De essentie van de stam Done!

DeletedUser

Guest
victus, ik had een kleine edit, zou je er ff na kunnen kijken;)

@ ren ren, wij kennen ook mensen, maar dat ontkennen is afgezaagd, ja misschien hebben wij ook een mol;)

maar bij een gehackt account stond er voor die dag al een massa gepland. Een massa met 3 leden. Bestaande uit slechts scouts. Die stopt wanneer de dorpen toch niet leeg blijken te staan.
Niet echt over nagedacht, wel?

precies hierdoor werd het zo een probleem, we hebben verkent, dat is een feit, maar alles wat er na komt is pure speculatie, en dat er ene massa aan zou komen weet oze dat het onzin is, aangezien hij net ervoor de meeste clears van ons hieronder op zijn vv account perc zag binnenkomen. en plus dat inge zij dat wij niet direct in de aanval zullen gaan.

ingez 10.07.12 22:53
vandaag nog niet.
een on georganiseerde actie is ook zonde dat slaagt nooit, we moeten eerst wat op poten zetten dan kan het pas succes hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ marcoello (lees je edit nu pas, vandaar dat het niet in de vorige post staat, sorry voor dubbelpost):
Zijn 3 quotes genoeg?



oze, als ik een regel overtreden heb kreeg ik wel een waarschuwing of een ban van het twteam.

Ergo, ik heb de genoemde acties wel verricht, maar heb geen geschreven regel overtreden.

oze doet zich voor als een (rat) ander, en zegt dat die graaf gesloopt heeft, wij gaan ff kijken, komen er achter dat het niet klopt en we zeggen: neej het klopt niet:) zou iedereen doen

Oftewel, jouw visie op het verhaal. Ik citeer letterlijk
wij gaan ff kijken
.
Het vetgedrukte 'zou iedereen doen' maakt daarnaast ook nog duidelijk dat je achter deze actie staat, of in ieder geval dat je niet inziet dat het fout is ..

JULLIE HADDEN PRECIES HETZELFDE GEDAAN .

En hier hetzelfde, jullie hadden precies hetzelfde gedaan spreekt voor zich.

Alstublieft
 

DeletedUser

Guest
maar ik zie niet wat dat te maken heeft met valsspelen, als ik zijn acount gehackt had en alles leeg gezet hadden ze ene punt, als ik met een dubbelacount speel of wat dan ook hadden ze een punt. en dit is wat ik zij tegen oze
maar goed, mocht het op 1 of andere manier tog zo zijn ben je gewoon een grote lafaard.

ik stuur ook wel eens edels in de nacht, omdat diegene ze dan niet snel ziet aankomen, dat is tog ook geen valsspelen?
 

DeletedUser

Guest
Je kunt wel zeggen dat iemand een lafaard is als hij een hacker is, maar als je net zo goed zulks aanmoedigt en er gebruik van maakt, dek je jezelf niet bepaald in. Dat is jouw illusie.

Voor de rest neemt Victus het stokje prima over:p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb aangetoond, waartoe ik gemotiveerd was na vele eerdere ervaringen, dat bepaalde personen in dit spel een bepaald verwerpelijk gedrag op deze manier goedkeuren en dat is de reden dat ik daar een groot punt van maak. Ja, ik geef toe dat ik daarvoor enkele tijdelijke leugentjes heb neergepend, maar deze zouden op geen enkele manier een schadelijke implicatie kunnen hebben voor enige speler in het spel dan ook.

En zolang iets op geen enkele manier schade kan uitlokken, zie ik niet in hoe je dat 'fout' wil beoordelen. Bijvoorbeeld zal niet plotseling een account op dubieuze, onverdiende wijze (dus niet als gevolg van de gewone spelacties) gemolesteerd worden door mijn actie. Een actie die dat tot gevolg heeft, noem ik op zijn minst heel fout. En het is de soort actie die jij niet alleen zou doen, maar ook wil goedpraten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
maar onze verkenners richten wel schade aan?

en noem eens wat ervaringen op, ik neem aan dat je doelt op dat wij valsspelen.

maar acounts gesloopt heb ik inderdaad wel vaker, maar tog altijd mijn rammen en clears gebruikt daarvoor.

oze, jouwn aanpassing van net is allemaal speculatie, quote mij of bewijs waar ik zeg dat ik ene gehackt acount zal aanvallen???
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De waslijst van leugens, goedpraterij en domme, onware beschuldigingen van Done die op dit forum de afgelopen vier maanden aan bod zijn gekomen. Bijvoorbeeld dingen ontkennen waarvan het tegendeel allang bewezen is: de stacks die zogenaamd niet zouden zijn neergezet, het feit dat jullie niet voor de oorlog voorbereid waren, simpele dingen als de klaarblijkelijke vriendjespolitiek op het AF zodat clustercontests min of meer verpest worden, het feit dat Ice op allerlei wijzen onnet zou spelen. Of wat dacht je van de manier waarop het bondgenootschap door jullie werd verbroken?

En die 'speculatie' kan heel duidelijk worden afgeleid uit dat scouts sturen en daarbuiten de reacties van ingez. Wie gaat immers onmiddellijk scouts sturen naar een account, vanuit meerdere accounts, terwijl dat account in de maanden ervoor nooit werd aangevallen (en hooguit enkele scouts ontving eens in de twee weken) , maar geen bijbedoelingen heeft, ondanks dat "bekend" is dat het account gehackt is? Dit heb ik al zeker driemaal eerder uitgelegd, en victus ook minstens een keer. Nee het was wel duidelijk dat die scouts waren gezonden met de bedoeling eens te kijken of de berichten klopten over dat gehackte account.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Citeer eens waar ik gebruik maak van de woordcombinatie 'vals spelen.'
 

DeletedUser

Guest
de woordcombinatie niet, maar wel wat je bedoeld
Bijvoorbeeld zal niet plotseling een account op dubieuze, onverdiende wijze (dus niet als gevolg van de gewone spelacties) gemolesteerd worden door mijn actie. Een actie die dat tot gevolg heeft, noem ik op zijn minst heel fout. En het is de soort actie die jij niet alleen zou doen, maar ook wil goedpraten.
 

DeletedUser

Guest
Geen geschreven regels van het spel werden voor zover ik weet door Done overtreden, maar elke fatsoenregel die hierover iets zegt, wijst zo'n gedrag af. En op het AF zie je heeeeeull vaak weer dat men op de barricades springt om te klagen dat mensen zich niet fatsoenlijk gedragen hebben, vaak is dat gewoon onzin, maar het label onzin kun je hieraan niet koppelen. Men kan zich ook netjes gedragen en niet slechts hun vijand proberen te molesteren als die vijand dankzij een of andere hacker zijn account naar de Filistijnen heeft gekregen, maar hun oorlog voeren zoals dat bedoeld is in het spel.
 

DeletedUser

Guest
oze, het spel draait om oorlog, strijd, aanvallen, het is geen gansenbord, je moet roeien met die riemen die je hebt, als je info over de vijand krijgt die in je voordeel kan gebruiken pak je die aan, dat is wat misschien wel het verschil zal maken in een strijd.
 

DeletedUser44868

Guest
victus, ik had een kleine edit, zou je er ff na kunnen kijken;)

@ ren ren, wij kennen ook mensen, maar dat ontkennen is afgezaagd, ja misschien hebben wij ook een mol;)

tja...dat is dus wat ik al dacht...een mol/spion in een vijandelijke stam.....ik houd maar voor me wat ik er van vind....anders krijgen we daar weer diverse posts over...
 

DeletedUser

Guest
oze, het spel draait om oorlog, strijd, aanvallen,
Ja en niet om de mogelijke gigantische voordelen die voortkomen uit iemands account hacken. Als iemand zulke spelverpesterij bezigt, heb ik voor dat gedrag geen respect. Een hacker moet degene zijn die weggestuurd wordt, niet het slachtoffer van die hacker moet de nek doorgesneden worden. En dat is het punt dat ik maak. Ik hoop dat men het wat dit betreft met mij eens is.
 

DeletedUser59838

Guest
Wil je voortaan even net zo reageren als ik, scheelt mij bijzonder veel werk. Bij voorbaat dank.

Waarvan zou Oze jou om bewijs vragen? Aan bijna al je uitspraken kan ik, als niet w12-speler met het blote oog en zonder op de hoogte te zijn van de ingame-gebeurtenissen, al zien dat ze gefundeerd zijn op lucht. Hoewel, ik denk dat het waarschijnlijker is dat je ze baseert op een grote dosis alcohol.

Laten we aub hier even mee beginnen!
De beste schipper staat aan wal, die ken je toch? no offense.



Wanneer Oze jullie zegt, hoor je niet bij de groep, maar zelf zeg je wel we :confused::confused::confused:
- Oz doelt op Kliek/Groep
- DeKleineKaleMan doelt op zichzelf als speler van een stam...
- De gehele context van Oz's verhaal komt negatief over dus zou je Kliek volgens de definitie moeten zien als Bende!
- Eventueel zou het een gesloten groep kunnen zijn! Echter zijn beide opties gegeven in een negatief daglicht.
Zo niet dan zou het anders kunnen verwoorden waarin meer vragen worden gesteld en zijn zogenaamde ondervindingen
beperken tot vrij weinig.

- Daarom zeg ik dat ik een speler van Done! ben.
- Dus duidelijk...Groep of Kliek zijn beiden negatief...Stam is het juiste woord op tribalwars.



Ik vind het jammer dat ik zo over Ingez móet praten (en nee, ik bedoel niet letterlijk moet).
Ik heb geen vooroordeel, maar met toch een redelijk aanneembaar verhaal dat (bijzonder) recent plaatsgevonden heeft kom ik tot die gedachtegang. Geen vooroordeel dus, slechts een oordeel, dat dan nog ergens op gebaseerd is.

Ik vind het jammer dat je een mening hebt over Ingez.Aangezien Ingez een zeer sociale leidster is en
ik totaal niks negatief kan vinden aan haar acties/daden, vooral omdat jij het zelf als geoorlooft betiteld wat ze gedaan zou hebben.

Geoorloofd, ja, gewenst, nee.
Het is onmogelijk om tw-oorlogen met rl-oorlogen te vergelijken, dus daar heb je dan ook niks aan.

Dat je dan niet serieus met ons (om me even bij Oze, Graaf en Ren Ren te rekenen) in gesprek gaat, begrijp ik dan juist des te minder. Dan kun je juist ons ongelijk aantonen, en wanneer je dat doet zal ik (vanzelfsprekend) mijn mening over Ingez ook aanpassen, dát is logisch.

Zoals je laatst kon lezen in een gesprek heb ik ooit netjes contact opgenomen met Oz,
Echter kon Oz het allemaal geen ruk schelen <--- als mensen zo praten dan is het gewoon afgelopen met een normaal gesprek!
Hieronder het bewijs dat ik wel normaal contact met hem opneem als een individuele TW speler van de stam Done!
Ik citeer uit een eerder bericht :

ozewizewozewiezewall zei:
dekleinekaleman zei:
Beste Oz,

Hoe is het?
Het volgende is enkel een mening van mij als persoon,
niet een mening van de stam Done! in het geheel.
het is gebasseerd op speculatie en wil je het volgende laten weten.

Mochten jullie informatie aannemen van Bulkster ( zoals hij het aanbied aan ice op het af)
dan zakt mijn respect voor de stam Ice erg snel.
Niet uit angst maar enkel door mijn volgende mening.
Aangezien ik jullie als een sterke tegenstander zie en na
alle gesprekken een stam heb leren kennen die waarde hecht
aan eerlijke statistieken verwacht ik niet dat er informatie van
Done! spelers in Ice belanden.

Mocht het wel gebeuren dan is het spel spelbederf geworden.

No offence, enkel mijn mening.

Gr
Tyco
Nou arcanist,

Ik moet eerlijk zeggen dat het me nogal een (1)worst kan wezen in hoeverre Done-spelers respect hebben voor Ice, maar (2)gelukkig voor jou heb ik zo'n vermoeden dat hetgeen Bulkster zegt ofwel was gerechtvaardigd - want ik heb een beetje de indruk wat voor een speler het is, omdat ik hem al vaker op dit forum heb zien verschijnen hier en daar en het zijn van die kleintjes die altijd als eerste van de wereld verdwijnen en met veel gespam een naïef enthousiasme toch even hun stempel drukken - ofwel een leugen, (3)dus ik neem niemand iets kwalijk, omdat de bewering die wordt gedaan door Bulkster verder ook nergens door wordt ondersteund. (4)Hij heeft vrij weinig moeite genomen jullie voor paal te zetten, als dat zijn bedoeling was. Ik heb overigens ook tegen (5)Graaf gezegd geen standpunt in te nemen,want het is onze zaak niet, (6)hoewel negatieve "propaganda" voor Ice ten aanzien van Done natuurlijk altijd goed uitkomt haha.

Groet

Verder mag jij je rekenen bij Oz Graaf en Ren, dat betekend gelijk dat je een kant hebt gekozen.
Jammer als je zelf het spel niet speelt op wereld 12 maar wel praat.

Over wie gaat de 1e zin? Over Oze die de 'massa' op Graaf's account niet zag aankomen?
Maar inderdaad, jij hebt gelijk. Wat ik hier lees leert me dat Done! al maanden niet langsgekomen in bij Ice, maar bij een gehackt account stond er voor die dag al een massa gepland. Een massa met 3 leden. Bestaande uit slechts scouts. Die stopt wanneer de dorpen toch niet leeg blijken te staan.
Niet echt over nagedacht, wel? ;)
1e zin : Ingez
En Wescha stuurt vaker scouts.
Wil je dat ontkennen?
Maar nogmaals is dit een nutteloze opmerking van je. Ik zal verder in dit bericht even terugkoppelen naar deze opmerking.


De zaken die ik bedoel zijn de diplomatieke dingen die jij noemde. Dingen die Ice dus perfect onder de knie had, waardoor ze volgens jou een groot voordeel op Done! hadden. Mijn vraag was dus, omdat het wel blijkt dat het effectief is, waarom gebruikt Done! dergelijke technieken niet? Is het dan toch dat Ice het spel diplomatiek gezien een stuk sterker speelt?

Wederom is dit niet helemaal correct, maar inside informatie weg geven is dom he ;) dus ik zal je hier
eerlijk moeten gaan zeggen dat je hier geen antwoord op zult krijgen en wederom zult moeten leren leven
met mijn stelling : Tijd Leert en Geduld is een schone zaak.
Over het feit dat Ice effectief is, ja! Maar moeten ze blijven horen dat het effectief was? Dan zijn ze toch aan het pochen?
Of zie ik dat nu verkeerd?
Ik citeer even een bericht van jou die je eerder hebt geplaatst in dit topic
Waarom lukt het Done! niet de genoemde zaken ten uitvoer te brengen? Is het een gebrek aan inzicht bij de strategen van Done!, overmoedigheid en de gedachte 'Wij kunnen de rest van de wereld toch wel aan, ook zonder NAP of bg'. Of weten ze de dingen die volgens jou elke strateeg weet niet?
Ik complimenteer Ice hoor! Dus streep dit maar door.
 

DeletedUser59838

Guest
Een bekentenis rekent Justitie ook onder bewijs, waarom zou ik dat dan niet doen?
Verder ga je er niet op in, omdat je doorziet dat ik doorheb dat je slechts loze kreten aan het roepen was, ontken het maar niet.
Een eed die mensen afleggen in de rechtzaal is rechtsgeldig, wederom een rare opmerking.
En tevens is voor een ander praten een aanpak die niet werkt.Zeker als je eerste zin al nergens op slaat.
Nogmaals, bewijs wat je hier levert wat men kan bewerken en niet onder een eed aflegt is niet geldig.
Dus wat moet ik doorzien?



Wat bedoelde je dan met dit stuk (uit een eerdere post):
- Beweren dat wij een kliek zijn is opzich ook al raar aangezien hij toch enige informatie zoekt om dat telkens te bevestigen...

:confused:
Dat heb ik hierboven al uitgelegd.Streep er door.

Goed, het blijkt dat je je eigen posts niet begrijpt, ik zal het nog wel even uitleggen:
Jammer dat jij toch niet zo slim bent als je denkt te wezen.

Wat overeenkomt met het door mij geplaatste:



Waarop jij reageert dat je voor jezelf spreekt ;)

Oh ja sorry, jij hebt de oorlogsverklaring tekst niet gelezen van Ice, dan wist je het ;)
Ik kan het je niet kwalijk nemen dat je daarom bij Ice bent aangesloten terwijl je niet eens speelt op wereld 12.

Kijk, hier kun je tenminste iets mee, eerste echte solide argument! :)

Helaas zit de vork hier toch anders in de steel (heb ik me laten wijsmaken, ik kan ook niet garanderen dat wat ik zeg 100% strookt met de realiteit).
Ice en Done! hadden een bg, maar Done! kwam met vreemde eisen (groot stuk edelgebied dat ze ineens wilden, ze eisten een flinke hap dorpen van Ice om door te kunnen groeien). Ice was het hier (natuurlijk) niet mee eens. Toen kwamen er ongeveer 5 man van Done! naar het Ice-front gesprongen en begonnen zich daar te nestelen. Op een plek waar totaal geen andere targets lagen, aan de ene kant de stamgenoten en aan de andere kant de bondgenoten van Ice. Het is dan ook duidelijk welk motief hierachter zat en ik vind het niet meer dan logisch dat Ice direct de oorlog verklaard heeft.
Als je al niet 100% kan garanderen dat hetgeen je zegt strookt met de realiteit dan is het proberen toch niet eens de moeite waard of wel?
Lees de oorlog verklaring, zie de nieuwe recruits. Zie het resultaat van de oorlogverklaring.
Misschien ga je verband zien in het verhaal. Heb je toch nog leuk detective werk gescoort :)

Really? :')
Tw draait om plezier, hier ga je oorlogen aan omdat je je verveelt
In RL niet, daar probeer je (oha) met man en macht oorlogen te voorkomen
In tw is er 0,0 gevaar, in RL staan er duizenden, tienduizenden, honderdduizenden of zelfs miljoenen levens op het spel.
Op tw stijgt het moraal oha in de stam als het weer oorlog is, in rl daalt het moraal in een land
In tw is er 0,0 kans op schade, in RL loopt de schade al spoedig in de miljarden en kan dat het einde van de rijkdom van een land betekenen
Sommige mensen nemen Tw nogal aardig serieus...en zien het als de beleving van de eeuw.
Ik kan niet weten hoe anderen omgaan met een spel als deze, als iemand tijdens een hete zomerdag massa's gaat
sturen verklaar ik diegene al voor gek,maar goed wie ben ik ;) ik geniet misschien meer van het echte leven dan de rest ;)
En over de schade praten is gewoon de waarheid...Daar heb je een punt, raar dat er mensen zijn die zo actief en fel reageren
op een andere stam waar ze tegenover staan, het lijkt wel of ze een persoonlijke oorlog voert die ze geestelijk toch schade
geeft. of valt dat niet onder schade?

Moet ik doorgaan of zie je in dat het echt voor geen meter te vergelijken valt?

MW3 als digitale wereld zei:
De aanslagen in Noorwegen, waarbij in totaal 77 mensen om het leven kwamen, blijken niet zonder gevolgen. Verschillende Noorse winkels hebben namelijk games uit hun assortiment verwijderd, waaronder ook Call of Duty.

In het manifest beschrijft Anders Breivik, de dader, hoe hij verschillende games heeft gebruikt om de aanslagen voor te bereiden. Zo gebruikte hij Call of Duty als trainingsmiddel en World of Warcraft als dekmantel.

Speelgoed geweren zijn sinds kort niet meer in Noorwegen te koop. Games zoals Call of Duty, World of Warcraft, Homefront, Sniper: Ghost Warrior en Counter-Strike Source moeten er ook aan geloven. Zij zijn inmiddels uit de winkelschappen verdwenen.

Dus wat is je mening nu? Is dit ook een uitzondering op een regel? Nee dit is de realiteit van tegenwoordig

Alleen van de eerste zin kan ik wat maken, alleen daarop kan ik dus reageren ..
Dat ze dit zo zien, kan ik ergens begrijpen, al ben ik het er niet mee eens. Maar als je de statistieken hebt en daar de heroveringen vanaf trekt, wat houd je dan over? Juist ja, (andere) statistieken.

Inderdaad andere statistieken, geen tw statistieken, dank je wel

Gok eens wat bijzonder goed werkt bij een propagandastrijd? Exact, herhaling.
- Negeren en dom doorgaan met berichten plaatsen?
Dan neem je dit spel dus toch wel aardig serieus als je al propaganda nodig hebt voor het plezier waar je het eerder over had.

Iedereen weet het verhaal van Oze/Graaf vs. Ingez inderdaad, maar slechts van een kant. Wanneer er geen verweer komt, moet je het ook niet jammer vinden wanneer men negatief over Ingez gaat denken, dat wordt door zulke dingen juist bepaald ..

Waarom zouden we verweer geven, sommige mensen hebben meer te doen, na vanavond ga ik er echt niet meer op in hoor.
weet je hoeveel moeite en hoeveel tijd er in zit? Ik heb ook nog een Real Life en dat zullen de anderen ook hebben.
Dat Oz er zoveel tijd voor heeft zegt meer over het real life van Oz toch?

Exact wat ik zeg, jij beweert dat Ice de meeste naps van de wereld heeft, maar tegelijk ook dat Oze heel veel vijanden krijgt. Wat klopt er niet?
Ice - Oz <-- dat klopt niet, zo schopt ICE trammelant in andere stammen omdat ze Oz niet mogen en mensen bang zijn voor Ice.
Goede strategie...Echter een rare manier of niet? Wat Done! verkeerd zou hebben gedaan voor de oorlog verklaring voeren ze zelf door in hun beleid. Wakker worden!

Nou blijkbaar niet, want als een pm al als bewijs wordt gezien, worden printscreens al helemaal zo beschouwd. Mij lijkt het aannemelijker dat dergelijke pm's niet bestaan ..
Dat laat ik over aan jou onwetendheid...Ga ik je niet kwalijk nemen en kan ik je niet kwalijk nemen!
 

DeletedUser

Guest
@ren ren, dat is ook speculeren.

@oze, als wij een acount gehackt hadden had je groot gelijk en had je zeker gelijk,
maarrrrr, zo als jij ons deed geloven was graaf zelf zo dom geweest om een ww aan iemand te geven en niet te veranderen, hoe vaak krijg je wel niet een mededeling over acount veiligheid, dus dan was het ook nog eens zijn eigen domme schuld geweest.
 

DeletedUser

Guest
@oze, als wij een acount gehackt hadden had je groot gelijk en had je zeker gelijk,
maarrrrr, zo als jij ons deed geloven was graaf zelf zo dom geweest om een ww aan iemand te geven en niet te veranderen, hoe vaak krijg je wel niet een mededeling over acount veiligheid, dus dan was het ook nog eens zijn eigen domme schuld geweest.

Als je Graafs domheid wil uitbuiten doordat hij te dom is om te verdedigen bijvoorbeeld, dan kun je dat doen, omdat dat onderdeel is van het spel. Of hij daardoor gehackt is, is jouw zaak niet. Hoe hij gehackt is, is jouw zaak niet en je gaat het mooi niet op Graaf afschuiven:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik schuif het op niemand af, ik gebruik gewoon een voorbeeld.

wij vinden dat wij niets fout deden, en jullie vinden van wel, ik heb zo ondertussen wel gezegd wat ik kwijt wil, de anderen mogen hun mening wel opmaken over wat zij er van vinden, ik vindt het nu wel prima zo.

tot de volgende altijd leuke discussie.
 
Bovenaan