De essentie van de stam Done!

DeletedUser59838

Guest
De essentie van Done!...

Oz is gewoon niet duidelijk met de titel en zijn begin post...
Bedoeld hij nu essentie als :
- Ons middelpunt? dan zou dat Again? of Bartimpens moeten zijn
- Onze kern? Dan zou dat wederom Again? of Bartimpens kunnen zijn
- Ons hoofdpunt? Dan zou hij speculeren...
- Het fijne? Daar weet hij het fijne niet van...
- Het wezenlijke? Dan had je geen vv nodig denk ik

Als hij nu had geschreven wat de essentie van Ice was dan was het vele malen beter geweest.
Dan had hij alles kunnen onderbouwen, nu slaat hij wederom lucht...

Mijn essentie ( hoofdzaak ) van elk bericht is Oz negeren aangezien hij niet specifiek genoeg is en niet
echt duidelijk is...

Want :
- Bewijs wat men kan veranderen zoals mijn eerdere Turbo bericht is geen bewijs ( dus printscreens zouden beter geweest zijn )
- Feiten vermijden en blijven vermijden als men over feiten praat is voor mij een basis voor het negeren
- Beweren dat wij een kliek zijn is opzich ook al raar aangezien hij toch enige informatie zoekt om dat telkens te bevestigen...

En...

Aangezien :
- Ice meer Nap's heeft dan welke stam dan ook vind ik Oz niet geloofwaardig meer.
- Dat Ice spelers van Alone+ tegen elkaar opgezet heeft maakt het allemaal ongeloofwaardig...
- Dat er vanuit andere stammen doormiddel van een vv tegen Done! wordt gespeeld betekend dat Oz echt niet zelf komt
- Ren Ren niet meer praat op het Af sinds " The Mol Story " is ook vreemd, maar even goede friends natuurlijk...

Maar Oz zal zeker vragen om bewijs vandaar dat ik nu al mezelf in ga dekken ( zodat Oz daar op kan reageren en ik het kan negeren )
Ik geef geen bewijs aangezien ik geen mensen ga naaien en dat doet Oz ook...

En zo zijn er wel meer dingen, echter speculeert Oz teveel en begint enkel Oz vijanden te krijgen op wereld 12.

Maar dit is even onder ons Marcoello. Ik negeer Oz toch weer als hij spreekt :)

Klik hier, kan je Oz negeren...probleem opgelost

en dan zie je dit

ozewizewozewiezewall
This message is hidden because ozewizewozewiezewall is on your ignore list.

Dan valt alles in duigen want dan zal niemand van Done! meer tegen hem spreken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De essentie van Done!...

Oz is gewoon niet duidelijk met de titel en zijn begin post...
Bedoeld hij nu essentie als :
- Ons middelpunt? dan zou dat Again? of Bartimpens moeten zijn
- Onze kern? Dan zou dat wederom Again? of Bartimpens kunnen zijn
- Ons hoofdpunt? Dan zou hij speculeren...
- Het fijne? Daar weet hij het fijne niet van...
- Het wezenlijke? Dan had je geen vv nodig denk ik
De essentie ergens van is iets wat een onmisbare eigenschap is van datgene. Gezien de waslijst van leugens, goedpraterij en domme, onware beschuldigingen van Done die op dit forum de afgelopen vier maanden aan bod zijn gekomen, meen ik dat ik, in combinatie met de aard die ingez van de week heeft getoond, een accurate aanname kan doen over iets essentieels aan Done.

Als hij nu had geschreven wat de essentie van Ice was dan was het vele malen beter geweest.
Dan had hij alles kunnen onderbouwen, nu slaat hij wederom lucht...

Mijn essentie ( hoofdzaak ) van elk bericht is Oz negeren aangezien hij niet specifiek genoeg is en niet
echt duidelijk is...

Want :
- Bewijs wat men kan veranderen zoals mijn eerdere Turbo bericht is geen bewijs ( dus printscreens zouden beter geweest zijn )
- Feiten vermijden en blijven vermijden als men over feiten praat is voor mij een basis voor het negeren
- Beweren dat wij een kliek zijn is opzich ook al raar aangezien hij toch enige informatie zoekt om dat telkens te bevestigen...
De essentie van Ice is op geen enkel gebied zo zwartgeblakerd als die van Done! en biedt minder stof die het publiceren waard is, voor mij althans.
- Wat is je plan, suggereren dat de quotes van ingez door mij zelf geschreven zijn:eek::eek:. Maar goed dat we in het topic over de essentie van Done spreken, want dat is een mooie toevoeging! Hier heb je twee van ingez' quotes uit SPOILER #1.
- Welke feiten negeer ik?
- Watte?
En...

Aangezien :
- Ice meer Nap's heeft dan welke stam dan ook vind ik Oz niet geloofwaardig meer.
- Dat Ice spelers van Alone+ tegen elkaar opgezet heeft maakt het allemaal ongeloofwaardig...
- Dat er vanuit andere stammen doormiddel van een vv tegen Done! wordt gespeeld betekend dat Oz echt niet zelf komt
- Ren Ren niet meer praat op het Af sinds " The Mol Story " is ook vreemd, maar even goede friends natuurlijk...

Maar Oz zal zeker vragen om bewijs vandaar dat ik nu al mezelf in ga dekken ( zodat Oz daar op kan reageren en ik het kan negeren )
Ik geef geen bewijs aangezien ik geen mensen ga naaien en dat doet Oz ook...

En zo zijn er wel meer dingen, echter speculeert Oz teveel en begint enkel Oz vijanden te krijgen op wereld 12.

Maar dit is even onder ons Marcoello. Ik negeer Oz toch weer als hij spreekt :)
PHP:
- 1. Ik begrijp de redenatie niet. 2. Wat een onzin.
- Waar heb je het over?
- Watte? Iedereen die niet aan Done grenst, is een lafaard? Ik zou niets liever willen;)
- Wat is The Mol Story? Ren ren is op vakantie dus je kunt niet verwachten dat hij dan op het AF gaat schrijven. Over afwezigheid gesproken... waar is toch die herhaaldelijk geadresseerde leiding van jou op het AF?

Klik hier, kan je Oz negeren...probleem opgelost

en dan zie je dit



Dan valt alles in duigen want dan zal niemand van Done! meer tegen hem spreken :)

Aanrader, Done'ers! Dat scheelt een hoop idiote repliek. Ja, jij ook marcoello;)! Doen. Vooral doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59838

Guest
Wederom bewijst Oz mijn punt hier...
Negeer elke stelling van deze man en hij is koest als een makke hond
Ga er op in en je ziet :
13:54
Remove user from ignore list
ozewizewozewiezewall
This message is hidden because ozewizewozewiezewall is on your ignore list.
 

DeletedUser

Guest
nou nee, vindt het wel leuk zo, sorry.

ik kan alleen nog niet begrijpen dat je het woord `essentie` gebruikt,

net of wij alleen maar liegen en bedriegen, dat is wat jij wilt dat iedereen gelooft.

terwijl jouwn acties door anderen net zo hard worden afgekeurd, ff vergeten zeker;)

en ik en arca doen natuurlijk weinig moeite om dat tegen te gaan aangezien je dan weer krijgt: jullie zegt echt dom, slaat nergens op, vierkantjes zijn wel rond, whaha

dus vandaar dat wij er iets minder serieus op reageren als jij zou willen, maatje.
 

DeletedUser59838

Guest
Lol marcoello,
Je blijft hem dus echt voeden :) haha respect...hoorde dat mensen het al opgeven bij hem echter gaat de vijand door :D
Wescha - Just do it!
 

DeletedUser

Guest
ja dank je, zal ook blijven doorgaan, ben namelijk nog steeds niet onder de indruk van mijn grote vriend whaha.
 

DeletedUser59838

Guest
Best wel logisch aangezien hij telkens met dezelfde sh*t op de proppen komt
 

DeletedUser59838

Guest
Geen idee, dromen zijn wel bedrog als het gedrag van een nette zogenaamde NAP met afgifte van dorpen natuurlijk :D
 

DeletedUser

Guest
oooo ik heb ooit eens een ongeschreven regel gelezen waarin staat dat dat niet mag.
 

DeletedUser

Guest
De essentie van Done!...

Oz is gewoon niet duidelijk met de titel en zijn begin post...
Bedoeld hij nu essentie als :
- Ons middelpunt? dan zou dat Again? of Bartimpens moeten zijn
- Onze kern? Dan zou dat wederom Again? of Bartimpens kunnen zijn
- Ons hoofdpunt? Dan zou hij speculeren...
- Het fijne? Daar weet hij het fijne niet van...
- Het wezenlijke? Dan had je geen vv nodig denk ik

Ik moet toegeven, hier heb je gelijk. Het is volkomen onduidelijk wat Oze nu in godsnaam zou kunnen bedoelen met essentie, er zijn zoveel betekenissen van dat woord en die passen allemaal in de context!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb zeker 2 uur zitten peinzen om erachter te komen en toen ik het nog niet wist ben ik het verhaal maar gaan lezen!!!!!!!een!!!!!

Als hij nu had geschreven wat de essentie van Ice was dan was het vele malen beter geweest.
Dan had hij alles kunnen onderbouwen, nu slaat hij wederom lucht...

Ik vind de hele gebeurtenis toch vrij goed onderbouwd, uitleg, 'bewijs' (want inderdaad, pm's kunnen aangepast worden), verhaaltje, wat had er nog meer bij gekund? Alleen printscreens volgens mij, maar gezien Marcoello hier op het AF bekend heeft om smerig te spelen, is dat niet meer nodig, wel?

Mijn essentie ( hoofdzaak ) van elk bericht is Oz negeren aangezien hij niet specifiek genoeg is en niet
echt duidelijk is...

Want :
- Bewijs wat men kan veranderen zoals mijn eerdere Turbo bericht is geen bewijs ( dus printscreens zouden beter geweest zijn )
- Feiten vermijden en blijven vermijden als men over feiten praat is voor mij een basis voor het negeren
- Beweren dat wij een kliek zijn is opzich ook al raar aangezien hij toch enige informatie zoekt om dat telkens te bevestigen...

- Zoals gezegd heeft Marcoello min of meer al bevestigd dat dergelijke acties werkelijk plaatsgevonden hebben, dus waarom dan nog printscreens maken? Maar er staat er nu een, tevreden?
- Welke feiten vermeed hij dan? Voor zover ik zie zijn jij en Marcoello de enigen in dit topic die er volledig langs praten, bewust danwel onbewust.
- Jij adresseert je posts aan Marcoello, houdt een privé-conversatie in dit topic en likt zijn anus, welk bewijs heeft Oze nog meer nodig om aan te tonen dat jullie elkaar liggen?

Aangezien :
- Ice meer Nap's heeft dan welke stam dan ook vind ik Oz niet geloofwaardig meer.
- Dat Ice spelers van Alone+ tegen elkaar opgezet heeft maakt het allemaal ongeloofwaardig...
- Dat er vanuit andere stammen doormiddel van een vv tegen Done! wordt gespeeld betekend dat Oz echt niet zelf komt
- Ren Ren niet meer praat op het Af sinds " The Mol Story " is ook vreemd, maar even goede friends natuurlijk...

- Sure, omdat Ice meer NAP's dan welke stam dan ook heeft (los van of het waar is of niet), speelt iedereen uit Done! altijd fair.
- Dat Ice-spelers meester der propaganda zijn, wil zeggen dat Ingez zich niet als aasgier op een kansloos account werpte?
- De oorlogsstatistieken tussen Done! en Ice zeggen anders dat er wel degelijk strijd geleverd is.
- Ren Ren is op vakantie zegt Oze, maar als zoiets al als argument beschouwd kan worden, zijn we ver heen zeg. Want waar is dan die Done!-leiding? Of waar in Ingez zelf? En kwam Ren Ren hier vroeger dan dagelijks? Volgens mij slechts af en toe hier, en gezien het topic slechts 3 dagen oud is, kan het best zijn dat hij het nog gewoon niet gelezen heeft.

Maar Oz zal zeker vragen om bewijs vandaar dat ik nu al mezelf in ga dekken ( zodat Oz daar op kan reageren en ik het kan negeren )
Ik geef geen bewijs aangezien ik geen mensen ga naaien en dat doet Oz ook...

Waarvan zou Oze jou om bewijs vragen? Aan bijna al je uitspraken kan ik, als niet w12-speler met het blote oog en zonder op de hoogte te zijn van de ingame-gebeurtenissen, al zien dat ze gefundeerd zijn op lucht. Hoewel, ik denk dat het waarschijnlijker is dat je ze baseert op een grote dosis alcohol.

En zo zijn er wel meer dingen, echter speculeert Oz teveel en begint enkel Oz vijanden te krijgen op wereld 12.

Ohja, Oze, in de stam met de meeste bg's en NAP's op w12, krijgt alleen vijanden.

Maar dit is even onder ons Marcoello. Ik negeer Oz toch weer als hij spreekt :)

Hier dus nog even een voorbeeld dat ik eerder aanhaalde.

net of wij alleen maar liegen en bedriegen, dat is wat jij wilt dat iedereen gelooft.

Welkom op het politiek en propagandaforum van w12

en ik en arca doen natuurlijk weinig moeite om dat tegen te gaan aangezien je dan weer krijgt: jullie zegt echt dom, slaat nergens op, vierkantjes zijn wel rond, whaha

dus vandaar dat wij er iets minder serieus op reageren als jij zou willen, maatje.

Of je probeert even met iets inhoudelijks te reageren, iets wat logisch opgebouwd is en waarvan de inhoud (min of meer) strookt met de realiteit. Het liefst met pm's, statistieken ed, zoals Oze's beginpost dus.
 

DeletedUser

Guest
het eerste wat ik hier geplaatst heb in dit topic was serieus, en er stonden feiten in, een quote stond erin, en het eerste want mijn grote vriend plaatst is het woord,
, dan is de toon al gezet voor mij. dan moet je niet verwachten dat er serieus op gereageerd wordt door ons.

telkens als we iets willen onderbouwen begint oze weer met , onzin, flauwekul, bla bla bla,
daar kom je ver mee;)

maar goed, was je mischien al opgevallen, ik heb schijt aan hoe men hier over mij denkt.
 

DeletedUser59838

Guest
Ik vind de hele gebeurtenis toch vrij goed onderbouwd, uitleg, 'bewijs' (want inderdaad, pm's kunnen aangepast worden), verhaaltje, wat had er nog meer bij gekund? Alleen printscreens volgens mij, maar gezien Marcoello hier op het AF bekend heeft om smerig te spelen, is dat niet meer nodig, wel?

Wie zegt dat Marcoello serieus is? en dat hij het niet aangepast heeft?
Het zijn niet mijn berichten he ;)


- Zoals gezegd heeft Marcoello min of meer al bevestigd dat dergelijke acties werkelijk plaatsgevonden hebben, dus waarom dan nog printscreens maken? Maar er staat er nu een, tevreden?
- Welke feiten vermeed hij dan? Voor zover ik zie zijn jij en Marcoello de enigen in dit topic die er volledig langs praten, bewust danwel onbewust.
- Jij adresseert je posts aan Marcoello, houdt een privé-conversatie in dit topic en likt zijn anus, welk bewijs heeft Oze nog meer nodig om aan te tonen dat jullie elkaar liggen?

Ik lik geen anus van familie ;) misschein snap je nu nog meer waarom wij tegen elkaar liggen haha lol

- Sure, omdat Ice meer NAP's dan welke stam dan ook heeft (los van of het waar is of niet), speelt iedereen uit Done! altijd fair.

ik spreek voor mijzelf, niet voor Done!

- Dat Ice-spelers meester der propaganda zijn, wil zeggen dat Ingez zich niet als aasgier op een kansloos account werpte?

Is toch geoorlooft om als een "AAS- gier" op een prooi te werpen...
Ik kan real life oorlogen naar voren halen waar het ook gebeurd toch!


- De oorlogsstatistieken tussen Done! en Ice zeggen anders dat er wel degelijk strijd geleverd is.

Is er ook

- Ren Ren is op vakantie zegt Oze, maar als zoiets al als argument beschouwd kan worden, zijn we ver heen zeg. Want waar is dan die Done!-leiding? Of waar in Ingez zelf? En kwam Ren Ren hier vroeger dan dagelijks? Volgens mij slechts af en toe hier, en gezien het topic slechts 3 dagen oud is, kan het best zijn dat hij het nog gewoon niet gelezen heeft.

Oze draait alles toch zijn richting in daarom negeer ik hem



Waarvan zou Oze jou om bewijs vragen? Aan bijna al je uitspraken kan ik, als niet w12-speler met het blote oog en zonder op de hoogte te zijn van de ingame-gebeurtenissen, al zien dat ze gefundeerd zijn op lucht. Hoewel, ik denk dat het waarschijnlijker is dat je ze baseert op een grote dosis alcohol.

Jammer...Als ik ingame berichten krijg van mensen over hoe ze denken over bepaalde spelers dan ga ik ze niet tonen op een forum...Dat is naaierij, dus nogmaals JAMMER.

Ohja, Oze, in de stam met de meeste bg's en NAP's op w12, krijgt alleen vijanden.


Hier dus nog even een voorbeeld dat ik eerder aanhaalde.



Welkom op het politiek en propagandaforum van w12



Of je probeert even met iets inhoudelijks te reageren, iets wat logisch opgebouwd is en waarvan de inhoud (min of meer) strookt met de realiteit. Het liefst met pm's, statistieken ed, zoals Oze's beginpost dus.

Nogmaals, ik ga niemand naaien :)
Dus zeg ik van te voren dat ik het niet ga posten, ik ben eerlijk dat ik het niet post...dat is toch ook wat waard

alles in de quote aangepast voor je
P.s. nog even over dat gedoe met die info en berichten naar Ingez sturen.
Elke speler weet dat men vele punten verliest als een account gehacked zou zijn
en alle kerken zouden zijn gesloopt.
Waarom zouden we ineens massa gaan scouten?
Aangezien Ice vele contacten en Nap's hebben zodat ze ongestoord hun ding kunnen doen
en daardoor groot kunnen praten op het Af is het een kwestie van tijd rekeningen maken
voordat ze weer gaan aanvallen...
Elke strateeg weet dat toch?
Opbouw tijd, tijd van versturen ideaal ( weekend ), in samenwerking met etc...
optelsommetje.
Ice speelt gewoon een safe lig spelletje, dat is de reden dat ze zo kunnen spelen.
Zouden ze die Nap's niet hebben dan waren er andere klappen gevallen voor Ice.
Daarom haal ik safe recruiten aan voor de mannen van Ice
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44868

Guest
De essentie van Done!...

- Ren Ren niet meer praat op het Af sinds " The Mol Story " is ook vreemd, maar even goede friends natuurlijk...

ben erg druk geweest in rl op vakantie een beetje wat gelezen, m aar dan houdt het ook wel op...

De vraag is nog steeds: Waarom denken jullie zeker te weten dat ik op mol de vv zou doen? is nog steeds niet beantwoord...
gr.
Ren ren
 

DeletedUser

Guest
het eerste wat ik hier geplaatst heb in dit topic was serieus, en er stonden feiten in, een quote stond erin,

Klopt, waarvoor hulde.

en het eerste want mijn grote vriend plaatst is het woord, (flauwekul) , dan is de toon al gezet voor mij. dan moet je niet verwachten dat er serieus op gereageerd wordt door ons.

Je vergeet er alleen bij te vermelden dat Oze na aan te geven dat jouw tekst niet de waarheid is, uitlegt waarom. Dus het is niet slechts het flauwekulroepen ..

telkens als we iets willen onderbouwen begint oze weer met , onzin, flauwekul, bla bla bla,
daar kom je ver mee;)

Waarna hij uitlegt waarom het flauwekul en onzin is. Dat is dan net een mooie kans om feiten te gebruiken om aan te tonen dat jij wél gelijk had en niet om dan maar naast het topic heen te lullen

alles in de quote aangepast voor je
P.s. nog even over dat gedoe met die info en berichten naar Ingez sturen.
Elke speler weet dat men vele punten verliest als een account gehacked zou zijn
en alle kerken zouden zijn gesloopt.
Waarom zouden we ineens massa gaan scouten?

Waarom ineens de we? Hoor je nu toch bij Done!?
Maargoed, je hebt gelijk, het is logisch dat Graaf in punten was gedaald. Dus door een simpele check zou Ingez al kunnen zien dat dit een valstrik was, maar ze heeft die gratis dorpjes zo hard door haar hersenen (het is toch een zij, toch? :)) gonzen dat de hebzucht toeslaat. Vandaar dat ze dus toch scouts stuurt en haar stamgenoot/genoten inlicht van deze golden opportunity.

Aangezien Ice vele contacten en Nap's hebben zodat ze ongestoord hun ding kunnen doen
en daardoor groot kunnen praten op het Af is het een kwestie van tijd rekeningen maken
voordat ze weer gaan aanvallen...
Elke strateeg weet dat toch?
Opbouw tijd, tijd van versturen ideaal ( weekend ), in samenwerking met etc...
optelsommetje.
Ice speelt gewoon een safe lig spelletje, dat is de reden dat ze zo kunnen spelen.
Zouden ze die Nap's niet hebben dan waren er andere klappen gevallen voor Ice.
Daarom haal ik safe recruiten aan voor de mannen van Ice

Waarom lukt het Done! niet de genoemde zaken ten uitvoer te brengen? Is het een gebrek aan inzicht bij de strategen van Done!, overmoedigheid en de gedachte 'Wij kunnen de rest van de wereld toch wel aan, ook zonder NAP of bg'. Of weten ze de dingen die volgens jou elke strateeg weet niet?

Het is jammer dat hij quotes in quotes niet pakt, dus dit is gekopieerd (en dus zonder opmaak) :(

Wie zegt dat Marcoello serieus is? en dat hij het niet aangepast heeft?
Het zijn niet mijn berichten he

Hij het niet aangepast heeft = Oze heeft de pm's niet aangepast? Dat lijkt me, gezien Marcoello hier gewoon toegeeft dat hij de door Oze beschreven acties verricht heeft.
En je ontwijkt mijn vraag, hoe het Oze het beter kunnen onderbouwen, op screenshots na?

Ik lik geen anus van familie

Stel je eens voor dat het een spreekwoord was :ó

misschein snap je nu nog meer waarom wij tegen elkaar liggen haha lol

Ontken het dan ook niet ..

ik spreek voor mijzelf, niet voor Done!

Het is mooi om te zien dat zelfs jij je eigen posts niet begrijpt :')

Is toch geoorlooft om als een "AAS- gier" op een prooi te werpen...
Ik kan real life oorlogen naar voren halen waar het ook gebeurd toch!

Geoorloofd, ja, gewenst, nee.
Het is onmogelijk om tw-oorlogen met rl-oorlogen te vergelijken, dus daar heb je dan ook niks aan.


Als er zulke mooie oorlogsstatistieken zijn, zal Oze daar toch ook wel aan deelgenomen hebben?

Oze draait alles toch zijn richting in daarom negeer ik hem

Zoiets heet dus propaganda.

Jammer...Als ik ingame berichten krijg van mensen over hoe ze denken over bepaalde spelers dan ga ik ze niet tonen op een forum...Dat is naaierij, dus nogmaals JAMMER.

Waar staat hier een pm van iemand met daarin hoe hij denkt over persoon C? Het enige geval hiervan is dat Ingez Graaf niet zo mag, maar dat was ergens een beetje te verwachten vanwege de oorlog. Ik had echter wel wat respect voor de tegenstander verwacht, maar dat zat er dus klaarblijkelijk niet in ...

Ohja, Oze, in de stam met de meeste bg's en NAP's op w12, krijgt alleen vijanden.

Geen reactie op het tegenspreken van jezelf?

Nogmaals, ik ga niemand naaien
Dus zeg ik van te voren dat ik het niet ga posten, ik ben eerlijk dat ik het niet post...dat is toch ook wat waard

Je kunt ook enkel de relevante stukjes posten, het account even anoniem maken, toestemming vragen, en zoveel meer.
En met statistieken, kaarten, w/e naai je sowieso niemand.
 

DeletedUser59838

Guest
Waarom ineens de we? Hoor je nu toch bij Done!?

Punt 1 : Punt voor jou, goed opgermerkt...Echter begrijp je me vast wel, vooral omdat alles draait om Ingez de Leidster :)

Maargoed, je hebt gelijk, het is logisch dat Graaf in punten was gedaald. Dus door een simpele check zou Ingez al kunnen zien dat dit een valstrik was, maar ze heeft die gratis dorpjes zo hard door haar hersenen (het is toch een zij, toch? :)) gonzen dat de hebzucht toeslaat.

Ik vind het jammer dat je zo praat over Ingez, met een vooroordeel is een open gesprek niet mogelijk.
Jullie hebben het oordeel al klaar liggen voordat ik erover kan praten.
En als er argumenten als deze naar buiten komen dan gaan wij toch niet serieus met jullie in gesprek, dat is logisch.


Vandaar dat ze dus toch scouts stuurt en haar stamgenoot/genoten inlicht van deze golden opportunity.

En een goede leider(leidster) zou een massa kunnen zien aankomen simpelweg door de rekensom.
Wel toevallig dat het bericht van Oz over het nepbericht en onze berekeningen van een massa gelijk vallen.
Zou he niet kunnen dat dit allemaal toeval is? Of dat dit volgens de berekeningen goed uit zou komen?
Hoe dan ook vind ik dat een vooroordeel op het internet is als een second life ( totaal onnodig en triest ) maar dat is mijn mening.
Goede gesprekken zijn gesprekken zonder vooroordelen.


Waarom lukt het Done! niet de genoemde zaken ten uitvoer te brengen? Is het een gebrek aan inzicht bij de strategen van Done!, overmoedigheid en de gedachte 'Wij kunnen de rest van de wereld toch wel aan, ook zonder NAP of bg'. Of weten ze de dingen die volgens jou elke strateeg weet niet?

Welke zaken heb je het over? Als je doelt op aanvallen dan zal er vast een reden zijn. Zoals ik al eens eerder in andere
posts heb gezegd " waarin Oz de overhand heeft met eigen gedachten " Tijd leert en geduld is een schone zaak!
En de stam Done! loopt niet naast de schoenen te pronken dat ze alles aankunnen. Done! speelt het spel en gaat niet telkens in
op herhaling van Oz in negativiteit richting de stam Done!, de enige stam die loopt te pronken is Ice!. Is dit voldoende als antwoord?



Het is jammer dat hij quotes in quotes niet pakt, dus dit is gekopieerd (en dus zonder opmaak) :(



Hij het niet aangepast heeft = Oze heeft de pm's niet aangepast? Dat lijkt me, gezien Marcoello hier gewoon toegeeft dat hij de door Oze beschreven acties verricht heeft.
En je ontwijkt mijn vraag, hoe het Oze het beter kunnen onderbouwen, op screenshots na?

Bewijs is bewijs dat men niet kan aanpassen, als er geen screenshots komen is er geen bewijs.
Dat is toch logisch nietwaar? Daar kan je gewoon geen punt van maken aangezien het woord aanpassen of
bewerken niet staat voor betrouwbaar, daarom ga ik er niet telkens op in




Stel je eens voor dat het een spreekwoord was :ó



Ontken het dan ook niet ..
Ik ontken dat Done! een kliek is,verder ontken ik niets...ik geef zelf toe dat ik nog niks bereikt heb, dus wat is je punt?


Het is mooi om te zien dat zelfs jij je eigen posts niet begrijpt :')
In de vorm van praten voor Done! of over Done!?



Geoorloofd, ja, gewenst, nee.

Het is ook gewenst om na een oorlogverklaring ( nadat er een nap is geweest om even te wachten met aanvallen )
Is niet een geschreven regel maar een principe kwestie ( niet om oude koeien uit de sloot te halen maar laten we gewoon eerlijk zijn, ik ben ook eerlijk als ik zeg dat Ice gewoon hard heeft toegeslagen ( dus een compliment ) maar de manier waarop waardeer ik nog steeds niet.

Dus wat is nu het probleem? Is dit nu werkelijk materiaal om eens grondig te bestuderen? Of is laten rusten en niet zeiken beter?



Het is onmogelijk om tw-oorlogen met rl-oorlogen te vergelijken, dus daar heb je dan ook niks aan.

Waarom niet? Alles draait om strategie




Als er zulke mooie oorlogsstatistieken zijn, zal Oze daar toch ook wel aan deelgenomen hebben?
Er zijn volgens ice geen statistieken aangezien Ice heroveringen niet ziet als veroveringen.
Aub zoek de definities op van de woorden en kom erachter dat ice edelde en niet kwam ondersteunen.
Dan is het gewoon niet tactisch uitgespeeld en is het een gedeeltelijke faal actie in een sterke aanval.
Dus een aandachtspuntje. Mee eens of niet?



Zoiets heet dus propaganda.
Het was propaganda, na een tijdje wordt het eentonig en kinderlijk in mijn ogen...
dat heeft te maken met het statistieken verhaal.




Waar staat hier een pm van iemand met daarin hoe hij denkt over persoon C? Het enige geval hiervan is dat Ingez Graaf niet zo mag, maar dat was ergens een beetje te verwachten vanwege de oorlog. Ik had echter wel wat respect voor de tegenstander verwacht, maar dat zat er dus klaarblijkelijk niet in ...

Het gaat om het bewijs, niet wat er in staat, hij ziet dat allemaal graag als bewijs maar dat is het gewoon niet!
En heel wereld 12 weet dit nu al...hoevaak blijft dit nog komen? Zoals ik zei is het nog steeds geen bewijs en toch
weet heel wereld 12 het verhaal Oze/Graaf vs Ingez. Laat het rusten en ga lekker genieten van het weer of van andere dingen.


Geen reactie op het tegenspreken van jezelf?

pardon?

Je kunt ook enkel de relevante stukjes posten, het account even anoniem maken, toestemming vragen, en zoveel meer.
En met statistieken, kaarten, w/e naai je sowieso niemand

Ik ga geen printscreens maken van die berichten want dan zou ik ze moeten gaan aanpassen door namen af te schermen.
Dan is het ook bewerkt en ben ik net zo ongeloofwaardig als de berichten van OZ. dus is er wel over na gedacht.
En ik kom niet weer met statistieken...Is al eerder gebeurd over en over en overnieuw :D lees de andere berichten maar.


.

Ren Ren, na het eten antwoord ik op jou bericht, Victus is dit duidelijk genoeg voor je?

...................... zei:
Ren ren heeft een VV gedaan in een stam die tegen Done aan ligt. Is VV'en nu verboden?

Ren Ren, dit is 1 gedeelte wat uit jullie eigen stam komt...
Als julle stam een eerlijk beleid voert dan wordt je nu vanzelf op de hoogte gebracht
of dat kan je ook al zijn.

Echter is dit geen bewijs materiaal, dit is slechts een slechte indicatie...
Zoals ik ook hier boven al heb aangekaart hoef je dit niet te zien als een officieel bewijs.
En ik kan het daarom ook niet tonen als officieel bewijs. Echter komen wij niet zomaar met een specifieke
naam, dat is ook een argument waar je over na zou kunnen denken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
neej arca oze geeft dat gewoon toe, alleen ren ren loopt een beetje achter.

maar gezien Marcoello hier op het AF bekend heeft om smerig te spelen

wtf klets jij hier nu allemaal dan, quote mij eens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wil je voortaan even net zo reageren als ik, scheelt mij bijzonder veel werk. Bij voorbaat dank.

Punt 1 : Punt voor jou, goed opgermerkt...Echter begrijp je me vast wel, vooral omdat alles draait om Ingez de Leidster

Wanneer Oze jullie zegt, hoor je niet bij de groep, maar zelf zeg je wel we :confused::confused::confused:

Ik vind het jammer dat je zo praat over Ingez, met een vooroordeel is een open gesprek niet mogelijk.
Jullie hebben het oordeel al klaar liggen voordat ik erover kan praten.
En als er argumenten als deze naar buiten komen dan gaan wij toch niet serieus met jullie in gesprek, dat is logisch.

Ik vind het jammer dat ik zo over Ingez móet praten (en nee, ik bedoel niet letterlijk moet).
Ik heb geen vooroordeel, maar met toch een redelijk aanneembaar verhaal dat (bijzonder) recent plaatsgevonden heeft kom ik tot die gedachtegang. Geen vooroordeel dus, slechts een oordeel, dat dan nog ergens op gebaseerd is.

Dat je dan niet serieus met ons (om me even bij Oze, Graaf en Ren Ren te rekenen) in gesprek gaat, begrijp ik dan juist des te minder. Dan kun je juist ons ongelijk aantonen, en wanneer je dat doet zal ik (vanzelfsprekend) mijn mening over Ingez ook aanpassen, dát is logisch.

En een goede leider(leidster) zou een massa kunnen zien aankomen simpelweg door de rekensom.
Wel toevallig dat het bericht van Oz over het nepbericht en onze berekeningen van een massa gelijk vallen.
Zou he niet kunnen dat dit allemaal toeval is? Of dat dit volgens de berekeningen goed uit zou komen?
Hoe dan ook vind ik dat een vooroordeel op het internet is als een second life ( totaal onnodig en triest ) maar dat is mijn mening.
Goede gesprekken zijn gesprekken zonder vooroordelen.

Over wie gaat de 1e zin? Over Oze die de 'massa' op Graaf's account niet zag aankomen?
Maar inderdaad, jij hebt gelijk. Wat ik hier lees leert me dat Done! al maanden niet langsgekomen in bij Ice, maar bij een gehackt account stond er voor die dag al een massa gepland. Een massa met 3 leden. Bestaande uit slechts scouts. Die stopt wanneer de dorpen toch niet leeg blijken te staan.
Niet echt over nagedacht, wel? ;)

Welke zaken heb je het over? Als je doelt op aanvallen dan zal er vast een reden zijn. Zoals ik al eens eerder in andere
posts heb gezegd " waarin Oz de overhand heeft met eigen gedachten " Tijd leert en geduld is een schone zaak!
En de stam Done! loopt niet naast de schoenen te pronken dat ze alles aankunnen. Done! speelt het spel en gaat niet telkens in
op herhaling van Oz in negativiteit richting de stam Done!, de enige stam die loopt te pronken is Ice!. Is dit voldoende als antwoord?

De zaken die ik bedoel zijn de diplomatieke dingen die jij noemde. Dingen die Ice dus perfect onder de knie had, waardoor ze volgens jou een groot voordeel op Done! hadden. Mijn vraag was dus, omdat het wel blijkt dat het effectief is, waarom gebruikt Done! dergelijke technieken niet? Is het dan toch dat Ice het spel diplomatiek gezien een stuk sterker speelt?

Bewijs is bewijs dat men niet kan aanpassen, als er geen screenshots komen is er geen bewijs.
Dat is toch logisch nietwaar? Daar kan je gewoon geen punt van maken aangezien het woord aanpassen of
bewerken niet staat voor betrouwbaar, daarom ga ik er niet telkens op in

Een bekentenis rekent Justitie ook onder bewijs, waarom zou ik dat dan niet doen?
Verder ga je er niet op in, omdat je doorziet dat ik doorheb dat je slechts loze kreten aan het roepen was, ontken het maar niet.

Ontken het dan ook niet ..
Ik ontken dat Done! een kliek is,verder ontken ik niets...ik geef zelf toe dat ik nog niks bereikt heb, dus wat is je punt?

Wat bedoelde je dan met dit stuk (uit een eerdere post):
- Beweren dat wij een kliek zijn is opzich ook al raar aangezien hij toch enige informatie zoekt om dat telkens te bevestigen...

:confused:

In de vorm van praten voor Done! of over Done!?

Goed, het blijkt dat je je eigen posts niet begrijpt, ik zal het nog wel even uitleggen:

- Ice meer Nap's heeft dan welke stam dan ook vind ik Oz niet geloofwaardig meer.

Wat overeenkomt met het door mij geplaatste:

- Sure, omdat Ice meer NAP's dan welke stam dan ook heeft (los van of het waar is of niet), speelt iedereen uit Done! altijd fair.

Waarop jij reageert dat je voor jezelf spreekt ;)

Het is ook gewenst om na een oorlogverklaring ( nadat er een nap is geweest om even te wachten met aanvallen )
Is niet een geschreven regel maar een principe kwestie ( niet om oude koeien uit de sloot te halen maar laten we gewoon eerlijk zijn, ik ben ook eerlijk als ik zeg dat Ice gewoon hard heeft toegeslagen ( dus een compliment ) maar de manier waarop waardeer ik nog steeds niet.

Kijk, hier kun je tenminste iets mee, eerste echte solide argument! :)

Helaas zit de vork hier toch anders in de steel (heb ik me laten wijsmaken, ik kan ook niet garanderen dat wat ik zeg 100% strookt met de realiteit).
Ice en Done! hadden een bg, maar Done! kwam met vreemde eisen (groot stuk edelgebied dat ze ineens wilden, ze eisten een flinke hap dorpen van Ice om door te kunnen groeien). Ice was het hier (natuurlijk) niet mee eens. Toen kwamen er ongeveer 5 man van Done! naar het Ice-front gesprongen en begonnen zich daar te nestelen. Op een plek waar totaal geen andere targets lagen, aan de ene kant de stamgenoten en aan de andere kant de bondgenoten van Ice. Het is dan ook duidelijk welk motief hierachter zat en ik vind het niet meer dan logisch dat Ice direct de oorlog verklaard heeft.

Waarom niet? Alles draait om strategie

Really? :')
Tw draait om plezier, hier ga je oorlogen aan omdat je je verveelt
In RL niet, daar probeer je (oha) met man en macht oorlogen te voorkomen
In tw is er 0,0 gevaar, in RL staan er duizenden, tienduizenden, honderdduizenden of zelfs miljoenen levens op het spel.
Op tw stijgt het moraal oha in de stam als het weer oorlog is, in rl daalt het moraal in een land
In tw is er 0,0 kans op schade, in RL loopt de schade al spoedig in de miljarden en kan dat het einde van de rijkdom van een land betekenen

Moet ik doorgaan of zie je in dat het echt voor geen meter te vergelijken valt?




Er zijn volgens ice geen statistieken aangezien Ice heroveringen niet ziet als veroveringen.
Aub zoek de definities op van de woorden en kom erachter dat ice edelde en niet kwam ondersteunen.
Dan is het gewoon niet tactisch uitgespeeld en is het een gedeeltelijke faal actie in een sterke aanval.
Dus een aandachtspuntje. Mee eens of niet?

Alleen van de eerste zin kan ik wat maken, alleen daarop kan ik dus reageren ..
Dat ze dit zo zien, kan ik ergens begrijpen, al ben ik het er niet mee eens. Maar als je de statistieken hebt en daar de heroveringen vanaf trekt, wat houd je dan over? Juist ja, (andere) statistieken.

Het was propaganda, na een tijdje wordt het eentonig en kinderlijk in mijn ogen...
dat heeft te maken met het statistieken verhaal.

Gok eens wat bijzonder goed werkt bij een propagandastrijd? Exact, herhaling.

Het gaat om het bewijs, niet wat er in staat, hij ziet dat allemaal graag als bewijs maar dat is het gewoon niet!
En heel wereld 12 weet dit nu al...hoevaak blijft dit nog komen? Zoals ik zei is het nog steeds geen bewijs en toch
weet heel wereld 12 het verhaal Oze/Graaf vs Ingez. Laat het rusten en ga lekker genieten van het weer of van andere dingen.

Iedereen weet het verhaal van Oze/Graaf vs. Ingez inderdaad, maar slechts van een kant. Wanneer er geen verweer komt, moet je het ook niet jammer vinden wanneer men negatief over Ingez gaat denken, dat wordt door zulke dingen juist bepaald ..


Exact wat ik zeg, jij beweert dat Ice de meeste naps van de wereld heeft, maar tegelijk ook dat Oze heel veel vijanden krijgt. Wat klopt er niet?

Ik ga geen printscreens maken van die berichten want dan zou ik ze moeten gaan aanpassen door namen af te schermen.
Dan is het ook bewerkt en ben ik net zo ongeloofwaardig als de berichten van OZ. dus is er wel over na gedacht.
En ik kom niet weer met statistieken...Is al eerder gebeurd over en over en overnieuw lees de andere berichten maar.

Nou blijkbaar niet, want als een pm al als bewijs wordt gezien, worden printscreens al helemaal zo beschouwd. Mij lijkt het aannemelijker dat dergelijke pm's niet bestaan ..

neej arca oze geeft dat gewoon toe, alleen ren ren loopt een beetje achter.

Klopt
 

DeletedUser44868

Guest
Ren Ren, na het eten antwoord ik op jou bericht, Victus is dit duidelijk genoeg voor je?



Ren Ren, dit is 1 gedeelte wat uit jullie eigen stam komt...
Als julle stam een eerlijk beleid voert dan wordt je nu vanzelf op de hoogte gebracht
of dat kan je ook al zijn.

Echter is dit geen bewijs materiaal, dit is slechts een slechte indicatie...
Zoals ik ook hier boven al heb aangekaart hoef je dit niet te zien als een officieel bewijs.
En ik kan het daarom ook niet tonen als officieel bewijs. Echter komen wij niet zomaar met een specifieke
naam, dat is ook een argument waar je over na zou kunnen denken.

Dit is geschreven vandaag of gisteren door Oze....jullie beweerden het anderhalve maand geleden al...zonder dat Oze dit op het AF heeft gepost...Dus nogmaals de vraag: Waar haalden jullie de info vandaan dat ik toen op Mol zou spelen?
Ik wel een idee waar het vandaan komt, maar als ik dat noem wordt het toch ontkend. Ik kan hier namelijk ook niet het bewijs voor leveren....
 
Bovenaan