De essentie van de stam Done!

DeletedUser

Guest
dus wij zijn de vals spelers? noem eens 1 dorp die wij via valsspelen bemachtigt hebben, DIE ZIJN ER NIET, het enige wat jij doet is suggereren wat wij zouden kunnen gaan doen, JULLIE HADDEN PRECIES HETZELFDE GEDAAN .

ik heb elk dorp wat ik heb via eerlijk spelen verdient, clears sturen edelen bla bla bla,

en alles wat ik zeg weer onzin en dom noemen is zo afgezaagd.


en mijn samenvatting is een feit, of zijn jouwn vierkantjes rond?

Begrijp sowieso niets

whahah okej wat jij wilt.......
 

DeletedUser

Guest
dus wij zijn de vals spelers? noem eens 1 dorp die wij via valsspelen bemachtigt hebben, DIE ZIJN ER NIET, het enige wat jij doet is suggereren wat wij zouden kunnen gaan doen, JULLIE HADDEN PRECIES HETZELFDE GEDAAN .

ik heb elk dorp wat ik heb via eerlijk spelen verdient, clears sturen edelen bla bla bla,

en alles wat ik zeg weer onzin en dom noemen is zo afgezaagd.


en mijn samenvatting is een feit, of zijn jouwn vierkantjes rond?



whahah okej wat jij wilt.......
Quote mij waar ik gebruik maak van de woordcombinatie 'vals spelen'.

En nee, wij zouden geenszins hetzelfde gedaan hebben, zoals ik je met een treffende vergelijking reeds tweemaal heb bewezen. En zo hoort het.
 

DeletedUser59838

Guest
ice_ice_baby_magnet-p147273270132483562envtl_400.jpg
 

DeletedUser

Guest
jij hebt niks bewezen oze, alleen dat je een muggenzifter bent.

maar oze, het zal me ook verder een grote duitse braadworst zijn wat jij vindt, denkt, suggereert, verzint, of wat dan ook
want het kan me geen ene zak schelen. zuurpruim.
 

DeletedUser59838

Guest
hmmm marcoello+
de situatie van Oz en z'n frustraties zet mij wel aan het denken
met al dat safe gerecruit van ice...

3pzak0.jpg
 

DeletedUser

Guest
whahah de essentie van ice he,

zelfs als je 5500+ clears compleet sloopt en 6 muurlevels maar omlaag laat gaan heb je nog slecht verdedigd :cool:

volgens oze, whahaha, dan is die aanval zeker perfect geplant:eek:
 

DeletedUser

Guest
Eerst een naam goed leren schrijven voordat je praat.

Nu niet komen huilen

Hypocriet, ik heb jou nog nooit een tekst zien schrijven waar je alle woorden goed had. Ik adviseer je eens inhoudelijk te reageren in plaats van dat vervelende gespam en die weinig lollige praatjes en plaatjes - ja, ik begrijp dat je dat doet om mij te ergeren, maar gelukkig ben ik niet de enige die zich er aan ergeren zou. Ik zie nu dat zo'n 25 van de spamberichten vannacht van jou en je maatje verwijderd zijn; ik heb geen idee of je dat zelf deed of dat is gedaan is door iemand die dit forum modereert, maar het is in ieder geval een goede zaak m.i.
 

DeletedUser59838

Guest
Hypocriet, ik heb jou nog nooit een tekst zien schrijven waar je alle woorden goed had. Ik adviseer je eens inhoudelijk te reageren in plaats van dat vervelende gespam en die weinig lollige praatjes en plaatjes - ja, ik begrijp dat je dat doet om mij te ergeren, maar gelukkig ben ik niet de enige die zich er aan ergeren zou. Ik zie nu dat zo'n 25 van de spamberichten vannacht van jou en je maatje verwijderd zijn; ik heb geen idee of je dat zelf deed of dat is gedaan is door iemand die dit forum modereert, maar het is in ieder geval een goede zaak m.i.

Wie ben jij?
Jou ergeren? Op het internet? Ergeren meer mensen zich online aan anderen?
Mijn maatje?Goede zaak op het internet?

Kerel ( tenminste dat vermoed ik ), wie ben jij?

Geweldig argument! Puik werk!



Dat was ook vooral zo serieus bedoeld enzo. Maar dan niet

Ik ben ook niet serieus met spamberichten, zitten we toch op één lijn he :D
 

DeletedUser

Guest
wij hebben de post niet verwijderd, denk dat mod ook niet, anders is het halfgebakken gedaan:D

whaha maar goed, je verwacht tog ook niet dat we jou serieus moeten nemen met die eerste post van je,

en je hebt me al verteld dat je ons geen lucht wil geven, en wel verwachten dat wij jou serieus nemen?

ben benieuwd wat het volgende zo veel zeggende plaatje zal zijn van mijn maatje:D
 

DeletedUser59838

Guest
Nee niet bepaald, ik ben niet altijd niet serieus en heb wél door wanneer jij niet serieus bent.

Grappig dat je mensen denkt te kennen via het internet want alle plaatjes waren
toch enige informatieve waarde voor dit hele Oz verhaal.
 

DeletedUser

Guest
ja, je wordt bedankt arcanist, bij elke post die oze nu plaatst moet ik aan die mooie superman, en die knappe vent voor dat blok ijs denken,
en hun willen zo graag serieus genomen worden whaha, jouwn schuld.
 

DeletedUser59838

Guest
Geloof me, ik heb erger gezien maar deze doet me meer denken aan...
De essentie van...
De essentie van Ice...
De essentie van de man en zijn Ice...
 
Bovenaan