De essentie van de stam Done!

DeletedUser

Guest
precies hierdoor werd het zo een probleem, we hebben verkent, dat is een feit, maar alles wat er na komt is pure speculatie, en dat er ene massa aan zou komen weet oze dat het onzin is, aangezien hij net ervoor de meeste clears van ons hieronder op zijn vv account perc zag binnenkomen. en plus dat inge zij dat wij niet direct in de aanval zullen gaan.

Ingez roept enkele uren nadat ze te horen krijgt dat Graaf gehackt is op tot een massa op hem, terwijl het de weken ervoor volledig stil was bij Graaf. En wanneer blijkt dat Graaf toch niet gehackt is, en leeg staat, gaat de massa niet door.

maar ik zie niet wat dat te maken heeft met valsspelen, als ik zijn acount gehackt had en alles leeg gezet hadden ze ene punt, als ik met een dubbelacount speel of wat dan ook hadden ze een punt. en dit is wat ik zij tegen oze

ik stuur ook wel eens edels in de nacht, omdat diegene ze dan niet snel ziet aankomen, dat is tog ook geen valsspelen?

Zoals Oze al zei, wie had het over valsspelen? Er is meerdere keren gezegd dat Done! geen spelregels overtreedt, maar gewoon onethisch bezig is geweest.

maar je keurt jouw rol in dit hele gebeuren wel goed?

In het begin van dit topic heb ik ook gemeld dat Oze het wel uitlokt en dat het ergens wel begrijpelijk is wat Done! doet. Dus inderdaad, ik keur Oze's rol in het verhaal ook niet helemaal goed. Ik ben echter van mening dat jullie nog (een stuk) meer fout zitten.

oze, het spel draait om oorlog, strijd, aanvallen, het is geen gansenbord, je moet roeien met die riemen die je hebt, als je info over de vijand krijgt die in je voordeel kan gebruiken pak je die aan, dat is wat misschien wel het verschil zal maken in een strijd.

Wat gaat voor jou dan te ver?
De vijand backstabben? Een spion installeren? De vijand dagelijks telefonisch lastig vallen? Wekelijks en steen door de ruit heen smijten? De vader van de tegenstander aanrijden?

Al deze zaken kunnen je toch een voordeel in de strijd geven. Waar trek jij de lijn dan wel?

Laten we aub hier even mee beginnen!
De beste schipper staat aan wal, die ken je toch? no offense.

Omdat ik niet op w12 speel, ben ik met niemand verbonden en kan ik doen en laten wat ik wil. Ik hoef niet te kijken of wat ik zeg wel verantwoord is en of ik er geen diplomatieke betrekkingen mee op het spel zet, ik ben gewoon vrij mijn objectieve mening te posten. Iets wat voor jullie allemaal niet geldt ;)

- Oz doelt op Kliek/Groep
- DeKleineKaleMan doelt op zichzelf als speler van een stam...
- De gehele context van Oz's verhaal komt negatief over dus zou je Kliek volgens de definitie moeten zien als Bende!
- Eventueel zou het een gesloten groep kunnen zijn! Echter zijn beide opties gegeven in een negatief daglicht.
Zo niet dan zou het anders kunnen verwoorden waarin meer vragen worden gesteld en zijn zogenaamde ondervindingen
beperken tot vrij weinig.

- Daarom zeg ik dat ik een speler van Done! ben.
- Dus duidelijk...Groep of Kliek zijn beiden negatief...Stam is het juiste woord op tribalwars.

Sinds wanneer heeft groep een negatieve connotatie?
Voor kliek kan ik me iets voorstellen, maar dat is dan wel enorm hard overdreven. Beiden zijn gewoon neutrale woorden die vrijwel hetzelfde betekenen als stam. Waarom Oze die woorden gebruikt? Ik neem aan om af te wisselen, constant het woord stam gebruiken staat ook niet mooi.

Ik vind het jammer dat je een mening hebt over Ingez.Aangezien Ingez een zeer sociale leidster is en
ik totaal niks negatief kan vinden aan haar acties/daden, vooral omdat jij het zelf als geoorlooft betiteld wat ze gedaan zou hebben.

Ik ontken nergens dat Ingez een goede leidster is, ik beweer alleen dat ik het jammer vind dat ze het spel blijkbaar op deze manier moet spelen. Ik kan dus wel iets negatiefs vinden aan haar verrichtingen.
Ik vrees dat je mijn posts niet goed leest, ik noemde het geoorloofd (daar er geen spelregels zijn die het verbieden) maar wel ongewenst.

Zoals je laatst kon lezen in een gesprek heb ik ooit netjes contact opgenomen met Oz,
Echter kon Oz het allemaal geen ruk schelen <--- als mensen zo praten dan is het gewoon afgelopen met een normaal gesprek!
Hieronder het bewijs dat ik wel normaal contact met hem opneem als een individuele TW speler van de stam Done!

Op punt 6 (dat duidelijk een grapje is, getuige de haha op het eind) na zie ik juist een Oze die voor jullie opkomt. Hij beweert dat Bulkster ofwel liegt of gewoon spamt en dat zijn gezever nergens op is gebaseerd. Ook claimt hij dat hij Graaf gemeld heeft geen standpunt in te nemen. Waar zie jij een respectloze Ozewizewozewiezewallakristalla?

Verder mag jij je rekenen bij Oz Graaf en Ren, dat betekend gelijk dat je een kant hebt gekozen.
Jammer als je zelf het spel niet speelt op wereld 12 maar wel praat.

Ik heb geen kant gekozen, maar in deze discussie wel. Vandaar dat ik me hier bij hen reken, al heb ik natuurlijk niets met de oorlog zelf te maken.
Dat ik niet speel wil dus zeggen dat het niet uitmaakt wie wat doet, ik kan er altijd eerlijk mijn mening over kwijt. Wanneer dit voorval vanuit Done! gepland was en Oze erop inging, had iedereen hier anders gereageerd, behalve ik.

1e zin : Ingez
En Wescha stuurt vaker scouts.
Wil je dat ontkennen?
Maar nogmaals is dit een nutteloze opmerking van je. Ik zal verder in dit bericht even terugkoppelen naar deze opmerking.

Nee dat wil ik niet. Maar het feit dat ze gelijk na een zogenaamde hacker met ik dacht 3 of 4 man erop springen om massaal te scouten, geeft aan dat het niet de standaard scoutronde van slechts Wescha is. Dat plus Ingez die direct oproept tot een massa.


Een eed die mensen afleggen in de rechtzaal is rechtsgeldig, wederom een rare opmerking.
En tevens is voor een ander praten een aanpak die niet werkt. Zeker als je eerste zin al nergens op slaat.
Nogmaals, bewijs wat je hier levert wat men kan bewerken en niet onder een eed aflegt is niet geldig.
Dus wat moet ik doorzien?

Daar heb je gelijk in, marcoello's bekentenis kan evengoed gelogen zijn. Maar welk mogelijk voordeel zou hij eraan hebben als hij toegeeft het spel niet op een fatsoenlijke manier te spelen?

Als je al niet 100% kan garanderen dat hetgeen je zegt strookt met de realiteit dan is het proberen toch niet eens de moeite waard of wel?
Lees de oorlog verklaring, zie de nieuwe recruits. Zie het resultaat van de oorlogverklaring.
Misschien ga je verband zien in het verhaal. Heb je toch nog leuk detective werk gescoort :)

Wat ik hier van jou en marcoello lees is ook niet 100% gelijk aan de realiteit, waarom posten jullie het dan wel/ook? ;)

Precies, Ice heeft de oorlog gestart en in het begin een mooie winst behaald. Maar dat Done! gaat wenen omdat Ice op hun provocatie ingaat in plaats van uit de weg stapt, komt dat bij mij vooral merkwaardig over.

Sommige mensen nemen Tw nogal aardig serieus...en zien het als de beleving van de eeuw.
Ik kan niet weten hoe anderen omgaan met een spel als deze, als iemand tijdens een hete zomerdag massa's gaat
sturen verklaar ik diegene al voor gek,maar goed wie ben ik ;) ik geniet misschien meer van het echte leven dan de rest ;)
En over de schade praten is gewoon de waarheid...Daar heb je een punt, raar dat er mensen zijn die zo actief en fel reageren
op een andere stam waar ze tegenover staan, het lijkt wel of ze een persoonlijke oorlog voert die ze geestelijk toch schade
geeft. of valt dat niet onder schade?

Ik kan ook niet weten hoe anderen met dergelijke spellen omgaan, maar een gevoel alsof ze in een oorlog zitten en de kleinste fout ze hun leven kan kosten en hun geliefden in verdriet achter te laten (of je niet eens een fout hoeft te maken om te sterven) zal TW ze toch niet geven.
Ook de geestelijke schade valt totaal niet te vergelijken, op tw loop je die hoogstens op omdat je liefdeskind verpest wordt (raad eens wat Done! bij Graaf wilde doen? Begrijp je nu waarom het zo ongewenst is?), in RL omdat je je vrienden en collegae om je heen ziet sterven en je in constante vrees voor je leven bent.

Dus wat is je mening nu? Is dit ook een uitzondering op een regel? Nee dit is de realiteit van tegenwoordig

Er zijn ruim 6,5 miljoen verkochte exemplaren van Modern Warfare 3 en er zijn nog honderden andere games die door andere gamers gespeeld worden. Door al die mensen zijn in die jaren slechts een handjevol misdaden en misdrijven gepleegd. Omdat er nu weer 1 idioot is, die overigens al niet 100% was verklaard voor hij ging gamen, zie jij een verband en zouden games hierachter moeten zitten? Ik denk dat pinda's nog meer aanzetten tot geweld.

Inderdaad andere statistieken, geen tw statistieken, dank je wel

Wat versta jij onder tw-statistieken? Statistieken die door TW berekend worden?
Dat wil dan zeggen dat jij statistieken van bijvoorbeeld TwStats ook niet als statistieken beschouwd. Of dat een kaartje van twplus niet gebruikt mag worden, dit is immers geen tw-kaartje.
En trouwens, met een klein beetje fantasie is er wel een dergelijke statistiek van tw, namelijk de puntenstijging. Goed, het is niet exact hetzelfde, maar het grootste deel van deze stijging (of daling) wordt veroorzaakt door het overnamen (of verliezen) van dorpen.
 

DeletedUser

Guest
Net een lullige 1000 tekentjes teveel :')

- Negeren en dom doorgaan met berichten plaatsen?
Dan neem je dit spel dus toch wel aardig serieus als je al propaganda nodig hebt voor het plezier waar je het eerder over had.

Sommigen genieten er niet van om honderden clears te versturen, tientallen edels te timen of urenlang te deffen. Sommigen genieten ervan om lekker met elkander een mooie discussie te houden, waarbij ze vrij zijn als de zon schijnt dagen offline te blijven om buiten te genieten. Als je echter speelt, zadel je je stam met het probleem op ..


Ice - Oz <-- dat klopt niet, zo schopt ICE trammelant in andere stammen omdat ze Oz niet mogen en mensen bang zijn voor Ice.
Goede strategie...Echter een rare manier of niet? Wat Done! verkeerd zou hebben gedaan voor de oorlog verklaring voeren ze zelf door in hun beleid. Wakker worden!

Oze zit in Ice. Dus wanneer Ice naps heeft, wordt het stamlid Oze niet aangevallen door deze stammen.

Waarom zouden we verweer geven, sommige mensen hebben meer te doen, na vanavond ga ik er echt niet meer op in hoor.
weet je hoeveel moeite en hoeveel tijd er in zit? Ik heb ook nog een Real Life en dat zullen de anderen ook hebben.
Dat Oz er zoveel tijd voor heeft zegt meer over het real life van Oz toch?

Toch krom van je, hier vraag je je af waarom je verweer moet geven, maar als mensen dan slechts een kant van het verhaal te horen krijgen en hun mening over Done! (en ingez en marcoello in het bijzonder) daarop aanpassen, ga je klagen en roepen dat het onterecht is ..
 

DeletedUser59838

Guest
Bedankt voor je laatste reactie...Ik ga nu genieten van mijn vakantie aangezien ik dit tijd verspilling vind...
En dat heb ik je gisteren aangegeven...
Dank je voor deze discussie
 

DeletedUser

Guest
Een beetje jammer dat je nou niet durft te reageren op de post van Victus; heeft dat er misschien iets mee te maken dat het nu inhoudelijk wel heel inwikkeld wordt? Wel eerst spammen en niet de confrontatie aan durven gaan, over tijdverspilling gesproken...
 

DeletedUser59838

Guest
Precies steef :) het zal niet aan mijn prive leven liggen,je hebt gelijk :)
 

DeletedUser

Guest
@victus, acounts hacken is inderdaad een voorbeeld, net zo als dubbelacount. de regels van het spel overtreden, dat kan inderdaad niet door de beugel.

Zoals Oze al zei, wie had het over valsspelen? Er is meerdere keren gezegd dat Done! geen spelregels overtreedt, maar gewoon onethisch bezig is geweest.

maar goed, dan zijn we allebij hier even fout, alleen jammer dat ice hier de slachtoffer rol krijgt, terwijl wij net zo goed slachtoffer zijn van een vies spelletje.
 

DeletedUser

Guest
Ja wat ben jij een slachtoffer zeg, och arme. Wordt er zomaar tentoon gesteld dat je de voorkeur hebt voor onsportief spel. Ach ach, de kinderen in Afrika die nagenoeg van de honger sterven zijn er niets bij
 

DeletedUser

Guest
Waar is het eerste deel van je post een reactie op?

Jullie zijn in mijn ogen inderdaad beiden niet helemaal goed bezig, maar Done!'s acties zijn toch een heel stuk verwerpelijker. En slachtoffer wil ik jullie zeker niet noemen, jullie hebben de keuze voorgeschoteld gekregen: spelen we het spel met respect voor de tegenstander of doen we afstand van de morele regels? En het is duidelijk voor welke optie jullie gekozen hebben. Dus slachtoffer, nee zeker niet, jullie waren zelf de actor ..
 

DeletedUser

Guest
@oze wat is dat nou weer voor een onzin wat je brabbelt, beetje gefrustreerd dat jouw actie niet door iedereen goedgekeurd word? zo als ik jou al vaker medegedeeld hebt en jij nooit bewezen hebt speel ik niet onsportief en heb ik daar ook geen voorkeur aan, ik heb slechts verkenners gestuurd om bevestiging te hebben wat ik al bijna zeker wist.
de rest is allemaal gebaseerd op lucht.

en dat jij de spot wilt drijven met kinderen die dood gaan moet jezelf weten, maar persoonlijk vindt ik je wel een beetje ver gaan.


@victus het ging over deze zin van jou
Wat gaat voor jou dan te ver?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
23530454.jpg
 

DeletedUser

Guest
ik neem aan dat je hiermee jezelf bedoelt en dat je gewoon geen antwoord meer weet? vandaar go victus.

dit is dus wat DeKleineKaleMan steeds bedoelt met dat selectieve antwoorden van jou, hier antwoord je helemaal niet eens meer, goed zo superoze.
 

DeletedUser

Guest
Klopt als een bus. Ik heb inderdaad nog niet uitgelegd hoe ik er eigenlijk bij kom dat je de voorkeur toonde onsportief te spelen. Dat heb ik echt nog niet gedaan, al zeker niet drie keer. En al helemaal niet vijf keer. En Victus bijvoorbeeld ook nog nooit. Dat ik een plaatje plaats, is uiteraard het gevolg van mijn frustratie. Zoals ik al ontzettend gefrustreerd ben, in al die afgelopen maanden dat jullie mij telkens de mond weten te snoeren en mij compleet voor paal weten te zetten.

Ik heb geen zin in welles en nietus spelletjes en mijzelf blijven herhalen als je weer eens om een antwoord vraagt dat ik al driemaal eerder heb gegeven. Je kunt wel zeggen dat ik je nog niet heb uitgelegd hoe ik tot mijn conclusie kom, dat het op lucht gebaseerd is etc., maar de beredenering heb ik in de afgelopen zes pagina's al meerdere malen kenbaar gemaakt. Vandaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ja vast,

dat ik je gefrustreerd noem was al voor dat plaatje.

je hebt iets bewezen over ingez, niets over mij, plus dat ik bewezen heb dat ik niet zal aanvallen.
maar dat wil niet bij jou doordringen omdat die blinde haat van jou tegen ons jouw denk vermogen blokeert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jouw citaten als "je moet roeien met de riemen die je hebt" en "je zou zelf precies hetzelfde gedaan hebben" geven mij toch wel een indicatie. En het feit dat je onmiddellijk graaf scout, terwijl jou al verteld was dat zijn account gehackt was, maakt de redenering compleet, dat je het niet slechts wil goedpraten, maar ook zelf bent gaan uitzoeken of Graaf gehackt was. En waarom zou je dat willen weten buiten er gebruik van te kunnen maken?
 

DeletedUser

Guest
paattopic regel 1091 ik quote hier jou

roeien met de riemen die je hebt

en je heb echt een bord voor je kop, heb ook al meerdere keren gezegd dat ik dat deed ter bevestiging van jouw verhaaltje.

wat ik dus ook al direct tegen jou zij in dat gesprekje op het acount itjakala.

maar jij blijft dat negeren en zeggen dat wij niet goed lezen:cool:

even voor de mensen die het gesprek nog niet gezien hebben, hieruit maakt oze op dat ik graaf masaal wil gaan aanvallen

ltjakala op 11.07. om 16:39 uur
neje inderdaad, als je die nep typefouten had weg gelaten was je al iets meer geloofwaardig.

doooeeeiiii
Mitumi op 11.07. om 16:36 uur
wanne rare ben jij k hoor niet bij ice??
ltjakala op 11.07. om 16:33 uur
ja ik ben bang voor ice, na die vorige aanval van (jullie) hun ben ik behoorlijk bang geworden:)
Mitumi op 11.07. om 16:31 uur
ik snap jd probleem niet wescha of ltjakal of zoiets

waarom geloof je mij niet

of probeer je t verhullen dat je niet graaf wil aanvallen kom op ben toch niet bang voor hem...
ltjakala op 11.07. om 16:27 uur
leuk gemaakt allemaal,
Mitumi op 11.07. om 16:22 uur
dit had ik eerder naar ingez gestuurt

Mitumi op 11.07. om 16:21 uur
hoezo wijs dor niet aan te vallen als je een kans krijgd.. time is runnig.

een en halve dag zijn nu voorbij sins men trucje, die os van graaff stam zal daarna wel weer terugkeren daarom dringt te tijd

je zeg je verkende graaf . maar waarom val je dan niet aan? hij schuifd zn def dat zei ik tog heb daar ook bewijs van . Zal ik zo sturen

enne ik had en stuk of 15 kerken afgebroken maar geen andere gebouwen dus die zijn tuurlijk weer opgebouwd omdat niemand durft aan tevallen:(

awie denk je dan dat ik ben, waarom zou ik me voordoen als iemand anders mijn god zeg wat voor bewijs wil je??
ltjakala op 11.07. om 16:14 uur
ja vast, noem me maar laf dat ik niet aanval, kan ook wijs zijn, weet jij veel;)
maar goed, vertel me eens hoeveel kerken je sloopte:)
Mitumi op 11.07. om 16:12 uur
wat geloof je niet aan mijn verhaal?? waarom denk je dat ik graaf kapot wil, juist! omdt hij me genaaid had gvroeger

k heb ingez nu een buitenkans gegeven geen idee of jij ook er iets aan hebt als graaf weg is maar ingez durft tenminste actie te ndernemen

en hoezo lafaard, wie valt er ook weer niet aan? oja da ben jij ik ben eens gebackstabd door graaf en wil hem nu terugpakke wie niet sterk is moet slim zijn . nou graaff was dom want zijn ww was net als et oude toen ik zn co nog zou worden
ltjakala op 11.07. om 16:07 uur
xx wescha
ltjakala op 11.07. om 16:07 uur
ik geloof geen ene zak van je verhaal, had eerst wel mijn twijfels dus verkende graaf,
maar goed, mocht het op 1 of andere manier tog zo zijn ben je gewoon een grote lafaard.
Mitumi op 11.07. om 16:03 uur
??
ltjakala op 11.07. om 16:02 uur
whahaha, leuk.
Mitumi op 11.07. om 15:45 uur
graaf zit in de stam ice maar wat is het verbandt met mij buiten dat ik het met ingez had over graaf gistere?
ltjakala op 11.07. om 15:43 uur
ja, zeg het me maar;)
Mitumi op 11.07. om 15:42 uur
je schrijf dat ik ice iemand moet laten aanvallen? wat heb ik met ice te maken
ltjakala op 11.07. om 15:41 uur
is tog niet zo moeilijk
Mitumi op 11.07. om 14:46 uur
?
ltjakala op 11.07. om 14:07 uur
ja.
Mitumi op 11.07. om 09:23 uur
hoi Itjakala

sorry, maar ik snap niet wat je bedoelt :s
ltjakala op 11.07. om 07:22 uur
hey,

ik heb ook info, laat ice wescha maar aanvallen hij staat helemaal leeg.
mischien komen er nu wel wat troepen terug.

van onder naar boven lezen;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Allemaal dingen die je al eens geroepen hebt en waar ik allaaaaang op gereageerd heb.

-

Je quoteje......... Dat was een sarcastische opmerking aan jouw adres en had niets met Ice' handelswijze te maken.

En mijn conclusie kwam voort uit jouw citaten als "je moet roeien met de riemen die je hebt" en "je zou zelf precies hetzelfde gedaan hebben", want ze geven mij nogal een indicatie. En het feit dat je onmiddellijk graaf scout, terwijl jou al verteld was dat zijn account gehackt was, maakt de redenering compleet, dat je het niet slechts wil goedpraten, maar ook zelf bent gaan uitzoeken of Graaf gehackt was. En waarom zou je dat willen weten buiten er gebruik van te kunnen maken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ach superoze, jij hebt volkomen gelijk, wij zijn slecht, en je edit: onzin, totale onzin.
je probeet die blunder van je gewoon in te dekken.


En waarom zou je dat willen weten buiten er gebruik van te kunnen maken?

ppffff, in dat gesprek bevestig ik jou dat ik niet van plan was aan te vallen, en jij weet ook dat ik geen clears had aangezien die naar jou onderweg waren(perc)
dat plaatje over die hypocriet is hier wel van toepassing

en nu stop ik hier echt, ff kijken of ik nog een acount kan hacken met mijn dubbelacount.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ppffff, in dat gesprek bevestig ik jou dat ik niet van plan was aan te vallen, en jij weet ook dat ik geen clears had aangezien die naar jou onderweg waren(perc)
dat plaatje over die hypocriet is hier wel van toepassing
Je poogt te suggereren dat je vanaf het begin doorhad dat je een placebo voorgehouden werd. Maar dat is niet zo, dat werd pas duidelijk nadat jullie scouts aantoonden dat er geen stacks verdwenen waren. De beweringen dat je me niet gelooft vanaf ltjakala komen allemaal van de tijd na je scouts.

Ik vroeg je waarom je iemand op het moment dat je verteld is dat diens account gehackt is, onmiddellijk gaat scouten. Maar daar geef je geen antwoord op, nee je roept weer iets dat al driemaal eerder is weerlegd.
 
Bovenaan