De essentie van de stam Done!

DeletedUser

Guest
Beste forumgangers,

Met genoegen presenteer ik jullie een klein, maar een veelzeggend kijkje in de keuken van Done!

Verleden week had ik het idee Done eens een placebo voor te houden, om mijn eerder uit het gedrag van Donespelers, dat zich voordeed in het spel en op het AF, afgeleide, op hun speelwijze betrekking hebbende conclusies af te leiden. En wat is gebleken? Zoals vaker is gesuggereerd en bovendien door Done zelf tussen neus en lippen door is bevestigd, hebben veel spelers in Done de neiging op een manier te handelen die volgens velen het label triest, of ten minste het label onnet verdient.

Nu ter zake; het placebo werd als volgt uitgevoerd:

*Ik ben even gaan rondvragen of men een onbespeeld VV'tje van een klein spelertje had, zodat onbekend was of ik een Ice-speler was.
*Ik ging me voordoen op dat VV'tje alsof ik een of ander simpel figuur was, dat geen zin foutloos kan schrijven en bovendien anti-Ice is.
*Vervolgens zond ik ingez - de persoon uit de Done-leiding, wiens houding we m.i. o.a. kunnen omschrijven middels bovenstaande labels, dit baserend op hetgeen rond de jaarwisseling gebeurde, toen het bondgenootschap met Done werd verbroken, alsook op het recent gebeurde - een berichtje waarin ik mij voordeed als een persoon die ooit met Graaf098 (mijn stamgenoot met verreweg het grootste front aan Done van alle Ice-spelers, o.a. met front aan ingez) zou fuseren, maar waarna Graaf hem had 'genaaid', zodat hij zich nu gemotiveerd had gevoeld om Graaf te hacken. Ingez was dus kortom wijsgemaakt dat Graaf098s account was gehackt, dat kerken aan het front op verschillende plaatsen waren verdwenen, dat alle preventief neergezette ondersteuning vanuit de rest van Ice was weggestuurd en dat het dé uitgelezen kans was voor Done om Graaf098 eens te breken.
*In al Ingez' impulsiviteit reageerde ze onmiddellijk ontzettend enthousiast, waardoor ik met alle rechtvaardiging mijn uitspraken over ingez' speelwijze kan postuleren. Het volledige gesprek staat in SPOILER #2 onderaan de pagina. Enkele quotes:

SPOILER #1
ingez 10.07.12 19:55
oh dat is leuk om te horen.

kan je nog steeds op zijn account of is het ww weer verandert?

ingez 10.07.12 20:24
we hebben al scouts lopen dus we komen er snel achter wat hij al heeft kunnen doen :p
eerst moet alles nog terug dus hij zal wel even zoet zijn :p
dank je voor de tip

ingez 10.07.12 20:58
oke vandaar
nou wij gaan er zeker gebruik van maken.
de spelers met wie ik hecht samen speel zijn op de hoogte en we doen er zeker wat mee.
iig erg bedankt

ingez 10.07.12 22:49
we gaan zeker ons best doen.
*Ingez stuurde eveneens, samen met de aan Graaf098 grenzende wescha een aantal scoutaanvallen om te kijken of ik waarheid sprak (en indien ze dit zou concluderen, zou de aanval op Graaf098 uiteraard onmiddellijk volgen).
*Men had in Done net op tijd door dat het verhaal toch niet te vertrouwen was en ze vermoedden dat er iemand van Ice de VV deed van dit kleine accountje. Desondanks bleken uit de scoutaanvallen en de quotes van ingez heel duidelijk wat de intenties en denkwijzen van Done zijn over hoe men in Done het liefst een oorlog voert.

SPOILER #2
Ter illustratie van het persoon dat ik acteerde, dit soort berichten wisten Done in eerste instantie te overtuigen:
Mitumi 11.07.12 09:59
heb vanochtned ozie gesproken(graaf heeft me geblokt:p) heir is het gesprek.. maar denk dat hij miss bluft

11-7-2012 9:23:15 giovanni(H) ozewiz ey
11-7-2012 9:23:21 giovanni(H) ozewiz ..
11-7-2012 9:23:38 giovanni(H) ozewiz ben je er?:D
11-7-2012 9:23:40 ozewiz giovanni(H) wat?
11-7-2012 9:23:54 giovanni(H) ozewiz hoe gaat ie
11-7-2012 9:23:56 ozewiz giovanni(H) Prima.
11-7-2012 9:24:02 giovanni(H) ozewiz geloof niks van:p
11-7-2012 9:24:04 giovanni(H) ozewiz weet je done gaat graaf nu slopen;)
11-7-2012 9:24:07 giovanni(H) ozewiz dont mess whit me dan weten jullie dat voor de volgende keer
11-7-2012 9:24:16 ozewiz giovanni(H) wat klets je?
11-7-2012 9:24:47 ozewiz giovanni(H) ben je als een klein kind naar Done gegaan om hen te vragen of zij jouw probleempjes op de allerlaagste wijze willen oplossen? Triest ventje ben je ook he
11-7-2012 9:25:00 giovanni(H) ozewiz enige triestee is ben jij
11-7-2012 9:25:02 giovanni(H) ozewiz met je genaai
11-7-2012 9:25:05 ozewiz giovanni(H) ik "naai" niemand. Misschien iets om van te leren.
11-7-2012 9:25:07 giovanni(H) ozewiz jajaj lolbroek:p
11-7-2012 9:25:25 ozewiz giovanni(H) Maar het is sowieso gelul dat Done graaf gaat aanvallen. Die stam is helemaal geen vereniging, maar een losse verzameling domme, naieve ego's in combinatie met vele inactieve accounts.
11-7-2012 9:25:35 ozewiz giovanni(H) en ze hebben graaf al zo lang niet aangevallen. Links heb je carlo 10, maar ik las onlangs dat dit slechts een leeg account is, omdat de speler er vanaf gegooid werd en die durfde Ice niet eens aan te vallen, schreef hij.
11-7-2012 9:25:48 ozewiz giovanni(H) en ingez en wescha met hun kleine parasitaire clustertjes gaan ook weinig uithalen, graaf heeft zelf ook zat verdedigingstroepen - en kooi is naar de filistijnen dus zelfs in het uiterste geval dat done zo grappig is naar jouw trieste verbale diarree te luisteren, gaat toch niemand edelen.
11-7-2012 9:26:00 giovanni(H) ozewiz blijff dromen;)
11-7-2012 9:26:14 ozewiz giovanni(H) De enige die momenteel in dromenland verkeert, ben jij. Done valt Ice niet aan, let op mijn woorden. Ze edelen althans nul komma niks aan dorpen, dat kan ik je verzekeren. Ook met een paar dagen zonder de OS van zijn stam, is graaf hartstikke capabel te functioneren. In tegenstelling tot zijn Done-buren. Done zal je verhaal niet eens geloven, omdat graaf bij zijn front nog kan schuiven met def, dus als Done scout, zet hij er wat voor. VV ligt bij mij als hij niet kan, dus daarvoor wordt goed gezorgd.
11-7-2012 9:26:30 ozewiz giovanni(H) Overigens: de volgende keer dat je zo leuk bent andermans kerken te verwijderen, stuur dan zijn eigen clears op de boerderijen van die kerkdorpen, zodat er geen nieuwe gebouwd kunnen worden. Maar goed, nadenken is bij jou ver te zoeken. Je zou eens bij Done moeten solliciteren.
11-7-2012 9:26:33 giovanni(H) ozewiz je bluft ozie en da ben ik wel van je gewent
11-7-2012 9:26:47 giovanni(H) ozewiz enige wat jij hebt is een bak praatjes
11-7-2012 9:27:00 giovanni(H) ozewiz ..
11-7-2012 9:29:48 giovanni(H) ozewiz ben je er nog

Kortom kan ik na dit voorval tot de conclusie komen dat Done in eerste instantie hapte en toen werd ontmaskerd. Done heeft al maandenlang Ice met rust gelaten, maar op het moment dat een speler, wiens front ruim een continent lengte met Done beslaat, zogezegd wordt gehackt en daardoor iedere vorm van verdediging aan zijn front verloren heeft, durft Done plotseling haar 'tanden' te laten zien. Pas dan is Done kennelijk gemotiveerd hun vijanden in de ogen te kijken.

Ik hoop dat dit niet het standpunt is van iedere Done-speler, hoewel ik ook naar iedere Done-speler heb verwezen door voor het gemak telkens van de term 'Done' gebruik te maken. In ieder geval ingez, onderdeel van de Done-leiding en volgens mij diens woordvoerder, haar buurman wescha en vermoedelijk de spelers waarmee ze naar eigen zeggen 'hecht samenspeelt' zijn van de soort die aan dergelijke praktijken doet. Ik hoop dat het merendeel in Done echter de moed vindt van dergelijke walgelijke standpunten afstand te nemen, want dit spel behoor je niet te winnen dankzij hackers, maar door het spel te spelen zoals het in essentie is bedoeld: de middelen die het spel zelf biedt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
SPOILER #3
Mitumi 10.07.12 17:59
he ingez,

ben jij nog leiding van [ally]Done![/ally]? Ik heb heel interesante info over [player]Graaf098[/player]

mvg

ingez 10.07.12 18:06
ja ik ben nog steeds de leiding van done!

wat heb je voor interessants voor me?

gr inge

Mitumi 10.07.12 18:46
gisternacht heb ik graaff zen acc gehackt, alle stacks terugegestuurdt best wat kerken weten te slopen en nu heeft graaf dus alleen zn eigen def om mee te stacken. en ik sprak straks ozie op msn (die moest ik ook nooit want hij wist altijd alles beter) die is piswoedend:p

Mitumi 10.07.12 18:46
ik deed dit omdat ikj nog een appeltje te schillen had;) ben vroeger genaaid door graaf

ingez 10.07.12 19:55
oh dat is leuk om te horen.

kan je nog steeds op zijn account of is het ww weer verandert?

Mitumi 10.07.12 20:21
nou vroeger zou ik ens met graaf fuseren maar toen mijn dorpen had weggegeven kon ik opeens na een paar dagen niet meer op zen acc

al die dorpen zijn nu in zijn stam ook

en wat bleek? het oude ww van lang geleden is weer terugverandert :p tenminste dat was vanacht nu kan ik er niet meer op

je moet dus gauw aanvallen want hij maakt geen schijn van kans nu ghehe.. over een dag of drie zal het acc op zijn vroegst weer normaal zijn denk

ingez 10.07.12 20:24
wat een naai streek,
ik hou niet van dat soort grappen.

we hebben al scouts lopen dus we komen er snel achter wat hij al heeft kunnen doen :p
eerst moet alles nog terug dus hij zal wel even zoet zijn :p
dank je voor de tip

maar ondanks alles toch nog op w12 doorgegaan?
het is toch verslavend he

Mitumi 10.07.12 20:31
nah toen ozie flipte zei hij dat het allemaal niks uitmaakte omdat graaf zijn eigen front vliegesvlug aan het volzetten was m

maar dat kan wel alleen dan is het bluf dat het niks uitmaakt ^^ als je dan een giga zooi aan vegen per direct daarheen stuurt dan is de rest wel mooi kapot . ik had je eerder moeten schrijven maar ik was pas vanavond thuis dus die kerken en die os etc zal hij misschien al opgelost weten te hebben alleen de os van zn stam is mooi de komende paar dagen weg

perfect om je slag te slaan;) hoop dat je dat doet want dit is tuurlik het buitenkansje!

Mitumi 10.07.12 20:32
nou ik moet je zeggen dat ik niet meer op w12 verder speel eigenlijk alleen dit was het acc van een heeel ouwe maat van me en die kon ik effe gebruiken om jou te mailen want hij gebruikt het zelf ook niet

ingez 10.07.12 20:58
oke vandaar
nou wij gaan er zeker gebruik van maken.
de spelers met wie ik hecht samen speel zijn op de hoogte en we doen er zeker wat mee.
iig erg bedankt

Mitumi 10.07.12 21:07
graag gedaan. Al iets te weten gekomen met scoutsen?

ik had heel kort hun forum gekeken trouwens (maar ken niet zoveel van w12 hoewel ik soms het af lees) en ze wouden jullie aanvallen alleen dat zal wel niet door gaan:p

ingez 10.07.12 22:06
ze vallen ons continue aan dus daar kijk ik niet raar van op.

mijn eerste scouts komen rond 23:00 aan dan weet ik het ;)

Mitumi 10.07.12 22:13
hopen dan dat graaf er niks voor te zetten weet want verrektes veel schuive deed ie vroeger al

nee aanval zou op ingez gaan daarom schreef ik jou ook aan (buiten dat je in de leiding zit) maar dan kun je daarop voorbereiden als je dat niet al bent en daarvoor word iemand gefaked

ingez 10.07.12 22:15
dat is goed om te horen dan zal ik er even wat bij zetten :p
dan kan ik odd kweken :)

Mitumi 10.07.12 22:22
haha jammer dat ik niks gekopieerd heb:p ik denk dat je die info ook graag gehad had.

ga je met je stam een hele grote actie doen?

ingez 10.07.12 22:40
ik had de info graag willen hebben van het forum maar dit vind ik ook heel prettig

ik ga eerst de scouts even afwachten.
en dan de rest invertariseren

Mitumi 10.07.12 22:45
oke het is nu bijna 24 uur geleden sinds mijn kleine trucje en oze was vanochtend al boos hierover tegen me dus ze hadden het al door ik hoop eigenlijk erop dat een groot stuk van je stam zoveel mogelijk clears op graaf gooien als je dan het front sloopt kan ice moeilijk nog gaan stacken en dan os het patsboemweg graaff:p

denk niet dat je nog zoeenn kans krijgt haha

ingez 10.07.12 22:49
we gaan zeker ons best doen.

maar ice is een taaie

Mitumi 10.07.12 22:50
ow zou dat ook zo zijn als je nu graaf ineens weet te vegen? maar je gaat dus dik los op graaf vandaag (oei beetje laat al:p) of morgen- want dan zeg ik"dankjewel " kan ik ook weer in vrede rusten ghee

ingez 10.07.12 22:53
vandaag nog niet.
een on georganiseerde actie is ook zonde dat slaagt nooit, we moeten eerst wat op poten zetten dan kan het pas succes hebben.
de eerste scouts zijn namelijk al binnen en die dorpen staan nok en nok vol.
nu even dieper in de cluster kijken

Mitumi 10.07.12 22:55
denk dat graaf je voor de gek houd met zen eigen def want ik ben naar verdediging gegaan in troepenoverzicht en alles weggestuurd

ik hoop dat je in staat bent binnen een dag een georganiseerde actie te krijgen, denk je dat da lukjt?
Graaf098 is nooit gehackt, er zijn geen wijzigingen in zijn verdediging aangebracht, de persoon giovanni bestaat niet, Mitumi heeft geen speler en er heeft niemand op dat account ingelogd, dit alles met het doel dit placebo mogelijk te kunnen maken. Verdere onwaarheden waarvan het waarheidsgehalte onvermeld is gebleven, zijn voorbehouden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
whahaha

weer een gedeelde waaheid,

ltjakala op 11.07. om 16:07 uur
ik geloof geen ene zak van je verhaal, had eerst wel mijn twijfels dus verkende graaf,
maar goed, mocht het op 1 of andere manier tog zo zijn ben je gewoon een grote lafaard.

dit typte ik, wescha dus.

dus wat jij nu hier loopt te verkondigen is ook nergens op gebaseerd.

want dit spel behoor je niet te winnen dankzij hackers, maar door het spel te spelen zoals het in essentie is bedoeld: de middelen die het spel zelf biedt.

zeg dit ook ff tegen ren ren op zijn mol acount, weer eens een geval van de pot verwijt de ketel.


en je krijgt dus nu weer de aandacht waar je zo op geilt,

en om even te bewijzen dat we het vanaf het begin al in de gaten hadden

wescha op 11.07. om 07:18 uur
ja inderdaad. kleine kindjes.
ingez op 11.07. om 07:15 uur
ja volgens mij is het gewoon oze zelf onder vv


ik denk dat je jezelf nu meer schade aan doet als ons:S
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
whahaha

weer een gedeelde waaheid,

dit typte ik, wescha dus.

dus wat jij nu hier loopt te verkondigen is ook nergens op gebaseerd.
Flauwekul, waarom zou je dan Graaf gaan verkennen. Onlangs stond hier een aanstootgevend verhaal over Carlo 10 (oei toevallig weer een verhaal van binnen Done!) en hebben wij toen lopen scouten? Nee. Geen aanval is langs gekomen. Doch grenst Carlo 10 aan Ice en werd er gezegd dat hij niks van OS in zijn grensdorpen had en werd er gezegd dat er niemand op speelde als gevolg van een of ander dubieus voorval.

Je kunt wel zeggen dat iemand een lafaard is als die een hacker is, maar als je net zo goed daaraan meedoet, dek je jezelf niet bepaald in. Dat is jouw illusie:eek:


zeg dit ook ff tegen ren ren op zijn mol acount, weer eens een geval van de pot verwijt de ketel.
Ren ren heeft een VV gedaan in een stam die tegen Done aan ligt. Is VV'en nu verboden? Heeft hier niks mee te maken. Ik heb een paar weken geleden ook twee weken achter elkaar vv op perc gedaan. Weet wel, dat kapotte account dat zo'n 150 dorpen van Turbo 1 had geedeld, waarna turbo zich verwijderde. Ben ik nu stout? Omdat ik VV'de? Kom nou toch, dat is bovendien iets totaal anders. Rare reactie weer:eek:

en je krijgt dus nu weer de aandacht waar je zo op geilt,

en om even te bewijzen dat we het vanaf het begin al in de gaten hadden
Nee, dat vermoeden kreeg ingez, nadat ze Graaf had lopen scouten. De quotes van haar enthousiasme kwamen van de avond ervoor, toen ze er nog wel intrapte en duidelijk liep blijken wat voor een speelwijze ze hanteert. Graaf was niet op tijd online om jullie scouts te kunnen tegenhouden, anders had ze dat vermoeden niet eens gekregen:eek:
 

DeletedUser

Guest
en om even te bewijzen dat we echt overtuigd waren van oze zijn `gesprekje` kun je hier de feiten zien in plaats van dat gebrabbel van oze
ltjakala op 11.07. om 16:33 uur
ja ik ben bang voor ice, na die vorige aanval van (jullie) hun ben ik behoorlijk bang geworden:)
Mitumi op 11.07. om 16:31 uur
ik snap jd probleem niet wescha of ltjakal of zoiets

waarom geloof je mij niet

of probeer je t verhullen dat je niet graaf wil aanvallen kom op ben toch niet bang voor hem...
ltjakala op 11.07. om 16:27 uur
leuk gemaakt allemaal,
Mitumi op 11.07. om 16:22 uur
dit had ik eerder naar ingez gestuurt

Mitumi 11.07.12 09:59
heb vanochtned ozie gesproken(graaf heeft me geblokt:p) heir is het gesprek.. maar denk dat hij miss bluft

11-7-2012 9:23:15 giovanni(H) ozewiz ey
11-7-2012 9:23:21 giovanni(H) ozewiz ..
11-7-2012 9:23:38 giovanni(H) ozewiz ben je er?:D
11-7-2012 9:23:40 ozewiz giovanni(H) wat?
11-7-2012 9:23:54 giovanni(H) ozewiz hoe gaat ie
11-7-2012 9:23:56 ozewiz giovanni(H) Prima.
11-7-2012 9:24:02 giovanni(H) ozewiz geloof niks van:p
11-7-2012 9:24:04 giovanni(H) ozewiz weet je done gaat graaf nu slopen;)
11-7-2012 9:24:07 giovanni(H) ozewiz dont mess whit me dan weten jullie dat voor de volgende keer
11-7-2012 9:24:16 ozewiz giovanni(H) wat klets je?
11-7-2012 9:24:47 ozewiz giovanni(H) ben je als een klein kind naar Done gegaan om hen te vragen of zij jouw probleempjes op de allerlaagste wijze willen oplossen? Triest ventje ben je ook he
11-7-2012 9:25:00 giovanni(H) ozewiz enige triestee is ben jij
11-7-2012 9:25:02 giovanni(H) ozewiz met je genaai
11-7-2012 9:25:05 ozewiz giovanni(H) ik "naai" niemand. Misschien iets om van te leren.
11-7-2012 9:25:07 giovanni(H) ozewiz jajaj lolbroek:p
11-7-2012 9:25:25 ozewiz giovanni(H) Maar het is sowieso gelul dat Done graaf gaat aanvallen. Die stam is helemaal geen vereniging, maar een losse verzameling domme, naieve ego's in combinatie met vele inactieve accounts.
11-7-2012 9:25:35 ozewiz giovanni(H) en ze hebben graaf al zo lang niet aangevallen. Links heb je carlo 10, maar ik las onlangs dat dit slechts een leeg account is, omdat de speler er vanaf gegooid werd en die durfde Ice niet eens aan te vallen, schreef hij.
11-7-2012 9:25:48 ozewiz giovanni(H) en ingez en wescha met hun kleine parasitaire clustertjes gaan ook weinig uithalen, graaf heeft zelf ook zat verdedigingstroepen - en kooi is naar de filistijnen dus zelfs in het uiterste geval dat done zo grappig is naar jouw trieste verbale diarree te luisteren, gaat toch niemand edelen.
11-7-2012 9:26:00 giovanni(H) ozewiz blijff dromen;)
11-7-2012 9:26:14 ozewiz giovanni(H) De enige die momenteel in dromenland verkeert, ben jij. Done valt Ice niet aan, let op mijn woorden. Ze edelen althans nul komma niks aan dorpen, dat kan ik je verzekeren. Ook met een paar dagen zonder de OS van zijn stam, is graaf hartstikke capabel te functioneren. In tegenstelling tot zijn Done-buren. Done zal je verhaal niet eens geloven, omdat graaf bij zijn front nog kan schuiven met def, dus als Done scout, zet hij er wat voor. VV ligt bij mij als hij niet kan, dus daarvoor wordt goed gezorgd.
11-7-2012 9:26:30 ozewiz giovanni(H) Overigens: de volgende keer dat je zo leuk bent andermans kerken te verwijderen, stuur dan zijn eigen clears op de boerderijen van die kerkdorpen, zodat er geen nieuwe gebouwd kunnen worden. Maar goed, nadenken is bij jou ver te zoeken. Je zou eens bij Done moeten solliciteren.
11-7-2012 9:26:33 giovanni(H) ozewiz je bluft ozie en da ben ik wel van je gewent
11-7-2012 9:26:47 giovanni(H) ozewiz enige wat jij hebt is een bak praatjes
11-7-2012 9:27:00 giovanni(H) ozewiz ..
11-7-2012 9:29:48 giovanni(H) ozewiz ben je er nog

[/quote]
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik zelf toegaf, is er met het placebo een foutje gemaakt toen jullie scoutten, daarna kregen jullie pas het vermoeden dat je in de val gelokt werd. Alle aanstootgevende quotes die ik in SPOILER # 1 neerzette zijn van de 10e. En die geven een heel duidelijk beeld van haar smerige intenties. Toen werd er namelijk nog niet vermoed dat ik op dat accountje zat. Dus kun je wel leuk dingen van de 11e posten, maar toen was onze fout al gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
wescha op 11.07. om 07:04 uur
dat verhaal over graaf was gewoon onzin hoor
ingez op 10.07. om 19:57 uur
ik stuur mijn scouts daar even op pad

mischien omdat ik het de 11 pas het bericht las?
 

DeletedUser

Guest
Dat betekent simpelweg dat je niet 'vanaf het begin' aanwezig was, hoewel je wel poogt te suggereren dat je vanaf het begin doorhad dat je een placebo voorgehouden werd. Maar je sprak over "ons" en je plaatste een quote van ingez. Met andere woorden zou ingez het volgens jou vanaf het begin door kunnen hebben gehad. Maar ik bewijs dus dat dit niet zo is. Ze trapte er in en ze liet zien wat voor een zielige speelwijze ze ten aanzien van Ice prefereert.
 

DeletedUser

Guest
je moet roeien met de riemen die je hebt,

Wat eerlijk van je erkent dat je de methode van 'vijandelijke stam laten hacken en vervolgens de daardoor verruineerde accounts slopen' prefereert boven het spel spelen volgens de regels.
 

DeletedUser

Guest
oze, als ik een regel overtreden heb kreeg ik wel een waarschuwing of een ban van het twteam.

en vraag graaf ff hoe vaak ik hem verken daar, elke week wel, puur om te jennen daar,
dus na jullie belachelijke vertoning mag dat ineens niet meer?
 

DeletedUser

Guest
oze, als ik een regel overtreden heb kreeg ik wel een waarschuwing of een ban van het twteam.

en vraag graaf ff hoe vaak ik hem verken daar, elke week wel, puur om te jennen daar,
dus na jullie belachelijke vertoning mag dat ineens niet meer?
Jij hebt zelf geen traceerbare regel overtreden. Je grote vriendin uit de Done-leiding, ingez (en hoogstwaarschijnlijk jij eveneens om deze reden), is ons gaan scouten, onmiddellijk na het bericht dat Graaf098 gehackt was. En dat staat haaks op alle ongeschreven regels die iedereen desondanks kent, die iets zeggen over eerlijkheid, netheid en fatsoen.

En je scout Graaf echt niet iedere dag meerdere malen per dag, en als Graaf onmiddellijk nadat het placebo is aangeboden van twee spelers allemaal scoutaanvallen binnenkrijgt, in combinatie met de dingen die ingez zei (haar quotes uit SPOILER # 1), dan is het duidelijk wat er aan de hand is. Je hoeft niet telkens die voor de hand liggende dingen te vergeten zodat ik ze weer opnieuw kan gaan uitleggen.

Eerder zei je trouwens dat je de 10e er niet was. Nou, heb hier een van de vele scoutberichten liggen dat het tegendeel bewijst.
Onderwerp wescha (Done! 49.96.15) valt [49.96.05] Ice! (965|490) C49 aan herbenoemen
Verzonden 10.07.12 20:06:42
Doorgestuurd op: 12.07.12 12:59:52
Doorgestuurd door: Graaf098
De verdediger heeft gewonnen
Geluk (vanuit de aanvaller gezien)
Pech

Geluk 20.2%
Moraal: 100%
Aanvaller: wescha
Herkomst: Done! 49.96.15 (965|491) C49

Aantal: 0 0 0 0 5000 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 1110 0 0 0 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
ik zij dat ik het de 10de het pas Las, is slechts 1 letter.

maar oze, je bent geweldig en je hebt volkomen gelijk.
 

DeletedUser

Guest
Done geeft te kennen dat ze Ice in de regel met rust willen laten en dit ook doen, maar op het moment dat ze denken dat een speler van Ice gehackt is en eigenlijk zwaar beschadigd ten opzichte van zijn gewone staat, dan zijn ze plotseling gemotiveerd in de aanval te gaan. Dat is een feitje dat met een simpel testje is bewezen. Dit is waar dit topic over gaat.

Dan kun jij wel weer heel grappig, heel leuk en natuurlijk ontzettend doortastend de aandacht proberen af te leiden door voor de zoveelste keer met plaatjes te komen dat oze die overbodig serieuze computernerd met puisten, die zich heel stoer voordoet, is, maar het bewijst slechts hoe veel je bij de door mij beschreven kliek past. Je zou je moeten schamen dat je met een zwaktebod als weer die idiote persoonlijke aanvallen komt die nergens op gebaseerd zijn.
 

DeletedUser

Guest
Best zielig oze om ons op deze manier uit de tent te lokken om ons nog verder zwart te kunnen maken.
Want ja dat is je insteek. Ik heb nooit een hekel aan je gehad, maar deze actie doet je toch diep zinken.

Natuurlijk gaat iemand hier op in om te kijken of het echt waar is. Ik denk dat jullie niet anders hadden gedaan als je te weten zou komen dat er een account binnen Done! niet meer bespeelbaar is door een hacker of een dergelijke situatie. Nu kan je wel het heilig boontje gaan uithangen maar ik ben zeer benieuwd wat jij in deze situatie had gedaan.

Verder heb ik binnen Done! niks kunnen lezen over deze actie of dat iedereen nu meteen Graaf moest gaan aanvallen.

Aangezien ik zelf ook in de buurt van Graaf lig had ik dan toch minstens wat moeten ontvangen van Ingez of wescha?
Blijkbaar namen ze het dus toch niet serieus genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Best zielig oze om ons op deze manier uit de tent te lokken om ons nog verder zwart te kunnen maken.
Want ja dat is je insteek. Ik heb nooit een hekel aan je gehad, maar deze actie doet je toch diep zinken.

Natuurlijk gaat iemand hier op in om te kijken of het echt waar is. Ik denk dat jullie niet anders hadden gedaan als je te weten zou komen dat er een account binnen Done! niet meer bespeelbaar is door een hacker of een dergelijke situatie. Nu kan je wel het heilig boontje gaan uithangen maar ik ben zeer benieuwd wat jij in deze situatie had gedaan.

Verder heb ik binnen Done! niks kunnen lezen over deze actie of dat iedereen nu meteen Graaf moest gaan aanvallen.

Aangezien ik zelf ook in de buurt van Graaf lig had ik dan toch minstens wat moeten ontvangen van Ingez of wescha?
Blijkbaar namen ze het dus toch niet serieus genoeg.

Och best zielig om jullie uit de tent te lokken:eek:? Hoe kan zo'n placebo iemand op enige manier kwaad doen? Het was een testje om de denkwijze van ingez en wescha en vermoedelijk nog enkelen met wie ze 'hecht samenspeelt' aan te tonen. Want Done valt klaarblijkelijk alleen Ice aan op het moment dat een aan hun grens account gehackt wordt. Wie is nu de gemenerik: de docent die een leerling straf geeft als deze spiekt tijdens zijn test, of de leerling toch zelf? De agent die de inbreker in de boeien slaat, of toch de inbreker zelf?

Ingez ging niet er op in om te kijken of het waar is, ze zou in zo'n geval veel terughoudender zijn geweest. Ze zou niet tien keer zeggen dat ze er zeker wat mee gaat doen, ze zou Graaf geen aanvallen gestuurd hebben; nee in het beste geval had ze de geveinsde hacker verteld dat hij de boom in kon. Ingez zal zichzelf toch voor haar kop geslagen hebben, toen bleek dat ze in de val getrapt was en ontmaskerd werd. De quotes die ik gegeven heb, spreken boekdelen; je kunt er niet omheen dat ze wel heeeel erg blij was toen ze dacht dat Graafs account gemolesteerd was door een hacker.

En wat ik in deze situatie had gedaan? Daarover suggereerde wescha ook al wat. Maar zoals ik al zei: onlangs stond hier een aanstootgevend verhaal over Carlo 10 (oei toevallig weer een verhaal van binnen Done!) en hebben wij toen lopen scouten? Nee. Geen aanval is langs gekomen. Doch grenst Carlo 10 aan Ice en werd er gezegd dat hij niks van OS in zijn grensdorpen had en werd er gezegd dat er niemand op speelde als gevolg van een of ander dubieus voorval. Dus daar heb je je verklaring duidelijk over hoe Ice in dergelijke gevallen handelt.
 

DeletedUser52747

Guest
Wat ik niet snap, ik had in het geval van carlo zeker wel aangevallen, zwaktes zijn er om uit te buiten, een "morele" winnaar betekend niks in dit spel.

Timen, clearen en weet ik veel wat zijn maar 1 facet, het psychologische aspect telt minstens zo zwaar mee...een sun tzu voor de liefhebber:
"For to win one hundred victories in one hundred battles is not the acme of skill. To subdue the enemy without fighting is the acme of skill."
 

DeletedUser

Guest
Jij gelooft nog steeds heilig in dat Carlo verhaal wat die ziele piet hier toen heeft neergezet.

Dat verhaal klopte van geen kant en gelukkig weten wij binnen Done! wel hoe de vork in de steel zit wat betreft Carlo.
Dus hou je daar maar niet aan vast. Het doet ons namelijk niks.
 
Bovenaan