De geschiedenis van W13

Reactiescore
2.177
Je was dus bang voor deff? Hahaha, je had toch een full off account? Deff had 300 uur moeten lopen dus tegen een goede speler had ik nooit een kans gemaakt.



OK, doe jij een voorstel?

De def stond er al en dat weet je heel goed :) Als je denkt dat een goede speler hier doorheen komt met enkel zijn eigen account, dan heb je echt een gebrek aan inzicht. Dit is het zelfde principe als dat je nu doet, je wacht tot de wereld gesloten is en komt dan pas stoer doen.

Zeg maar welke wereld je speelt, dan zorg ik wel voor een acc in de vijand van die stam.

Maar Piet, eerlijik is eerlijk :) Je bent gewoon boos omdat je monopoly plan niet gelukt is. Je dacht je troefkaar van 6 acc's onder jouw mail genoeg was om overal je zin door te drammen. Weet je nog van het voorstel van kijken van toelating van capacro en chaoske? Iedereen had voor gestemd behalve jij ;) Moet ik verder gaan over je smerig gedrag?
 

DeletedUser65746

Guest
Niet echt, er was afgesproken wanneer ik terug zou komen. En kijk eens, ik ben teruggekomen, ookal was het acc volledig kapot. Near maakte geen kans met hun "skills".

Raar dat niemand wist van je geplande terugkomst.

Lees de regels nog even goed door. Ik mag meerdere accs op mijn mail hebben staan.

Meerdere accounts op een email? Lukt je niet eens.

Verder heb ik nooit een mail veranderd, dat deed jij. Je hebt alleen woorden/skype als bewijs, maar heb ik die dingen ook daadwerkelijk gedaan? Waar is het bewijs daarvan?

Het feit dat je elke keer binnen no-time een reactie stuurt bewijst dat alles klopt wat ik hier post. Superman ontmaskerd.

Je hebt meerdere accs bespeelt en in bezit gehad jij, dat is ook meermaals aangegeven aan support. Met vanaf welk netwerk je op welk acc zat, alleen is het lastig om daaruit op te maken of het eenzelfde persoon is. (oh ja, ik had je al aangegeven toen je nog in TLS zat ook hoor, hoort bij mijn voorbeeldfunctie ofc)

Dus als ik het goed begrijp, tegen je co/stamlid/leiding zeg je dat je dubbele accounts OK vindt maar achter hun rug doe je support? Ik hoop dat je huidige stamleden dit ook lezen...

Bye bye Sander!
 
Reactiescore
2.177
Piet, vergeet niet te antwoorden op Dennis en mij. Beter kom je wel met betere antwoorden als naar Sander toe :) Dat stelt niet veel voor namelijk,
 

DeletedUser75737

Guest
Welk verlies? Misschien wil Sander voor je een script maken waarme je met je mond TW kan spelen? Je stats laten namelijk nooit wat zien, nu op w47 ben je ook aan het verliezen.

Kijk jij hebt me nooit goed gekent verbaasd al weer duidelijk met dit onderzoek naar wat ik doe? ten tweede leg me is uit wat jij hebt bewezen ?
Oja niks
 

DeletedUser72568

Guest
Raar dat niemand wist van je geplande terugkomst.

Meerdere accounts op een email? Lukt je niet eens.



Het feit dat je elke keer binnen no-time een reactie stuurt bewijst dat alles klopt wat ik hier post. Superman ontmaskerd.



Dus als ik het goed begrijp, tegen je co/stamlid/leiding zeg je dat je dubbele accounts OK vindt maar achter hun rug doe je support? Ik hoop dat je huidige stamleden dit ook lezen...

Bye bye Sander!

Degene die ervan af wist was de eigenaar van Sue, ik kwam er gelijk weer op, ookal zit jij er ondertussen op. Mocht het toen niet goed lopen gingen we jou er ook gewoon afsmijten. Hij wou je eerst nog een kans geven.

Het feit is dat ik gewoon online kan zijn en durf te reageren en geen uren nodig heb om mezelf van m'n eigen waanbeelden te overtuigen zoals jij. Jij hebt schrik om te reageren. Ik niet.

Ik heb voor ieder dubbelacc op w13 supports ingedient, geld niet alleen voor jou dus vlei jezelf niet zo. De rest van de stamleden speelden volgens de regels en oei, zouden zij het erg vinden mocht jij gebant worden? Zullen we dat even vragen Pietje?

En reageer eens op de rest, want de schrik zit er bij jou wel erg diep in he. Durft niet op Kenneth reageren, niet op Dennis... Alleen op mij omdat je denkt wat bewijs te hebben van valsspel. Maar meer dan woorden zie ik hier nu toch niet. Wij hebben ook voldoende woorden omtrendt jouw daadwerkelijk valsspelen op w13. Het lijstje van dingen die jij hier uitgestoken hebt is dan ook een pak groter. Je bent een vuil spelertje, Piet.
 

DeletedUser72568

Guest
Je vergeet de multi accounts van Piet. Maar ik denk dat je met z'n stabben al een mooi lang verhaal kunt schrijven. Weet je iedere maandag wat gedaan, Piet!
 

DeletedUser50691

Guest
Haha, Yoeri, de een na grootste dubbelspion van W13. Klopt, het duurde lang, totdat ik vv van gend en later kadjen pakte. Hij was snel weg :). Hij klaagde nog bij mij over de kwaliteit van zijn vv, maar dat heeft hij met jou kennelijk nooit gedeeld. Hoe account Sue ging hoef ik je niet uit te leggen. Desnoods even naar eigen stats kijken. Was wel een jaar met je bezig geweest maar uiteindelijk ben je dus verslagen door een noob :) Met Arjan heb ik me nooit bemoeid, anders was dat ook sneller afgelopen.

Donder toch op met je dubbel spion ;)
Ik en jackyx20 gingen zelf niet mee naar =3 omdat we niet zagen zitten om met noobs samen te gaan...
En hoor hem is stoer doen.
8 maanden met de stam lopen gooien op mij heb meer dan 2 miljard odd erbij gehaald in die 8 maanden dat we oorlog hebben gehad
Gaat ie nu op scheppen op de verdiensten van ze stam...beetje zielig niet.

Heeft ie het over snel weg hebben laat me niet lachen!
 

DeletedUser65746

Guest
Donder toch op met je dubbel spion ;)

Ha Yoeri, ook jij hier? Tja, je at steeds van twee walletjes. PM sturen naar je target, bevriend raken met hem door wat os te bieden. Zo kreeg je info los die naar gelijk zijn vijand ging, soms kreeg je zelfs ook de vv toevertrouwd maar ipv deffen zette je zijn dorpen leeg... Ik kwam hier achter toen ik met je vanuit meerdere accounts sprak. Je had niet door dat je steeds met mij pratte dus ik kon de puzzelstukken langzaam bij elkaar zetten... Snap wel dat je dit nu niet fijn vindt maar zo is het gewoon.

Ik en jackyx20 gingen zelf niet mee naar =3 omdat we niet zagen zitten om met noobs samen te gaan...

Ik was tot het laatste moment in gesprek met jacky. Hij ging niet naar =3 omdat hij niet met Carlo (heavy1) in een stam wilde zitten. Had niets met noobs te maken.

8 maanden met de stam lopen gooien op mij heb meer dan 2 miljard odd erbij gehaald in die 8 maanden dat we oorlog hebben gehad Gaat ie nu op scheppen op de verdiensten van ze stam...beetje zielig niet.

Ik heb me niet bemoeied met je strijd totdat ik door had dat je een dubbele rol had. Daarna ging ik op van gend spelen. De rest weet je wel, kijk naar de stats hoe snel ik je toen wegedelde. Stelde niets voor, vraag me af of je nog uberhaupt op zat of het Sander was die niets deed. Ik vond het heeeeerlijk!
 
Reactiescore
2.177
Pietje, negeer mij eens niet en ga door op je uitdaging voor 1 vs 1. Of ben je te bang om de wereld waar je speelt te melden?
 

DeletedUser72568

Guest
Nu negeert hij mij ook al. Onze noob met grote praat lol.
Jij deed niks toen Sue incomings kreeg, toen ik wat inactiever werd vroeg je zelfs of ik weer zou deffen als ze nog eens aanvallen omdat jij dat niet aankan. (stacken met def van =3 was enige wat je deed... was niet eens nodig mocht je kunnen spelen...)

Kansloos figuur die piet. Slechtste speler van w13 award heb je alvast gewonnen. Proficiat, volledig verdiend!
 
Reactiescore
2.177
Nu negeert hij mij ook al. Onze noob met grote praat lol.
Jij deed niks toen Sue incomings kreeg, toen ik wat inactiever werd vroeg je zelfs of ik weer zou deffen als ze nog eens aanvallen omdat jij dat niet aankan. (stacken met def van =3 was enige wat je deed... was niet eens nodig mocht je kunnen spelen...)

Kansloos figuur die piet. Slechtste speler van w13 award heb je alvast gewonnen. Proficiat, volledig verdiend!

In TLS/Pink. was het met def van Prantic, niet veel veranderd toch? :)
 

DeletedUser75737

Guest
Ha Yoeri, ook jij hier? Tja, je at steeds van twee walletjes. PM sturen naar je target, bevriend raken met hem door wat os te bieden. Zo kreeg je info los die naar gelijk zijn vijand ging, soms kreeg je zelfs ook de vv toevertrouwd maar ipv deffen zette je zijn dorpen leeg... Ik kwam hier achter toen ik met je vanuit meerdere accounts sprak. Je had niet door dat je steeds met mij pratte dus ik kon de puzzelstukken langzaam bij elkaar zetten... Snap wel dat je dit nu niet fijn vindt maar zo is het gewoon.



Ik was tot het laatste moment in gesprek met jacky. Hij ging niet naar =3 omdat hij niet met Carlo (heavy1) in een stam wilde zitten. Had niets met noobs te maken.



Ik heb me niet bemoeied met je strijd totdat ik door had dat je een dubbele rol had. Daarna ging ik op van gend spelen. De rest weet je wel, kijk naar de stats hoe snel ik je toen wegedelde. Stelde niets voor, vraag me af of je nog uberhaupt op zat of het Sander was die niets deed. Ik vond het heeeeerlijk!


Lol pieter jij grote noob dat je er rond loopt waarom reageer je niet op mij
En je gaat hier groot praten over yoeri weg edelen mooi dat ik een tijdje =3 heb gespeeld en precies diie tijd bezig was toen
HEEEL =3 Ging op YOERI ja Heeel =3 en die gozer heeft het 8 maanden vol gehouden het minste wat je kan doen is een beetje respect tonen naar deze baas
Want jij zal dit nooit kunnen bereiken of naja laten we zo zeggen jij zal dit nooit in je 1tje bereiken als je in een stam zat liet jezelf wel vol stacken met 100 deff in CF aub rot ffe op
 
Reactiescore
205
Pietje, wat doe je jezelf aan. Wat was je intentie om dit topic te starten?
Omdat je er indirect om vraagt, een korte geschiedenis van Pietje in het Pink tijdperk. Het ging allemaal prima, de stam draaide goed, maar Pietje werd paranoïde om niks. Pietje ging daarom regeltjes bedenken, regeltjes die volgens hem zouden bijdragen aan een beter Pink. Wij, braaf en begripvol als wij zijn, gaven Pietje zijn zin. Pietje was blij. Totdat Pietjes eigen gemaakte regeltjes Pietje even niet goed uitkwamen. Pietje was boos en Pietje begon te dreigen. Pietje bespeelde graag heel veel accounts, maar dat mocht niemand weten. Totdat Pietje geen andere optie meer zag om zijn zin door te drammen en Pietje gebruikte de macht van de multi accounts. De macht van de multi accounts bleek echter not very effective. Wij vonden Pietje toen niet meer lief. Pietje werd uit Pink gebonjourd, samen met al zijn accountjes. Pietje had nu een probleempje. Hoe moest Pietje nu al die accountjes deffen? Pietje kreeg nu geen tonnetjes vol met def meer van zijn sympathieke stamgenootjes. Pietje gaf de boel maar op. Jammer voor Pietje. Pietje heeft dit allemaal aan zichzelf te danken. Een beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen voor Pietje. Pietje moet boos zijn op zichzelf, niet op anderen. Mocht Pietje niet zo moeilijk gedaan hebben, had Pietje samen met de rest van Pink w13 gewonnen. Nu niet. Vervelend voor Pietje. Doei Pietje!
 
Bovenaan