen? Kan je nu dude niet op je naam schrijven zoals je bij de bovenste accounts zo graag doet?







Zoals zei speelde ik tot het laatste moment op w13. Kijk naar mijn lijst hierboven? Heb ik niet gewonnen? Wat hebben jullie de pinky-kindtse gedaan:



NA. yoeri: in de beginfase al weggeedeld

#19 sue clearwater: nadat ik wegging naar scubadiver is dit account nauwelijks meer gegroeid. Sander deed nagenoeg niets, zijn aanval op chaoske was een flop. Voorlaatste geëindigd.

#8 Darchy: door misbruik van anderen (zoals Anton) redelijk hoog geëindigd, maar kan je hier trots op zijn? Hoeveel dorpen hebben Felicia en Kennetj zelf geedeld?

#7 dude080492: formeel account “van pietje”. Niet echt iets groots laten zien behalve het wegedelen van het dode account van wispel.

#2: pindakaas/gobje: #2 zit er goed uit, jammer genoeg gebruikte je jahai om je buren (chaoske, caparco, etc.) weg te spelen. Trots?



Bye bye Tom, jij was de laatste in rij die ik nog miste.


Sue groeide idd niet (sorry Sander :() maar Sander had al een dagtaak om jouw rotzooi op te ruimen.
Darchy is in begin erg geholpen door Anton, maar in begin speelde ik nog op Prantic (waar jij me vanaf gooide) en Felicia had prive dingen te doen. Na 40 mil hebben we alles zelf gedaan dus daar heb je meteen antwoord op je vraag.

Je doet nu wel zo lachwekkend over dat account, maar waarom scheet je dan 7 kleuren stront toen je in mijn skype Darchy zag staan?
3b24f2a7f3b97c5ee48e821375f4b399.png


Je vond het niet zo leuk dat ik front met je had zo te zien :) Met hoeveel was elk dorp gestacked Piet? En dan stoer doen met je 1vs1 terwijl je nu te pussy bent om je acc en wereld te geven zodat je daadwerkelijk je 1vs1 krijgt.

Dude, heeft wispel tot delete gedwongen, was daarnaast ook constant bezig om de gemoederen te sussen.

Pinda was gewoon een bazenaccount op w13, kijk de stats en iedereen zou het toegeven (als je de laatste pagina's bb edelen overslaat). Dat je meteen illigale scripts eraan linkt is wel grappig, hij is er nooit voor gebanned of wat dan ook dus alweer loze woorden.
 

DeletedUser72568

Guest
De wereld laten zien wie jullie in de werkelijkheid zijn?

Vertaling: De samenwerking binnen de stam TLS ging erg goed. Marcel gaf prima leiding en stap voor stap werden we groter en machtiger dan Near. Op een bepaald moment werd Kenneth paranoïde vanwege gedrag Miriam en forceerde de rest om over te stappen naar zijn eigen stam welke genoemd is naar een of andere rare kleur (?).

Miriam deed hetzelfde als jij, haar eigen wil. Zo werkt een stam niet. Maar als je het daar niet mee eens was, waarom ging je dan mee? Schrik?...

Vertaling: in Pink kregen allerlei kindjes leidersrechten. In het begin ging het nog even goed maar op een bepaald moment begonnen deze kindjes op allerlei (leiders)knoppen te drukken zonder eerst te overleggen met de volwassenen. De sfeer werd steeds grimmiger en op een bepaald moment had Pietje twee basis regels bedacht: 1) geen nieuwe spelers/co’s zomaar op onze accounts zetten 2) overleg met de rest voordat je een leidersactie uitvoert (zoals verrader Darchy opnemen in de stam).

Het probleem was dat de volwassen gewoon overlegden, maar Pietje zijn wil wou doorduwen. Pietje breekte al zijn eigen regels wanneer het hem uitkwam, zo zielig was je.
Je noemt darchy een verrader, maar heb jij =3 ook niet verraden?... Fijn toch, een ander verwijten waar je zelf schuldig aan bent.

Vertaling: de kindjes snapten niets van de regels en gingen door met hun eigen spel: Wie kan de meeste fakes op een bb dorp afvoeren? Wie kan 1 edel extra verdienen door 10.000 bb dorpen te farmen? Dat soort onzin dus. Op zich niet echt schadelijk, maar op een bepaald moment ging vriendinnetje Kenneth (Felicia/Darchy) stamgenoten (oa. sir garfield) te intimideren. Helaas geloofde niemand die arme Ferry en werd deze in de armen van LF gedreven. Ook negeerde Felicia mijn claims en stuurde os naar het vijand om mijn edels te blocken.

Misschien werden je claims genegeerd omdat je gemaakte afspraken tussen jullie beide gewoon aan je laars lapt. Je bent onbetrouwbaar en je woord is niks waard. Arme Ferry? Hij moest er mee naar de leiding gestapt zijn, maar hij koos voor jou, dus veel wordt er dan niet opgelost natuurlijk. Alleen wanneer jij er zelf beter van wordt ga je wat doen.

vertaling: Jammer genoeg grepen de volwassenen niet in dus voor Pietje was maar een mogelijkheid: de zandbak verlaten. Een laatste poging om weer bij elkaar te komen is mislukt omdat Sander op een cruciaal moment zijn zelfbeheersing verloor. Gevolg: ontslag van 4 accounts waarvoor 3 nieuwe spelers al klaar stonden. De ontslag werd intern Pink uitgelegd met het verhaal van de multi accounts. Zoals wij weten werkt het kindergeheugen nog niet optimaal, want ze waren blijkbaar al vergeten dat Pietje hun vele accounts gaf ook al speelden sommigen zelf op een dergelijk account.

Ik verloor mijn zelfbeheersing niet, ik zie gewoon niet in waarom ik een leugenaar niet zou kicken? Afspraak was eerst PM met excuses richting Darchy, dan was je weer welkom. Jij zei mij dat de PM verstuurd was en ik geloofde je op je woord. Maar jij was zo dom om meteen na de invite te zeggen dat je "nu de PM gaat sturen". In tegenstelling tot jou heb ik wel een ruggengraat en smijt ik jou, incl als je multi accounts, buiten. Geen nood aan nog een stabber/onbetrouwbaar iemand in de stam. Sfeer werd ook pakken beter toen jij weg was. Er stonden trouwens geen spelers klaar voor je accounts, dat was pas maanden later toen Jordy je ermee hielp.

Pietje had idd een probleem heeft heel goed moeten nadenken. Deffen was uiteraard moeilijk, ook al hebben volwassen leden van Pink hun hulp aangeboden bij een eventueel conflict. De pinky-kindjes gebruikten ook illegale tools dus een gevecht was voor Piet onwinbaar. Dus heeft pietje maar voor gekozen om ook deze laatste accounts over te dragen naar nieuwe spelers. Dit in de hoop dat deze zonder hem wel toegelaten zullen worden tot de winnende stam. En dit werkte, ook al leek het er op dat sommige kindjes eerst andere gedachten hadden.

Deffen is idd zeer moeilijk voor jou. Illegale tools? Allemaal goedgekeurd en zonder was jij een zielige aanvaller. 100 clears was al teveel gevraagd om te sturen zonder. Zonder mijn scripts was je een waardeloze speler die niet meer kon dan accounts stelen.

Hahaha, ik boos? Ik ben zeer blij met deze uitkomst:

#1 prantic: account was nooit van mij, maar ik speelde hier het langst op, ik denk dat ik ongeveer 60% van alle dorpen van prantic heb geedeld

#4 sylar2610: dit account heel lang levend gehouden, wel verschillende spelers op geprobeerd maar zonder resultaat, eindelijk kwam Indy langs die het tot een goed einde heeft gebracht! Klasse!

#5 oppermachtig (scubadiver): ook dit account heel lang beschermd van de ondergang, vanwege zijn ligging was het een echte uitdaging om te deffen, de nieuwe speler heeft dit account ook tot een mooi einde gebracht, bedankt Mike!

#15 repel: toen mawin dorp aanviel moest ik noodgedwongen op deze account spelen, uiteindelijk met de hulp van Thierry ok dit account bij de winnende stam geëindigd. Dank hiervoor!

#17 maahrtuh: mijn oude buur van w6 ging hier op spelen. Hij had hier niet zo veel zin in maar heeft toch netjes blijven loggen tot de laatste dag. Super Roger!

Ondergang? Je kan niet deffen en daarmee doe je nu alsof die accounts het moeilijk hadden? Mijn hond had minder stackdef nodig dan jou mocht die ergens gespeelt hebben.

Last but not least: pietro de schone – jammer dat Pietro vergat om nog een paar keer te loggen, anders was dit prachtig account ook in de top-10 geëindigd.

Zoals zei speelde ik tot het laatste moment op w13. Kijk naar mijn lijst hierboven? Heb ik niet gewonnen? Wat hebben jullie de pinky-kindtse gedaan:

NA. yoeri: in de beginfase al weggeedeld

#19 sue clearwater: nadat ik wegging naar scubadiver is dit account nauwelijks meer gegroeid. Sander deed nagenoeg niets, zijn aanval op chaoske was een flop. Voorlaatste geëindigd.

#8 Darchy: door misbruik van anderen (zoals Anton) redelijk hoog geëindigd, maar kan je hier trots op zijn? Hoeveel dorpen hebben Felicia en Kennetj zelf geedeld?

#7 dude080492: formeel account “van pietje”. Niet echt iets groots laten zien behalve het wegedelen van het dode account van wispel.

#2: pindakaas/gobje: #2 zit er goed uit, jammer genoeg gebruikte je jahai om je buren (chaoske, caparco, etc.) weg te spelen. Trots?

Bye bye Tom, jij was de laatste in rij die ik nog miste.

Mijn aanvallen waren allemaal succesvol, geld voor TLS periode als voor RF. Ik sloopte chaoske omdat ik te lui was edels klaar te zetten. Van zodra ik die er zette was het er einde verhaal. Jij hebt nagenoeg niks gedaan op Sue, behalve de 26p bb'tjes edelen, volgens mij heb je ook daar nog edels aan verloren lol. Dikke pro jij Pietje!

Je noemt accounts op waarvan iedere speler meer bijgedragen heeft dan jou. Niet erg slim Pietje. Je komt nog niet aan de knieen van deze spelers. Grote mond maar voor de rest...

Maar nogmaals, zeg even waar je nu speelt dan? Of ben je bang dat je net zoals Joachim erg veel last zal hebben nog ergens binnen te raken/blijven eenmaal aan het licht komt wie je bent? Zal ik je een geheimpje vertellen? Als je vermeld dat je wereld 13 speelde komen ze dat bij de spelers vragen die je hier constant probeert in een zwart daglicht te stellen met leugens. Je bent niks meer waard en je hebt ook niks bewezen op w13. Je hebt verloren, maar probeer vooral jezelf te overtuigen dat je hier wat gedaan hebt.
 

DeletedUser65746

Guest
[Hahaha, denk aan jullie bloeddruk jongens. Jammer dat ik al mijn uitspraken kan bewijzen. Vanaf nu ga ik hier regelmatig deze posten, stuk voor stuk. Jullie vragen er om.

Bewijs 1: skype-gesprek met Sander over conflict met Darchy, hieronder te zien dat Sander erkent dat ik me aan de afspraken hield. Wat staat hier boven in zijn reactie over deze kwestie???

[1-2-2016 20:40:55] Sander: Hey Piet :eek:
[1-2-2016 20:41:16] Sander: je zou een edellijn afgesproken hebben met darchy, maar daar vandaag/gisteren over geëdelt hebben :s
[1-2-2016 20:42:02] Zwarte Piet: denk het niet
[1-2-2016 20:42:11] Zwarte Piet: edel binnen get geclaimde gbied
[1-2-2016 20:42:45] Sander: geclaimde gebied =/= het kaartje waarmee je akkoord bent gegaan? :p
[1-2-2016 20:43:13] Zwarte Piet: ze claimt de nieuwe lijn zodat ik nog 1x naar kan kijken
[1-2-2016 20:43:24] Zwarte Piet: is geclaimed en ik was akkoord
[1-2-2016 20:44:05] Zwarte Piet: ga hier verder geen tijd meer aan besteden als je he tniet erg vindt
[1-2-2016 20:44:48] Sander: np, zie het al :p
[1-2-2016 20:44:58] Sander: kun je me anders gewoon even heel dat gesprek doorsturen? :p
[1-2-2016 20:46:48] Zwarte Piet: [28-1-2016 18:05:11] Kenneth B: kijk deze kaart eens
[28-1-2016 18:06:19] Kenneth B: graag je mening
[28-1-2016 18:06:41] Zwarte Piet: prima
[28-1-2016 18:06:51] Zwarte Piet: darchy moet wel dorpen voor mijn vegen
[28-1-2016 18:06:54] Kenneth B: (y)
[28-1-2016 18:06:59] Zwarte Piet: heb net alles onder 555 geclared
[28-1-2016 18:07:02] Kenneth B: alles is al geveegd zei ze
[28-1-2016 18:07:07] Zwarte Piet: no
[28-1-2016 18:07:10] Kenneth B: nee?
[28-1-2016 18:07:16] Kenneth B: oke give me a sec :)
[28-1-2016 18:07:23] Zwarte Piet: zie nie tin tbr
[28-1-2016 18:08:10] Kenneth B: heb net gevraagd :)
[28-1-2016 18:08:30] Zwarte Piet: waarom zo ontzettend moelijk doen?
[28-1-2016 18:08:55] Kenneth B: principe i guess :p
[28-1-2016 18:09:10] Kenneth B: ik ben allang blij dat jij niet moeilijk doet :)
[28-1-2016 18:09:23] Zwarte Piet: vind niet leuk hoor
[28-1-2016 18:09:32] Kenneth B: i know maar begrijp mij please :p
[28-1-2016 18:09:37] Zwarte Piet: mijn principe is: geen reactie week lang dan ben je akkoord
[28-1-2016 18:09:56] Zwarte Piet: ik wil bewijs dat alle dorpen geveegd zijn
[28-1-2016 18:10:00] Kenneth B: ik probeer gewoon tussenweg te vinden
[28-1-2016 18:10:10] Kenneth B: heb het net gevraagd :p
[28-1-2016 18:10:22] Kenneth B: desnoods pak ik vv en stuur ik de clears
[28-1-2016 18:10:23] Zwarte Piet: ik heb daar 0 off gehad
[28-1-2016 18:10:39] Zwarte Piet: ben nu bezig met veel moete alles te vegen zodat ik off kan bouwen
[28-1-2016 18:10:50] Zwarte Piet: datze een hele week slaapt...
[28-1-2016 18:10:57] Zwarte Piet: maar goed
[28-1-2016 18:11:01] Kenneth B: niet slapen, werken
[28-1-2016 18:11:06] Kenneth B: maar dat boeit niet
[28-1-2016 18:11:11] Zwarte Piet: ik werk ook
[28-1-2016 18:11:28] Zwarte Piet: dus als ze niet veegt dan is het jammer voor haar
[28-1-2016 18:11:41] Kenneth B: wie zegt dat ze dat niet doet
[28-1-2016 18:12:21] Kenneth B: niet te vlug conclusies trekken hea :p
[28-1-2016 18:12:37] Zwarte Piet: ik zie nu wat ze over mij schrijft
[28-1-2016 18:12:43] Zwarte Piet: ondankbaare bitch
[28-1-2016 18:12:51] Kenneth B: herinner onze ruzies
[28-1-2016 18:13:08] Kenneth B: dat waren ook niet aardige gesprekken
[28-1-2016 18:14:32] Kenneth B: aub negeer het, het is gewoon net zoals ik was
[28-1-2016 18:14:41] Kenneth B: op teentjes getrapt, boos en dan komt er zoiets uit
[28-1-2016 18:14:56] Kenneth B: ze wil clearen
[28-1-2016 18:15:20] Zwarte Piet: prima wel zichtbaar in tbr
[28-1-2016 18:15:55] Kenneth B: ze vraagt of je haar accepteert om vlugger het te regelen :p
[28-1-2016 18:15:58] Zwarte Piet: en lat ze de nieuwe lijn claimen zodat ik nog 1x naar kan kijken
[28-1-2016 18:16:06] Zwarte Piet: ik moet zo weg
[28-1-2016 18:16:22] Kenneth B: accepteer haar dan en doe het als je meer tijd hebt
[28-1-2016 18:17:57] Zwarte Piet: laat haar maar alles claimen
[28-1-2016 18:18:03] Zwarte Piet: zoals zij het wil
[28-1-2016 18:18:08] Zwarte Piet: dan kijk ik er naar
[28-1-2016 18:18:18] Zwarte Piet: ik hoef haar niet op skype
[28-1-2016 18:18:20] Zwarte Piet: soort karak
[28-1-2016 18:19:03] Zwarte Piet: ben weg tot 19.30
[28-1-2016 18:20:02] Kenneth B: soort karak? (rofl)
[28-1-2016 18:20:28] Zwarte Piet: ja tegen mensen schoppen die haar helpen
[28-1-2016 18:20:49] Kenneth B: weet je wat, het boeit me allemaal niet meer
[28-1-2016 18:20:56] Kenneth B: want dit heb jij ook genoeg gedaan naar mij toe
[28-1-2016 18:21:07] Kenneth B: ik moet vergeten maar dan krijg je dit
[28-1-2016 18:21:26] Zwarte Piet: huh?
[28-1-2016 18:21:44] Kenneth B: je hebt genoeg over mij gezegd enzo
[28-1-2016 18:21:48] Kenneth B: boeit me niks meer
[28-1-2016 18:22:03] Kenneth B: maar wil er enkel mee zeggen dat je ook niet heilig bent ;)
[28-1-2016 18:22:20] Zwarte Piet: ik volg je nie tmeer
[28-1-2016 18:22:28] Zwarte Piet: als je wilt bemiddelen doe het
[28-1-2016 18:22:39] Zwarte Piet: zo niet dan is mijn oorspronkelijk vorstel ook prima
[28-1-2016 18:22:47] Zwarte Piet: ze heeft week lang niet op gerageerd
[28-1-2016 18:22:48] Zwarte Piet: klaar
[28-1-2016 18:22:54] Kenneth B: ik wilde iid bemiddelen
[28-1-2016 18:23:04] Kenneth B: maar het boeit me allemaal niet meer
[28-1-2016 18:23:08] Kenneth B: t is nooit goed
[28-1-2016 18:23:12] Zwarte Piet: mij ook niet
[28-1-2016 18:23:21] Zwarte Piet: het is haa rprobleem
[28-1-2016 18:23:30] Kenneth B: reageer ik opgefokt, niet goed
reageer ik rustig puur voor bemiddelen is het ook niet goed
[28-1-2016 18:23:51] Zwarte Piet: ik zei niet dat het niet goed was
[28-1-2016 18:24:03] Zwarte Piet: maar ik ga niet weer uren besteden aan haar
[28-1-2016 18:24:10] Kenneth B: hoeft geen uren
[28-1-2016 18:24:31] Kenneth B: als kaartje goed is, en zij cleart de dorpen
[28-1-2016 18:24:36] Kenneth B: dan is het goed toch?
[28-1-2016 18:24:51] Zwarte Piet: ze claimt de nieuwe lijn zodat ik nog 1x naar kan kijken
[28-1-2016 18:25:01] Zwarte Piet: daarnaast cleart zij de dorpen en zet rapporten in tbr
[28-1-2016 18:25:36] Zwarte Piet: graag binnen 1-2 dagen zodat ik lekker evrder kan edelen
[28-1-2016 18:25:39] Zwarte Piet: meer is het niet
[28-1-2016 18:25:42] Kenneth B: dan problem solved
[1-2-2016 20:47:13] Zwarte Piet: let maar op straks is het anton zijn schuld
[1-2-2016 20:47:47] Sander: hehe, je hebt gelijk hoor
[1-2-2016 20:47:58] Sander: ik ga wel eens praten met haar :)
[1-2-2016 20:48:12] Sander: maar morgen, dat mens is niet zo makkelijk, moet goed uitgeslapen zijn daarvoor
 

DeletedUser72568

Guest
Ja, daarna zijn er samen met mij afspraken gemaakt die je aan je laars lapte. Staat niks in mijn post dat geen waar is. Toch leuk geprobeerd, alleen posten wat jou goed uitkomt. (en of die skype chat volledig waar is kunnen we ook in twijfel trekken gezien jouw liegen en bedriegen op w13)
 
Reactiescore
603
W13 is afgelopen, waarom dan nog op elkaar afgeven? :p
Leef eens in vrede! :rolleyes:
 

DeletedUser65746

Guest
Bij deze bewijsstuk 2. Sander zou geen multiple accounts tolereren en zou mij hebben aangegeven bij support. Bijgesloten stuk is opgenomen toen hij zijn scriptplatform beschikbaar had gesteld. Dit platform is goedgekeurd door TW. Hij faciliteerde echter multiple accounts zoals scubadiver - repel (daarvoor bespeelde ik sue clearwater - repel!). Na de overstap kon ik met een van de accounts niet inloggen op zijn platform. Zoals hieronder blijkt deed hij er alles aan om mijn multiple accounts werkend te krijgen...

[15-8-2015 19:31:32] Unfriendly Sander: Hey
[15-8-2015 19:31:48] Unfriendly Sander: het aanvalsscript is grotendeels een herschrijving van de blackopsOnly att script ;)
[15-8-2015 19:31:58] Unfriendly Sander: verschil is dat je hier meer dan 50 tabs per keer kunt openen :)
[15-8-2015 19:48:00] Piet Kaffoe: ok zal kijken
[15-8-2015 19:48:09] Piet Kaffoe: werkt he took op mijn dubbele accounts?
[15-8-2015 19:48:14] Piet Kaffoe: en vv?
[15-8-2015 19:48:33] Unfriendly Sander: hmm, je zal gewoon een 2de acc moeten aanmaken voor scuba (neem dezelfde naam (Piet) en ww, dan merk je het verschil niet)
[15-8-2015 19:48:35] Unfriendly Sander: werkt op vv :)
[15-8-2015 19:48:45] Piet Kaffoe: oki
[15-8-2015 19:49:36] Piet Kaffoe: misschien een idee om de scipts die enkel info doorgeven los van registratie te verspreiden
[15-8-2015 19:49:55] Piet Kaffoe: zodat het laagdrempelig is voor mensen die niet echt bekend zijn met computers
[15-8-2015 19:50:47] Unfriendly Sander: ik snap wat je bedoelt, maar in mijn ogen is een script installeren iets lastiger dan je ergens voor registreren ;)
[15-8-2015 19:51:01] Unfriendly Sander: wie scripts zelf kan installeren kan zich sws registreren
[15-8-2015 19:51:13] Unfriendly Sander: ik heb al 3 leden geholpen met het installeren van de scripts ;)
[15-8-2015 19:53:27] Piet Kaffoe: veel succes met karak :)
[15-8-2015 19:54:12] Unfriendly Sander: ja, dat wordt iets minder fijn :p
[15-8-2015 20:36:19] Piet Kaffoe: repel is ingericht
[15-8-2015 20:36:24] Piet Kaffoe: ga nu scuba doen
[16-8-2015 13:43:57] Piet Kaffoe: kan met scuba niet inloggen
[16-8-2015 13:44:10] Piet Kaffoe: wellicht omdat gebruiker zelfde is op je platform?
[16-8-2015 17:05:06] Unfriendly Sander: aah nee, ik ga dat zo even fixen voor je
[16-8-2015 17:11:14] Unfriendly Sander: je kreeg dus geen popup voor in te loggen?
[16-8-2015 17:11:59 | 17:12:37 bewerkt] Unfriendly Sander: kijk eens of je nu de scripts ziet verschijnen?
[16-8-2015 17:13:18] Piet Kaffoe: jawel maar inlogegegevens werkten niet
[16-8-2015 17:13:35] Unfriendly Sander: klopt
[16-8-2015 17:13:38] Unfriendly Sander: als je ze nu krijgt
[16-8-2015 17:13:49] Unfriendly Sander: ik heb het nu zo gedaan dat wanneer jij vanaf scuba de scripts wilt gebruiken
[16-8-2015 17:13:58] Unfriendly Sander: de server denkt dat jij repel bent ipv scuba
[16-8-2015 17:14:05] Piet Kaffoe: precies
[16-8-2015 17:14:12] Piet Kaffoe: terwijl registreren wel goed ging
[16-8-2015 17:14:19] Unfriendly Sander: normaal moet het nu werken
[16-8-2015 17:14:44] Piet Kaffoe: nop
[16-8-2015 17:15:53] Unfriendly Sander: heb je 2 verschillende wachtwoorden?
[16-8-2015 17:16:01] Piet Kaffoe: nee
[16-8-2015 17:16:39] Piet Kaffoe: toch wel
[16-8-2015 17:18:05] Unfriendly Sander: wacht he :p
[16-8-2015 17:18:07] Unfriendly Sander: ben wat vergeten :p
[16-8-2015 17:18:18] Piet Kaffoe: wil eigenlijk zelfde ww
[16-8-2015 17:18:31] Piet Kaffoe: blijkbaar verkeerd geregistreerd
[16-8-2015 17:19:17] Unfriendly Sander: zal zo kijken
[16-8-2015 17:19:29] Unfriendly Sander: kun je nu eens kijken of je de scripts ziet op scuba?
[16-8-2015 17:21:00] Piet Kaffoe: nee
[16-8-2015 17:21:25] Piet Kaffoe: even uitloggen
[16-8-2015 17:22:03] Piet Kaffoe: als ik met repel zijn ww inlog dan wel
[16-8-2015 17:22:16] Unfriendly Sander: ah
[16-8-2015 17:22:24] Unfriendly Sander: en nu krijg je ook de scripts te zien?
[16-8-2015 17:22:41] Piet Kaffoe: je bedoelt tools op de webpagina?
[16-8-2015 17:22:53] Unfriendly Sander: ja
[16-8-2015 17:23:00] Piet Kaffoe: ja die zie ik
[16-8-2015 17:23:01] Unfriendly Sander: als je naar gecombineerd gaat bv, zie je dan de att tool?
[16-8-2015 17:23:05] Unfriendly Sander: k top, op scuba he?
[16-8-2015 17:23:44] Piet Kaffoe: ja ik logde in met piet, ww piet van repel wel met speler scuba
[16-8-2015 17:24:13] Unfriendly Sander: ok, ik ga gewoon je scubadiver acc verwijderen van het TLS platform, je kan gewoon de logingegevens van repel gebruiken
[16-8-2015 17:24:35] Piet Kaffoe: ok maar de loginscript geeft nog steeds foutmelding
[16-8-2015 17:24:55] Unfriendly Sander: wat komt er te staan?
[16-8-2015 17:25:00] Piet Kaffoe: inlogfout
[16-8-2015 17:25:14] Piet Kaffoe: ik denk dat ik beter 2 verschillende accounts kan aanmaken
[16-8-2015 17:25:22] Piet Kaffoe: verwijder scuba als je wilt
[16-8-2015 17:25:35] Unfriendly Sander: heb scuba nu verwijderd
[16-8-2015 17:25:39] Unfriendly Sander: maar moet even nadenken
[16-8-2015 17:25:47] Piet Kaffoe: ik ga registreren
[16-8-2015 17:25:56] Unfriendly Sander: pak iig sws hetzelfde ww
[16-8-2015 17:26:00] Unfriendly Sander: en probeer dan nog eens
[16-8-2015 17:26:32] Piet Kaffoe: piet2 is login
[16-8-2015 17:27:08] Piet Kaffoe: kan je goedkeuren?
[16-8-2015 17:27:16] Unfriendly Sander: gedaan
[16-8-2015 17:27:51] Piet Kaffoe: nog steeds inlogfout
[16-8-2015 17:28:03] Piet Kaffoe: ga browser cache deleten en opniew starten
[16-8-2015 17:28:20] Piet Kaffoe: dus ik kom wel op de site maar de loginscript geeft fout
[16-8-2015 17:29:45] Unfriendly Sander: hmm
[16-8-2015 17:32:24] Piet Kaffoe: gelukt
[16-8-2015 17:32:32] Unfriendly Sander: (whew)
[16-8-2015 17:32:36] Piet Kaffoe: strange
[16-8-2015 17:32:47] Unfriendly Sander: nja, ik snap wel hoe het komt
[16-8-2015 17:32:53] Unfriendly Sander: er wordt ook wat opgeslagen in je browser
 

DeletedUser72568

Guest
Ik heb dat ook doorgegeven aan support incl screens van het platform. Dus wat is je punt? Je denkt dat ik je niet en kan helpen en aangeven?
Ondertussen had je mijn tools nodig of je was volledig nutteloos voor me. Mocht support je gebant hebben waren er meteen 2 problemen opgelost.

Ik heb je leuk bespeelt, altijd fijn om een poppetje te hebben. Ik had meer ruggengraat van je verwacht, maar je maakte het ons zo makkelijk je vanalles wijs te maken en ondertussen het tegengestelde te regelen.

Krijgen we nog een antwoord op al onze posts of blijf je onzin lullen?.. Waar speel je? Zoveel schrik van ons Pietje, hilarisch.
 

DeletedUser65746

Guest
Komt nog. Zal komende dagen hier weer wat leuke zaken posten.
 
Reactiescore
2.178
Komt nog. Zal komende dagen hier weer wat leuke zaken posten.

Als dit niet de wereld bevat waar je nu speelt, kan je ook gewoon stil zijn. Daarnaast zit je in je eigen wereld ozo, je reageert nergens op en denkt dan dat je gelijk hebt.
Reageer op andere of blijf weg.
 
Bovenaan