de (FJ) stop cultuur!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser43257

Guest
Er zijn steeds meer mensen die zeggen dat ze gaan stoppen en dus accounts verlaten om later weer te gaan spelen. Dit heeft terrorjor in een theorie gezet:
1. Je speelt TW
2. Je wordt inactiever
3. Je stopt
4. Je zit in de grote ontkenningsfase
5. Een nieuwe wereld begint en je piemel begint te kriebelen
6. je speelt TW


Echter nu krijg ik te maken met mensen die binnen mijn omgeving willen stoppen. Dit mag niet! Daarom hier een topic voor en jullie mening graag, want Marneus Calgar mag niet stoppen!
 

DeletedUser

Guest
Er zijn steeds meer mensen die zeggen dat ze gaan stoppen en dus accounts verlaten om later weer te gaan spelen. Dit heb ik in een theorie gezet:
1. Je speelt TW
2. Je wordt inactiever
3. Je stopt
4. Je zit in de grote ontkenningsfase
5. Een nieuwe wereld begint en je piemel begint te kriebelen
6. je speelt TW


Echter nu krijg ik te maken met mensen die binnen mijn omgeving willen stoppen. Dit mag niet! Daarom hier een topic voor en jullie mening graag, want Marneus Calgar mag niet stoppen!

Dus je steelt mijn theorie en zet hem dan op het forum onder jouw naam? :D

Laat maar :D
 

DeletedUser43257

Guest
We kunnen niet zonder goede spelers/spammers, dus ook niet zonder jouw!
 
Reactiescore
255
Ach, hij komt over een maandje toch weer doodleuk spelen omdat die dan weer tijd heeft.. Dan na een ander maandje is die weer weg etc etc.

/Slotje.
 

DeletedUser43257

Guest
Ach, hij komt over een maandje toch weer doodleuk spelen omdat die dan weer tijd heeft.. Dan na een ander maandje is die weer weg etc etc.

/Slotje.

Dit is een serieuze discussie over dit probleem, kan het komen doordat w25 te snel na w24 komt, of door de instelling oid?
 

DeletedUser

Guest
W25 komt precies goed vind ik, FJ krijgt gewoon een kick van stoppen <3
 

DeletedUser48278

Guest
Ik ga niet spelen. (ik ben geloofwaaridig, I know :cool:)
 

DeletedUser53985

Guest
Je doet er wel heel erg grappig over maar je hebt de stam wel ff doodleuk in de steek gelaten hé ;)

Waarom gaat iedereen gelijk whinen als iemand quit op wat notabene zijn eigen account is? Of jij door moet spelen of niet wordt toch niet autocratisch bepaalt door een of andere communistische nazi? Voor zover ik weet mag je dat nog altijd zelf bepalen of je stopt of niet. So stop being a little bitch and quit whining.

Dit is niet in het speciaal tegen jou hoor Quon, maar gewoon in het algemeen. :p
 
Reactiescore
372
Waarom gaat iedereen gelijk whinen als iemand quit op wat notabene zijn eigen account is? Of jij door moet spelen of niet wordt toch niet autocratisch bepaalt door een of andere communistische nazi? Voor zover ik weet mag je dat nog altijd zelf bepalen of je stopt of niet. So stop being a little bitch and quit whining.

Dit is niet in het speciaal tegen jou hoor Quon, maar gewoon in het algemeen. :p

Als wij verwachten dat iemand doorspeelt, maar dan plotseling stopt om wat voor reden dan ook is natuurlijk zijn eigen keus. Dat ik dat gewoon even meld dat ik dat vervelend vind (okay misschien zeg ik het op een verkeerde manier), mag ik volgens mij helemaal zelf weten hoor. Dat jij dat als whinen ziet prima, ik respecteer je mening ;) Maar ik ben geen kleine bitch :(
 

DeletedUser

Guest
Als wij verwachten dat iemand doorspeelt, maar dan plotseling stopt om wat voor reden dan ook is natuurlijk zijn eigen keus. Dat ik dat gewoon even meld dat ik dat vervelend vind (okay misschien zeg ik het op een verkeerde manier), mag ik volgens mij helemaal zelf weten hoor. Dat jij dat als whinen ziet prima, ik respecteer je mening ;) Maar ik ben geen kleine bitch :(

oeeeeh m*** :p Jij kan ook goed stoppen hoor :p @w19 :p
 

DeletedUser48278

Guest
Je doet er wel heel erg grappig over maar je hebt de stam wel ff doodleuk in de steek gelaten hé ;)

Ik deed toch al amper wat op het account omdat Jor altijd alles al gedaan had als ik online kwam. De avond/nachtelijke farmruns deed ik wel zo nu en dan, maar daarmee hield het ook wel op :p. Ik was redelijk veel in de chat, en vond dit ook leuk, maar ik was steeds minder online.

Ik had inderdaad wel even kunnen zeggen dat ik ermee kapte, maar ik had dingen aan m'n hoofd die nogal dringend waren, en daardoor had ik even helemaal geen zin in Tw.

Tastic was leuk, en ik hoop dat jullie dat zo houden :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan